ninja-edit faler.quote:
Das een goeie, thnx!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vergeet geen zak over haar hoofd te trekken
Eigenlijk Kareltje, maar vond dat sneuer klinkenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Als je het een klacht vindt waarom doe je het dan?
Wimpie wilt neuken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Niet alleen om haar lelijk hoofd te bedekken, kan je nog wurgspelletjes spelenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wil je nu een koekjequote:
De klacht is dus dat je geen lekkere wijven kunt regelenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wimpie wilt neuken.
Wimpie is het zat dat rechterhand altijd weer aan de gang moet.
Neuj... is meer een sport.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef 2dope het volgende:
Je noemt haar hopeloos maar volgens mij ben jij de eckte wanhoopboy
Lees ff 2e of 3e zin andersquote:
Deadprez!!!quote:
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De klacht is dus dat je geen lekkere wijven kunt regelen
Wat een baas ben jij zeg, hemeltjelief.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Neuj... is meer een sport.
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
Wat is dan precies de sense of achievement? Of moet je er ook nog moeite voor doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
'Pak je toch gewoon een lekker wijf met het IQ van blobvis?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
Je voelt je misbruikt hè.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is dan precies de sense of achievement? Of moet je er ook nog moeite voor doen?
Heb 't één keer gedaan in het kader van try before you die. Heb er spijt van
Ga er dan niet over lopen janken alsof iemand een gelade pistool tegen je hoofd houdt en je dwingt om corpulente zeugen te neukenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
ff avondje of 2-3 tijd om hier de boel te verpestenquote:
Dat zie je vooraf niet...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'Pak je toch gewoon een lekker wijf met het IQ van blobvis?
Heb 2 dagen in foetus-houding in een hoekje van de douche gelegen. Nakend.quote:
beide...quote:
En nu schrik je zo nu een dan nog eens wakker, ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb 2 dagen in foetus-houding in een hoekje van de douche gelegen. Nakend.
Daar heb je een pluspunt iddquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kort aanspreken is voldoende, en als ze goed vol is boeit het IQ ook niet meer.
Je doet alleen iets verkeerds... het is wel handig als dit knappe chicks zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe jij hem omhoog krijgt bij een wijf dat je niet enigszins aantrekkelijk vindt?quote:
Karel de Grote neem ik dan aan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Eigenlijk Kareltje, maar vond dat sneuer klinken
Wat drank, een een jointje...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe jij hem omhoog krijgt bij een wijf dat je niet enigszins aantrekkelijk vindt?
Uiteraardquote:
Lelijke wijven mag je als een vent behandelen. Duidelijk afsnauwen en als het moet een elleboog onder het neusbotje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je doet alleen iets verkeerds... het is wel handig als dit knappe chicks zijn.
Lelijke chicks scoren is geen sport, deze van je afhouden is een sport.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lelijke wijven mag je als een vent behandelen. Duidelijk afsnauwen en als het moet een elleboog onder het neusbotje.
Dan heb ik gelijk een ban te pakken.quote:
dms rondsturenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan heb ik gelijk een ban te pakken.
quote:
Begon met 06 iigquote:
Any how, gewoon licht uit en zo min mogelijk lichaamscontact, dan merk je er weinig van.quote:
Kijk maar uit. Ik heb dat ooit eens gedaan, vroeg ze me na twee dagen neuken of ik zin had om haar ouders te ontmoeten... nee dus. Nogal wat gezeik mee gehadquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
haha, das wel kut... maar heb het voordeel dat ze 20km verderop woont. Dus ik naai d'r hier iin het sportparkje en daarna mag ze weer naar huis fietsenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef Prospos het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ik heb dat ooit eens gedaan, vroeg ze me na twee dagen neuken of ik zin had om haar ouders te ontmoeten... nee dus. Nogal wat gezeik mee gehad
Ja heb geen zin om moeite te doen nu om mezelf een mail te sturen met de foto en dan weer op tehalen via de laptopquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef MultiBanaan het volgende:
DM met een pic van haar alsjeblieftbenieuwd of het er nog mee door kan
jij morgen:quote:
Net als in Prison Break... denken dat ie homo moet spelen, mag ie een kkr lekker wijf naaienquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef BozeHaas het volgende:
misschien is het een val en is ze eigenlijks fucking lekker en gaf ze je expres varkenfoto's zodat ze weet die jongen doet het voor mijn innerlijk
En terecht. Een zwakbegaafde vrouw misbruiken en pesten is nooit oke.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit wordt niet gewaardeerd door de mods.
jaja, al aangepast.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit wordt niet gewaardeerd door de mods.
Meteen in hokjes plaatsenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En terecht. Een zwakbegaafde vrouw misbruiken en pesten is nooit oke.
Whut? Ze willen allebei seks, waar is het misbruik?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En terecht. Een zwakbegaafde vrouw misbruiken en pesten is nooit oke.
quote:
Dit ja, ik ben op die manier eens verkracht door een dikke vrouw, geen pretje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:33 schreef sneakydesert het volgende:
Zolang je maar niet onderop komt te liggen
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit ja, ik ben op die manier eens verkracht door een dikke vrouw, geen pretje.
Het is misbruik maken van als je een zwakbegaafd iemand penetreert om haar te filmen en te fotograferen en landelijk voor lul zet. Niks anders.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Whut? Ze willen allebei seks, waar is het misbruik?
Misschien wilde ze het zelf? Ik heb geen idee zie die foto gelukkig voor het eerst.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:34 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het is misbruik maken van als je een zwakbegaafd iemand penetreert om haar te filmen en te fotograferen en landelijk voor lul zet. Niks anders.
Oh is dat van het verhaal van die studenten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:34 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het is misbruik maken van als je een zwakbegaafd iemand penetreert om haar te filmen en te fotograferen en landelijk voor lul zet. Niks anders.
Komt uit dit topic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Misschien wilde ze het zelf? Ik heb geen idee zie die foto gelukkig voor het eerst.
Ja geloof ik...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds trust issues van.
Het verhaal ging overal rond. Is van een jongen van een studentenvereniging en een wedstrijd wie de lelijkste vrouw ooit penetreerde (en filmde etc.)quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Misschien wilde ze het zelf? Ik heb geen idee zie die foto gelukkig voor het eerst.
owww.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Komt uit dit topic.
KLB / Mensen die intens laag gaan voor een weddenschap
ja gelezen net. triest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het verhaal ging overal rond. Is van een jongen van een studentenvereniging en een wedstrijd wie de lelijkste vrouw ooit penetreerde (en filmde etc.)
Maar dat is offtopic, paardlants baalt er juist van dat 'ie een lelijk wijf ballen moet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het verhaal ging overal rond. Is van een jongen van een studentenvereniging en een wedstrijd wie de lelijkste vrouw ooit penetreerde (en filmde etc.)
Ja. Het is echt walgelijk dat er figuren zijn die tot zoiets in staat zijn (hoe ziek ben je) en het daadwerkelijk lachwekkend vinden. Ook jammer dat die foto overal rondgaat, die vrouw heeft er ook niet om gevraagd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh is dat van het verhaal van die studenten?
Dat was inderdaad verwerpelijk.
volgens mij ben jij gewoon die vrouwquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja. Het is echt walgelijk dat er figuren zijn die tot zoiets in staat zijn (hoe ziek ben je) en het daadwerkelijk lachwekkend vinden. Ook jammer dat die foto overal rondgaat, die vrouw heeft er ook niet om gevraagd.
Wou ik ook zeggen, dacht laat maar... heb ik daluk weer die discussie aan mijn pik hangenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon die vrouw
We zullen zien of ze er zwanger van geworden is, zo ja dan genoot ze ervan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja. Het is echt walgelijk dat er figuren zijn die tot zoiets in staat zijn (hoe ziek ben je) en het daadwerkelijk lachwekkend vinden. Ook jammer dat die foto overal rondgaat, die vrouw heeft er ook niet om gevraagd.
Op Twoo, toch een aantal keren wel een leuk chickie ontmoet en leuke dingen meegedaan. Badoo is helemaal verkkrdquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:38 schreef skippy22 het volgende:
Zo´n moddervet mormel in het prinsessenbed nee.
En badoo/two 3x![]()
![]()
Ga dan naar de lokale breezertent.
Och... moet nog condooms halen nu je het zegtquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We zullen zien of ze er zwanger van geworden is, zo ja dan genoot ze ervan.
Is het echt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat is offtopic, paardlants baalt er juist van dat 'ie een lelijk wijf ballen moet.
Ja, maar kan natuurlijk gewoon niet komen opdagenquote:
Gewoon op d'r rug rochelen en als ze zich om draait d'r gezicht sauzen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Och... moet nog condooms halen nu je het zegt
Weet nog wel bij mijn ex...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon op d'r rug rochelen en als ze zich om draait d'r gezicht sauzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |