Er komt een samenwerking tussen Pional en Interpol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier vooral zin in Internal, Slowdive en The Notwist
Het is nog vroeg, Interpol iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er komt een samenwerking tussen Pional en Interpol?
Nu alleen nog 0.1mm op vrijdag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
0,9 mm is niet echt plenzen in totaal natuurlijk. Zie het liever naar 0,3-0,5 gaan, dat kan wel lekker zijn als het een beetje warm is
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:08 schreef Tourniquet het volgende:
De weersverwachting van weeronline:
[ afbeelding ]
Ik vond Eaux wel interessant toen ik van 't weekend wat onbekende bands ging luisteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind dit prima festivalweer, stukken beter dan continu bakken in de zon imo. Heeft er iemand nog aanraders voor de vrijdag btw?
Verwacht geen drukte, maar probeer er zelf wel een kwartiertje van tevoren te zijn. Bij Swans stond ik toen ook pal vooraan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Slowdive als een mongool niemand aankijken inderdaad, genot.
En proberen toch ergens voorin te staan. Zijn ze populair? Zou het druk zijn als ik eerst een stuk Miles Kane meepak?
Op ticketswap zag ik zelfs 3-dagen kaarten voor 80 euro!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niks uitverkocht, geen weekendkaarten en geen dagkaarten
Op Facebook reageerde de organisatie ook positief op de vraag of er bij de ingang ook kaarten te koop zijn. Dan zitten ze ook zelfs niet tegen uitverkocht aan denk ik, anders kun je dat niet 'beloven'. Vraag me echt af hoeveel kaarten er verkocht zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Alleen bungalows icm weekender zijn uitverkocht, er zijn zelfs nog enkele vaste tenten-weekender kaarten over volgens mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is mooi maar ik heb gewoon geen geld (over 2 maanden grote reis naar de VS). Bovendien moet ik zelf zaterdag optreden dus het hele weekend valt daardoor sowieso af. Heeeel misschien toch een dagkaart voor de zondag kopen (want Elbowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
fête de la musique toevallig?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:13 schreef MaJo het volgende:
Bovendien moet ik zelf zaterdag optreden dus het hele weekend valt daardoor sowieso af.
Nee hoor, stuk kleinschaligerquote:
Ik heb mijn zaterdagticket er nu ook voor 45 euro op staan. Eerste keer dat ik iets met ticketswap deed, werkt wel echt hartstikke handig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op ticketswap zag ik zelfs 3-dagen kaarten voor 80 euro!
Jammer dat ik al een kaartje heb voor die dag. Ja ik heb het onlangs ook voor het eerst gebruikt. Werkt primaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb mijn zaterdagticket er nu ook voor 45 euro op staan. Eerste keer dat ik iets met ticketswap deed, werkt wel echt hartstikke handig.
Doorklikken naar campingreglementquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:31 schreef LostFormat het volgende:
Korte vraag, ik zit de site door te spitten en ik zie nergens een max staan aan wat je aan drank mee de camping op mag nemen. Zie ik het over het hoofd of kan ik gewoon een tray halve liters en wat gemixt spul meesjouwen?
quote:Op het park is per bezoeker maximaal 4,5 liter zelf meegebrachte frisdrank en/of licht alcoholhoudende drank (maximaal 15 procent) toegestaan mits verpakt in gesealde plastic flessen en/of in blikjes. Zelf meegebrachte sterk alcoholische drank en/of glas(werk) zijn niet toegestaan op het park.
Ah, thanks. Dat wordt een gedeelte in de auto laten staan en een tweede run maken. Verleden jaar deden ze daar niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:54 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Doorklikken naar campingreglement
[..]
Was erg fijn op incubate vorig jaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond Eaux wel interessant toen ik van 't weekend wat onbekende bands ging luisteren.
alle 40+ers staan er welquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef brooklyndodger het volgende:
En tjah slowdive ik verwacht er geen hond eigenlijk, het mist het semi-hippe 30 plus publiek dat portishead had.
Dan kies ik denk ik toch voor Pionalquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
David Douglas is de laatste naam op het affiche
Me 2quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dan kies ik denk ik toch voor Pional
Zaterdag toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker even een dagje bandjes kijken, camera keertje thuis
Yes, Laurenquote:
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:56 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand of je bij de dagingang ook een campingbandje kan ophalen?
Ok, dan ga ik 's morgens op tijd dat bandje halen, aangezien ik toch in Tilburg slaap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.Moest toen nog een kuteind omfietsen om daar zonder spullen een dik uur in de rij tussen de kampeerders te gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |