Die en zoveel klassiekers niet. Tja ik heb ook niet alle tijd van de wereld, moet genoeg tijd op Fok! kunnen verdoen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:46 schreef sp3c het volgende:
ga me niet vertellen dat je apocalypse now nog nooit gezien hebt he
Gewoon streamen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
Even kijken of ik die ergens kan 'kopen'.
Kwaliteitsavondje voor je geloof ik hequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Meester Visser klinkt weer lekker bezopen.
Ik zal hem op mijn watchlist zetten om je een plezier te doen. Heb je nou al een icm account?quote:
Lekker rebels doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
the Godfather lijkt me echt niks, zou hem alleen opzetten als ik ergens op een onbewoond eiland zat met alleen een tv en die dvd.
Na die scene wil ik steeds het leger in.quote:
Zo lekker tussen al die stevige mannen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na die scene wil ik steeds het leger in.
Nah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lekker tussen al die stevige mannen.
zeker niet om te strijden voor het vaderlandquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan geen goede vinden.. zijn allemaal geblocked up joeptjoepquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aangemaakt en weer weggeflikkerd. Was me teveel werk al die films erin te zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zal hem op mijn watchlist zetten om je een plezier te doen. Heb je nou al een icm account?
En lekker Frans doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Tem het volgende:
Lekker naar die zogenaamde cultureel verantwoorde interessante rotzooi blijven kijken. Hipster bril en een Starbucks in de hand.
Rukvolk.
Klopt, met die on board machinegeweer over die dorpjes heen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan geen goede vinden.. zijn allemaal geblocked up joeptjoep![]()
Die van "Get some! Get some!" uit Full Metal Jacket is ook wel een leuke.
Valt tegen hoor, geloof me.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lekker tussen al die stevige mannen.
leuke helikoptertjes waren datquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van "Get some! Get some!" uit Full Metal Jacket is ook wel een leuke.
Nou, hoeveel holmaatjes heb jij gehad?quote:
Ga je met je broek uit naar Daley kijken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, met die on board machinegeweer over die dorpjes heen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, met die on board machinegeweer over die dorpjes heen.
Tom?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je met je broek uit naar Daley kijken?
quote:
Jeugdzonde noem ik het maar.quote:
Deze is ook wel wat voor je dan.quote:
Wow, much frustration.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Tem het volgende:
Lekker naar die zogenaamde cultureel verantwoorde interessante rotzooi blijven kijken. Hipster bril en een Starbucks in de hand.
Rukvolk.
die film is dan ook gayquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze is ook wel wat voor je dan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk moeten we weer een vliegdekschip kopen, als de Spanjaarden het kunnen dan kunnen wij het beter
beetje negertjes dissen voor de kust van Liberia ofzo en hun aardolie stelen
VOC mentaliteit
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk moeten we weer een vliegdekschip kopen, als de Spanjaarden het kunnen dan kunnen wij het beter
beetje negertjes dissen voor de kust van Liberia ofzo en hun aardolie stelen
VOC mentaliteit
Valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
die film is dan ook gay
ze hadden sam moeten veroordelen en op moeten knopen met zijn falende gedrag
Van wat? Over wie heb je het precies?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze is ook wel wat voor je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |