Kan heel goed ja, er waren nog wat grijze vlakken op het schema.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:13 schreef yomthorke het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk +Afterpartees
http://www.excelsior-reco(...)xcelsior-recordings/
George Ezra, alhoewel iedereen maar één nummer van hem kent. En Franz Ferdinand denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:28 schreef ranja het volgende:
Vraag/probleem: Wat zou voor de gemiddelde nederlander de bekendste band zijn die dit jaar op BKS staat?
Voor de gemiddelde Nederlander denk ik niet, ik vraag me zelfs af of het voor de gemiddelde bezoeker van het festival de meest bekende band is. Ik denk dat Franz Ferdinand of Elbow nog meer kans maken.quote:
Maar dan wel voor mensen die een beetje in de indie/alt.rock zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef theodoor9 het volgende:
Heeft gewoon te maken met welke generatie je bedoeld denk ik. Pixies voor 30+, Franz Ferdinand en Elbow voor 30-. Grofweg dan natuurlijk.
Ja lastig in te schatten zoiets. Buiten de mensen in dit genre kent niemand ook maar 1 artiest. Op 1 enkel nummertje na.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar dan wel voor mensen die een beetje in de indie/alt.rock zitten
dat is mijn probleem inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja lastig in te schatten zoiets. Buiten de mensen in dit genre kent niemand ook maar 1 artiest. Op 1 enkel nummertje na.
Ja dan zou ik toch George Ezra, Pixies, Franz Ferdinand en Elbow noemen. Welicht kent hij/zij Limit to you love van James Blake..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:29 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is mijn probleem inderdaadvraagt een collega belangstellend wat er zoal komt, eh tja...
Hmmm... met mijn 33 heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef theodoor9 het volgende:
Heeft gewoon te maken met welke generatie je bedoeld denk ik. Pixies voor 30+, Franz Ferdinand en Elbow voor 30-. Grofweg dan natuurlijk.
En afgezien van meneer Ezra.
Het ging er juist om wat mensen kennen die er niet naartoe gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hmmm... met mijn 33 heb je wel gelijkIk kan me eigenlijk heel slecht voorstellen dat je The Pixies NIET kent.... helemaal niet als je naar een festival gaat als BKS. Ik bedoel... het zijn de fucking Pixies
Reageerde ook deels hier op:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Het ging er juist om wat mensen kennen die er niet naartoe gaanIk ken trouwens ontzettend veel mensen die The Pixies niet kennen hoor. Ook mensen die weleens naar een festival gaan.
Eh... ik ken denk ik vrijwel niemand die The Pixies niet kent.... maar merendeel van mijn vrienden en/of kenissen zijn eind 20/begin 30 en hebben allemaal wel een 'fatsoenlijke' (yeah, I said itquote:vraag me zelfs af of het voor de gemiddelde bezoeker van het festival de meest bekende band (Pixies) is.
wat zijn dan de meest obscure bands?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef On het volgende:
Alsof je niet juist de meest obscure bands noemt om als een echte elite-baas over te komen en jezelf te voeden met de verwarring van het plebs.
PINS staat zeker hoog op mijn must-see lijst (volgens mij was ik zo wat de enige die hun album vorig jaar in de jaarlijst had staan)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef On het volgende:
Is een grapje. Maar als ik al met gemak vooraan kan komen bij Swans vorig jaar verwacht ik geen stormloop bij Traams, The Haxan Cloak en Pins (tevens aanradertjes).
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt met die buzz. Weinig media tippen die band raar genoeg. Ik denk dat als je er een kwartiertje van tevoren bent, je ruim vooraan kan staan. Was ook bij Swans het geval.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:44 schreef yomthorke het volgende:
Anderzijds hoop ik dat het niet te druk wordt bij Slowdive. Is wel een hoop buzz rond die band.
Ligt er denk ik aan welke media je kijkt. Zolang 3FM er niet mee aan de haal gaat is er niets aan de handquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:45 schreef On het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt met die buzz. Weinig media tippen die band raar genoeg. Ik denk dat als je er een kwartiertje van tevoren bent, je ruim vooraan kan staan. Was ook bij Swans het geval.
Zolang zij niks nieuws uitbrengen zit je wel veilig. (Mag van mij wel btw!)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan welke media je kijkt. Zolang 3FM er niet mee aan de haal gaat is er niets aan de hand
Er schijnt wel iets aan te komen. Maar er zijn wel meer artiesten die dergelijke taal uitslaan en nooit iets uitbrengen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef On het volgende:
[..]
Zolang zij niks nieuws uitbrengen zit je wel veilig. (Mag van mij wel btw!)
quote:Neil had mentioned that these rehearsals and performances would help you feel out whether Slowdive had another album in them. What are your feelings on that so far?
I'd love to do another record! I think it would be great fun. We've had a little bit of jamming time in rehearsals. Not enough yet, but I think that will come as we go on, really.
I think with Slowdive, towards the end, it wasn't so enjoyable. I mean, we did implode as a band. I suppose the focus of why we formed the band got lost along the way. I would say it wasn't the drudgery of recording and releasing records, but the pressure we had on us at the time. I think it can be easy for a band to keep going through the motions because that's what they're supposed to do, and maybe lose their passion along the way. So we're going to have to look to see if everybody's enjoying it, which we are, in these early days. We're just enjoying being together and playing. There's definitely a record in there, I think. It'd be fun to do.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn herinnering was het vorig jaar nergens écht heel druk? Ik stond bijvoorbeeld bij Arctic Monkeys al in het rustige gedeelte, maar toch nog redelijk vooraan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef On het volgende:
Is een grapje. Maar als ik al met gemak vooraan kan komen bij Swans vorig jaar verwacht ik geen stormloop bij Traams, The Haxan Cloak en Pins (tevens aanradertjes).
Portishead was wel druk hoor...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef viezequiche het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het vorig jaar nergens écht heel druk? Ik stond bijvoorbeeld bij Arctic Monkeys al in het rustige gedeelte, maar toch nog redelijk vooraan.
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?quote:
Hoeveel vorig jaar eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Tourniquet het volgende:
20.000 kaarten beschikbaar toch dit jaar? Ben wel benieuwd eigenlijk op hoeveel verkochte kaarten ze nu zitten.
Nou, ik ging zo'n 30 minuten voor aanvang de tent binnen en toen stond het al vol van het podium tot aan de geluidsmannen en niet met mensen die schuilden. Dat werd voor het concert begon alleen maar veel meerquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:23 schreef viezequiche het volgende:
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?
Bij Portishead was een uur van tevoren de tent al tot de nok toe gevuld ongeveer, je kon geen enkele kant meer op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:23 schreef viezequiche het volgende:
[..]
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?
Er zijn meer kaarten te koop, maar vorig jaar was het uitverkocht, en dat is het nu (nog) niet natuurlijk. Maar zelfs als het een beetje drukker zou zijn vind ik het niet erg, het zal niet ineens als Lowlands oid voelen
Dat is toch wel erg overdreven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Portishead was een uur van tevoren de tent al tot de nok toe gevuld ongeveer, je kon geen enkele kant meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |