Dat kan je wel vergeten.. helaas. Zelfs mijn oom en tante krijgen geen korting. Maar aan tafel bij de kapitein moet wel een keer lukken.quote:
Sinds wanneer is politiek, conflict en handel gebaseerd op waarheid?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik google wel, jij geeft er toch je eigen draai aan.
Waarheid ligt altijd in het midden
Ik zat op een van de RCquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een rondleiding op gehad, mijn neef is kapitein op een cruiseschip van HAL.
Wat flauw toch weer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan je wel vergeten.. helaas. Zelfs mijn oom en tante krijgen geen korting. Maar aan tafel bij de kapitein moet wel een keer lukken.
Mja, dan houdt t indd opquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee dat gaat bij mij niet, dan kan ik me niet genoeg ontspannen om me op de film te focussen.
Och, sp3c wil gewoon weer eens gelijk krijgen, niks met politiek enzo te makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is politiek, conflict en handel gebaseerd op waarheid?
Ik geef spekmans gelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Och, sp3c wil gewoon weer eens gelijk krijgen, niks met politiek enzo te maken
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
iedereen geeft overal zijn eigen draai aan, daarom is het beter om zelf je informatie bij elkaar te zoeken
de problemen in Afrika zijn echt te complex om af te doen met de blanke man heeft het gewoon verpest!
zo werkt de wereld helemaal niet
google het maar
Ik zag het net, nu heb ik 6 vriendenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dan houdt t indd op.
Heb je btw een friend request gestuurd op icm
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag het net, nu heb ik 6 vrienden
das een beetje racistischquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoeken
quote:
Mwoh de resorts in Afrika zijn wel nice.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
een resort in Liberia lijkt me trouwens ook een topvakantie
werk aan de winkel zeg ik
ja maar zijn ze Nederlands?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh de resorts in Afrika zijn wel nice.
Je dankt er je welvaart aan, dus beetje respectvol zijn ja?!quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De blanke man had daar als overheerser in de eerste plaats niks te zoeken
Zelfs als de Koning er een huisje koopt is het land te klein, dus meh.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar zijn ze Nederlands?
verdienen wij er geld mee Voorschrift??
nee he?
dit moet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |