Treden niet 3x op in 1 weekend. Dus konden niet omdat ze al voor hurricane en southside geboekt waren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:16 schreef yomthorke het volgende:
Zo jammer dat ze Arcade Fire niet hebben kunnen strikken/willen betalen. Had ik graag die andere drie headliners voor ingeruild.
daarbij stonden ze al op Pinkpop, waarom zou BKS een grote naam van pinkpop dubbelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:19 schreef portie het volgende:
Treden niet 3x op in 1 weekend. Dus konden niet omdat ze al voor hurricane en southside geboekt waren.
Ja, maar mede doordat ze niet op BKS konden staan, heeft pinkpop ze geboekt. Ze zouden never nooit beide festivals gedaan hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:21 schreef ranja het volgende:
[..]
daarbij stonden ze al op Pinkpop, waarom zou BKS een grote naam van pinkpop dubbelen
Kan heel goed ja, er waren nog wat grijze vlakken op het schema.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:13 schreef yomthorke het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk +Afterpartees
http://www.excelsior-reco(...)xcelsior-recordings/
George Ezra, alhoewel iedereen maar één nummer van hem kent. En Franz Ferdinand denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:28 schreef ranja het volgende:
Vraag/probleem: Wat zou voor de gemiddelde nederlander de bekendste band zijn die dit jaar op BKS staat?
Voor de gemiddelde Nederlander denk ik niet, ik vraag me zelfs af of het voor de gemiddelde bezoeker van het festival de meest bekende band is. Ik denk dat Franz Ferdinand of Elbow nog meer kans maken.quote:
Maar dan wel voor mensen die een beetje in de indie/alt.rock zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef theodoor9 het volgende:
Heeft gewoon te maken met welke generatie je bedoeld denk ik. Pixies voor 30+, Franz Ferdinand en Elbow voor 30-. Grofweg dan natuurlijk.
Ja lastig in te schatten zoiets. Buiten de mensen in dit genre kent niemand ook maar 1 artiest. Op 1 enkel nummertje na.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar dan wel voor mensen die een beetje in de indie/alt.rock zitten
dat is mijn probleem inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja lastig in te schatten zoiets. Buiten de mensen in dit genre kent niemand ook maar 1 artiest. Op 1 enkel nummertje na.
Ja dan zou ik toch George Ezra, Pixies, Franz Ferdinand en Elbow noemen. Welicht kent hij/zij Limit to you love van James Blake..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:29 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is mijn probleem inderdaadvraagt een collega belangstellend wat er zoal komt, eh tja...
Hmmm... met mijn 33 heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef theodoor9 het volgende:
Heeft gewoon te maken met welke generatie je bedoeld denk ik. Pixies voor 30+, Franz Ferdinand en Elbow voor 30-. Grofweg dan natuurlijk.
En afgezien van meneer Ezra.
Het ging er juist om wat mensen kennen die er niet naartoe gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hmmm... met mijn 33 heb je wel gelijkIk kan me eigenlijk heel slecht voorstellen dat je The Pixies NIET kent.... helemaal niet als je naar een festival gaat als BKS. Ik bedoel... het zijn de fucking Pixies
Reageerde ook deels hier op:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Het ging er juist om wat mensen kennen die er niet naartoe gaanIk ken trouwens ontzettend veel mensen die The Pixies niet kennen hoor. Ook mensen die weleens naar een festival gaan.
Eh... ik ken denk ik vrijwel niemand die The Pixies niet kent.... maar merendeel van mijn vrienden en/of kenissen zijn eind 20/begin 30 en hebben allemaal wel een 'fatsoenlijke' (yeah, I said itquote:vraag me zelfs af of het voor de gemiddelde bezoeker van het festival de meest bekende band (Pixies) is.
wat zijn dan de meest obscure bands?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef On het volgende:
Alsof je niet juist de meest obscure bands noemt om als een echte elite-baas over te komen en jezelf te voeden met de verwarring van het plebs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |