Yupquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef sp3c het volgende:
leon is toch met die huurmoordenaar en die chick van starwars toen ze nog klein was?
Deze vind je misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik kijk Hanna op RTL7 want dat is gewoon een goede film en daarna komt Léon.
Léon nooit gezien hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
Ik las net de filmomschrijving maar dat klinkt als geen kut aan.
Volgens mij heb ik die ergens op mijn server staan maar nog niet gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze vind je misschien wel leuk.
Lone Survivor (2013) - IMDb
Goed gehoord.quote:
Le grand bleuquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alle films van Luc Besson zijn de moeite waard.
Was een beetje een topickiller die fotoquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag die foto van je skinny jeans wel.
Staat geen gezicht op hoor en ook geen boobies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
Dan doen we dat.Is dit niet tegen de huisregels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Wat je op FOK! post is van FOK! is volgens mij de regel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dit niet tegen de huisregels?
Doe ik wel altijd normaal. Kamer is meestal een troep maar bed maak ik altijd op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef YokiKater het volgende:
Bed niet opgemaakt.. 100 x opdrukken verdomme!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat je op FOK! post is van FOK! is volgens mij de regel.
Goed zo, anders kreeg je klappen hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat je op FOK! post is van FOK! is volgens mij de regel.
Maar ik ga die foto's uit KPD natuurlijk niet herposten.
Uiteraard.quote:
Uiteraard, dan komt de alcohol uit de kast.quote:
Ik was ook alvast begonnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, dan komt de alcohol uit de kast.
Gaat dit weer over Apocalypse now?quote:
Die en zoveel klassiekers niet. Tja ik heb ook niet alle tijd van de wereld, moet genoeg tijd op Fok! kunnen verdoen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:46 schreef sp3c het volgende:
ga me niet vertellen dat je apocalypse now nog nooit gezien hebt he
Gewoon streamen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
Even kijken of ik die ergens kan 'kopen'.
Kwaliteitsavondje voor je geloof ik hequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Meester Visser klinkt weer lekker bezopen.
Ik zal hem op mijn watchlist zetten om je een plezier te doen. Heb je nou al een icm account?quote:
Lekker rebels doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
the Godfather lijkt me echt niks, zou hem alleen opzetten als ik ergens op een onbewoond eiland zat met alleen een tv en die dvd.
Na die scene wil ik steeds het leger in.quote:
Zo lekker tussen al die stevige mannen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na die scene wil ik steeds het leger in.
Nah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lekker tussen al die stevige mannen.
zeker niet om te strijden voor het vaderlandquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan geen goede vinden.. zijn allemaal geblocked up joeptjoepquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aangemaakt en weer weggeflikkerd. Was me teveel werk al die films erin te zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zal hem op mijn watchlist zetten om je een plezier te doen. Heb je nou al een icm account?
En lekker Frans doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Tem het volgende:
Lekker naar die zogenaamde cultureel verantwoorde interessante rotzooi blijven kijken. Hipster bril en een Starbucks in de hand.
Rukvolk.
Klopt, met die on board machinegeweer over die dorpjes heen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan geen goede vinden.. zijn allemaal geblocked up joeptjoep![]()
Die van "Get some! Get some!" uit Full Metal Jacket is ook wel een leuke.
Valt tegen hoor, geloof me.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lekker tussen al die stevige mannen.
leuke helikoptertjes waren datquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van "Get some! Get some!" uit Full Metal Jacket is ook wel een leuke.
Nou, hoeveel holmaatjes heb jij gehad?quote:
Ga je met je broek uit naar Daley kijken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, met die on board machinegeweer over die dorpjes heen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, met die on board machinegeweer over die dorpjes heen.
Tom?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je met je broek uit naar Daley kijken?
quote:
Jeugdzonde noem ik het maar.quote:
Deze is ook wel wat voor je dan.quote:
Wow, much frustration.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Tem het volgende:
Lekker naar die zogenaamde cultureel verantwoorde interessante rotzooi blijven kijken. Hipster bril en een Starbucks in de hand.
Rukvolk.
die film is dan ook gayquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze is ook wel wat voor je dan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk moeten we weer een vliegdekschip kopen, als de Spanjaarden het kunnen dan kunnen wij het beter
beetje negertjes dissen voor de kust van Liberia ofzo en hun aardolie stelen
VOC mentaliteit
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk moeten we weer een vliegdekschip kopen, als de Spanjaarden het kunnen dan kunnen wij het beter
beetje negertjes dissen voor de kust van Liberia ofzo en hun aardolie stelen
VOC mentaliteit
Valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
die film is dan ook gay
ze hadden sam moeten veroordelen en op moeten knopen met zijn falende gedrag
Van wat? Over wie heb je het precies?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze is ook wel wat voor je dan.
beter dan de Fransen het te laten doen want die willen er dingen voor terugquote:
Gewoon niet doen, je hebt er niets te zoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter dan de Fransen het te laten doen want die willen er dingen voor terug
#zowerktdewereld
Vlootdagen? Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
ziet er ook leuk uit op de vlootdagen
hoeft helemaal geen nimitz te zijn ofzo, gewoon iets waarvan je 10 skyhawks en een handvol helis kan laten vliegen, dat hebben ze toch niet in nigeria
Gewoon een QE-class bestellen bij de Britten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
hoeft helemaal geen nimitz te zijn ofzo, gewoon iets waarvan je 10 skyhawks en een handvol helis kan laten vliegen, dat hebben ze toch niet in nigeria
Dan hebben we weer een andere versie van de F35 nodig en zo.. de B of C.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
skyhawk is primaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan hebben we weer een andere versie van de F35 nodig en zo.. de B of C.
En ons dus bemoeien met de rotzooi die we daar als kolonisten achter hebben gelaten om onze verslaving aan olie goedkoper te makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef sp3c het volgende:
juist wel, we willen olie
Afrikanen hebben olie maar in die streken lopen milities iedereen stuk te hakken en dus is die olie duurder dan we zouden willen
Meh, dat is nog duurder.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef sp3c het volgende:
zelf bouwen natuurlijk vrind
britse schepen stinken
nee man, de ontwerpen liggen al klaarquote:
das een ander deel van Afrikaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En ons dus bemoeien met de rotzooi die we daar als kolonisten achter hebben gelaten om onze verslaving aan olie goedkoper te maken
Meen je?quote:
Nee, wel afgelopen zomer op een cruiseschip gezetenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vliegdekschip gezien tussen andere schepen? Dat is fucking awesome..
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, wel afgelopen zomer op een cruiseschip gezeten
Ehm, heel Afrika is gekoloniseerd geweestquote:
ja, de Rotterdam en de Johan de Witt zijn een modulair ontwerp, kun je ook vliegkampscheepjes van bouwenquote:
Hartstikke gay man, echt iets voor jouquote:
niet in heel Afrika is rotzooi achter gelaten door kolonistenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, heel Afrika is gekoloniseerd geweest
Prima plan dan, zo duur zijn die nou ook weer niet van die klasse.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja, de Rotterdam en de Johan de Witt zijn een modulair ontwerp, kun je ook vliegkampscheepjes van bouwen
[ afbeelding ]
topshow
Ben al geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hartstikke gay man, echt iets voor jou
Democratie brengen in een stammencultuur: good luckquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
Zo hoort het, even wat democratie brengen:
[ afbeelding ]
Gewoon wegvagen en dan koloniseren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Democratie brengen in een stammencultuur: good luck
Jij hebt al een maand niks gechecktquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in heel Afrika is rotzooi achter gelaten door kolonisten
#wareverhalen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon wegvagen en dan koloniseren.
Et voila, democratie.
Maar goed, zo'n "stam" krijg je ook nog wel weg met een enkele Tomahawk uit een fregat dus meh.
Zo deden ze dat vroegah ook natuurlijk, leg gewoon een mooie Fluyt voor de kust en maar losgaan.quote:
Klopt.. eindexamensquote:
Je kan beter zelf een bom gooien dan dat ze elkaar afmaken inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:30 schreef sp3c het volgende:
daarnaast kun je je afvragen of het wel ethisch is om die gasten elkaar aan stukken te laten hakken met als excuus dat het misschien wel eens onze schuld zou kunnen zijn dat het er zo een rommel is
you break it, you buy it enzo
Das toch juist dé checktijdquote:
Moet ik googelen dat er landsgrenzen zijn getrokken door blanke overheersers, die totaal niet keken naar culturele en etnische samenhang waardoor er nu nog steeds bevolkingsgroepen noodgedwongen in hetzelfde land wonen die elkaar het liefst de kop inslaan, zich afscheiden enz?quote:
gewoon partij kiezen en de tegenpartij opblazenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan beter zelf een bom gooien dan dat ze elkaar afmaken inderdaad.
Fuck logic.
Haha, nee dat gaat bij mij niet, dan kan ik me niet genoeg ontspannen om me op de film te focussen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch juist dé checktijd...? SOG enzo
...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon partij kiezen en de tegenpartij opblazen
in ruil voor olie
moeten is een groot woordquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet ik googelen dat er landsgrenzen zijn getrokken door blanke overheersers, die totaal niet keken naar culturele en etnische samenhang waardoor er nu nog steeds bevolkingsgroepen noodgedwongen in hetzelfde land wonen die elkaar het liefst de kop inslaan, zich afscheiden enz?
Verdeel en heers, goede inschatting van onze voorouders.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet ik googelen dat er landsgrenzen zijn getrokken door blanke overheersers, die totaal niet keken naar culturele en etnische samenhang waardoor er nu nog steeds bevolkingsgroepen noodgedwongen in hetzelfde land wonen die elkaar het liefst de kop inslaan, zich afscheiden enz?
Daar heb ik wel eens een rondleiding op gehad, mijn neef is kapitein op een cruiseschip van HAL.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, wel afgelopen zomer op een cruiseschip gezeten
Discount rides yeeeehaaaaw!quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een rondleiding op gehad, mijn neef is kapitein op een cruiseschip van HAL.
Ik google wel, jij geeft er toch je eigen draai aan.quote:
Dat kan je wel vergeten.. helaas. Zelfs mijn oom en tante krijgen geen korting. Maar aan tafel bij de kapitein moet wel een keer lukken.quote:
Sinds wanneer is politiek, conflict en handel gebaseerd op waarheid?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik google wel, jij geeft er toch je eigen draai aan.
Waarheid ligt altijd in het midden
Ik zat op een van de RCquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een rondleiding op gehad, mijn neef is kapitein op een cruiseschip van HAL.
Wat flauw toch weer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan je wel vergeten.. helaas. Zelfs mijn oom en tante krijgen geen korting. Maar aan tafel bij de kapitein moet wel een keer lukken.
Mja, dan houdt t indd opquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee dat gaat bij mij niet, dan kan ik me niet genoeg ontspannen om me op de film te focussen.
Och, sp3c wil gewoon weer eens gelijk krijgen, niks met politiek enzo te makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is politiek, conflict en handel gebaseerd op waarheid?
Ik geef spekmans gelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Och, sp3c wil gewoon weer eens gelijk krijgen, niks met politiek enzo te maken
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
iedereen geeft overal zijn eigen draai aan, daarom is het beter om zelf je informatie bij elkaar te zoeken
de problemen in Afrika zijn echt te complex om af te doen met de blanke man heeft het gewoon verpest!
zo werkt de wereld helemaal niet
google het maar
Ik zag het net, nu heb ik 6 vriendenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dan houdt t indd op.
Heb je btw een friend request gestuurd op icm
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag het net, nu heb ik 6 vrienden
das een beetje racistischquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoeken
quote:
Mwoh de resorts in Afrika zijn wel nice.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
een resort in Liberia lijkt me trouwens ook een topvakantie
werk aan de winkel zeg ik
ja maar zijn ze Nederlands?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh de resorts in Afrika zijn wel nice.
Je dankt er je welvaart aan, dus beetje respectvol zijn ja?!quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoeken
Zelfs als de Koning er een huisje koopt is het land te klein, dus meh.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar zijn ze Nederlands?
verdienen wij er geld mee Voorschrift??
nee he?
dit moet anders
Ja, kinderachtig godverdomme.. maarja. Wordt wel weer leuk bij een volgende rondleiding mocht die ooit nog komen. Dat is dan zo'n dag dat personeel familie mag uitnodigen en dan mogen ze dus een hele rondleiding geven op die boot, beetje hun werk laten zien en zo.quote:
Mijn voorvaderen waren tuinders en baggeraars, die hadden het ook wel gered zonder Afrika/Indonesie/ enzquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je dankt er je welvaart aan, dus beetje respectvol zijn ja?!
Zonder onze koloniale zeemacht e.d. zou het twijfelachtig zijn dat je sowieso Nederlands zou zijn dus meh.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijn voorvaderen waren tuinders en baggeraars, die hadden het ook wel gered zonder Afrika/Indonesie/ enz
Zeemacht, sure, maar koloniaal nehquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder onze koloniale zeemacht e.d. zou het twijfelachtig zijn dat je sowieso Nederlands zou zijn dus meh.
Zonder kolonies zouden we het geld er niet voor hebben gehad.quote:
Om te handelen jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel, waarom zouden blanken daar niet mogen komen?
Doen we nu ook hoor, we hebben de Probo Koala gewoon gedumpt zonder bezetting of gouverneur.quote:
Er bestaat ook nog zoiets als handelquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder kolonies zouden we het geld er niet voor hebben gehad.
Dat is weer de blanke man die denkt dat ie superieur isquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen we nu ook hoor, we hebben de Probo Koala gewoon gedumpt zonder bezetting of gouverneur.
Nogal naïef.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als handel
Neuh, het zijn voornamelijk geldbeluste wolven die gewoon zo'n schip dumpen waar er idioten zijn die het niet erg vinden. De lokatie is echt niet afhankelijk van huidskleur.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat is weer de blanke man die denkt dat ie superieur is
Afrika is groot, gewoon een andere zoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:
lastig handelen als de tussenpersoon met kapmessen iedereen in mootjes hakt
Simpel jaquote:
En daarom laten we vrouwen nooit ergens over beslissen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Simpel ja
Maar ja, zo is het allemaal niet gelopen dus zullen we nooit weten of het had gewerkt.
Ik had het een kans gegeven
Jij komt met de Probo Koalaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, het zijn voornamelijk geldbeluste wolven die gewoon zo'n schip dumpen waar er idioten zijn die het niet erg vinden. De lokatie is echt niet afhankelijk van huidskleur.
Omdat het een mooi voorbeeld is van omgang met Afrika.quote:
Als een volk je niet vriendelijk gezind is maar je niet aanvalt op je eigen grond blijf je er toch lekker weg?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:53 schreef sp3c het volgende:
dan wordt die eerste nog steeds in mootjes gehakt
onze grondwet zegt dat we daar juist wat aan moeten doen, staat nergens dat we er niet wat aan mogen verdienen
ik heb het gelezen
#wareverhalen
Tuurlijk wel, het is een arm continent geworden door kolonisatie, onze shit daar dumpen omdat we weten dat zij dat wel willen omdat ze arm zijn is minstens zo ergquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het een mooi voorbeeld is van omgang met Afrika.
Niet omdat het een voorbeeld is van racisme wat jij claimt.
Ja ach, het levert geld op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is een arm continent geworden door kolonisatie, onze shit daar dumpen omdat we weten dat zij dat wel willen omdat ze arm zijn is minstens zo erg
Die worden wel door de rest tot de orde geroepen omdat ze willen handelen. Niet aan ons om ze in de pan te hakken om die reden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:57 schreef sp3c het volgende:
wat als het volk je wel vriendelijk gezind is maar er een stel pestkoppen dat niet zijn omdat ze de boel willen blijven terroriseren?
ook wegblijven?
das een beetje flauw
Somalische piraten zijn vast en zeker ontvankelijk voor een handelsargument.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die worden wel door de rest tot de orde geroepen omdat ze willen handelen. Niet aan ons om ze in de pan te hakken om die reden.
Zo werkt dat
Het zou moeten zijn: wij verkopen jullie zooi om die olie uit de grond te halen en kopen in ruil zoveel olie.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
het continent is schatrijk
komt er alleen niet uit omdat er teveel boze mensen rondlopen met machetes
Ja doeiquote:Op woensdag 30 april 2014 00:05 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon slapen
als de aivd meeleest dan hoop ik dat ze mijn topshow doormailen naar de mindef, dat komt helemaal goed
En we zijn weer terug bij afquote:Op woensdag 30 april 2014 00:12 schreef sp3c het volgende:
shell wil de boel al jaaaaaaren schoonmaken, no charge, kunnen ze zelf ook effectiever werken
maar dat is nogal linke soep vanwege de milities en als we dan toch de wereld beter moeten maken van de grondwet dan kunnen we beter daar beginnen dan aan het handje van de Amerikanen in het midden oosten tof doen
gewoon vliegkampscheepje neerleggen en die negertjes dissen, zo gaat dat
Dank u, TMIquote:Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn jaarlijkse camera in hol-moment weer gehad. Tot zover mijn toewijding aan dit topic.
Maar, alles okee?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:59 schreef Uccie het volgende:
Gedeelde smart bla bla.
Kreeg giga scherm voor mijn giegel.
Prednison: zowelquote:Op woensdag 30 april 2014 11:02 schreef Uccie het volgende:
Het was gelukkig niet heel ernstig.
Maar wel aan de Prednison een tijdje.
Ja, echt een duivelsdilemma dat spul. Maar een paar jaar geleden redde het letterlijk mijn leven.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Prednison: zowelals
Mams slikt het ook vanwege haar spierreuma
5 mg per dag, daar redt ze het gelukkig meequote:Op woensdag 30 april 2014 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, echt een duivelsdilemma dat spul. Maar een paar jaar geleden redde het letterlijk mijn leven.
Nu maar 20mg gelukkig, dus de bijwerkingen zullen nu wel meevallen.
Voor je moeder wel heel erg vervelend dat ze het continu moet slikken.
Ja dan is het fijn dat die troep bestaat.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
5 mg per dag, daar redt ze het gelukkig mee
In het begin kreeg ze ook zo'n grote dosis want ze kon van de pijn niet meer uit bed komen of zich omkleden e.d.
Tja, gewrichtsreuma en spierreuma zijn dan ook nog twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dan is het fijn dat die troep bestaat.
Reuma is ook wel echt vreselijk om te hebben, van wat ik begrijp is het vreselijk pijnlijk.
Is het erfelijk, heb jij grotere kans dat je het ook krijgt?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tja, gewrichtsreuma en spierreuma zijn dan ook nog twee verschillende dingen.
Beide wel heel pijnlijk idd.
Spierreuma is gelukkig niet erfelijkquote:Op woensdag 30 april 2014 11:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het erfelijk, heb jij grotere kans dat je het ook krijgt?
Of is het geheel willekeurig.
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Spierreuma is gelukkig niet erfelijk
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn jaarlijkse camera in hol-moment weer gehad. Tot zover mijn toewijding aan dit topic.
Geen pics...denk ik.quote:
Ik heb beide. Evenwicht qua bewegen. Het is pijnlijk wanneer je gaat overbelasten of te lang in dezelfde houding zit, of je gewrichten/spieren volledig gaat ontzien. Slapen is ongeveer 4 uur. Dan even een tien minuten uit bed of onder een hete douche en weer verder slapen. Griep gehad en dat nekt want was te ziek om het bed uit te gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dan is het fijn dat die troep bestaat.
Reuma is ook wel echt vreselijk om te hebben, van wat ik begrijp is het vreselijk pijnlijk.
Ik ga niet beweren dat ik je zielig vind hoor, maar het klinkt mij een stuk belastender in de oren dan mijn Colitis Ulcerosa. Daar voel ik de pijn inmiddels gewoon niet meer en valt het pas op als ik het niet voel, zoals straks aan het einde van de Prednisonkuur. Maar goed, ik heb het over het algemeen goed onder controle en nu mijn werk gaat veranderen zal dat hopelijk na deze kuur ook zo blijven.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb beide. Evenwicht qua bewegen. Het is pijnlijk wanneer je gaat overbelasten of te lang in dezelfde houding zit, of je gewrichten/spieren volledig gaat ontzien. Slapen is ongeveer 4 uur. Dan even een tien minuten uit bed of onder een hete douche en weer verder slapen. Griep gehad en dat nekt want was te ziek om het bed uit te gaan.
Ik heb blijkbaar een hoge pijngrens en neem alleen pillen bij een ontsteking. Geen pijn willen voelen is je lever naar de knoppen helpen (die is al aangetast door de medicijnen). Ik heb voor de pijn gekozen om die reden, die dankzij een paar keer per dag een heet bad nemen best te behappen is. Het enige wat ik nog uitgevonden wil zie worden is een aardappelschilmachine (daar loop ik soms echt tegen op te zien) Heb een speciale opener voor draaidoppen, en oefen elke dag. (je kan geen dag overslaan)
Bewegen, rusten. rusten bewegen.
Pas geleden iemand die halfzijdig is verlamd is zien fietsen, dus heb niets te klagen. je ziet hooguit wat vergroeiingen in de spieren nu. De gewrichten vallen nog mee. Ben absoluut niet zielig. Heb veel meer medelijden met mensen die chronisch hoofdpijn hebben. Dat lijkt mij pas erg. Maar nu heb ik een hoge pijngrens blijkbaar. Kan dus alleen voor mijzelf spreken. De pijn verschilt dus per persoon.
Of Wouter kroes ...niet mijn ding.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:27 schreef Specularium het volgende:
Sommige mensen zijn fan van Dries Roelvink.
Dus.
Je hebt geen idee. Met een verjaardag gaan sommigen er helemaal in op. Ik ben helemaal niet zo van de Nederlandse muziek, maar heey, smaken verschillen. Maar goed ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef Uccie het volgende:
Zouden mensen ècht fan zijn van Dries, dat je zijn cd koopt en de hele dag luistert enzo?
Oh....ja mijn smaak is het ook niet, maar goed als er mensen blij van worden is het goed dat hij er is.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. Met een verjaardag gaan sommigen er helemaal in op. Ik ben helemaal niet zo van de Nederlandse muziek, maar heey, smaken verschillen. Maar goed ook.
Dat zeiden mensen ook over Hitler.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh....ja mijn smaak is het ook niet, maar goed als er mensen blij van worden is het goed dat hij er is.
Dries Roelvink zet misschien wel aan tot haat, maar die haat richt zich op Dries Roelvink zelf.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen ook over Hitler.
Volgens mij kunnen we achteraf wel zeggen dat dat niet echt een goed idee was allemaal.
Rel?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:05 schreef Uccie het volgende:
Respect voor de mods....wat een klapmongolen soms in die NWS topics.
Ik zou het geduld niet hebben.
Nee, gisteren zelf een discussie met zo'n idioot.quote:
Ja dat was hij.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gisteren zelf een discussie met zo'n idioot.
Niet echt heftig, maar genoeg om het weer even zat te zijn.
Mist niemand iets aan.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat was hij.
Hij is nu even weg.
Heb jij hem even weggemaakt?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat was hij.
Hij is nu even weg.
Het tweede weet ik, het eerste antwoord was al voldoende, dat wist ik nietquote:Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen mods niet.
Verder ga ik geen bans bespreken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
Kan ik hier een hitlist achter laten met users die ik 'weg' wil hebben?
Je kan het proberen....maar ik ben bang dat je dan zelf meteen met stip op #1 staat.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
Mag, lig je er waarschijnlijk zelf af.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
Ik denk dat zo'n lijst onder de ban-aanvragen valt, en daar kun je zelf een ban voor krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:50 schreef Takaiki het volgende:
Van mij mag hij blijven, maar misschien ken ik hem niet goed genoeg
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n lijst onder de ban-aanvragen valt, en daar kun je zelf een ban voor krijgen.
Als ik het ooit goed begrepen heb.
Tenzij je een banaanvraag voor je zelf doet, want die wordt dan weer niet gehonoreerd, dus maak een hitllist waar je alleen zelf op staat en het kan weer wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n lijst onder de ban-aanvragen valt, en daar kun je zelf een ban voor krijgen.
Als ik het ooit goed begrepen heb.
Als jij een ban voor jezelf wilt aanvragen kan dat gewoon.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tenzij je een banaanvraag voor je zelf doet, want die wordt dan weer niet gehonoreerd, dus maak een hitllist waar je alleen zelf op staat en het kan weer wel.
Nog best ingewikkeld, dat Fok!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tenzij je een banaanvraag voor je zelf doet, want die wordt dan weer niet gehonoreerd, dus maak een hitllist waar je alleen zelf op staat en het kan weer wel.
Yep, heb ik ook eens gedaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een ban voor jezelf wilt aanvragen kan dat gewoon.
Genoeg users die dat doen ivm studie enzo.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat als ik me normaal gedraag ik er zelf geen last van heb. En ik negeer de mensen die etteren en trollen. Zonde van de energie.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn gewoon voor veel zaken geen harde richtlijnen.
Vind ik zelf wel prettig.
Ik ban mezelf al met een zekere regelmaat.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een ban voor jezelf wilt aanvragen kan dat gewoon.
Genoeg users die dat doen ivm studie enzo.
Je wordt er niet zomaar afgegooid natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog vanuit dat als ik me normaal gedraag ik er zelf geen last van heb. En ik negeer de mensen die etteren en trollen. Zonde van de energie.
Elk geval verschilt tochquote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn gewoon voor veel zaken geen harde richtlijnen.
Vind ik zelf wel prettig.
Nee...ik ben trots op die 0.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je wordt er niet zomaar afgegooid natuurlijk.
Heb wel zin om jou eens lekker te noten want 0 notes kan echt niet.
En heb je er 1 dan moet je weer een abbo nemen om hem zelf te kunnen lezenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...ik ben trots op die 0.
Daarbij, ik doe niet zo snel note-waardige dingen, ik ben meer een toekijker
Ja, of wachten op zo'n technische storing als pas geleden.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En heb je er 1 dan moet je weer een abbo nemen om hem zelf te kunnen lezen
Wat is er mis met een abbo?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En heb je er 1 dan moet je weer een abbo nemen om hem zelf te kunnen lezen
Moet gewoon kunnenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:12 schreef arjan1112 het volgende:
een tijdje geleden kon je al je notes zien
had geloof ik iemand kankerlul genoemd ofzo
vond het maar vreemd
Zodat jij alle 0 je notes kan zien?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, of wachten op zo'n technische storing als pas geleden.
Ze was net aan het mopperen over NWS, daar heb ik ook wel eens een note voor gehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zodat jij alle 0 je notes kan zien?
Ach ja....die paar centen kunnen er nog wel van af.quote:
Waarschijnlijk in wat sterkere bewoordingenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze was net aan het mopperen over NWS, daar heb ik ook wel eens een note voor gehad.
Maar Uccie d'r moeder heeft een kanarie.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze was net aan het mopperen over NWS, daar heb ik ook wel eens een note voor gehad.
Schrik je je rot dat je een note hebt...staat er, je bent gezellig!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
Positieve notes kunnen ook trouwens.
Nee, viel best mee. Misschien was het wel een positieve notequote:Op woensdag 30 april 2014 18:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in wat sterkere bewoordingen
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Uccie d'r moeder heeft een kanarie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |