Hee snoesje kom je vanavond nog langs ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:21 schreef vera166 het volgende:
Ik heb echt een zieke hekel aan jochies zoals jij
Je kan hoog of laag springen,maar de TS ketst morgenavond wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:04 schreef Pharkus het volgende:
Kijk dat je na een avond laven aan alcoholische versnaperingen in bed beland met iemand waarna de dagen van schaamte volgen, kan gebeuren. Maar om nou trots al van te voren te gaan verkondigen dat het eventueel zou kunnen gaan gebeuren is toch wel sneukneuzerij eerste klas.
Skippy verandert nooitquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hee snoesje kom je vanavond nog langs ?
Jij bent ook al zo'n gozertje met zeer lage eisen ... als er maar een gat in zit, he ....quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan hoog of laag springen,maar de TS ketst morgenavond wel.
FTFYquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:28 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n gozertje met zeer lage eisen ... als het maar ademt, he ....
Dank voor de aanvulling ... althans ik hoop dat hij op zijn minst die eis stelt .... dat het nog ademt.quote:
Nou, dat is ook echt een uitdaging ja, zeg maar vergelijkbaar met een lolly van een baby afpakken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Neuj... is meer een sport.
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
Paardlants doelt volgens mij op "Wrakduiken". Gebeurt wel vaker, maar dat is inderdaad als je op het eind van de avond nog geen 5,5+ hebt gescoord en je kan écht écht niet nog een week zonder seks.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, dat is ook echt een uitdaging ja, zeg maar vergelijkbaar met een lolly van een baby afpakken.
Ik geef er liever zelf een rukje aan dan het bed te delen met iemand waar je eigenlijk van walgt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan hoog of laag springen,maar de TS ketst morgenavond wel.
Dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:04 schreef Pharkus het volgende:
Kijk dat je na een avond laven aan alcoholische versnaperingen in bed beland met iemand waarna de dagen van schaamte volgen, kan gebeuren. Maar om nou trots al van te voren te gaan verkondigen dat het eventueel zou kunnen gaan gebeuren is toch wel sneukneuzerij eerste klas.
Ho ho wie zegt dat ? Ik ben nog maagdquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:28 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n gozertje met zeer lage eisen ... als er maar een gat in zit, he ....
More cushion for the pushing..quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |