Dan heb je geluk gehad op die rippoff site. De lat zal je wel niet al te hoog leggen verder als je al een dik mokkel pompt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Op Twoo, toch een aantal keren wel een leuk chickie ontmoet en leuke dingen meegedaan. Badoo is helemaal verkkrd
Ik weet niet of ik het moet geloven, maar je bent zelf dus ook onaantrekkelijk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, maar kan natuurlijk gewoon niet komen opdagen
Ik leg de lat niet hoog op die app nee...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad op die rippoff site. De lat zal je wel niet al te hoog leggen verder als je al een dik mokkel pompt.
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:43 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het moet geloven, maar je bent zelf dus ook onaantrekkelijk?
Volgens mij ben je gewoon nog maagd (serieuze vraag). Klopt dat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Weet nog wel bij mijn ex...
Nee niet in mijn gezicht spuiten hoor.... en toch elke keer weer een volle facial
Gezien je er vrijwillig overheen kan gaan en hem dus ook overeind kan krijgen zal het dus wel loslopen met haar overgewicht en lelijkheid of je bent echt een wanhopige faalhaas.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef Paardlants het volgende:
Op Twoo, toch een aantal keren wel een leuk chickie ontmoet en leuke dingen meegedaan. Badoo is helemaal verkkrd
Denken dat ik nog maagd benquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon nog maagd (serieuze vraag). Klopt dat?
Vijf jaar een relatie en nog geen seks hebben. Faalquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Denken dat ik nog maagd ben
ksst ga fietsen ofzo![]()
Kom net uit een relatie van ruim 5 jaar.
Dat nou ook weer niet.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vijf jaar een relatie en nog geen seks hebben. Faal
We hebben hier te doen met een miss piggyquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezien je er vrijwillig overheen kan gaan en hem dus ook overeind kan krijgen zal het dus wel loslopen met haar overgewicht en lelijkheid of je bent echt een wanhopige faalhaas.
Ik denk niet dat ik je geloof. Je probeert hier een beetje 'stoer' te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Denken dat ik nog maagd ben
ksst ga fietsen ofzo![]()
Kom net uit een relatie van ruim 5 jaar.
Ja dat doen wel meer fokkersquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je geloof. Je probeert hier een beetje 'stoer' te doen.
Wow, waar heb je last van?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Jij doet net zo goed stoer met die wederkerende neerbuigende houding in elk topic waarin jij aanwezig bent.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O nee nergens! Ik bedoel het (zeker) niet aanvallend of boos, maar hij wil wel erg graag laten weten dat hij seks heeft gehad/gaat hebben.quote:
Welke man wil dat niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O nee nergens! Ik bedoel het (zeker) niet aanvallend of boos, maar hij wil wel erg graag laten weten dat hij seks heeft gehad/gaat hebben.
Je verward t met een ander.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij doet net zo goed stoer met die wederkerende neerbuigende houding in elk topic waarin jij aanwezig bent.
Fokkers ketsen nooit en zo steekt hij ons de ogen uit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O nee nergens! Ik bedoel het (zeker) niet aanvallend of boos, maar hij wil wel erg graag laten weten dat hij seks heeft gehad/gaat hebben.
Ik denk dat je alles niet zo serieus moet nemen, ik doe dat ook niet, alleen de 5 vrouwen die ik dagelijks zie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dus dat hij fantaseert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |