beter dan de Fransen het te laten doen want die willen er dingen voor terugquote:
Gewoon niet doen, je hebt er niets te zoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter dan de Fransen het te laten doen want die willen er dingen voor terug
#zowerktdewereld
Vlootdagen? Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
ziet er ook leuk uit op de vlootdagen
hoeft helemaal geen nimitz te zijn ofzo, gewoon iets waarvan je 10 skyhawks en een handvol helis kan laten vliegen, dat hebben ze toch niet in nigeria
Gewoon een QE-class bestellen bij de Britten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
hoeft helemaal geen nimitz te zijn ofzo, gewoon iets waarvan je 10 skyhawks en een handvol helis kan laten vliegen, dat hebben ze toch niet in nigeria
Dan hebben we weer een andere versie van de F35 nodig en zo.. de B of C.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
skyhawk is primaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan hebben we weer een andere versie van de F35 nodig en zo.. de B of C.
En ons dus bemoeien met de rotzooi die we daar als kolonisten achter hebben gelaten om onze verslaving aan olie goedkoper te makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef sp3c het volgende:
juist wel, we willen olie
Afrikanen hebben olie maar in die streken lopen milities iedereen stuk te hakken en dus is die olie duurder dan we zouden willen
Meh, dat is nog duurder.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef sp3c het volgende:
zelf bouwen natuurlijk vrind
britse schepen stinken
nee man, de ontwerpen liggen al klaarquote:
das een ander deel van Afrikaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En ons dus bemoeien met de rotzooi die we daar als kolonisten achter hebben gelaten om onze verslaving aan olie goedkoper te maken
Meen je?quote:
Nee, wel afgelopen zomer op een cruiseschip gezetenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vliegdekschip gezien tussen andere schepen? Dat is fucking awesome..
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, wel afgelopen zomer op een cruiseschip gezeten
Ehm, heel Afrika is gekoloniseerd geweestquote:
ja, de Rotterdam en de Johan de Witt zijn een modulair ontwerp, kun je ook vliegkampscheepjes van bouwenquote:
Hartstikke gay man, echt iets voor jouquote:
niet in heel Afrika is rotzooi achter gelaten door kolonistenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, heel Afrika is gekoloniseerd geweest
Prima plan dan, zo duur zijn die nou ook weer niet van die klasse.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja, de Rotterdam en de Johan de Witt zijn een modulair ontwerp, kun je ook vliegkampscheepjes van bouwen
[ afbeelding ]
topshow
Ben al geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hartstikke gay man, echt iets voor jou
Democratie brengen in een stammencultuur: good luckquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
Zo hoort het, even wat democratie brengen:
[ afbeelding ]
Gewoon wegvagen en dan koloniseren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Democratie brengen in een stammencultuur: good luck
Jij hebt al een maand niks gechecktquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in heel Afrika is rotzooi achter gelaten door kolonisten
#wareverhalen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon wegvagen en dan koloniseren.
Et voila, democratie.
Maar goed, zo'n "stam" krijg je ook nog wel weg met een enkele Tomahawk uit een fregat dus meh.
Zo deden ze dat vroegah ook natuurlijk, leg gewoon een mooie Fluyt voor de kust en maar losgaan.quote:
Klopt.. eindexamensquote:
Je kan beter zelf een bom gooien dan dat ze elkaar afmaken inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:30 schreef sp3c het volgende:
daarnaast kun je je afvragen of het wel ethisch is om die gasten elkaar aan stukken te laten hakken met als excuus dat het misschien wel eens onze schuld zou kunnen zijn dat het er zo een rommel is
you break it, you buy it enzo
Das toch juist dé checktijdquote:
Moet ik googelen dat er landsgrenzen zijn getrokken door blanke overheersers, die totaal niet keken naar culturele en etnische samenhang waardoor er nu nog steeds bevolkingsgroepen noodgedwongen in hetzelfde land wonen die elkaar het liefst de kop inslaan, zich afscheiden enz?quote:
gewoon partij kiezen en de tegenpartij opblazenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan beter zelf een bom gooien dan dat ze elkaar afmaken inderdaad.
Fuck logic.
Haha, nee dat gaat bij mij niet, dan kan ik me niet genoeg ontspannen om me op de film te focussen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch juist dé checktijd...? SOG enzo
...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon partij kiezen en de tegenpartij opblazen
in ruil voor olie
moeten is een groot woordquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet ik googelen dat er landsgrenzen zijn getrokken door blanke overheersers, die totaal niet keken naar culturele en etnische samenhang waardoor er nu nog steeds bevolkingsgroepen noodgedwongen in hetzelfde land wonen die elkaar het liefst de kop inslaan, zich afscheiden enz?
Verdeel en heers, goede inschatting van onze voorouders.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet ik googelen dat er landsgrenzen zijn getrokken door blanke overheersers, die totaal niet keken naar culturele en etnische samenhang waardoor er nu nog steeds bevolkingsgroepen noodgedwongen in hetzelfde land wonen die elkaar het liefst de kop inslaan, zich afscheiden enz?
Daar heb ik wel eens een rondleiding op gehad, mijn neef is kapitein op een cruiseschip van HAL.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, wel afgelopen zomer op een cruiseschip gezeten
Discount rides yeeeehaaaaw!quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een rondleiding op gehad, mijn neef is kapitein op een cruiseschip van HAL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |