Oh....ja mijn smaak is het ook niet, maar goed als er mensen blij van worden is het goed dat hij er is.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. Met een verjaardag gaan sommigen er helemaal in op. Ik ben helemaal niet zo van de Nederlandse muziek, maar heey, smaken verschillen. Maar goed ook.
Dat zeiden mensen ook over Hitler.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh....ja mijn smaak is het ook niet, maar goed als er mensen blij van worden is het goed dat hij er is.
Dries Roelvink zet misschien wel aan tot haat, maar die haat richt zich op Dries Roelvink zelf.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen ook over Hitler.
Volgens mij kunnen we achteraf wel zeggen dat dat niet echt een goed idee was allemaal.
Rel?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:05 schreef Uccie het volgende:
Respect voor de mods....wat een klapmongolen soms in die NWS topics.
Ik zou het geduld niet hebben.
Nee, gisteren zelf een discussie met zo'n idioot.quote:
Ja dat was hij.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gisteren zelf een discussie met zo'n idioot.
Niet echt heftig, maar genoeg om het weer even zat te zijn.
Mist niemand iets aan.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat was hij.
Hij is nu even weg.
Heb jij hem even weggemaakt?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat was hij.
Hij is nu even weg.
Het tweede weet ik, het eerste antwoord was al voldoende, dat wist ik nietquote:Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen mods niet.
Verder ga ik geen bans bespreken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
Kan ik hier een hitlist achter laten met users die ik 'weg' wil hebben?
Je kan het proberen....maar ik ben bang dat je dan zelf meteen met stip op #1 staat.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
Mag, lig je er waarschijnlijk zelf af.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Peunage het volgende:
Ik denk dat zo'n lijst onder de ban-aanvragen valt, en daar kun je zelf een ban voor krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:50 schreef Takaiki het volgende:
Van mij mag hij blijven, maar misschien ken ik hem niet goed genoeg
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n lijst onder de ban-aanvragen valt, en daar kun je zelf een ban voor krijgen.
Als ik het ooit goed begrepen heb.
Tenzij je een banaanvraag voor je zelf doet, want die wordt dan weer niet gehonoreerd, dus maak een hitllist waar je alleen zelf op staat en het kan weer wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n lijst onder de ban-aanvragen valt, en daar kun je zelf een ban voor krijgen.
Als ik het ooit goed begrepen heb.
Als jij een ban voor jezelf wilt aanvragen kan dat gewoon.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tenzij je een banaanvraag voor je zelf doet, want die wordt dan weer niet gehonoreerd, dus maak een hitllist waar je alleen zelf op staat en het kan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |