Nog best ingewikkeld, dat Fok!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tenzij je een banaanvraag voor je zelf doet, want die wordt dan weer niet gehonoreerd, dus maak een hitllist waar je alleen zelf op staat en het kan weer wel.
Yep, heb ik ook eens gedaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een ban voor jezelf wilt aanvragen kan dat gewoon.
Genoeg users die dat doen ivm studie enzo.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat als ik me normaal gedraag ik er zelf geen last van heb. En ik negeer de mensen die etteren en trollen. Zonde van de energie.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn gewoon voor veel zaken geen harde richtlijnen.
Vind ik zelf wel prettig.
Ik ban mezelf al met een zekere regelmaat.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een ban voor jezelf wilt aanvragen kan dat gewoon.
Genoeg users die dat doen ivm studie enzo.
Je wordt er niet zomaar afgegooid natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog vanuit dat als ik me normaal gedraag ik er zelf geen last van heb. En ik negeer de mensen die etteren en trollen. Zonde van de energie.
Elk geval verschilt tochquote:Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn gewoon voor veel zaken geen harde richtlijnen.
Vind ik zelf wel prettig.
Nee...ik ben trots op die 0.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je wordt er niet zomaar afgegooid natuurlijk.
Heb wel zin om jou eens lekker te noten want 0 notes kan echt niet.
En heb je er 1 dan moet je weer een abbo nemen om hem zelf te kunnen lezenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...ik ben trots op die 0.
Daarbij, ik doe niet zo snel note-waardige dingen, ik ben meer een toekijker
Ja, of wachten op zo'n technische storing als pas geleden.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En heb je er 1 dan moet je weer een abbo nemen om hem zelf te kunnen lezen
Wat is er mis met een abbo?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En heb je er 1 dan moet je weer een abbo nemen om hem zelf te kunnen lezen
Moet gewoon kunnenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:12 schreef arjan1112 het volgende:
een tijdje geleden kon je al je notes zien
had geloof ik iemand kankerlul genoemd ofzo
vond het maar vreemd
Zodat jij alle 0 je notes kan zien?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, of wachten op zo'n technische storing als pas geleden.
Ze was net aan het mopperen over NWS, daar heb ik ook wel eens een note voor gehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zodat jij alle 0 je notes kan zien?
Ach ja....die paar centen kunnen er nog wel van af.quote:
Waarschijnlijk in wat sterkere bewoordingenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze was net aan het mopperen over NWS, daar heb ik ook wel eens een note voor gehad.
Maar Uccie d'r moeder heeft een kanarie.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze was net aan het mopperen over NWS, daar heb ik ook wel eens een note voor gehad.
Schrik je je rot dat je een note hebt...staat er, je bent gezellig!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
Positieve notes kunnen ook trouwens.
Nee, viel best mee. Misschien was het wel een positieve notequote:Op woensdag 30 april 2014 18:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in wat sterkere bewoordingen
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Uccie d'r moeder heeft een kanarie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |