ninja-edit faler.quote:
Das een goeie, thnx!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vergeet geen zak over haar hoofd te trekken
Eigenlijk Kareltje, maar vond dat sneuer klinkenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Als je het een klacht vindt waarom doe je het dan?
Wimpie wilt neuken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Niet alleen om haar lelijk hoofd te bedekken, kan je nog wurgspelletjes spelenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wil je nu een koekjequote:
De klacht is dus dat je geen lekkere wijven kunt regelenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wimpie wilt neuken.
Wimpie is het zat dat rechterhand altijd weer aan de gang moet.
Neuj... is meer een sport.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef 2dope het volgende:
Je noemt haar hopeloos maar volgens mij ben jij de eckte wanhoopboy
Lees ff 2e of 3e zin andersquote:
Deadprez!!!quote:
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De klacht is dus dat je geen lekkere wijven kunt regelen
Wat een baas ben jij zeg, hemeltjelief.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Neuj... is meer een sport.
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
Wat is dan precies de sense of achievement? Of moet je er ook nog moeite voor doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Neuj... is meer een sport.
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
'Pak je toch gewoon een lekker wijf met het IQ van blobvis?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
Je voelt je misbruikt hè.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is dan precies de sense of achievement? Of moet je er ook nog moeite voor doen?
Heb 't één keer gedaan in het kader van try before you die. Heb er spijt van
Ga er dan niet over lopen janken alsof iemand een gelade pistool tegen je hoofd houdt en je dwingt om corpulente zeugen te neukenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
ff avondje of 2-3 tijd om hier de boel te verpestenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |