Wow, ben jij een van de 'grote zes'?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je alles niet zo serieus moet nemen, ik doe dat ook niet, alleen de 5 vrouwen die ik dagelijks zie.
Doe ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je alles niet zo serieus moet nemen, ik doe dat ook niet, alleen de 5 vrouwen die ik dagelijks zie.
Niet bewust in ieder geval.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wow, ben jij een van de 'grote zes'?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:07 schreef skippy22 het volgende:
Fiercietje liefje ik bezoek het viva forum ook wel eens. Ken ik je daar niet van =
thrust issues bedoel je?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds trust issues van.
Misschien moet je een lieve, dikke, lelijke, zorgzame dame zoeken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het een het gevolg van een ander.
Ken jij ze?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:19 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Misschien moet je een lieve, dikke, lelijke, zorgzame dame zoeken.
Daar doe ik niet aan mee, zodrekt beland ik bij Paardlants in bed als gevolg van een hele nare miscommunicatie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:21 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, maar ga eens op de 'Twoo' app kijken.
Wellicht kan hij wat aan je t(h)rust issues doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, zodrekt beland ik bij Paardlants in bed als gevolg van een hele nare miscommunicatie.
Trio met een dik, lelijk wijf. Lekker toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, zodrekt beland ik bij Paardlants in bed als gevolg van een hele nare miscommunicatie.
Wellicht, we zullen er helaas niet achter komen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wellicht kan hij wat aan je t(h)rust issues doen.
Ik fantaseer er niet over als ik 's nachts m'n bedje opzoek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trio met een dik, lelijk wijf. Lekker toch?
Suggereer jij hiermee dat ik dat wel doe?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:25 schreef voederbietel het volgende:
Ik fantaseer er niet over als ik 's nachts m'n bedje opzoek.
Jouw puberbrein neemt je ongetwijfeld mee op de gekste avonturen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Suggereer jij hiermee dat ik dat wel doe?
Niet het neuken van dikke wijven i.i.g.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jouw puberbrein neemt je ongetwijfeld mee op de gekste avonturen.
Neuken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:21 schreef vera166 het volgende:
Ik heb echt een zieke hekel aan jochies zoals jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |