Yupquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef sp3c het volgende:
leon is toch met die huurmoordenaar en die chick van starwars toen ze nog klein was?
Deze vind je misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik kijk Hanna op RTL7 want dat is gewoon een goede film en daarna komt Léon.
Léon nooit gezien hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
Ik las net de filmomschrijving maar dat klinkt als geen kut aan.
Volgens mij heb ik die ergens op mijn server staan maar nog niet gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze vind je misschien wel leuk.
Lone Survivor (2013) - IMDb
Goed gehoord.quote:
Le grand bleuquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alle films van Luc Besson zijn de moeite waard.
Was een beetje een topickiller die fotoquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag die foto van je skinny jeans wel.
Staat geen gezicht op hoor en ook geen boobies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
Dan doen we dat.Is dit niet tegen de huisregels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Wat je op FOK! post is van FOK! is volgens mij de regel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dit niet tegen de huisregels?
Doe ik wel altijd normaal. Kamer is meestal een troep maar bed maak ik altijd op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef YokiKater het volgende:
Bed niet opgemaakt.. 100 x opdrukken verdomme!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat je op FOK! post is van FOK! is volgens mij de regel.
Goed zo, anders kreeg je klappen hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat je op FOK! post is van FOK! is volgens mij de regel.
Maar ik ga die foto's uit KPD natuurlijk niet herposten.
Uiteraard.quote:
Uiteraard, dan komt de alcohol uit de kast.quote:
Ik was ook alvast begonnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, dan komt de alcohol uit de kast.
Gaat dit weer over Apocalypse now?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |