PINS staat zeker hoog op mijn must-see lijst (volgens mij was ik zo wat de enige die hun album vorig jaar in de jaarlijst had staan)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef On het volgende:
Is een grapje. Maar als ik al met gemak vooraan kan komen bij Swans vorig jaar verwacht ik geen stormloop bij Traams, The Haxan Cloak en Pins (tevens aanradertjes).
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt met die buzz. Weinig media tippen die band raar genoeg. Ik denk dat als je er een kwartiertje van tevoren bent, je ruim vooraan kan staan. Was ook bij Swans het geval.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:44 schreef yomthorke het volgende:
Anderzijds hoop ik dat het niet te druk wordt bij Slowdive. Is wel een hoop buzz rond die band.
Ligt er denk ik aan welke media je kijkt. Zolang 3FM er niet mee aan de haal gaat is er niets aan de handquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:45 schreef On het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt met die buzz. Weinig media tippen die band raar genoeg. Ik denk dat als je er een kwartiertje van tevoren bent, je ruim vooraan kan staan. Was ook bij Swans het geval.
Zolang zij niks nieuws uitbrengen zit je wel veilig. (Mag van mij wel btw!)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan welke media je kijkt. Zolang 3FM er niet mee aan de haal gaat is er niets aan de hand
Er schijnt wel iets aan te komen. Maar er zijn wel meer artiesten die dergelijke taal uitslaan en nooit iets uitbrengen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef On het volgende:
[..]
Zolang zij niks nieuws uitbrengen zit je wel veilig. (Mag van mij wel btw!)
quote:Neil had mentioned that these rehearsals and performances would help you feel out whether Slowdive had another album in them. What are your feelings on that so far?
I'd love to do another record! I think it would be great fun. We've had a little bit of jamming time in rehearsals. Not enough yet, but I think that will come as we go on, really.
I think with Slowdive, towards the end, it wasn't so enjoyable. I mean, we did implode as a band. I suppose the focus of why we formed the band got lost along the way. I would say it wasn't the drudgery of recording and releasing records, but the pressure we had on us at the time. I think it can be easy for a band to keep going through the motions because that's what they're supposed to do, and maybe lose their passion along the way. So we're going to have to look to see if everybody's enjoying it, which we are, in these early days. We're just enjoying being together and playing. There's definitely a record in there, I think. It'd be fun to do.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn herinnering was het vorig jaar nergens écht heel druk? Ik stond bijvoorbeeld bij Arctic Monkeys al in het rustige gedeelte, maar toch nog redelijk vooraan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef On het volgende:
Is een grapje. Maar als ik al met gemak vooraan kan komen bij Swans vorig jaar verwacht ik geen stormloop bij Traams, The Haxan Cloak en Pins (tevens aanradertjes).
Portishead was wel druk hoor...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef viezequiche het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het vorig jaar nergens écht heel druk? Ik stond bijvoorbeeld bij Arctic Monkeys al in het rustige gedeelte, maar toch nog redelijk vooraan.
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?quote:
Hoeveel vorig jaar eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Tourniquet het volgende:
20.000 kaarten beschikbaar toch dit jaar? Ben wel benieuwd eigenlijk op hoeveel verkochte kaarten ze nu zitten.
Nou, ik ging zo'n 30 minuten voor aanvang de tent binnen en toen stond het al vol van het podium tot aan de geluidsmannen en niet met mensen die schuilden. Dat werd voor het concert begon alleen maar veel meerquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:23 schreef viezequiche het volgende:
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?
Bij Portishead was een uur van tevoren de tent al tot de nok toe gevuld ongeveer, je kon geen enkele kant meer op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:23 schreef viezequiche het volgende:
[..]
Oja, toen stond ik inderdaad ergens achteraan. Maar regende het toen niet?
Er zijn meer kaarten te koop, maar vorig jaar was het uitverkocht, en dat is het nu (nog) niet natuurlijk. Maar zelfs als het een beetje drukker zou zijn vind ik het niet erg, het zal niet ineens als Lowlands oid voelen
Dat is toch wel erg overdreven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Portishead was een uur van tevoren de tent al tot de nok toe gevuld ongeveer, je kon geen enkele kant meer op.
Ik stond bij Suuns daarvoor, en bleef toen vooraan staan. Ik kon vanaf het moment dat Suuns klaar was, daar niet meer weg. Ik wilde nog biertje halen, naar de wc. Dat was onmogelijk. Maar ok. Ik stond wel écht vooraan. (5e rij ofzo).quote:
oh, vandaag? hopen dat er vanavond nog eentje is ergensquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef On het volgende:
Net de Volkskrant gekocht voor de 10-pagina tellende BKS special... good stuff. Factory Floor staat er wel nog in.
Je kon er nog wel uit maar eenmaal er uit dan kwam je ook niet meer terugquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik stond bij Suuns daarvoor, en bleef toen vooraan staan. Ik kon vanaf het moment dat Suuns klaar was, daar niet meer weg. Ik wilde nog biertje halen, naar de wc. Dat was onmogelijk. Maar ok. Ik stond wel écht vooraan. (5e rij ofzo).
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
oh, vandaag? hopen dat er vanavond nog eentje is ergens
Ik heb een paar mensen gesproken/de hand geschud en was volgens mij vergeten om jouw hand te schudden omdat ik niet wist hoe je er uit zag. Uiteindelijk alleen Gehenna en Darkestrah echt gesproken geloof ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
vorig jaar wel, kwamen iets van 5 mensen op af
Gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
vorig jaar wel, kwamen iets van 5 mensen op af
We hebben het halve festival met elkaar opgetrokken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef On het volgende:
Uiteindelijk alleen Gehenna en Darkestrah echt gesproken geloof ik.
De meesten deden ook niet echt aan sprekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef On het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik heb een paar mensen gesproken/de hand geschud en was volgens mij vergeten om jouw hand te schudden omdat ik niet wist hoe je er uit zag. Uiteindelijk alleen Gehenna en Darkestrah echt gesproken geloof ik.
dat was ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:10 schreef Darkestrah het volgende:
Diegene die ons aan het zoeken was, die vrouw met haar groene jasje.Heeft iemand haar nog gesproken, uiteindelijk?
[..]
We hebben het halve festival met elkaar opgetrokken.![]()
Aaahja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat was iknee heb jullie niet meer gevonden uiteindelijk
wel D_A ontmoet.
Viel me op dat het eigenlijk gewoon heel normaal festivalpubliek was. Sfeer is erg gemoedelijk verder, heb nergens een rare of vervelende sfeer opgemerkt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
Wat voor sfeer kan ik hier verwachten? Twijfel om te gaan last minute...
Ik ben dat hele weekend vrij dus ik zou zo kunnen boeken. En bandjes kijken / chillen / eten / chillen en af en toe feesten past wel in mijn straatje ( ala Paaspop / Lowlands ). En als ik dan via Ticketswap of iets goedkoop kaarten kan scoren is het best aantrekkelijk om te gaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef JackHerrer het volgende:
Goed, niet te uitbundig. Vorig jaar merkte ik wel aan mensen die naar festivals voor 'de sfeer' gaan dat ze wat verloren rond liepen. Het is vooral bandjes kijken en voor de rest een beetje chillen en eten. Alhoewel het bij podium 4 af en toen wel flink feest was.
Ik twijfel zelf ook nog om te gaan, aangezien de prijzen op ticketswap wel heel aantrekkelijk zijn en het hier om de hoek is.
Weeronline is wel heel optimistisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Aaahja.
[..]
Viel me op dat het eigenlijk gewoon heel normaal festivalpubliek was. Sfeer is erg gemoedelijk verder, heb nergens een rare of vervelende sfeer opgemerkt.
Oh, en ik wil niks jinxen verder, maar volgens weeronline wordt het lekker weer.ZWEMMEN.
Gewoon een vriendschapsverzoek sturen op fb, dan is meestal wel in te schatten of iemand betrouwbaar is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Hmm. Kan 2 kaartjes voor 230 krijgen. Vertrouw die shit nooit maar het valt ook best goed te controleren wie de persoon is erachter via Ticketswap.
True.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:03 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Gewoon een vriendschapsverzoek sturen op fb, dan is meestal wel in te schatten of iemand betrouwbaar is.
Moody (uit oa het Indie topic) had twee kaarten voor ¤190 te koop. Weet niet of die er nog steeds zijn, maar je zou hem kunnen vragen (pm sturen). Dat is zeker betrouwbaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Hmm. Kan 2 kaartjes voor 230 krijgen. Vertrouw die shit nooit maar het valt ook best goed te controleren wie de persoon is erachter via Ticketswap.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Thnx kciRquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:00 schreef kciR het volgende:
[..]
Moody (uit oa het Indie topic) had twee kaarten voor ¤190 te koop. Weet niet of die er nog steeds zijn, maar je zou hem kunnen vragen (pm sturen). Dat is zeker betrouwbaar
Ga jij ook alleen de zaterdag?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moss, Mogwai, School is Cool, Wild Beasts, Miles Kane, Slowdive, Babyshambles + eten, Metronomy, The War on Drugs, CHVRCHES, Franz Ferdinand.
Dat wordt 9 uur kapot gaan
Ja, speciaal voor The Notwist en Pixies 100 euro meer kwijt zijn vond ik geen optiequote:
BKS in ieder geval niet, ze spelen niet tegelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:10 schreef ranja het volgende:
en wie heeft bedacht dat Honeyblood (kende ik voor vanmiddag nog niet) en PINS tegelijk spelen![]()
Nou ja, grote overlap in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |