[kansloze boven de rivieren modus] Ahh, dus jij hebt wss met carnaval al 5 gasten afgewerkt in het steegje [/kansloze boven die rivieren modus]quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:28 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee ik ken Paardlants niet, misgelopen met Carnaval.
Denken dat FOK!sters seksuele handelingen verrichten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ahh, dus jij hebt wss met carnaval al 5 gasten afgewerkt in het steegje /kansloze boven die rivieren modus
Ook dat gaat alleen maar via PMquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Denken dat FOK!sters seksuele handelingen verrichten.
ja dat zou knap kut zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:25 schreef valek het volgende:
[..]
Dadelijk neuk je haar zwanger, zit je dan de rest van je leven met dat wijf opgescheept.
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker nooit een fatty gehad? Neuken beter dan die skinny bitches.
mijn ninja edit voor zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Denken dat FOK!sters seksuele handelingen verrichten.
Don't get your hopes up, het geldt natuurlijk lang niet voor alle fatty's.quote:
Dik is altijd lelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef Piye het volgende:
Is ze lelijk omdat ze dik is of is ze dik én lelijk? Want ik vind dat, zelfs wanneer je wanhopig bent, je de lat niet helemaal op de grond hoeft te leggen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heel soms zie ik een dikkerdje met een redelijk mooi koppie, best wel zonde denk ik dan.
ik heb toch weleens dikke wijven gezien die echt wel lekker zijn.quote:
ja gelukt, ze had boven verwachting toch een leuk koppie erop zittenquote:
ze bleek idd minder dik, een keer niet met je rechterhand tekeer te hoeven gaan is altijd lekker hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:19 schreef MultiBanaan het volgende:
Bleek ze ook wat minder dik dan verwacht? En heb je nog lekker geneukt? Wilde ze nog pijpen? Waar mocht je je zaad deponeren?
Ik ben oprecht blij voor jequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ze bleek idd minder dik, een keer niet met je rechterhand tekeer te hoeven gaan is altijd lekker heja pijpen deed ze redelijk, en heb lekker die klamme dot volgeblaft
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef Piye het volgende:
Is ze lelijk omdat ze dik is of is ze dik én lelijk? Want ik vind dat, zelfs wanneer je wanhopig bent, je de lat niet helemaal op de grond hoeft te leggen.
niemand gelooft jequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ze bleek idd minder dik, een keer niet met je rechterhand tekeer te hoeven gaan is altijd lekker heja pijpen deed ze redelijk, en heb lekker die klamme dot volgeblaft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |