Dat kan je wel vergeten.. helaas. Zelfs mijn oom en tante krijgen geen korting. Maar aan tafel bij de kapitein moet wel een keer lukken.quote:
Sinds wanneer is politiek, conflict en handel gebaseerd op waarheid?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik google wel, jij geeft er toch je eigen draai aan.
Waarheid ligt altijd in het midden
Ik zat op een van de RCquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een rondleiding op gehad, mijn neef is kapitein op een cruiseschip van HAL.
Wat flauw toch weer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan je wel vergeten.. helaas. Zelfs mijn oom en tante krijgen geen korting. Maar aan tafel bij de kapitein moet wel een keer lukken.
Mja, dan houdt t indd opquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee dat gaat bij mij niet, dan kan ik me niet genoeg ontspannen om me op de film te focussen.
Och, sp3c wil gewoon weer eens gelijk krijgen, niks met politiek enzo te makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is politiek, conflict en handel gebaseerd op waarheid?
Ik geef spekmans gelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Och, sp3c wil gewoon weer eens gelijk krijgen, niks met politiek enzo te maken
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
iedereen geeft overal zijn eigen draai aan, daarom is het beter om zelf je informatie bij elkaar te zoeken
de problemen in Afrika zijn echt te complex om af te doen met de blanke man heeft het gewoon verpest!
zo werkt de wereld helemaal niet
google het maar
Ik zag het net, nu heb ik 6 vriendenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dan houdt t indd op.
Heb je btw een friend request gestuurd op icm
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag het net, nu heb ik 6 vrienden
das een beetje racistischquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoeken
quote:
Mwoh de resorts in Afrika zijn wel nice.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
een resort in Liberia lijkt me trouwens ook een topvakantie
werk aan de winkel zeg ik
ja maar zijn ze Nederlands?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh de resorts in Afrika zijn wel nice.
Je dankt er je welvaart aan, dus beetje respectvol zijn ja?!quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoeken
Zelfs als de Koning er een huisje koopt is het land te klein, dus meh.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar zijn ze Nederlands?
verdienen wij er geld mee Voorschrift??
nee he?
dit moet anders
Ja, kinderachtig godverdomme.. maarja. Wordt wel weer leuk bij een volgende rondleiding mocht die ooit nog komen. Dat is dan zo'n dag dat personeel familie mag uitnodigen en dan mogen ze dus een hele rondleiding geven op die boot, beetje hun werk laten zien en zo.quote:
Mijn voorvaderen waren tuinders en baggeraars, die hadden het ook wel gered zonder Afrika/Indonesie/ enzquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je dankt er je welvaart aan, dus beetje respectvol zijn ja?!
Zonder onze koloniale zeemacht e.d. zou het twijfelachtig zijn dat je sowieso Nederlands zou zijn dus meh.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijn voorvaderen waren tuinders en baggeraars, die hadden het ook wel gered zonder Afrika/Indonesie/ enz
Zeemacht, sure, maar koloniaal nehquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder onze koloniale zeemacht e.d. zou het twijfelachtig zijn dat je sowieso Nederlands zou zijn dus meh.
Zonder kolonies zouden we het geld er niet voor hebben gehad.quote:
Om te handelen jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel, waarom zouden blanken daar niet mogen komen?
Doen we nu ook hoor, we hebben de Probo Koala gewoon gedumpt zonder bezetting of gouverneur.quote:
Er bestaat ook nog zoiets als handelquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder kolonies zouden we het geld er niet voor hebben gehad.
Dat is weer de blanke man die denkt dat ie superieur isquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen we nu ook hoor, we hebben de Probo Koala gewoon gedumpt zonder bezetting of gouverneur.
Nogal naïef.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als handel
Neuh, het zijn voornamelijk geldbeluste wolven die gewoon zo'n schip dumpen waar er idioten zijn die het niet erg vinden. De lokatie is echt niet afhankelijk van huidskleur.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat is weer de blanke man die denkt dat ie superieur is
Afrika is groot, gewoon een andere zoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:
lastig handelen als de tussenpersoon met kapmessen iedereen in mootjes hakt
Simpel jaquote:
En daarom laten we vrouwen nooit ergens over beslissen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Simpel ja
Maar ja, zo is het allemaal niet gelopen dus zullen we nooit weten of het had gewerkt.
Ik had het een kans gegeven
Jij komt met de Probo Koalaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, het zijn voornamelijk geldbeluste wolven die gewoon zo'n schip dumpen waar er idioten zijn die het niet erg vinden. De lokatie is echt niet afhankelijk van huidskleur.
Omdat het een mooi voorbeeld is van omgang met Afrika.quote:
Als een volk je niet vriendelijk gezind is maar je niet aanvalt op je eigen grond blijf je er toch lekker weg?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:53 schreef sp3c het volgende:
dan wordt die eerste nog steeds in mootjes gehakt
onze grondwet zegt dat we daar juist wat aan moeten doen, staat nergens dat we er niet wat aan mogen verdienen
ik heb het gelezen
#wareverhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |