Tuurlijk wel, het is een arm continent geworden door kolonisatie, onze shit daar dumpen omdat we weten dat zij dat wel willen omdat ze arm zijn is minstens zo ergquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het een mooi voorbeeld is van omgang met Afrika.
Niet omdat het een voorbeeld is van racisme wat jij claimt.
Ja ach, het levert geld op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is een arm continent geworden door kolonisatie, onze shit daar dumpen omdat we weten dat zij dat wel willen omdat ze arm zijn is minstens zo erg
Die worden wel door de rest tot de orde geroepen omdat ze willen handelen. Niet aan ons om ze in de pan te hakken om die reden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:57 schreef sp3c het volgende:
wat als het volk je wel vriendelijk gezind is maar er een stel pestkoppen dat niet zijn omdat ze de boel willen blijven terroriseren?
ook wegblijven?
das een beetje flauw
Somalische piraten zijn vast en zeker ontvankelijk voor een handelsargument.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die worden wel door de rest tot de orde geroepen omdat ze willen handelen. Niet aan ons om ze in de pan te hakken om die reden.
Zo werkt dat
Het zou moeten zijn: wij verkopen jullie zooi om die olie uit de grond te halen en kopen in ruil zoveel olie.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
het continent is schatrijk
komt er alleen niet uit omdat er teveel boze mensen rondlopen met machetes
Ja doeiquote:Op woensdag 30 april 2014 00:05 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon slapen
als de aivd meeleest dan hoop ik dat ze mijn topshow doormailen naar de mindef, dat komt helemaal goed
En we zijn weer terug bij afquote:Op woensdag 30 april 2014 00:12 schreef sp3c het volgende:
shell wil de boel al jaaaaaaren schoonmaken, no charge, kunnen ze zelf ook effectiever werken
maar dat is nogal linke soep vanwege de milities en als we dan toch de wereld beter moeten maken van de grondwet dan kunnen we beter daar beginnen dan aan het handje van de Amerikanen in het midden oosten tof doen
gewoon vliegkampscheepje neerleggen en die negertjes dissen, zo gaat dat
Dank u, TMIquote:Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn jaarlijkse camera in hol-moment weer gehad. Tot zover mijn toewijding aan dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |