SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Festival Informatie
Tickets
Spotify
Youtube
Festival Trailers:
[ Bericht 55% gewijzigd door Bosbeetle op 28-04-2014 21:53:14 ]
Ik vrees van wel, maar weet het niet zeker. De omschrijving van eventim is veel te vaag, heb je de voorwaarden doorgenomen?quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Annulering zonder reden. Moet ik dan liegen dan mijn oma is overleden?
quote:Wat is de annuleringsverzekering?
De verzekering betaalt je de kosten van gekochte toegangskaarten terug wanneer je bijvoorbeeld ziek wordt of verhinderd bent. Details vind je in de verzekeringsvoorwaarden die zijn in te zien en op te slaan tijdens je bestelling of in de footer van onze website. De verzekering kan uitsluitend worden afgesloten tijdens de bestelling. Achteraf is dit helaas niet meer mogelijk.
Komt wel goed. Ik kan zomaar een griepje oplopen....quote:Op maandag 28 april 2014 21:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, maar weet het niet zeker. De omschrijving van eventim is veel te vaag, heb je de voorwaarden doorgenomen?
[..]
Uiteraard, maar voor hetzelfde geld moet je zometeen een doktersverklaring kunnen weerleggen ofzo. Kan geen kwaad om het toch even door te lezen. Als je zo makkelijk van je tickets af zou kunnen komen zouden ze die verzekering niet aanbieden.quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik kan zomaar een griepje oplopen....
Zie vorige topicquote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja wat?
Je mag niet vergelijken met bijv. Pukkelpop, maar dat doe ik toch lekker wel
Ik had ook nog scheermessen gegeten bij zo'n Belgisch vistentje... en die vegetarische gyros, omg!quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef wasmachine01 het volgende:
[..]
Zonde van al die andere dingen die je daar kan eten. Ik denk dat ik daar nu al meer naar uitkijk dan naar de muziek
Pagina 10? ik heb er maar 6 per topicquote:Op maandag 28 april 2014 21:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zie vorige topicPagina 10.
Heb er zo mijn best op gedaan
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 23:57 schreef Planga het volgende:
BKS komt hard! Tot de aftrap drink ik geen bier meer.
quote:Introducing: ZERO at #BKS14. When the live music has stopped on the festival site, you can still enjoy a couple of drinks and a bit of music on our Best Kept Secret Festival campsite.
Je mag je blikken bier wel in mijn tent bewaren.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Darkestrah het volgende:
En de mensen die niet op de camping staan moeten snel naar huis zeker.
Zo op ma enorm veel geschreeuw gehoord.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef JackHerrer het volgende:
Er werd vorig jaar wel geklaagd dat er veel herrie 's nachts was op de camping, omdat er groepen waren die bij tenten gingen zuipen en rondspoken op de camping.
Was zoooo kut vorig jaar, hoofdreden dat ik niet ga dit jaarquote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef JackHerrer het volgende:
Er werd vorig jaar wel geklaagd dat er veel herrie 's nachts was op de camping, omdat er groepen waren die bij tenten gingen zuipen en rondspoken op de camping.
Vriend heeft dit geprobeerd maar moest inderdaad met een doktersverklaring komen. Ze gaan het je in ieder geval niet makkelijk maken. Vorige keer moest hij half stervende zijn om geld terug te krijgen, zei hij...quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik kan zomaar een griepje oplopen....
Meer drinken, overal doorheen geslapen vorig jaar hahaquote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was zoooo kut vorig jaar, hoofdreden dat ik niet ga dit jaar
Ik zag 't... ga die dingen nakend opeten zo blij ben ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was zoooo kut vorig jaar, hoofdreden dat ik niet ga dit jaar
Mensen die herrie maken bij je tent?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zag 't... ga die dingen nakend opeten zo blij ben ik.
Neuh, ik slaap bij een vriend die op 10 minuten fietsen afstand woont in Tilburg... geen camping voor mij.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mensen die herrie maken bij je tent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |