SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Festival Informatie
Tickets
Spotify
Youtube
Festival Trailers:
[ Bericht 55% gewijzigd door Bosbeetle op 28-04-2014 21:53:14 ]
Ik vrees van wel, maar weet het niet zeker. De omschrijving van eventim is veel te vaag, heb je de voorwaarden doorgenomen?quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Annulering zonder reden. Moet ik dan liegen dan mijn oma is overleden?
quote:Wat is de annuleringsverzekering?
De verzekering betaalt je de kosten van gekochte toegangskaarten terug wanneer je bijvoorbeeld ziek wordt of verhinderd bent. Details vind je in de verzekeringsvoorwaarden die zijn in te zien en op te slaan tijdens je bestelling of in de footer van onze website. De verzekering kan uitsluitend worden afgesloten tijdens de bestelling. Achteraf is dit helaas niet meer mogelijk.
Komt wel goed. Ik kan zomaar een griepje oplopen....quote:Op maandag 28 april 2014 21:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, maar weet het niet zeker. De omschrijving van eventim is veel te vaag, heb je de voorwaarden doorgenomen?
[..]
Uiteraard, maar voor hetzelfde geld moet je zometeen een doktersverklaring kunnen weerleggen ofzo. Kan geen kwaad om het toch even door te lezen. Als je zo makkelijk van je tickets af zou kunnen komen zouden ze die verzekering niet aanbieden.quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik kan zomaar een griepje oplopen....
Zie vorige topicquote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja wat?
Je mag niet vergelijken met bijv. Pukkelpop, maar dat doe ik toch lekker wel
Ik had ook nog scheermessen gegeten bij zo'n Belgisch vistentje... en die vegetarische gyros, omg!quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef wasmachine01 het volgende:
[..]
Zonde van al die andere dingen die je daar kan eten. Ik denk dat ik daar nu al meer naar uitkijk dan naar de muziek
Pagina 10? ik heb er maar 6 per topicquote:Op maandag 28 april 2014 21:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zie vorige topicPagina 10.
Heb er zo mijn best op gedaan
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 23:57 schreef Planga het volgende:
BKS komt hard! Tot de aftrap drink ik geen bier meer.
quote:Introducing: ZERO at #BKS14. When the live music has stopped on the festival site, you can still enjoy a couple of drinks and a bit of music on our Best Kept Secret Festival campsite.
Je mag je blikken bier wel in mijn tent bewaren.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Darkestrah het volgende:
En de mensen die niet op de camping staan moeten snel naar huis zeker.
Zo op ma enorm veel geschreeuw gehoord.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef JackHerrer het volgende:
Er werd vorig jaar wel geklaagd dat er veel herrie 's nachts was op de camping, omdat er groepen waren die bij tenten gingen zuipen en rondspoken op de camping.
Was zoooo kut vorig jaar, hoofdreden dat ik niet ga dit jaarquote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef JackHerrer het volgende:
Er werd vorig jaar wel geklaagd dat er veel herrie 's nachts was op de camping, omdat er groepen waren die bij tenten gingen zuipen en rondspoken op de camping.
Vriend heeft dit geprobeerd maar moest inderdaad met een doktersverklaring komen. Ze gaan het je in ieder geval niet makkelijk maken. Vorige keer moest hij half stervende zijn om geld terug te krijgen, zei hij...quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik kan zomaar een griepje oplopen....
Meer drinken, overal doorheen geslapen vorig jaar hahaquote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was zoooo kut vorig jaar, hoofdreden dat ik niet ga dit jaar
Ik zag 't... ga die dingen nakend opeten zo blij ben ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was zoooo kut vorig jaar, hoofdreden dat ik niet ga dit jaar
Mensen die herrie maken bij je tent?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zag 't... ga die dingen nakend opeten zo blij ben ik.
Neuh, ik slaap bij een vriend die op 10 minuten fietsen afstand woont in Tilburg... geen camping voor mij.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mensen die herrie maken bij je tent?
quote:Op de eerste editie van Best Kept Secret introduceerden we het statiegeldsysteem voor onze drinkbekers, met als resultaat een brandschoon terrein. Dat houden we er dus in. Dit jaar doen we weer iets nieuws: we schaffen de munten af.
HOE WERKT HET?
Bij binnenkomst op ons terrein wissel je je toegangskaart in voor een polsbandje. Aan dat polsbandje zit een anonieme chip die je bij de oplaadpunten op ons terrein oplaadt, met PIN of cash. Bij je bestelling aan de bar houd je je polsbandje met de chip tegen de kassa, waarna je bestelling automatisch wordt afgerekend. Als je tegoed op is, laad je je chip weer op bij een van de oplaadpunten. Voor je naar huis gaat, kun je een eventueel tegoed op je chip uit laten betalen in cash.
De chip werkt als een anonieme OV-chipkaart en is uitsluitend een betaalmiddel. De chip vervangt munten. We registreren geen persoonlijke gegevens. De chip is zonder jouw toestemming op geen enkele manier aan je te linken.
HOE GEEF IK EEN RONDJE?
Een chip aan je polsbandje? Da’s lastig rondjes geven. Daar hebben we iets op gevonden: bij de oplaadpunten zijn voor ¤2 losse chipkaarten verkrijgbaar. Daar kun je de gehele pot van jou en je vrienden op storten. Zo reken je het hele weekend je drank af met 1 gezamenlijke chipkaart. Ook die chipkaart laad je weer op als de pot leeg is. Een eventueel restbedrag laat je cash terug betalen voor je naar huis gaat.
DE VOORDELEN:
Gemak: geen broekzak vol munten of het hele weekend een dikke portemonnee in je kontzak. Altijd je portemonnee aan je polsbandje.
Geen vaste muntprijs, dus we kunnen prijzen variëren. Een cola is op Best Kept Secret 2014 goedkoper dan een biertje: 0,25L Coca-Cola kost ¤2,40, 0,25L Jupiler ¤2,60. De prijzen voor het eten en de maaltijden variëren: vanaf ¤2,50 kun je iets lekkers te eten krijgen, voor een biologische ham- of cheeseburger betaal je ¤6,50 of ¤7,50.
Minder wachttijd bij de bar en eettentjes.
Minder plastic afval.
Ook voor ons als organisatie zijn de voordelen helder: de chips zijn veiliger, minder fraudegevoelig en milieubelastend.
WAT ALS IK MIJN BANDJE OF PAS VERLIES?
De chip zit aan je polsbandje dus de kans is zeer klein dat je die verliest. De losse chipkaart geeft echter meer kans op verlies of diefstal. Net als je portemonnee of met munten kan de oneerlijke vinder je chipkaart gebruiken om drank of eten te kopen; dat verandert helaas niet. Wanneer je daarvoor kiest, kunnen we de chip aan je polsbandje of je chipkaart registeren: je koppelt dan je chip(-kaart) aan je e-mail adres, met een zelfgekozen wachtwoord. Meer niet. Bij verlies of diefstal kun je je chip(-kaart) dan laten deactiveren. Zonder registratie kunnen we chips niet deactiveren of geld terugstorten. Dat betekent immers dat iedereen elke (gevonden) chip en elke kaart, dus ook de jouwe, zonder controle kan laten deactiveren en uitbetalen.
TOT SLOT
Of je je betaalchip of -kaart registreert, is aan jou. Wil je volstrekt anoniem op Best Kept Secret rondlopen, eten en drinken, dan is dat geen probleem. Wil je bij verlies of diefstal je chip(-kaart) deactiveren dan kan dat ook. In dat laatste geval is registratie met e-mail en een zelfgekozen wachtwoord noodzakelijk. Om fraude te voorkomen kun je op Best Kept Secret niet betalen met credit cards, biljetten van ¤200 en ¤500. Ook is het niet mogelijk om op het terrein cash geld op te nemen.
Veel plezier!
En inderdaad, op BKS14 drink je uit de beker hierboven.=
Rare definitie van een rondje geven hebben ze daarquote:Een chip aan je polsbandje? Da’s lastig rondjes geven.
Ja het systeem klinkt goed, maar straks sta je elke keer te wachten omdat iedereen voor je een kapotte chip heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoop dat het een beetje bugvrij is tijdens het festival. Lijkt me enorm crash gevoelig.
Ja, als je 10 bier haalt gaat er toch gewoon 26 euro van je chip afquote:Op maandag 2 juni 2014 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Rare definitie van een rondje geven hebben ze daar
bier halen zonder glas* = 2 muntjesquote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef theodoor9 het volgende:
Hoe werkte dat statiegeld systeem precies?
Het werkt als ov chipkaart, dus lijkt me niet neequote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef ranja het volgende:
Als je je chip kwijtraakt ben je neem ik aan alleen het geld kwijt dat er nog opstaat, opnieuw opladen gaat toch niet meer van jouw rekening?
Lijkt me vrij irritant om constant met een vol/leeg glas in je hand te staan..quote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef ranja het volgende:
[..]
bier halen zonder glas* = 2 muntjes
bier halen met inlevering van glas = 1 muntje
dus 1e keer bier halen 2 muntjes betalen, daarna steeds bij bier halen je oude glas teruggeven. Na het festival kun je je laatste glas teruginleveren voor 1 muntje of je hebt een mooi souvenir
* glas = plastic beker natuurlijk
Viel wel mee vorig jaar. Er zaten toen handige lipjes aan zodat je ze makkelijk kon hangen aan broek/jas/tas. Het zorgde er ook voor dat het terrein niet vol met plastic lag. Daar heb ik t dan wel voor over.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij irritant om constant met een vol/leeg glas in je hand te staan..
Een schoon terrein is inderdaad fantastisch.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef portie het volgende:
[..]
Viel wel mee vorig jaar. Er zaten toen handige lipjes aan zodat je ze makkelijk kon hangen aan broek/jas/tas. Het zorgde er ook voor dat het terrein niet vol met plastic lag. Daar heb ik t dan wel voor over.
Het zijn dit jaar wel kleinere bekers zo te zien, vorig jaar waren ze 0.3L en dit jaar .25quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef portie het volgende:
[..]
Viel wel mee vorig jaar. Er zaten toen handige lipjes aan zodat je ze makkelijk kon hangen aan broek/jas/tas. Het zorgde er ook voor dat het terrein niet vol met plastic lag. Daar heb ik t dan wel voor over.
echt? die heb ik dan gemistquote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef portie het volgende:
Viel wel mee vorig jaar. Er zaten toen handige lipjes aan zodat je ze makkelijk kon hangen aan broek/jas/tas.
Volgens mij vergis ik me met een ander festival ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef ranja het volgende:
[..]
echt? die heb ik dan gemist
maar als je een tas bij je hebt past het daar wel in, of broekzak ofzo...
Inderdaad, op Sziget werkte dit fantastisch. Laat maar komen die bandjesquote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef neohu het volgende:
Op Sziget hebben ze een vergelijkbaar systeem al jaren, maar dan met chipkaarten. Ik heb de twee keer dat ik er ben geweest nooit meegemaakt dat een pasje het niet deed oid
Welke munten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Volgens mij is een biertje zonder een bierglas gewoon 2 munten ipv 1
Virtuele consumptie eenheden dan.quote:
zo was het vorig jaar jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Volgens mij is een biertje zonder een bierglas gewoon 2 munten ipv 1
Dan bedoel ik dat er 5,20 wordt afgeschreven bij je eerste biertje en vervolgens gewoon 2,60 als je je glas weer inlevert.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:29 schreef ranja het volgende:
[..]
die zijn er dus niet meertenzij je een chippas virtueel noemt
Zou ook kunnen, net reizen met ns.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dat er 5,20 wordt afgeschreven bij je eerste biertje en vervolgens gewoon 2,60 als je je glas weer inlevert.
Dat kan ja, maar aangezien er nu niet meer met eenheden gewerkt wordt kan een glas ook 1 of 2 euro zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dat er 5,20 wordt afgeschreven bij je eerste biertje en vervolgens gewoon 2,60 als je je glas weer inlevert.
10 euro. Voor straf omdat je geen bier drinktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar aangezien er nu niet meer met eenheden gewerkt wordt kan een glas ook 1 of 2 euro zijn![]()
Aangezien cola goedkoper is dan bier, hoe duur wordt een colaglas dan
en als je'm inlevert krijg je 2.60 terugquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
10 euro. Voor straf omdat je geen bier drinkt
Treden niet 3x op in 1 weekend. Dus konden niet omdat ze al voor hurricane en southside geboekt waren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:16 schreef yomthorke het volgende:
Zo jammer dat ze Arcade Fire niet hebben kunnen strikken/willen betalen. Had ik graag die andere drie headliners voor ingeruild.
daarbij stonden ze al op Pinkpop, waarom zou BKS een grote naam van pinkpop dubbelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:19 schreef portie het volgende:
Treden niet 3x op in 1 weekend. Dus konden niet omdat ze al voor hurricane en southside geboekt waren.
Ja, maar mede doordat ze niet op BKS konden staan, heeft pinkpop ze geboekt. Ze zouden never nooit beide festivals gedaan hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:21 schreef ranja het volgende:
[..]
daarbij stonden ze al op Pinkpop, waarom zou BKS een grote naam van pinkpop dubbelen
Kan heel goed ja, er waren nog wat grijze vlakken op het schema.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:13 schreef yomthorke het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk +Afterpartees
http://www.excelsior-reco(...)xcelsior-recordings/
George Ezra, alhoewel iedereen maar één nummer van hem kent. En Franz Ferdinand denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:28 schreef ranja het volgende:
Vraag/probleem: Wat zou voor de gemiddelde nederlander de bekendste band zijn die dit jaar op BKS staat?
Voor de gemiddelde Nederlander denk ik niet, ik vraag me zelfs af of het voor de gemiddelde bezoeker van het festival de meest bekende band is. Ik denk dat Franz Ferdinand of Elbow nog meer kans maken.quote:
Maar dan wel voor mensen die een beetje in de indie/alt.rock zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef theodoor9 het volgende:
Heeft gewoon te maken met welke generatie je bedoeld denk ik. Pixies voor 30+, Franz Ferdinand en Elbow voor 30-. Grofweg dan natuurlijk.
Ja lastig in te schatten zoiets. Buiten de mensen in dit genre kent niemand ook maar 1 artiest. Op 1 enkel nummertje na.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar dan wel voor mensen die een beetje in de indie/alt.rock zitten
dat is mijn probleem inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja lastig in te schatten zoiets. Buiten de mensen in dit genre kent niemand ook maar 1 artiest. Op 1 enkel nummertje na.
Ja dan zou ik toch George Ezra, Pixies, Franz Ferdinand en Elbow noemen. Welicht kent hij/zij Limit to you love van James Blake..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:29 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is mijn probleem inderdaadvraagt een collega belangstellend wat er zoal komt, eh tja...
Hmmm... met mijn 33 heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef theodoor9 het volgende:
Heeft gewoon te maken met welke generatie je bedoeld denk ik. Pixies voor 30+, Franz Ferdinand en Elbow voor 30-. Grofweg dan natuurlijk.
En afgezien van meneer Ezra.
Het ging er juist om wat mensen kennen die er niet naartoe gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hmmm... met mijn 33 heb je wel gelijkIk kan me eigenlijk heel slecht voorstellen dat je The Pixies NIET kent.... helemaal niet als je naar een festival gaat als BKS. Ik bedoel... het zijn de fucking Pixies
Reageerde ook deels hier op:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Het ging er juist om wat mensen kennen die er niet naartoe gaanIk ken trouwens ontzettend veel mensen die The Pixies niet kennen hoor. Ook mensen die weleens naar een festival gaan.
Eh... ik ken denk ik vrijwel niemand die The Pixies niet kent.... maar merendeel van mijn vrienden en/of kenissen zijn eind 20/begin 30 en hebben allemaal wel een 'fatsoenlijke' (yeah, I said itquote:vraag me zelfs af of het voor de gemiddelde bezoeker van het festival de meest bekende band (Pixies) is.
wat zijn dan de meest obscure bands?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef On het volgende:
Alsof je niet juist de meest obscure bands noemt om als een echte elite-baas over te komen en jezelf te voeden met de verwarring van het plebs.
PINS staat zeker hoog op mijn must-see lijst (volgens mij was ik zo wat de enige die hun album vorig jaar in de jaarlijst had staan)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef On het volgende:
Is een grapje. Maar als ik al met gemak vooraan kan komen bij Swans vorig jaar verwacht ik geen stormloop bij Traams, The Haxan Cloak en Pins (tevens aanradertjes).
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt met die buzz. Weinig media tippen die band raar genoeg. Ik denk dat als je er een kwartiertje van tevoren bent, je ruim vooraan kan staan. Was ook bij Swans het geval.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:44 schreef yomthorke het volgende:
Anderzijds hoop ik dat het niet te druk wordt bij Slowdive. Is wel een hoop buzz rond die band.
Ligt er denk ik aan welke media je kijkt. Zolang 3FM er niet mee aan de haal gaat is er niets aan de handquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:45 schreef On het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt met die buzz. Weinig media tippen die band raar genoeg. Ik denk dat als je er een kwartiertje van tevoren bent, je ruim vooraan kan staan. Was ook bij Swans het geval.
Zolang zij niks nieuws uitbrengen zit je wel veilig. (Mag van mij wel btw!)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan welke media je kijkt. Zolang 3FM er niet mee aan de haal gaat is er niets aan de hand
Er schijnt wel iets aan te komen. Maar er zijn wel meer artiesten die dergelijke taal uitslaan en nooit iets uitbrengen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef On het volgende:
[..]
Zolang zij niks nieuws uitbrengen zit je wel veilig. (Mag van mij wel btw!)
quote:Neil had mentioned that these rehearsals and performances would help you feel out whether Slowdive had another album in them. What are your feelings on that so far?
I'd love to do another record! I think it would be great fun. We've had a little bit of jamming time in rehearsals. Not enough yet, but I think that will come as we go on, really.
I think with Slowdive, towards the end, it wasn't so enjoyable. I mean, we did implode as a band. I suppose the focus of why we formed the band got lost along the way. I would say it wasn't the drudgery of recording and releasing records, but the pressure we had on us at the time. I think it can be easy for a band to keep going through the motions because that's what they're supposed to do, and maybe lose their passion along the way. So we're going to have to look to see if everybody's enjoying it, which we are, in these early days. We're just enjoying being together and playing. There's definitely a record in there, I think. It'd be fun to do.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn herinnering was het vorig jaar nergens écht heel druk? Ik stond bijvoorbeeld bij Arctic Monkeys al in het rustige gedeelte, maar toch nog redelijk vooraan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef On het volgende:
Is een grapje. Maar als ik al met gemak vooraan kan komen bij Swans vorig jaar verwacht ik geen stormloop bij Traams, The Haxan Cloak en Pins (tevens aanradertjes).
Portishead was wel druk hoor...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef viezequiche het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het vorig jaar nergens écht heel druk? Ik stond bijvoorbeeld bij Arctic Monkeys al in het rustige gedeelte, maar toch nog redelijk vooraan.
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?quote:
Hoeveel vorig jaar eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Tourniquet het volgende:
20.000 kaarten beschikbaar toch dit jaar? Ben wel benieuwd eigenlijk op hoeveel verkochte kaarten ze nu zitten.
Nou, ik ging zo'n 30 minuten voor aanvang de tent binnen en toen stond het al vol van het podium tot aan de geluidsmannen en niet met mensen die schuilden. Dat werd voor het concert begon alleen maar veel meerquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:23 schreef viezequiche het volgende:
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?
Bij Portishead was een uur van tevoren de tent al tot de nok toe gevuld ongeveer, je kon geen enkele kant meer op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:23 schreef viezequiche het volgende:
[..]
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?
Er zijn meer kaarten te koop, maar vorig jaar was het uitverkocht, en dat is het nu (nog) niet natuurlijk. Maar zelfs als het een beetje drukker zou zijn vind ik het niet erg, het zal niet ineens als Lowlands oid voelen
Dat is toch wel erg overdreven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Portishead was een uur van tevoren de tent al tot de nok toe gevuld ongeveer, je kon geen enkele kant meer op.
Ik stond bij Suuns daarvoor, en bleef toen vooraan staan. Ik kon vanaf het moment dat Suuns klaar was, daar niet meer weg. Ik wilde nog biertje halen, naar de wc. Dat was onmogelijk. Maar ok. Ik stond wel écht vooraan. (5e rij ofzo).quote:
oh, vandaag? hopen dat er vanavond nog eentje is ergensquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef On het volgende:
Net de Volkskrant gekocht voor de 10-pagina tellende BKS special... good stuff. Factory Floor staat er wel nog in.
Je kon er nog wel uit maar eenmaal er uit dan kwam je ook niet meer terugquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik stond bij Suuns daarvoor, en bleef toen vooraan staan. Ik kon vanaf het moment dat Suuns klaar was, daar niet meer weg. Ik wilde nog biertje halen, naar de wc. Dat was onmogelijk. Maar ok. Ik stond wel écht vooraan. (5e rij ofzo).
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
oh, vandaag? hopen dat er vanavond nog eentje is ergens
Ik heb een paar mensen gesproken/de hand geschud en was volgens mij vergeten om jouw hand te schudden omdat ik niet wist hoe je er uit zag. Uiteindelijk alleen Gehenna en Darkestrah echt gesproken geloof ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
vorig jaar wel, kwamen iets van 5 mensen op af
Gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
vorig jaar wel, kwamen iets van 5 mensen op af
We hebben het halve festival met elkaar opgetrokken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef On het volgende:
Uiteindelijk alleen Gehenna en Darkestrah echt gesproken geloof ik.
De meesten deden ook niet echt aan sprekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef On het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik heb een paar mensen gesproken/de hand geschud en was volgens mij vergeten om jouw hand te schudden omdat ik niet wist hoe je er uit zag. Uiteindelijk alleen Gehenna en Darkestrah echt gesproken geloof ik.
dat was ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:10 schreef Darkestrah het volgende:
Diegene die ons aan het zoeken was, die vrouw met haar groene jasje.Heeft iemand haar nog gesproken, uiteindelijk?
[..]
We hebben het halve festival met elkaar opgetrokken.![]()
Aaahja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat was iknee heb jullie niet meer gevonden uiteindelijk
wel D_A ontmoet.
Viel me op dat het eigenlijk gewoon heel normaal festivalpubliek was. Sfeer is erg gemoedelijk verder, heb nergens een rare of vervelende sfeer opgemerkt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
Wat voor sfeer kan ik hier verwachten? Twijfel om te gaan last minute...
Ik ben dat hele weekend vrij dus ik zou zo kunnen boeken. En bandjes kijken / chillen / eten / chillen en af en toe feesten past wel in mijn straatje ( ala Paaspop / Lowlands ). En als ik dan via Ticketswap of iets goedkoop kaarten kan scoren is het best aantrekkelijk om te gaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef JackHerrer het volgende:
Goed, niet te uitbundig. Vorig jaar merkte ik wel aan mensen die naar festivals voor 'de sfeer' gaan dat ze wat verloren rond liepen. Het is vooral bandjes kijken en voor de rest een beetje chillen en eten. Alhoewel het bij podium 4 af en toen wel flink feest was.
Ik twijfel zelf ook nog om te gaan, aangezien de prijzen op ticketswap wel heel aantrekkelijk zijn en het hier om de hoek is.
Weeronline is wel heel optimistisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Aaahja.
[..]
Viel me op dat het eigenlijk gewoon heel normaal festivalpubliek was. Sfeer is erg gemoedelijk verder, heb nergens een rare of vervelende sfeer opgemerkt.
Oh, en ik wil niks jinxen verder, maar volgens weeronline wordt het lekker weer.ZWEMMEN.
Gewoon een vriendschapsverzoek sturen op fb, dan is meestal wel in te schatten of iemand betrouwbaar is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Hmm. Kan 2 kaartjes voor 230 krijgen. Vertrouw die shit nooit maar het valt ook best goed te controleren wie de persoon is erachter via Ticketswap.
True.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:03 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Gewoon een vriendschapsverzoek sturen op fb, dan is meestal wel in te schatten of iemand betrouwbaar is.
Moody (uit oa het Indie topic) had twee kaarten voor ¤190 te koop. Weet niet of die er nog steeds zijn, maar je zou hem kunnen vragen (pm sturen). Dat is zeker betrouwbaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Hmm. Kan 2 kaartjes voor 230 krijgen. Vertrouw die shit nooit maar het valt ook best goed te controleren wie de persoon is erachter via Ticketswap.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Thnx kciRquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:00 schreef kciR het volgende:
[..]
Moody (uit oa het Indie topic) had twee kaarten voor ¤190 te koop. Weet niet of die er nog steeds zijn, maar je zou hem kunnen vragen (pm sturen). Dat is zeker betrouwbaar
Ga jij ook alleen de zaterdag?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moss, Mogwai, School is Cool, Wild Beasts, Miles Kane, Slowdive, Babyshambles + eten, Metronomy, The War on Drugs, CHVRCHES, Franz Ferdinand.
Dat wordt 9 uur kapot gaan
Ja, speciaal voor The Notwist en Pixies 100 euro meer kwijt zijn vond ik geen optiequote:
BKS in ieder geval niet, ze spelen niet tegelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:10 schreef ranja het volgende:
en wie heeft bedacht dat Honeyblood (kende ik voor vanmiddag nog niet) en PINS tegelijk spelen![]()
Nou ja, grote overlap in elk geval.
Ik zal even een updateje halenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
inderaad ranja, wil je wel het blokkenschema van ná het afzeggen van Factory Floor gebruiken
Kutkeuze. Wel blij mee, want hopelijk haalt het iets van de drug bij chvrches weg. Die hype is over terwijl Pangea op dit moment booming is.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef yomthorke het volgende:
CHRVCHES of together PANGEA? Wat moet ik kiezen
Ja, zeg, nu staat September Girls ineens deels overlapt met PINSquote:Op maandag 16 juni 2014 10:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
inderaad ranja, wil je wel het blokkenschema van ná het afzeggen van Factory Floor gebruiken
Ik sta bij CHRVCHES iigquote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef yomthorke het volgende:
CHRVCHES of together PANGEA? Wat moet ik kiezen
Er komt een samenwerking tussen Pional en Interpol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier vooral zin in Internal, Slowdive en The Notwist
Het is nog vroeg, Interpol iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er komt een samenwerking tussen Pional en Interpol?
Nu alleen nog 0.1mm op vrijdag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
0,9 mm is niet echt plenzen in totaal natuurlijk. Zie het liever naar 0,3-0,5 gaan, dat kan wel lekker zijn als het een beetje warm is
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:08 schreef Tourniquet het volgende:
De weersverwachting van weeronline:
[ afbeelding ]
Ik vond Eaux wel interessant toen ik van 't weekend wat onbekende bands ging luisteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind dit prima festivalweer, stukken beter dan continu bakken in de zon imo. Heeft er iemand nog aanraders voor de vrijdag btw?
Verwacht geen drukte, maar probeer er zelf wel een kwartiertje van tevoren te zijn. Bij Swans stond ik toen ook pal vooraan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Slowdive als een mongool niemand aankijken inderdaad, genot.
En proberen toch ergens voorin te staan. Zijn ze populair? Zou het druk zijn als ik eerst een stuk Miles Kane meepak?
Op ticketswap zag ik zelfs 3-dagen kaarten voor 80 euro!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niks uitverkocht, geen weekendkaarten en geen dagkaarten
Op Facebook reageerde de organisatie ook positief op de vraag of er bij de ingang ook kaarten te koop zijn. Dan zitten ze ook zelfs niet tegen uitverkocht aan denk ik, anders kun je dat niet 'beloven'. Vraag me echt af hoeveel kaarten er verkocht zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Alleen bungalows icm weekender zijn uitverkocht, er zijn zelfs nog enkele vaste tenten-weekender kaarten over volgens mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is mooi maar ik heb gewoon geen geld (over 2 maanden grote reis naar de VS). Bovendien moet ik zelf zaterdag optreden dus het hele weekend valt daardoor sowieso af. Heeeel misschien toch een dagkaart voor de zondag kopen (want Elbowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
fête de la musique toevallig?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:13 schreef MaJo het volgende:
Bovendien moet ik zelf zaterdag optreden dus het hele weekend valt daardoor sowieso af.
Nee hoor, stuk kleinschaligerquote:
Ik heb mijn zaterdagticket er nu ook voor 45 euro op staan. Eerste keer dat ik iets met ticketswap deed, werkt wel echt hartstikke handig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op ticketswap zag ik zelfs 3-dagen kaarten voor 80 euro!
Jammer dat ik al een kaartje heb voor die dag. Ja ik heb het onlangs ook voor het eerst gebruikt. Werkt primaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb mijn zaterdagticket er nu ook voor 45 euro op staan. Eerste keer dat ik iets met ticketswap deed, werkt wel echt hartstikke handig.
Doorklikken naar campingreglementquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:31 schreef LostFormat het volgende:
Korte vraag, ik zit de site door te spitten en ik zie nergens een max staan aan wat je aan drank mee de camping op mag nemen. Zie ik het over het hoofd of kan ik gewoon een tray halve liters en wat gemixt spul meesjouwen?
quote:Op het park is per bezoeker maximaal 4,5 liter zelf meegebrachte frisdrank en/of licht alcoholhoudende drank (maximaal 15 procent) toegestaan mits verpakt in gesealde plastic flessen en/of in blikjes. Zelf meegebrachte sterk alcoholische drank en/of glas(werk) zijn niet toegestaan op het park.
Ah, thanks. Dat wordt een gedeelte in de auto laten staan en een tweede run maken. Verleden jaar deden ze daar niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:54 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Doorklikken naar campingreglement
[..]
Was erg fijn op incubate vorig jaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond Eaux wel interessant toen ik van 't weekend wat onbekende bands ging luisteren.
alle 40+ers staan er welquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef brooklyndodger het volgende:
En tjah slowdive ik verwacht er geen hond eigenlijk, het mist het semi-hippe 30 plus publiek dat portishead had.
Dan kies ik denk ik toch voor Pionalquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
David Douglas is de laatste naam op het affiche
Me 2quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dan kies ik denk ik toch voor Pional
Zaterdag toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker even een dagje bandjes kijken, camera keertje thuis
Yes, Laurenquote:
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:56 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand of je bij de dagingang ook een campingbandje kan ophalen?
Ok, dan ga ik 's morgens op tijd dat bandje halen, aangezien ik toch in Tilburg slaap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.Moest toen nog een kuteind omfietsen om daar zonder spullen een dik uur in de rij tussen de kampeerders te gaan staan.
Kom je wel zonder problemen door de dagingang met een campingbandje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.Moest toen nog een kuteind omfietsen om daar zonder spullen een dik uur in de rij tussen de kampeerders te gaan staan.
Ja, dat is helemaal geen probleem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Kom je wel zonder problemen door de dagingang met een campingbandje?
ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hier werd ik wel even door verrast.
Er was gewoon een bandjesstand daar, alleen niet bij de ingang zelf maar iets daarvoor.. Was ook gemakkelijk te missen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, net voordat je dat pad door het stukje bos naar het terrein nam? Daar stond ik ook, en daar werd me verteld dat ik met een campingticket toch echt bij de camping moest wezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was gewoon een bandjesstand daar, alleen niet bij de ingang zelf maar iets daarvoor.. Was ook gemakkelijk te missen.
Oh, ja, ik had geen campingticket natuurlijk. Ergens ook wel begrijpelijk, anders gaat iedereen met campingspul en al over het terrein bij wijze vanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, net voordat je dat pad door het stukje bos naar het terrein nam? Daar stond ik ook, en daar werd me verteld dat ik met een campingticket toch echt bij de camping moest wezen.
een hoop mensen die hoopten met dikke winst te verkopen als het uitverkocht zou zijn en nu hopen dat ze niet teveel verlies gaan maken, gok ik zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef theodoor9 het volgende:
Er staan meerdere weekendkaarten voor 60 euro te koop op ticketswap. Dus ik zou zeggen grijp je kans. Jammer dat ik ze niet kan kopen!
Mwa denk het eigenlijk niet. Vorig jaar was het ook niet uitverkocht toch? Er zijn gewoon altijd mensen die helaas niet meer kunnen etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
een hoop mensen die hoopten met dikke winst te verkopen als het uitverkocht zou zijn en nu hopen dat ze niet teveel verlies gaan maken, gok ik zo
twitter:BKSfestival twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 11:29:39Unfortunately The Haxan Cloak and Mø had to cancel #BKS14. @BirthofJoy and @LabyrinthEar will play instead. http://t.co/dKK0Lgd1Op reageer retweet
ach Lowlands heeft ook elk jaar wel een paar cancels, volgens mij elk festival wel alleen hoor je er niks van als je niet zelf heengaatquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerst Warm Soda, Factory Floor nu Haxan Cloak. Vorig jaar Belle & Sebastian en Modest Mouse. Toch oppassen dat ze niet het festival van de afzeggingen gaan worden.
Haxan Cloak en Factory Floor waren voor mij de betere namen van vandaag. Dat maakt het kut. Bij Lowlands heb je meer alternatieven ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:55 schreef ranja het volgende:
[..]
ach Lowlands heeft ook elk jaar wel een paar cancels, volgens mij elk festival wel alleen hoor je er niks van als je niet zelf heengaattenzij het een headliner op een groot festival is
Ok, ik had geen van beide op m'n lijstjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Haxan Cloak en Factory Floor waren voor mij de betere namen van vandaag. Dat maakt het kut.
Mø is live gewoon niet erg interessant in mijn ogen. The Haxan Cloak wilde ik wel erg graag zien, maar dat wordt nu Caribou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:54 schreef ranja het volgende:
Oh, toch maar even Birth of Joy gaan bekijken dan
Overigens stond Mø ook al op m'n uitprobeerlijst dus veel verandert er daarmee niet.
Het deed me wat denken aan Grimes, maar veel heb ik niet geluisterdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:08 schreef Darkestrah het volgende:
Mø is live gewoon niet erg interessant in mijn ogen.
Was jij vorig ook bij haar optreden op PITCH?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
MØ is wel de meest mislukte hype van NME geweest de laatste 130 jaar ofzo.
Hmm, weet ik eigenlijk niet meer. Eurosonic wel volgens mij afgelopen twee edities. Ze staat dit jaar toch weer op Pitch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Was jij vorig ook bij haar optreden op PITCH?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, weet ik eigenlijk niet meer. Eurosonic wel volgens mij afgelopen twee edities. Ze staat dit jaar toch weer op Pitch?
Ik was d'r wel!
[ afbeelding ]
Dan zien we elkaar ongetwijfeld weer daarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dit jaar geen PITCH voor haar. Wel voor mij.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar ongetwijfeld weer daar
Oeh, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik luister nu naar de livestream naar Interpol, klinkt goed. Mooi dat ze dit jaar uitzenden via 3voor12 en npo.nlDeden ze dat vorig jaar ook?
Veel plezier! Ik hoop dat ze Miles Kane ook uitzenden en dat hij - sorry, maar ik vind het lied wel goed - Counting Down The Days speelt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oeh, bedankt voor de tip.
Morgen zelf eens een kijkje nemen op BKS
Eén van die kaarten was van mij, in plaats van een weekend BKS zit ik met een fikse en pijnlijke ontsteking in mijn voortand thuis op de bankquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
een hoop mensen die hoopten met dikke winst te verkopen als het uitverkocht zou zijn en nu hopen dat ze niet teveel verlies gaan maken, gok ik zo
Uitkijken jijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik hoop dat ze Miles Kane ook uitzenden en dat hij - sorry, maar ik vind het lied wel goed - Counting Down The Days speelt.
Maar Interpol was wel tofquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja Pixies, had er niets mee. En nog steeds niet
Oh dat is wel balen ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Eén van die kaarten was van mij, in plaats van een weekend BKS zit ik met een fikse en pijnlijke ontsteking in mijn voortand thuis op de bankDan verkoop ik hem liever ver onder de prijs dan dat ik er niets voor krijg. Man wat baal ik
Birth of Joy was echt top.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:54 schreef ranja het volgende:
Oh, toch maar even Birth of Joy gaan bekijken dan
Overigens stond Mø ook al op m'n uitprobeerlijst dus veel verandert er daarmee niet.
Klonk zeker goedquote:
Ik ben maar vast naar wild beastsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klonk zeker goedBeter dan School is Cool. Wat een raar kapsel heeft die zanger
Hopelijk spelen ze Black Dog Panting nog voor 16.40, want ze zenden maar 40 minuten uit.
Zo slecht is het toch ook weer niet? (hoewel het op het album wel duidelijk beter is)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben maar vast naar wild beasts
Is overal. Oordoppen mee is overal nodigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens maar geluid stond overdreven hard. Niet gezond.
Totale perfectie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drie woorden voor slowdive:
Beste
Concert
Ooit
diegene die ze besloot geen 90 minuten te geven moet de rest van zn leven maar in bed blijven liggen
Nee, want er ging iets mis met een gitaar tijdens space station. Afgezien van dat wel.quote:
Miste toch wel wat passie voor totale perfectie. Zeker in het begin leken ze er geen zin in te hebben. Interpol was beter gister.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want er ging iets mis met een gitaar tijdens space station. Afgezien van dat wel.
Ze slaan wel door vandaag. Gisteren was dat minder.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miles kane nu ook. Zelfs met oordoppen hard..
Interpol? Als daar passie in zit hebben ze wel iets gevonden. Maar slowdive speelt "gewoon" hun plaatjes, zo'n band is het ook. En dat deden.ze vrijwel perfect.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Miste toch wel wat passie voor totale perfectie. Zeker in het begin leken ze er geen zin in te hebben. Interpol was beter gister.
Dit is nogal een uitspraak.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste
Concert
Ooit
diegene die ze besloot geen 90 minuten te geven moet de rest van zn leven maar in bed blijven liggen
Dit heel erg. Ik snap dat in postrock af en toe de volumeknop open moet maar dit kon ècht niet. Onverantwoord.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens maar geluid stond overdreven hard. Niet gezond.
Portishead vond ik nog wat sterker vorig jaar, maar tering wat was dit goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste
Concert
Ooit
Laatste tijd lijkt het wel steeds harder te gaan op festivals. Op Indian Summer stond de muziek ook zo belachelijk hard dat je gewoon benauwd werd van de trillingen in je keel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zag ook mensen zonder gehoorbescherming bij alle drie, die kunnen hun oren de rest van hun leven weggooien.
Fuck dat 'onderdeel van de act'. Net als die holocaust bij My Bloody Valentine, daar heb ik een broertje dood aan. Hartstikke schadelijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mogwai is het nog onderdeel van de act. Bij die andere twee sloeg het gewoon nergens op. Bij miles kane zag ik ook mensen weglopen door het geluid. En ik heb de hele dag oordoppen in gehad en mijn oren suizen nog altijd een beetje. Daarnaast klonken sommige dingen wel kut met oordoppen in (vooral miles kane)
Dat kan ik zeker, maar ik vind dat een organisatie rekening moet houden met het publiek wat er komt. Ik heb niet het idee dat een groot percentage gewend is om standaard oordoppen in te doen of zelfs mee te nemen. Ik heb bijvoorbeeld al vooral veel 30plussers zonder gehoorbescherming gezien. Bij, om maar wat te noemen, noise acts weten het publiek donders goed dat je zonder oordoppen gewoon niks meer van je gehoor over houdt.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappig trouwens, ik dacht dat jij die dingen juist wel kan waarderen.
Ik vond Swans vorig jaar wat volume betreft best meevallen. Ik denk dat ik me ook zorgen mag gaan maken als het volume me niet opviel.quote:Ik vind ze ook een beetje overbodig, al heeft de holocaust nog iets unieks.. swans is gewoon zo hard mogelijk gespeelde black metal met op plaat een hele goede vibe. Beetje overbodig, al zitten de nummers heel goed in elkaar.
wij stonden samen in 1 tent?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij September Girls was de mix ook drama ja
Heb ze voor een 3e keer gezien binnen 1 jaar tijd (Where The Wild Things Are, Lowlands en gister). Keer op keer krijgen ze de boel op gang. Ze spelen de ene hit na de andere. Gewoon een geweldige live band.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:03 schreef ranja het volgende:
Bij de hoogtepunten had ik Franz Ferdinand niet genoemd, onterecht want dat was ook geweldig...
denk dat die band ook dacht van 'wow'; ze staan voor een strand te spelen en zover je kon kijken was iedereen in bewegingen aangezien het de langste dag was bleef het nog een poos licht, dat is dan toch wat anders dan zo'n alpha tent
neequote:Op zondag 22 juni 2014 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En weer een afzegging Cheatahs worden vervangen door Rats on Rafts.
Leuk bandje die laatstequote:Op zondag 22 juni 2014 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En weer een afzegging Cheatahs worden vervangen door Rats on Rafts.
Al gezien had liever Cheatahs gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk bandje die laatsteZou heen gaan.
En toch vond ik het weer lekker rustig en gemoedelijk tegenover pinkpop 2 weken terug. Daar had je wel vreselijk weer, moet gezegd worden..quote:Op zondag 22 juni 2014 10:22 schreef ranja het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de kaartverkoop. Het was gister duidelijk drukker dan vrijdag.
Er waren dit jaar 5000 kaarten meer, maar niet uitverkocht. Betekent dat dat dat er nu netto evenveel mensen zijn als vorig jaar? Minder? Of toch een klein beetje meer? Kan het lastig inschatten.
Vandaag zal het wel weer rustiger zijn dan gister denk ik.
Oh ik bedoelde ook niet dat het te druk was, alleen dat je duidelijk merkte dat er meer mensen warenquote:Op zondag 22 juni 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toch vond ik het weer lekker rustig en gemoedelijk tegenover pinkpop 2 weken terug. Daar had je wel vreselijk weer, moet gezegd worden..
Maar ik heb geen enkel probleem gehad met vooraan staan terwijl ik zelden heel veel vroeger ben vertrokken. Bij chvrches wat van de zijkant, maar dat was geen probleem. En weinig geduw en getrek.
Turbojugend is de fan club van Turbonegro, dat is verder geen foute boel. Dat symbool is die pet toch? Je doet het nu klinken alsof iemand met een hakenkruis rond liep.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:37 schreef indiaantje89 het volgende:
En aan kleding ook genoeg voetbal shirts gezien (België, Nederland). Daarnet bij Pional liep er ook iemand met duidelijk een Amsterdam vest aan in de tent. Ok dat vind ik persoonlijk nog niet zo erg, maar gisteren schoof iemand bij me aan tafel met een spijkerjack van "Turbojugend "plaatsnaam"". Waar een symbool op stond die mensen levend tussen de jaren 1939 - 1945 zich vast nog wel kunnen herinneren.
Nee niet de Pet, daarboven had hij nog een plakplaatje van de Duitse ijzeren kruis:quote:Op zondag 22 juni 2014 10:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Turbojugend is de fan club van Turbonegro, dat is verder geen foute boel. Dat symbool is die pet toch? Je doet het nu klinken alsof iemand met een hakenkruis rond liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rats on Rafts is best een leuk bandje.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Stage 2???
Maar daar staan Elephant Stone al te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |