'Pak je toch gewoon een lekker wijf met het IQ van blobvis?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
Je voelt je misbruikt hè.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is dan precies de sense of achievement? Of moet je er ook nog moeite voor doen?
Heb 't één keer gedaan in het kader van try before you die. Heb er spijt van
Ga er dan niet over lopen janken alsof iemand een gelade pistool tegen je hoofd houdt en je dwingt om corpulente zeugen te neukenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
ff avondje of 2-3 tijd om hier de boel te verpestenquote:
Dat zie je vooraf niet...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'Pak je toch gewoon een lekker wijf met het IQ van blobvis?
Heb 2 dagen in foetus-houding in een hoekje van de douche gelegen. Nakend.quote:
beide...quote:
En nu schrik je zo nu een dan nog eens wakker, ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb 2 dagen in foetus-houding in een hoekje van de douche gelegen. Nakend.
Daar heb je een pluspunt iddquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kort aanspreken is voldoende, en als ze goed vol is boeit het IQ ook niet meer.
Je doet alleen iets verkeerds... het is wel handig als dit knappe chicks zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Neuj... is meer een sport.
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
Ik snap niet eens hoe jij hem omhoog krijgt bij een wijf dat je niet enigszins aantrekkelijk vindt?quote:
Karel de Grote neem ik dan aan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Eigenlijk Kareltje, maar vond dat sneuer klinken
Wat drank, een een jointje...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe jij hem omhoog krijgt bij een wijf dat je niet enigszins aantrekkelijk vindt?
Uiteraardquote:
Lelijke wijven mag je als een vent behandelen. Duidelijk afsnauwen en als het moet een elleboog onder het neusbotje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je doet alleen iets verkeerds... het is wel handig als dit knappe chicks zijn.
Lelijke chicks scoren is geen sport, deze van je afhouden is een sport.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lelijke wijven mag je als een vent behandelen. Duidelijk afsnauwen en als het moet een elleboog onder het neusbotje.
Dan heb ik gelijk een ban te pakken.quote:
dms rondsturenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan heb ik gelijk een ban te pakken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |