32%quote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef MissGump het volgende:
Ik houd altijd toch maar gewoon dat ouderwetse optellen van dezelfde letters van de naam van mij en de date aan. Heb je tenminste gelijk een duidelijk interpretabel percentage.
Dat betekent dan jij hem 95% maar hij jou maar 32%quote:Op maandag 28 april 2014 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
32%
Wat Cue zegt: 51%
Dit gaat niet werken, denk dat ik er maar een einde aan maak
Overigens als ik mijn naam eerst zet, is het bij MG 95%, denk dat ik die maar aanhoud dan
Dan ben ik fucked up, dan kan ik alleen maar 'koortrutjes' daten, en daar heb ik nu echt helemaal niets mee.quote:Ik houd altijd toch maar gewoon dat ouderwetse optellen van dezelfde letters van de naam van mij en de date aan. Heb je tenminste gelijk een duidelijk interpretabel percentage.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat betekent dan jij hem 95% maar hij jou maar 32%
Ja, ik weet het, maar dat is voldoende voor mijquote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat betekent dan jij hem 95% maar hij jou maar 32%
Corps, maar ook met een koor heb ik weinig.quote:
Ligt er aan hoe lang je zoent en of er een tong in het spel is. Lastig allemaal.quote:Op maandag 28 april 2014 12:28 schreef yats het volgende:
Maar of je dat nu nog een date mag noemen als er eigenlijk alleen gezoend word?
Ik voorzie een schone taak voor je weiss. Een 'handboek daten volgens weiss' is een gat in de markt.quote:Op maandag 28 april 2014 13:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je zoent en of er een tong in het spel is. Lastig allemaal.
Dan is het geen date.. dan is het gewoon een halfslachtige scharrel. Of gewoon een vriendin met matige benifits..quote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voorzie een schone taak voor je weiss. Een 'handboek daten volgens weiss' is een gat in de markt.
Maar om antwoord te geven op je vraag, dat verschilt per keer. Het komt er meestal op neer dat we gewoon gezellig ouwehoeren of een filmpje kijken waarbij zij tegen me aan ligt, en dan word er tussendoor af en toe gezoend. Al weten we beiden van elkaar dat we verder geen relatie of iets willen met de ander.
Maar willen jullie geen seks dan ofzo ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voorzie een schone taak voor je weiss. Een 'handboek daten volgens weiss' is een gat in de markt.
Maar om antwoord te geven op je vraag, dat verschilt per keer. Het komt er meestal op neer dat we gewoon gezellig ouwehoeren of een filmpje kijken waarbij zij tegen me aan ligt, en dan word er tussendoor af en toe gezoend. Al weten we beiden van elkaar dat we verder geen relatie of iets willen met de ander.
Lekker makkelijk he zo'n snel oordeelquote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het geen date.. dan is het gewoon een halfslachtige scharrel. Of gewoon een vriendin met matige benifits..
Dat idee heb ik er dus ook een beetje bij. Niets mis mee verder natuurlijk, zeker omdat we het beide prima vinden zo. Al zou iets meer 'benefits' natuurlijk prima zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het geen date.. dan is het gewoon een halfslachtige scharrel. Of gewoon een vriendin met matige benifits..
Ik ben een mannelijke fokker, ik wil altijd seks natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maar willen jullie geen seks dan ofzo ?
Nouja daar al tig keer over gehad. Dat heb je grotendeels zelf in de hand (hihi)quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef yats het volgende:
. Al zou iets meer 'benefits' natuurlijk prima zijn.
Ze zijn me al voor geweest; Seductive Reasoning 101quote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef yats het volgende:
Maar dan wil je toch meer dan alleen zoenen ? En als zij een vrouw is wilt ze ook wel eens iets erin toch ? Waarom escaleert het niet dan ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een mannelijke fokker, ik wil altijd seks natuurlijk.
Goede vraag, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zij staat dubbel zo lang droog als mij dus het zou bij haar toch ook moeten kriebelen. Maar nee, eigenlijk nooit iets van gemerkt dat zij een intentie tot meer had.quote:Op maandag 28 april 2014 14:17 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maar dan wil je toch meer dan alleen zoenen ? En als zij een vrouw is wilt ze ook wel eens iets erin toch ? Waarom escaleert het niet dan ?
Heb JIJ al eens geprobeerd meer te doen ? Heeft ze je duidelijk gemaakt dat ze dat niet wilt ? Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar als ik standaard ga wachten tot vrouwen na het zoenen initiatief gaan nemen word het een lange nacht. Je moet er zelf voor gaan toch ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zij staat dubbel zo lang droog als mij dus het zou bij haar toch ook moeten kriebelen. Maar nee, eigenlijk nooit iets van gemerkt dat zij een intentie tot meer had.
Mijn firefly-alarm gaat af.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Heb JIJ al eens geprobeerd meer te doen ? Heeft ze je duidelijk gemaakt dat ze dat niet wilt ? Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar als ik standaard ga wachten tot vrouwen na het zoenen initiatief gaan nemen word het een lange nacht. Je moet er zelf voor gaan toch ?
Ja, op de derde date wel wat dingen geprobeerd maar dat werd uiteindelijk afgewezen. Ze heeft ook wel aangegeven nooit heel snel met seks te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Heb JIJ al eens geprobeerd meer te doen ? Heeft ze je duidelijk gemaakt dat ze dat niet wilt ? Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar als ik standaard ga wachten tot vrouwen na het zoenen initiatief gaan nemen word het een lange nacht. Je moet er zelf voor gaan toch ?
Ik heb serieus moeite om in te schatten wanneer je trollt en wanneer niet. Complimenten =).quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn firefly-alarm gaat af.![]()
PUA-bullshit
Alsof je meer tijd nodig hebtquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mocht in der broekje komen maar max 5 minuten?
Klinkt nogal vaag meneer..
Ik neem aan dat zijn handje gleed naar plekken en ze na bepaalde plekken nee zei of ze hand weg haalde. Anders is het idd een vaag bs verhaalquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, zo ver kwam t net niet. Ik ben wel met de kleren nog aan 'op verkenningstocht' geweest nadat ik haar een massage gegeven had, maar de kleding bleef aan.quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof je meer tijd nodig hebt
www.1opde5.nl
*namedropping*
www.4opde5.nl dus voor jouquote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]Mensen kunnen veel van mij zeggen, maar dat nu net niet SC.
Dat is niet heel moeilijk. Toen ik aanstalten maakte om haar broek los te maken zei ze dat ze dat niet wilde.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef LesMiserables het volgende:
Hoezo wilde ze het niet dan ? Hoe weet je dat ?
Is dat zo vreemd? Die kunnen daarna altijd nog uit toch?quote:
quote:
Een massage aanbieden/geven zorgt er juist voor dat vooraf al haar kleren heeft uitgetrokken.quote:Op maandag 28 april 2014 14:37 schreef yats het volgende:
Is dat zo vreemd? Die kunnen daarna altijd nog uit toch?
Op het 'af en toe zoenen' na klinkt het meer als een gewone vriendin dan als een date.quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu het voor beiden duidelijk is dat er geen relatie in zit, is het sowieso geen date meer natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Op het 'af en toe zoenen' na klinkt het meer als een gewone vriendin dan als een date.
Als het op een date tot zoenen komt dan leidt dat 9 vd 10 keer automatisch tot meer, daar hoef ik echt niet altijd zelf het initiatief voor te nemen. Al ligt dat er natuurlijk aan wat je onder initiatief nemen verstaat, als dat is tijdens het zoenen haar strelen en verder opgeilen: Ja ok, dan doe ik dat wel.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Gevraagd waarom niet? Lijkt me wel een beetje kutmoment als je denkt: kleren gaan nu uitquote:Op maandag 28 april 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet heel moeilijk. Toen ik aanstalten maakte om haar broek los te maken zei ze dat ze dat niet wilde.
Dat is wel een beetje vreemd ja , ik zou ook gewoon zeggen: Of je kleding uit of je kleding onder de massageoliequote:Is dat zo vreemd? Die kunnen daarna altijd nog uit toch?
Jawel maar de vrouw kan ook initiatief tonen door jou ook te strelen, broek open te knopen etc.quote:Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef LesMiserables het volgende:
Dat is toch initiatief nemen. Wat ik wil zeggen is dat als je je eigen handen bij wijs van spreken op je rug bindt het wel even kan duren.
Natuurlijk kan het. Maar in de meeste gevallen durven vrouwen die stap niet te zetten om wat voor reden dan ook. Of ze vinden het gewoon nog geiler als de man wel die initiatief durft te tonen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef Metro2005 het volgende:
Jawel maar de vrouw kan ook initiatief tonen door jou ook te strelen, broek open te knopen etc.
Maar inderdaad, vaak vereist het ook wel een klein beetje leiding nemen vanuit de man.
Je hebt hier ook gewoon hulpmiddelen voor hoor. Even wat 'water' voor het slapen gaan aan haar geven.quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Weissman het volgende:
Daarom pas aan de slag gaan als je zeker weet dat ze slaapt.
Ik heb op dat moment niet gevraagd waarom ze het niet wilde, maar het was inderdaad wel een kutmoment. Ze heeft me later wel verteld dat ze meestal lang wacht met seks (ze heeft ook pas 1 sekspartner gehad terwijl ze al 27 is). Sowieso is ze vrij onzeker, terwijl daar eigenlijk geen reden voor is. Maar blijkbaar zoek ik onbewust onzekere vrouwen op.quote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als het op een date tot zoenen komt dan leidt dat 9 vd 10 keer automatisch tot meer, daar hoef ik echt niet altijd zelf het initiatief voor te nemen. Al ligt dat er natuurlijk aan wat je onder initiatief nemen verstaat, als dat is tijdens het zoenen haar strelen en verder opgeilen: Ja ok, dan doe ik dat wel.
[..]
Gevraagd waarom niet? Lijkt me wel een beetje kutmoment als je denkt: kleren gaan nu uiten uiteindelijk wil ze dat niet
[..]
Dat is wel een beetje vreemd ja , ik zou ook gewoon zeggen: Of je kleding uit of je kleding onder de massageolie![]()
All is not lost als ze dan alsnog wat uitdoet (al is het maar dr topje), vrouwen kunnen behoorlijk opgewonden raken van een massage![]()
En als het te lang duurt erover zeuren dat het zolang duurt. Zal je zien, heb je net zo een halfslachtige snol die niets durft.quote:Op maandag 28 april 2014 15:08 schreef Weissman het volgende:
Ik ga echt geen initiatief tonen of de eerste stap zetten als het aankomt op sex met een vrouw.![]()
Straks gaat ze nog denken dat ik zo iemand ben die op seks uit is of dat ik zoiets bij iedereen doe.
Daarom gew afwachten wat zij doet.![]()
![]()
Owww.. dan kan je het wel bekijken om seks met haar te krijgen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb op dat moment niet gevraagd waarom ze het niet wilde, maar het was inderdaad wel een kutmoment. Ze heeft me later wel verteld dat ze meestal lang wacht met seks (ze heeft ook pas 1 sekspartner gehad terwijl ze al 27 is). Sowieso is ze vrij onzeker, terwijl daar eigenlijk geen reden voor is. Maar blijkbaar zoek ik onbewust onzekere vrouwen op.
Kan je dan niet gewoon... bewust zekere vrouwen opzoeken?quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb op dat moment niet gevraagd waarom ze het niet wilde, maar het was inderdaad wel een kutmoment. Ze heeft me later wel verteld dat ze meestal lang wacht met seks (ze heeft ook pas 1 sekspartner gehad terwijl ze al 27 is). Sowieso is ze vrij onzeker, terwijl daar eigenlijk geen reden voor is. Maar blijkbaar zoek ik onbewust onzekere vrouwen op.
Iddquote:Op maandag 28 april 2014 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon... bewust zekere vrouwen opzoeken?
Bij mijn huidige vriendin heeft het ook even geduurd voor we voor het eerst seks hadden maar zij was nog maagd dus dat was sowieso allemaal onbekend terrein. Ze gaf echter wel aan het wel te willen en dan vind ik wachten ook niet zo'n punt maar als ze inderdaad zelfs dat niet echt laat blijken zoals in jouw geval dan zou ik ook bij mezelf gaan denken van : Wordt dit hem wel.quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Liever 6 dates lang niks dan 3 condooms in 1 nacht verbruiken.quote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En als het te lang duurt erover zeuren dat het zolang duurt. Zal je zien, heb je net zo een halfslachtige snol die niets durft.
En.. was het onmetelijk saaaaai?quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Metro2005 het volgende:
Lastig en de vraag is natuurlijk: als je uiteindelijk seks hebt, is het dan niet onmetelijk saaaai .
De eerste paar keren? nogal . Uiteindelijk wel goed gekomen.quote:
Rugliggersquote:
Gewoon eerst schriftelijke toestemming vragen, weet je waar je aan toe bent en handig voor bewijstechnische redenen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:08 schreef Weissman het volgende:
Ik ga echt geen initiatief tonen of de eerste stap zetten als het aankomt op sex met een vrouw.![]()
Straks gaat ze nog denken dat ik zo iemand ben die op seks uit is of dat ik zoiets bij iedereen doe.
Daarom gew afwachten wat zij doet.![]()
![]()
Ben jij niet verdwaald? Dit forum lijkt me meer wat voor jouquote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Liever 6 dates lang niks dan 3 condooms in 1 nacht verbruiken.![]()
#habitue #thelegend #50TintenWeiss
Klinkt nog niet heel super enthousiastquote:Op maandag 28 april 2014 15:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De eerste paar keren? nogal . Uiteindelijk wel goed gekomen.
Daar ging ik eigenlijk al vanuit. Jammer maar helaas. Al zijn de gezellige avonden met zoenen voor nu ook prima.quote:Op maandag 28 april 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owww.. dan kan je het wel bekijken om seks met haar te krijgen.
Wss doet ze het dan enkel in een relatie. En die komt er niet.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 28 april 2014 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon... bewust zekere vrouwen opzoeken?
Wel zoenen maar niet verder, ik vind dat best raar eigenlijk. Wat gaat er dan in het hoofd van zo'n vrouw om. Hij is wel leuk om mee te tongen maar seks mot ik er niet mee? Die selectie is bij mij toch echt hetzelfdequote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dit klinkt erg bekend allemaal. Een tijd geleden ook een halfslachtige scharrel gehad, wilde alleen zoenen.. Meer niet, blouse mocht niet uit, broek ook niet.. Dat moment van "nee, niet doen", kon wel door de grond zakken. Wat wil je dan wel. Dat wist ze ook niet.. *wazige ex-halfscharrel inmiddels
5 minuten ervoor werken.. 5 uur.. 5 dagen, 5 weken.. 5 jaar? Hoelang wil je ervoor 'werken'??quote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef LesMiserables het volgende:
. Houd er wel van als ze me ervoor laten werken.
Euh ik heb het nog nooit meegemaakt neequote:Op maandag 28 april 2014 14:37 schreef yats het volgende:
Is dat zo vreemd? Die kunnen daarna altijd nog uit toch?
Voor je date werken kan ook prima tijdens de sex hoorquote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef LesMiserables het volgende:
Heeft vaak alles met opvoeding en persoonlijke waarden te maken, niet per se iets mis mee. Houd er wel van als ze me ervoor laten werken.
Moet wel van 2 kanten komen, ben geen sloofje die na maandenlang blauwe ballen te hebben gehad er eindelijk eens een keer op mag. Het is graag of niet en van 2 kanten graag.quote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef LesMiserables het volgende:
Heeft vaak alles met opvoeding en persoonlijke waarden te maken, niet per se iets mis mee. Houd er wel van als ze me ervoor laten werken.
Eckte alpha deze manquote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moet wel van 2 kanten komen, ben geen sloofje die na maandenlang blauwe ballen te hebben gehad er eindelijk eens een keer op mag. Het is graag of niet en van 2 kanten graag.
En van allebei de kanten erin willen...quote:
Jeweetzquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En van allebei de kanten erin willen...
Maanden lang blauwe ballenquote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moet wel van 2 kanten komen, ben geen sloofje die na maandenlang blauwe ballen te hebben gehad er eindelijk eens een keer op mag. Het is graag of niet en van 2 kanten graag.
Misschien omdat ze seks intiemer vind dan zoenen en daar liever nog mee wil wachten? Beetje raar om te denken dat als iemand met je wil zoenen, diegene ook gelijk het bed met je in wil duiken.quote:Op maandag 28 april 2014 15:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wel zoenen maar niet verder, ik vind dat best raar eigenlijk. Wat gaat er dan in het hoofd van zo'n vrouw om. Hij is wel leuk om mee te tongen maar seks mot ik er niet mee? Die selectie is bij mij toch echt hetzelfdeleuk genoeg om te zoenen = leuk genoeg om te neuken. Ik vind niet iemand 'half' leuk ofzo
Ik weet in elk geval wel wat er dan niet gebeurdquote:Op maandag 28 april 2014 16:04 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maanden lang blauwe ballen. Nee paar dates werken is leuk, moet geen frigide tante zijn. Als ik denk dat ze het aankan zeg ik op de eerste date wel eens dat ik snap dat vrouwen ook gewoon seks willen maar ik het zo zonde vind als vrouwen dat op de eerste date al doen omdat ze het spel helemaal verkloten. Moet je eens kijken wat er dan gebeurt =D.
Mee wachten kan ik begrijpen natuurlijk maar wel zoenen en verder niks willen vind ik vreemd.quote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Misschien omdat ze seks intiemer vind dan zoenen en daar liever nog mee wil wachten? Beetje raar om te denken dat als iemand met je wil zoenen, diegene ook gelijk het bed met je in wil duiken.
Mee eens.quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef LesMiserables het volgende:
Ik ben het er niet per se mee eens dat onzekere vrouwen langer wachten met seks hebben. Genoeg onzekere vrouwen denken bijvoorbeeld dat hun karakter niet genoeg is om een man mee te binden en gaan daardoor snel voor de seks. Zelfverzekerde vrouwen kunnen ook beter de boot afhouden omdat ze toch wel weten dat je ze wil. Denk niet dat een specifiek bij de een of ander meer voorkomt.
Dat zou je denken maar het fokt ze psychisch vrij hard op. Daarom zeg ik, alleen bij sterke vrouwen die het aankunnen. Ik vind het spel veel leuker dan hem er even in hangen en die tweede date is vaak vele malen stomender dan het de eerste date zou zijn of dan een reguliere tweede date is.quote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wel wat er dan niet gebeurd
Oke dus als iemand geen seks met je wilt kap je het af na een paar dates? Hoe moet ik dat zien danquote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wel wat er dan niet gebeurd
[..]
Mee wachten kan ik begrijpen natuurlijk maar wel zoenen en verder niks willen vind ik vreemd.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Mee wachten kan ik begrijpen natuurlijk maar wel zoenen en verder niks willen vind ik vreemd.
Je kan wel roepen dat vrouwen labiel zijn maar dit soort spelletjes vind ik gew ziek.quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef LesMiserables het volgende:
Dat zou je denken maar het fokt ze psychisch vrij hard op. Daarom zeg ik, alleen bij sterke vrouwen die het aankunnen. Ik vind het spel veel leuker dan hem er even in hangen en die tweede date is vaak vele malen stomender dan het de eerste date zou zijn of dan een reguliere tweede date is.
Nee dat ligt een beetje aan hoe dingen lopen, heb bij sommige vrouwen een paar weken en redelijk wat dates gewacht omdat ik wist dat de chemie er wel was maar dat zij weinig ervaring had of gewoon inderdaad niet zo snel met iemand het bed deelt maar als die chemie er ook niet echt is (friendzone?) dan kap ik het wel af na een paar dates ja.quote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke dus als iemand geen seks met je wilt kap je het af na een paar dates? Hoe moet ik dat zien dan
Jij vindt dat vrij normaal? Wel zoenen met iemand waar je je verder niet toe aangetrokken voelt en geen seks mee zou willen (ooit) ?quote:
Zoenen voor het huwelijk is sowieso grove blasfemie.quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
Jij vindt dat vrij normaal? Wel zoenen met iemand waar je je verder niet toe aangetrokken voelt en geen seks mee zou willen (ooit) ?
Ik denk dat de vrouwen bij wie ik dit doen dat heel goed aan kunnen en het in hun beeld de ervaring alleen maar leuker en spannender maakt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:[..]
Je kan wel roepen dat vrouwen labiel zijn maar dit soort spelletjes vind ik gew ziek.
Mijn DM staat open.quote:Op maandag 28 april 2014 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen hebben ook last van blauwe ballen heur.
Nee, je draait nu heel de discussie om.quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
Jij vindt dat vrij normaal? Wel zoenen met iemand waar je je verder niet toe aangetrokken voelt en geen seks mee zou willen (ooit) ?
Vertel, vertel? Toch voor je sexy gitaarskills gevallen?quote:
Jij zegt meteen tegen een meisje 'hey ik vind precies dit en dat van je' ? Klinkt spannend.quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Bewust bezig zijn met spelletjes spelen
Ging niet zozeer over niet aangetrokken toch ? Kan zijn dat het zoenen wel ok is maar hij uiteindelijk niet leuk genoeg is om seks mee te hebben. Het is niet allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Schijnbaarquote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vertel, vertel? Toch voor je sexy gitaarskills gevallen?
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Jij zegt meteen tegen een meisje 'hey ik vind precies dit en dat van je' ? Klinkt spannend.
Gewoon overal moeilijk over doen en dan zeuren dat het niet lukt met daten!quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietniet zo zwart-wit
Nee ik vind het vreemd dat een vrouw iemand blijkbaar wel leuk genoeg vind om mee te zoenen maar daar verder geen seks mee wil hebben. Niet direct erna niet maar gewoon niet , nooit.quote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, je draait nu heel de discussie om.
Dat een vrouw met je zoent maar niet direct daarna sex wil is vrij normaal.
Thnx!quote:Dat jij dat vreemd vind laat zien dat je geen kaas hebt gegeten van de vrouwelijke psyche.
Gelukkig maarquote:Anyway, ik ben maar een troll in dit topic dus je hoeft er verder niet op in te gaan.
Blijkbaar doe je dus toch aan bewust spelletjes spelen, je maakt het zelf nogal zwart wit door te insinueren dat je daar iets tegen hebt. Als je nou meer iets als weissman zegt begrijp ik het (dit spelletje staat je niet aan of whatever) maar nu doe je alsof het spelletjes spelen an sich niet ok is.quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietniet zo zwart-wit
Niet lullig bedoelt maar ligt denk ik voor 99% aan jou, is helemaal niks vreemds aan. Het is behoorlijk verschillend kwa acties namelijk.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee ik vind het vreemd dat een vrouw iemand blijkbaar wel leuk genoeg vind om mee te zoenen maar daar verder geen seks mee wil hebben. Niet direct erna niet maar gewoon niet , nooit.
Ik zou zo iemand dan ook niet zoenen .
Bewust spelletjes als "x tijd niks laten horen" "psychisch haar in de war brengen" etc vind ik wat andres dan de gewone "spelletjes" (om in jouw termente blijven) die je hebt met normale communicatie...quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je dus toch aan bewust spelletjes spelen, je maakt het zelf nogal zwart wit door te insinueren dat je daar iets tegen hebt. Als je nou meer iets als weissman zegt begrijp ik het (dit spelletje staat je niet aan of whatever) maar nu doe je alsof het spelletjes spelen an sich niet ok is.
Wat, het zoenen = seks of anders exit? daar heb ik al uitleg over gegeven :quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef Weissman het volgende:
Grappig hoe je het meest belangrijke gedeelte van de post en de vraag ontwijkt, Metro
Uit de vele posts van vrouwen blijkt dat je hun wel degelijk psychisch in de war brengt. Je bent je er alleen niet van bewust. Is weinig verschil aan volgens mij.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bewust spelletjes als "x tijd niks laten horen" "psychisch haar in de war brengen" etc vind ik wat andres dan de gewone "spelletjes" (om in jouw termente blijven) die je hebt met normale communicatie...
En ik doelde idd op de post van weissman ja
Behalve dat je er niet bewust mee bezig bent, als je dat wel doet ben je namelijk gewoon een lul.quote:Op maandag 28 april 2014 16:34 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Uit de vele posts van vrouwen blijkt dat je hun wel degelijk psychisch in de war brengt. Je bent je er alleen niet van bewust. Is weinig verschil aan volgens mij.
Kan zomaar aan mij liggen ja, ik zou iemand die ik niet leuk genoeg vindt om ooit seks mee te hebben denk ik ook niet zomaar zoenen. Ik zeg niet dat ik nooit iemand gezoend heb waar ik uiteindelijk geen seks mee heb gehad maar dat lag eerder aan omstandigheden (ze had een vriend bv) dan aan het feit dat ik me niet aangetrokken genoeg voelde.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef LesMiserables het volgende:
Niet lullig bedoelt maar ligt denk ik voor 99% aan jou, is helemaal niks vreemds aan. Het is behoorlijk verschillend kwa acties namelijk.
Ik doe het niet om ze in de war te brengen, ik doe het om de spanning op te schroeven voor zowel haar als mijzelf. Dat het een gevolg daarvan is nemen wij beiden op de koop toe. Je weet inmiddels toch wel dat de meeste vrouwen niet de old skool definitie van nice guys willen en soms wat spanning willen. Dat is precies wat ik ze dan geef en waar ze dankbaar voor zijn. Dat zijn ook de dates waarop ik soms keihard gedist word als ik voor de zoen ga en dat is fucking heerlijk. Ik krijg hem uiteindelijk wel maar die spanning blijft ipv dat ik gewoon 100% zeker weet dat ze zich meteen over geeft.quote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Behalve dat je er niet bewust mee bezig bent, als je dat wel doet ben je namelijk gewoon een lul.
Spanning kun je toch ook op andere manieren creëren dan bewust moeilijk lopen doen? Dat neigt eerder naar inspelen op onzekerheid die je eerst zelf creëert dan dat je de spanning opschroeft. Easy win.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik doe het niet om ze in de war te brengen, ik doe het om de spanning op te schroeven voor zowel haar als mijzelf. Dat het een gevolg daarvan is nemen wij beiden op de koop toe. Je weet inmiddels toch wel dat de meeste vrouwen niet de old skool definitie van nice guys willen en soms wat spanning willen. Dat is precies wat ik ze dan geef en waar ze dankbaar voor zijn. Dat zijn ook de dates waarop ik soms keihard gedist word als ik voor de zoen ga en dat is fucking heerlijk. Ik krijg hem uiteindelijk wel maar die spanning blijft ipv dat ik gewoon 100% zeker weet dat ze zich meteen over geeft.
Theorie en tips kun je toch prima gebruiken als je ze leestquote:Op maandag 28 april 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar waarom denk je er zo over na? Waarom hou je je er zo erg mee bezig?
Dit is iets wat je andere user toch niet aan kan leren via een forum. Veel doen, vallen opstaan en zelfverzekerd zijn/worden. Dit theoretische gelul brengt niemand ergens, behalve dat sommige users er hier onzeker van kunnen worden.
Gaat heel onnatuurlijk overkomen als je het in praktijk brengt. Bovendien ben je niet jezelf op dat moment en speel je dus bewust een spelletje (waar elke andere persoon zo doorheen priktquote:Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Theorie en tips kun je toch prima gebruiken als je ze leest
Ja moet het natuurlijk ook niet letterlijk overnemenquote:Op maandag 28 april 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gaat heel onnatuurlijk overkomen als je het in praktijk brengt. Bovendien ben je niet jezelf op dat moment en speel je dus bewust een spelletje (waar elke andere persoon zo doorheen prikt).
Niks mis met plagen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:46 schreef LesMiserables het volgende:
Ik doe helemaal niet moeilijk. Ik heb mijn meest speelse glimlach als ik dit verhaal uitleg en je ziet gewoon die twinkeling in haar ogen verschijnen. Zij WEET dat ik het op zoek op dat moment, ik kies ze voor dit verhaal wel uit op mentale weerbaarheid. Niet iedereen kan eredivisie spelen.
Als je doorhebt dat het een onzeker meisje is ga je dit niet doen want dan klapt ze dicht en kom je nergens meer. Ik hoef toch niet altijd alles hetzelfde te doen ? soms kan je toch ook wat anders willen of een geintje willen uithalen of elkaar een beetje opgeilen e.d.. Jullie doen alsof er vaste regels zijn waar je je aan moet houden omdat je anders stout bezig bent en met elkaar speelt en dat kan niet hoohoor! BS. We zijn allemaal volwassen. Ik zal erover ophouden want het lijkt een ouderwetse derail te worden.
edit;
Thanks Cue_. Het is echt niet alsof ik in de auto erheen dit bedenk ofzo. Het gesprek is dan vaak al wat over seks gegaan enzo en je weet al hoever je kan gaan. Is niet een of ander script dat ik afrol ofzo.
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, OT:
Wie date er allemaal op dit moment?
Ik, over welgeteld 59 minuten naar haar toe.quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, OT:
Wie date er allemaal op dit moment?
Oehquote:Op maandag 28 april 2014 17:00 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik, over welgeteld 59 minuten naar haar toe.
Hij gaat naar jou toe?quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Buffell het volgende:
[..]
Samen eten en daarna zien we wel. Filmpje ofzo.
Niks mis met een goede natuurfilm.quote:
Wat versta je precies onder daten dan ? Als ik het goed begrijp date je al een tijdje met haar ? Hebben jullie plannen om exclusief te gaan of niet direct ?quote:Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Buffell het volgende:
[..]
Samen eten en daarna zien we wel. Filmpje ofzo.
Daten als in 'kijken of er een toekomst inzit'.quote:Op maandag 28 april 2014 17:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder daten dan ? Als ik het goed begrijp date je al een tijdje met haar ? Hebben jullie plannen om exclusief te gaan of niet direct ?
Als je na iets van zes of zeven dates nog steeds geen seks gehad hebt moet er bij mij wel echt een verliefd gevoel zijn voor de vrouw in kwestie wil ik het dan niet afkappen. Dan is het duidelijk meer 'vriendschappelijk' dan dat er een fysieke klik is. Een geestelijke klik staat daar mijns inziens dan weer los van, die kun je ook hebben met mensen waar je verder niet tot aangetrokken bent. Al zijn ook daar nog uitzonderingen op mogelijk. Wat metro al zegt, als zij heel onervaren is of een traumatische ervaring heeft is er niets mis met rustig aan doen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke dus als iemand geen seks met je wilt kap je het af na een paar dates? Hoe moet ik dat zien dan
Dat valt op te lossen lijkt me?quote:Op maandag 28 april 2014 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen hebben ook last van blauwe ballen heur.
Ik heb vorige week juist mijn profiel verwijderd. Leuk en aardig die reclames, maar lexa heeft me eigenlijk niets opgeleverd buiten dat je inderdaad steeds dezelfde personen treft.quote:Op maandag 28 april 2014 17:10 schreef Sannne het volgende:
Ik heb me weer aangemeld op Lexa. Tijd om die oude knurft uit mn kop te krijgen..
Precies dezelfde mannen nog daar, als een half jaar geleden.
Kreeg zelfs een bericht van een ex-date.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vertel, vertel? Toch voor je sexy gitaarskills gevallen?
Ik vroeg het hier al eens eerder, maar zijn jullie aan het daten?quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnbaar
Ze komt naar mijn bazenstad, drankje doen, 2 minuten stil zijn om 20:00 en dan zien we wel
maandag wel weer werken, dat soort dingen zijn dan wel kutmaar sommige mensen zijn het waard
Nopequote:Op maandag 28 april 2014 18:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg het hier al eens eerder, maar zijn jullie aan het daten?
Je date een bekende van 'r?quote:
Zeg eh. We zijn allemaal weer zwart he.quote:Op maandag 28 april 2014 18:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg het hier al eens eerder, maar zijn jullie aan het daten?
Je ziet er anders behoorlijk blond uit voor een negerin, DeePee.quote:Op maandag 28 april 2014 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeg eh. We zijn allemaal weer zwart he.
Blondschmond, I got my junk in my trunkquote:Op maandag 28 april 2014 18:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je ziet er anders behoorlijk blond uit voor een negerin, DeePee.
Ook nietquote:
Jullie hebben het ''privé'' vaak over jouw date(s)?quote:
Omdat je Perzephone vaak uitsluitend nog maar op jouw dateverhalen ziet reageren in deze reeks en vaak volgen er dan tal van die wij-weten-iets-wat-de-rest-niet-weet knipoogsmileys op. Nogal moeilijk te missen, vandaar. Tenzij het de bedoeling is dat er een suggestie gewekt wordt.quote:
uhm.. volgens mij zou je zo 'ja' zeggen/roepen/schreeuwen als een fokster/fokker je hier op date zou vragenquote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Daten met Fok!kers ik moet er niet aan denken
Nee, de meeste foksters zijn niet echt verlegen te noemen op date, mild gezegd. Niks voor jou inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Alsof er een Fok!ker, Fok!ster bestaat die dat ooit zou doenquote:Op maandag 28 april 2014 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij zou je zo 'ja' zeggen/roepen/schreeuwen als een fokster/fokker je hier op date zou vragen
Dat is dan natuurlijk weer een tweede.quote:Op maandag 28 april 2014 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof er een Fok!ker, Fok!ster bestaat die dat ooit zou doen
Meestal gaat daar eerst zoenen aan vooraf, dus ik heb mijn twijfels...quote:Op maandag 28 april 2014 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk weer een tweede.
Was jij trouwens niet ooit ontmaagd door een fokster?
Nee, dat was geen fok!sterquote:Op maandag 28 april 2014 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk weer een tweede.
Was jij trouwens niet ooit ontmaagd door een fokster?
quote:Op maandag 28 april 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Meestal gaat daar eerst zoenen aan vooraf, dus ik heb mijn twijfels...
Waar sloeg deze quasi-poëtische post eigenlijk op?quote:Op zondag 27 april 2014 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk een heel dramatisch verhaal posten. Maar gezien dat oranje kleurtje zou ik er dan een idee bij krijgen van een volwassen kerel die, getooid met een nogal debiel en ENORM opblaashoofddeksel, huilend op een verlaten tribune zit na een verloren voetbalwedstrijd van Nederland. Dat je dubbel voor lul zit zeg maar.
Ik kom maandag wel terug.
Wat is daar mis mee ? Het zijn net mensen verder hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
In that case, daten?quote:Op maandag 28 april 2014 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ? Het zijn net mensen verder hoor.
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Echt he.. blijf eens binnen 1 topic bij dezelfde meningquote:
Wellicht was een van bovenstaande posts niet serieus.quote:Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Echt he.. blijf eens binnen 1 topic bij dezelfde mening
even wat meer updates zeg..quote:Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef Capstan het volgende:
Geen idee of ik de beide dames hier ooit, geheel in de lijn van vele dateverslagen, een bijnaam heb gegeven, maar dan maar even een vrij anonieme update: zaterdag met één van de twee een derde date gehad, en aanstaande zondag staat de tweede date met de ander in de agenda.
Misschien wel handig zeker als je met meerdere datequote:Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef Capstan het volgende:
Geen idee of ik de beide dames hier ooit, geheel in de lijn van vele dateverslagen, een bijnaam heb gegeven, maar dan maar even een vrij anonieme update: zaterdag met één van de twee een derde date gehad, en aanstaande zondag staat de tweede date met de ander in de agenda.
Naast dat ik de eventuele bijnamen vergat, dacht ik er ook even niet aan dat 'het topic' soms nog best nieuwsgierig isquote:Op maandag 28 april 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
even wat meer updates zeg..
blijkbaar vind je ze beiden wel leuk.. waarom dan beiden nog een keer. En heeft er eentje al voorkeur
Al met enkele of beiden gezoend
Wat ga je doen.. hoe bevielen de dates..
kom op. .effe wat meer verslag dan enkel dat je nog eens met beiden gaat daten.
Mooi was 'ie, he?quote:Op maandag 28 april 2014 18:46 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Waar sloeg deze quasi-poëtische post eigenlijk op?
Anders heeft het gewoon geen zin om te posten. Als iedereen enkel roept dat ie een date heeft is het topic snel doodquote:Op maandag 28 april 2014 19:27 schreef Capstan het volgende:
dat 'het topic' soms nog best nieuwsgierig is
Welnee joh, dan gaan we gewoon praten over wie er wel wie er geen dikkerdjes aan wil duwen en wie de rekening van de eerste date moet betalenquote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders heeft het gewoon geen zin om te posten. Als iedereen enkel roept dat ie een date heeft is het topic snel dooden verder ook totaal niet interessant
Dat zouden we dan niet, wnat dat zou dan niet eens meer ter sprake komenquote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Welnee joh, dan gaan we gewoon praten over wie er wel wie er geen dikkerdjes aan wil duwen en wie de rekening van de eerste date moet betalen
Alsof niet de helft van de mensen het hier enkel over hypothetische situaties heeft?quote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zouden we dan niet, wnat dat zou dan niet eens meer ter sprake komen
Op verzoek aangevuld, hè, dus je kunt tevreden zijn!quote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders heeft het gewoon geen zin om te posten. Als iedereen enkel roept dat ie een date heeft is het topic snel dooden verder ook totaal niet interessant
Ik zag het. Ben redelijk tevredenquote:Op maandag 28 april 2014 19:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op verzoek aangevuld, hè, dus je kunt tevreden zijn!
Toch?
Redelijk? Het volgende verslag wordt er eentje van minuut tot minuut. Op verzoek, hè.quote:
Goed zoquote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Redelijk? Het volgende verslag wordt er eentje van minuut tot minuut. Op verzoek, hè.
Al denk ik dat ik er maar voor kies om dat toe te passen op de date van aanstaande zondag (niet zaterdag dus...toch maar bijnamen gaan gebruiken), en niet op een eventuele vierde date met de andere dame. Leest anders niet zo prettig.
Ik zal er eens op gaan broeden. Zolang ik het van minuut tot minuut-principe niet toe hoef te passen op de heel letterlijk met-de-billen-bloot-dates, valt er nog wel wat van te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed zo![]()
En dat moet je toepassen op elke date. Dus geef ze even een naampje, al noem je ze vrijdagdate en zaterdagdate voor het vervolg. Zolang ze maar effe een naampje hebben
Wow je bent net als ikquote:Op maandag 28 april 2014 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi was 'ie, he?![]()
Ik zat datetechnisch even met een episch moment van onduidelijkheid op dat moment en wat ik dan doe - mijn zwakte - is dingen in gaan vullen voor mezelf. En laat ik nu niet de grootste positivo op dees' aard zijn.
Uiteindelijk is er niks aan de hand omdat het me wonder boven wonder lukte mijn smoel dicht te houden op een slecht moment. Anders had het best weleens kunnen escaleren. Enfin, vrijdag daten we vrolijk verder.
Misschien kunnen de vrouwen hier hun mening ventileren over je foto's. Ik snap namelijk niet waarom niemand je liket.quote:
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kunnen de vrouwen hier hun mening ventileren over je foto's. Ik snap namelijk niet waarom niemand je liket.
Nou danquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.
Verstandig, juist op het moment dat je geen matches hebt is het verstandig nog kritischer te worden.quote:
Hoezo zou jij 'm niet liken?quote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.
Ik vind 1 op 5 behoorlijk onkritisch op Tinderquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
1/5 ofzo. Let er niet heel erg op. Ben wel kritisch nu.
Niets op z'n foto's dat me aantrekt, paar dingen waarvan ik dacht meeeh laat maar. Maar goed, dat ben ik.quote:
Op alles duiken gaf me 10 matches in een maand tijd ofzo. En achteraf vond ik ze allemaal niksquote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Verstandig, juist op het moment dat je geen matches hebt is het verstandig nog kritischer te worden.
4/5 Is onkritisch. Ik tel ze niet ofzo hoor. Als iets me niet bevalt, exit. Kan ook 1/10 zijn ofzo.quote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind 1 op 5 behoorlijk onkritisch op Tinder
Mja jij bent een lastige he?quote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niets op z'n foto's dat me aantrekt, paar dingen waarvan ik dacht meeeh laat maar. Maar goed, dat ben ik.
Daarom!quote:
3 keer op like gedrukt, 3 matchesquote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb helemaal geen matches op Tinder dus niet zeuren
Dat is het voordeel van vrouw zijnquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
3 keer op like gedrukt, 3 matches
Dat hele Tinder is echt helemaal niets voor mij
voor mij ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ik ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.quote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eerder een soort van vegantofulinksdraaiendtarwegraswinkel...quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.
moet je wel van snoep houden...quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.
Brrr interactie... eng allemaal jaquote:Op maandag 28 april 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet je wel van snoep houden...
Ik vond het iig helemaal niks. Gaan ze tegen je praten, voel je je verplicht wat terug te zeggen, ik wil dat helemaal niet
We hoeven toch niet te praten?quote:Op maandag 28 april 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet je wel van snoep houden...
Ik vond het iig helemaal niks. Gaan ze tegen je praten, voel je je verplicht wat terug te zeggen, ik wil dat helemaal niet
Moet je ook niet zeuren dat je geen matches hebt.quote:
In totaal heb ik er al aardig wat geliked hoorrrrrquote:Op maandag 28 april 2014 20:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren dat je geen matches hebt.
Ik heb helemaal geen Tinder, u mad?quote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik was een solid 7,6 op tinderquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen Tinder, u mad?
Tis de lelijkste.quote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Sommige dames zijn ook niet al te snugger.....
Staan ze op 4 foto's met 3 dames erop. Elke foto staat de dames op een andere plaats.....hoe moeten wij in vredesnaam weten wie ze is....
Voor minder dan een 9/10 komt de gemiddelde Fok!ker zijn bed niet uitquote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was een solid 7,6 op tinder. Gezien mijn 5,5-houding in het leven is dat een perfect cijfer
.
I've met quite a few Fok!kers in my day, en ik kan je vertellen dat dat best meevalt.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor minder dan een 9/10 komt de gemiddelde Fok!ker zijn bed niet uit
Dat soort dames zijn gelijk exitquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Sommige dames zijn ook niet al te snugger.....
Staan ze op 4 foto's met 3 dames erop. Elke foto staat de dames op een andere plaats.....hoe moeten wij in vredesnaam weten wie ze is....
OMG WTF BBQ WAAR ZIE IK DAT?quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was een solid 7,6 op tinder. Gezien mijn 5,5-houding in het leven is dat een perfect cijfer
.
Ik dacht al, dat had ik moeten weten als eigengeilerquote:Op maandag 28 april 2014 21:02 schreef SilentChaos het volgende:
Is er een cijfer aan verbonden? dat is toch alleen op paiq?
Ja geen idee, ik heb die app een goed halfuur gehadquote:
Anders ik welquote:Op maandag 28 april 2014 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat had ik moeten weten als eigengeiler
quote:The 11 Chicks You Meet on Tinder
by BroBible Staff on February 9, 2013
The Enigma
Usually she is surrounded by 4-10 other chicks in her profile picture and either has no other photos or the additional photos are also with 4-10 other chicks. So not only do you not know which one she is but you don’t have time to figure this shit out so you quickly reject and move on.
The Dog
Like the Enigma, the Dog usually puts smokes or other cuties in her pics, you inevitably will find and identify her and realize quickly why she is not on the top 10 list of greatest selfies ever sent. Jailbait
Yes. She is 18-20 and probably has severe daddy issues. Still she is a smoke show and so physically fit, tight, and ready to experience the world/dick that you just can’t click that like button quick enough. However, she will probably never match you because your age and receding hairline remind her of her dad who she hates. And if she does match you it is only because you remind her of her dad who she hates and desperately wants your attention.
The Joker
This girl is usually making a duck face with a red solo cup raised high in the air with shitty gas station glasses on. That or sitting on top of a keg looking just absurd. This girl is probably a great come with gal but her sexting game would more closely resemble your dude conversations about how Jeremy Lin sucks dick since he went to Houston. No thanks.
The Divorcee
Usually between 28-35 she is kind of hot and usually matches with you if you aren’t a total beast. She may even message you. But be careful. Baggage is not easily taken off of these 747’s and generally the stretch marks alone are deal breakers for a mid-twenties brew like yourself.
The Dream Girl
You finally found her. All this time on this planet and you meet this girl on fucking tinder. She is a total smoke. Perfect hair, eyes, body, style, you name it. Problem is, even if she does match you she probably has a boyfriend who she “loves” and just wants get a brief bit of titillation during her lunch break at Sporkle or some bullshit PR firm that only hires smokes. Dream on my friend.
Your Potential Second Wife
This girl is so right up the girl next door alley you may actually want to get a ring that doesn’t come out of a cracker jack box. You want to take her off the market immediately. Usually not as hot as the dream girl and certainly young (18-20 range again) but definitely has that sweet demeanor in her five pics that make you want to take her home to momma. She will probably match you because she is too nice and naïve for her own good but that first dick pic is probably going to ruin it so why bother.
The Friend Zone Special
You and this girl have 50 mutual friends and she is, for all intensive purposes, a friend. Which is great and you will have a 95% match success rate but it’s a total waste of time. Just text the fuckin girl so you can go watch Disney movies and talk about how Betches Love This Site is the greatest thing since boyshorts underwear came out (which its not because EVERYONE loves boyshorts).
The Rebel
Dangerous and probably a bartender. Most likely will try to play guess what nation my full sleeve arm tattoo is from. Good news: going to match with you. Bad news: also likely break your dick off. Proceed with caution.
Your Bro’s GF
Nuff said. Not gonna match you and probably going to send you a text about how she is just messing around and not actually interested in tinder. You, not really giving a fuck, say yea cool and say you only do it for fun too when in fact you are trying to up your smoke show ratio. Either way, you aren’t that guy and your bro is probably going to get tinder in two weeks anyway. Best to ignore it like any message from that other tinder girl you accidentally liked by flicking to the right instead of the left.
The Reach Girl
Holy shit, she matched you. But you can’t message her cause then you are a creep. Just give up. Tinder is stupid if you take it seriously. Continue ruthlessly rating girls and not messaging them but dreaming about your life together if only you hadn’t seen their fucking tinder page.
Welke ben jij? Ik weet het nietquote:
Welkom in een wereld voor teleurstellingenquote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke ben jij? Ik weet het niet.
In ander nieuws, ik ben met een match aan het chatten. Kijk mij m'n eerste babystappen in de datingwereld gezet hebben.
Hoeveel cm?quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke ben jij? Ik weet het niet.
In ander nieuws, ik ben met een match aan het chatten. Kijk mij m'n eerste babystappen in de datingwereld gezet hebben.
Niewoar, Peter en ik gaan trouwen en krijgen hordes kinderen en zitten over 40 jaar samen patiencend bij de bejaardensoosquote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom in een wereld voor teleurstellingen
Onthou ook deze wijsheidquote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niewoar, Peter en ik gaan trouwen en krijgen hordes kinderen en zitten over 40 jaar samen patiencend bij de bejaardensoos.
Komt hij iig uit Roffah? Ik krijg echt mensen uit fucking Weert en Anna Pauwlona voorgeschoteldquote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niewoar, Peter en ik gaan trouwen en krijgen hordes kinderen en zitten over 40 jaar samen patiencend bij de bejaardensoos.
Ik ook steeds verder weg. Straks krijg ik er een uit Maastricht of nog erger Groningenquote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Komt hij iig uit Roffah? Ik krijg echt mensen uit fucking Weert en Anna Pauwlona voorgeschoteld
Geen idee, waar ken ik dat zien?quote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Komt hij iig uit Roffah? Ik krijg echt mensen uit fucking Weert en Anna Pauwlona voorgeschoteld
Je zal je hier niet alleen voelen iig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee, waar ken ik dat zien?
Overigens werkt er bij de ABN Amro op Coolsingel een Peter die Heel. Erg. Schattig. is en me tijdens m'n bankaanvraag uitvroeg naar m'n vakantieplannen en wat ik dat weekend ging doen en als hij me op welke manier dan ook van dienst kon zijn ik maar moest bellen.
"Ach wat issie aardig tegen al z'n klanten". Stomme kut ben ik Feebs, een stomme kut met een bord voor m'n kop.
Mja, volgens mij moeten ze datquote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens werkt er bij de ABN Amro op Coolsingel een Peter die Heel. Erg. Schattig. is en me tijdens m'n bankaanvraag uitvroeg naar m'n vakantieplannen en wat ik dat weekend ging doen en als hij me op welke manier dan ook van dienst kon zijn ik maar moest bellen.
"Ach wat issie aardig tegen al z'n klanten". Stomme kut ben ik Feebs, een stomme kut met een bord voor m'n kop.
en dan vragen of ik in natura kan aflossenquote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, volgens mij moeten ze datIk heb ook wel eens een WTF LAAT ME MET RUST ENG WIJF gehad bij de Rabo
![]()
Maar je kunt altijd even terug voor een CC toch CC?
Hahahaquote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Sorry, u heeft te weinig krediet."quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
en dan vragen of ik in natura kan aflossen.
Ach zo heb ik eens een best wel leuke dame achter de balie van de mac donalds gehad die wel erg veel interesse toonde in een ketting wat ik om had (o kijk die heb ik ook om en wat leuk en blablabla met zo'n ondeugende blik erbij )quote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt voor schut. Sukkeltje. Haha.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach zo heb ik eens een best wel leuke dame achter de balie van de mac donalds gehad die wel erg veel interesse toonde in een ketting wat ik om had (o kijk die heb ik ook om en wat leuk en blablabla met zo'n ondeugende blik erbij )en daarna gewoon met mijn botte harses afrekenen en weglopen.
Dat was ook wel een aardig faalmoment van mijn kant
quote:
Ben ik echt de enige die mij stoort aan dit soort gedrag ? Gefrustreerd mucho ? Als je dit in het dagelijkse leven uitstraalt dan snap ik wel dat niemand erop wilt. Ik zeg soms misschien bijzondere dingen maar laat het andere geslacht even in zijn waarde als je je pikkie niet nat krijgt.quote:
Neequote:Op dinsdag 29 april 2014 10:16 schreef LesMiserables het volgende:
Noem je vrouwen ook zonder blikken of blozen hoeren omdat jij zelf faalt in iets ?
Waarom zou dat niet kunnen? Dat zeggen is overigens vrij denigrerend, maar goed, ik laat het maar over mee heen komenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
Nooit gedacht dat wij ooit zo een positief onderonsje hadden kunnen hebben.
Haha, was meer gericht op het feit dat we het meestal niet met elkaar eens zijn volgens mijquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Dat zeggen is overigens vrij denigrerend, maar goed, ik laat het maar over mee heen komengenoeg gezeik op de wereld
Snap ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:25 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, was meer gericht op het feit dat we het meestal niet met elkaar eens zijn volgens mij. Niet persoonlijk bedoelt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.quote:
Hebben fax al vaak genoeg op dergelijke uitspraken / negatieve houding aangesproken, oa in andere topicsquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.
Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat hetquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.
Stellen je teleur ja ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed ... over op de orde van de dag dan maar ...
Tuurlijk jongen. Als het maar uit frustratie is dan mag alles, trek je vooral niks aan van kritiek, is niet om van te leren maar meer om om te lachen. De reacties zeggen een hoop over het zelfrespect en onderling respect. Ik ben klaar met deze discussie, je zal met jezelf moeten leven uiteindelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Stellen je teleur ja ?Je had gehoopt dat de vrouwen onder leiding van DP met fakkels Fax aan de boom zouden knopen?
Zoiets is overduidelijk persoonlijke frustratie en lijkt me logisch dat je je dat niet persoonlijk aantrekt.
Als een vrouw hier zou posten :
Alle mannen zijn harteloze klootzakken!
Lach je daar toch gewoon om?
weet wie t zegt...quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed ... over op de orde van de dag dan maar ...
Allicht. Niks mis met je hart luchten zo nu en dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gaat lekker hier.
Af en toe even je frustratie eruit gooien mag best, het ligt aan de manier waarop je het doet.
De dikke, want die heeft het meest gegeten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken
Zo, nu weer verder met de discussie over dik/dun en "wie betaalt?".
Jij bent een voorstander van betalen naar verhouding?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De dikke, want die heeft het meest gegeten.
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent een voorstander van betalen naar verhouding?
Kritiek?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Als het maar uit frustratie is dan mag alles, trek je vooral niks aan van kritiek, is niet om van te leren maar meer om om te lachen. De reacties zeggen een hoop over het zelfrespect en onderling respect. Ik ben klaar met deze discussie, je zal met jezelf moeten leven uiteindelijk.
Eerder een soort vettaxquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten worden
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat het
Ook_gek!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]denk dat dit het enige juiste antwoord is
Noooooooes!quote:
En lelijke-kleding-taxquote:
Jij bent niet dik. Denk ik.quote:
Open seasonquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En lelijke-kleding-tax
Crocs
Birckenstocks
Die soort van pyjama-broeken waardoor het lijkt alsof je een drol erin hebt hangen
Ik zegt vettax. Zij zegt nooooeeees.quote:
Rare aanname. Als iemand zegt vettax en zij raakt in paniek dan neem ik juist aan dat ze niet binnen het jachtgebied van SC zit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zegt vettax. Zij zegt nooooeeees.
Is niet meer dan een aanname. Dus vandaar dat ik het enkel denk.
Elke vrouw op fok is toch een enorm lekker wijf waar elke kerel wel mee wil afspreken en op wilquote:
Jachtgebiedquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Rare aanname. Als iemand zegt vettax en zij raakt in paniek dan neem ik juist aan dat ze niet binnen het jachtgebied van SC zit.
Jij weegt 60 kilo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten worden
Net of dat voor vrouwen uitmaakt. Iedere vrouw (ongeacht hoe ze eruit ziet) heeft de keuze tot 20 mooie adonissen op een datingsite. Dit in tegenstelling van de mannen, die (ondanks dat ze er goddelijk uitzien) maar nauwelijk boven dat 100 mannen voor 1 vrouw maaiveld uitkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke vrouw op fok is toch een enorm lekker wijf waar elke kerel wel mee wil afspreken en op wil
Ik mag hopen dat dit sarcastisch isquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:08 schreef -Splash- het volgende:
Net of dat voor vrouwen uitmaakt. Iedere vrouw (ongeacht hoe ze eruit ziet) heeft de keuze tot 20 mooie adonissen op een datingsite. Dit in tegenstelling van de mannen, die (ondanks dat ze er goddelijk uitzien) maar nauwelijk boven dat 100 mannen voor 1 vrouw maaiveld uitkomen.
Fok! wetenschap.. feiten.. jeweetz
Ga het nou niet ophemelen.. die domme dozen snappen niet eens dat ze je vol op je mond moeten zoenen omdat jij het nog niet helemaal aandurft.quote:
Nee, een feitenverslag van de afgelopen 448 Fok! datingsite topics. Door goddelijke adonissen (a.k.a. Fok!-ers) vastgelegd voor het nageslacht.quote:
Jaah.. fokkers hebben het maar zwaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:17 schreef -Splash- het volgende:
Nee, een feitenverslag van de afgelopen 448 Fok! datingsite topics. Door goddelijke adonissen (a.k.a. Fok!-ers) vastgelegd voor het nageslacht.
Heel zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Aaaaaaannndddquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
LM Ik vind jouw manier van communiceren aanmatigender en beledigender eik. In general. Naar iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt mij uiteindelijk weinig uit maar zoals eerder gezegd, het zegt iets over het niveau.
@habitue
Ja, dat is inderdaad hoe we daarmee omgaan, vandaar dat er 1000en stakkers aangifte stonden te doen tegen Geert Wildersjij hebt de maatschappij goed door.
Mannen hebben het vele malen makkelijker op dating sites dan vrouwen, wij mogen kiezen wie we willen en vrouwen zitten over het algemeen vooral maar wat af te wachten tot de juiste hen een berichtje stuurt. Wij worden ook niet lastig gevallen door vrouwen online.
Ga eens gauw daten danquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef habitue het volgende:
@lm bedankt dat je mn kijk erop verder ondersteunt. Al die aandacht voor die man heeft de politiek weinig baat bij is het niet?
Maargoed gaat nogal offtopic zo.
Ontopic ik heb niks te melden
Over 2 weken pasquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga eens gauw daten dan
Verhalen willen we! Zoals verdronken goudvissen enzo
en bedankt... laatste 3x kwam initiatief van gesprek date en zoen van mij af... waar zijn de kerels met lef???quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga het nou niet ophemelen.. die domme dozen snappen niet eens dat ze je vol op je mond moeten zoenen omdat jij het nog niet helemaal aandurft.
Als mij zoiets zou gebeuren dat zou ik daar zeker over klagen op het internet. Je hebt niet eeuwig de tijd zeg..
Naast de mannen met een groot ego.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en bedankt... laatste 3x kwam initiatief van gesprek date en zoen van mij af... waar zijn de kerels met lef???
Meer info plz.quote:
Present.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en bedankt... laatste 3x kwam initiatief van gesprek date en zoen van mij af... waar zijn de kerels met lef???
Ach, wat is lef. Soms is het lef hebben om een parachutesprong te maken nog makkelijker dan een meisje mee uit vragenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kutusersquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:11 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige die mij stoort aan dit soort gedrag ? Gefrustreerd mucho ? Als je dit in het dagelijkse leven uitstraalt dan snap ik wel dat niemand erop wilt. Ik zeg soms misschien bijzondere dingen maar laat het andere geslacht even in zijn waarde als je je pikkie niet nat krijgt.
Ikzelf nog het minstequote:Op dinsdag 29 april 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat het
Je zegt ook niks. Je tikt het uitquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:03 schreef Buffell het volgende:
Niets te klagen wederom gister. Wel al een beetje besproken hoe we het verder zien gaan. Ze kan nogal snel een verstikkend gevoel krijgen bij het idee van 'n relatie. Ze heeft dat idee nu bij mij nog totaal niet en ze wil graag kijken hoe het verder loopt. We zaten allebei redelijk op dezelfde golflengte; 'het is erg leuk nu samen en we kijken wel waar het schip strandt'.
Jup. Ze zorgt ervoor dat ik er echt moeite voor moet doen en dat vind ik stiekem wel chill eigenlijk.quote:
Dat zal ze dan uiteindelijk ook wel omdraaienquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Jup. Ze zorgt ervoor dat ik er echt moeite voor moet doen en dat vind ik stiekem wel chill eigenlijk.
idd niet te makkelijk en ook niet te moeilijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Jup. Ze zorgt ervoor dat ik er echt moeite voor moet doen en dat vind ik stiekem wel chill eigenlijk.
Achja geeft je een gevoel van overwinning als het je lukt hequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
idd niet te makkelijk en ook niet te moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |