Kneusquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hee snoesje kom je vanavond nog langs ?
Jij bent zelf kansloos, aangezien je geen betere dames kunt krijgen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef Paardlants het volgende:
Hallo allemaal,
ff een update van mijn kant.
Weekje druk bezig geweest en nu ff 2 weken thuis.. via de Twoo app (te vergelijken met Badoo en Tinder) effe gekeken of er nog een hopeloos geval online stond die wel te batsen valt tijdens de eerste date.
Omdat de Twoo app een kkr app is, hebben we maar telefoonnummers gewisseld om te kunnen Telegrammen. Wat foto's van chickvarken verzameld en uiteraard ook mijn beste foto's naar haar gestuurd. Nu is ze al zo hopeloos dat ze al 'hvj' en ' ik mis je' appt.
Ik zal niet te ver afdwalen...
Ze vroeg me vervolgens of het me leuk leek vrijdag wat af te spreken en samen wat te drinken (zij zou een fles Razz meenemenmaar goed)... Ik persoonlijk zal nee zeggen maar aangezien mijn Wimpie soms andere fantasieën erop na houd, ben ik er maar op ingegaan, maar wel met een directe mededeling dat ik wel retegeil word van Razz. Waarop zij weer antwoordde dat ze daar wel een oplossing voor had.
Klacht: Vrijdag een kansloos dik en lelijk wijf neuken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Je bent het helemaal zat om maagd te zijn dus gaat maar een zeug neuken?
Zeker van je vader geleerd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Neuj... is meer een sport.
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
Sneue figuren zoals jij trouwen ermee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan hoog of laag springen,maar de TS ketst morgenavond wel.
Ik trouw nooit. Hee hee dat was een eenmalig incident nerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sneue figuren zoals jij trouwen ermee.
Niet in je broek zeiken bij de 1e date met haar, skip. Het is geen FOK!meet
Eenmalig teveel! Wie pist er nu in zijn broek bij het zien van een verzameling nerds?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik trouw nooit. Hee hee dat was een eenmalig incident nerd
Dat was de drank en drugs combinatiequote:Op donderdag 1 mei 2014 14:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eenmalig teveel! Wie pist er nu in zijn broek bij het zien van een verzameling nerds?
Je bent en blijft eeuwig triest met je slechte trollpost. Zeg je internet op en ga kratten stapelen. Doe je nog wat nuttigs...
Gastquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker nooit een fatty gehad? Neuken beter dan die skinny bitches.
Dadelijk neuk je haar zwanger, zit je dan de rest van je leven met dat wijf opgescheept.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef Paardlants het volgende:
Hallo allemaal,
ff een update van mijn kant.
Weekje druk bezig geweest en nu ff 2 weken thuis.. via de Twoo app (te vergelijken met Badoo en Tinder) effe gekeken of er nog een hopeloos geval online stond die wel te batsen valt tijdens de eerste date.
Omdat de Twoo app een kkr app is, hebben we maar telefoonnummers gewisseld om te kunnen Telegrammen. Wat foto's van chickvarken verzameld en uiteraard ook mijn beste foto's naar haar gestuurd. Nu is ze al zo hopeloos dat ze al 'hvj' en ' ik mis je' appt.
Ik zal niet te ver afdwalen...
Ze vroeg me vervolgens of het me leuk leek vrijdag wat af te spreken en samen wat te drinken (zij zou een fles Razz meenemenmaar goed)... Ik persoonlijk zal nee zeggen maar aangezien mijn Wimpie soms andere fantasieën erop na houd, ben ik er maar op ingegaan, maar wel met een directe mededeling dat ik wel retegeil word van Razz. Waarop zij weer antwoordde dat ze daar wel een oplossing voor had.
Nee ik ken Paardlants niet, misgelopen met Carnaval.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent het lelijke, dikke wijf en hebt nu leedvermaak?
Niet sinds de brabandse beffer heb ik zo veel respect voor een man gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef Paardlants het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |