Voor minder dan een 9/10 komt de gemiddelde Fok!ker zijn bed niet uitquote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was een solid 7,6 op tinder. Gezien mijn 5,5-houding in het leven is dat een perfect cijfer
.
I've met quite a few Fok!kers in my day, en ik kan je vertellen dat dat best meevalt.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor minder dan een 9/10 komt de gemiddelde Fok!ker zijn bed niet uit
Dat soort dames zijn gelijk exitquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Sommige dames zijn ook niet al te snugger.....
Staan ze op 4 foto's met 3 dames erop. Elke foto staat de dames op een andere plaats.....hoe moeten wij in vredesnaam weten wie ze is....
OMG WTF BBQ WAAR ZIE IK DAT?quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was een solid 7,6 op tinder. Gezien mijn 5,5-houding in het leven is dat een perfect cijfer
.
Ik dacht al, dat had ik moeten weten als eigengeilerquote:Op maandag 28 april 2014 21:02 schreef SilentChaos het volgende:
Is er een cijfer aan verbonden? dat is toch alleen op paiq?
Ja geen idee, ik heb die app een goed halfuur gehadquote:
Anders ik welquote:Op maandag 28 april 2014 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat had ik moeten weten als eigengeiler
quote:The 11 Chicks You Meet on Tinder
by BroBible Staff on February 9, 2013
The Enigma
Usually she is surrounded by 4-10 other chicks in her profile picture and either has no other photos or the additional photos are also with 4-10 other chicks. So not only do you not know which one she is but you don’t have time to figure this shit out so you quickly reject and move on.
The Dog
Like the Enigma, the Dog usually puts smokes or other cuties in her pics, you inevitably will find and identify her and realize quickly why she is not on the top 10 list of greatest selfies ever sent. Jailbait
Yes. She is 18-20 and probably has severe daddy issues. Still she is a smoke show and so physically fit, tight, and ready to experience the world/dick that you just can’t click that like button quick enough. However, she will probably never match you because your age and receding hairline remind her of her dad who she hates. And if she does match you it is only because you remind her of her dad who she hates and desperately wants your attention.
The Joker
This girl is usually making a duck face with a red solo cup raised high in the air with shitty gas station glasses on. That or sitting on top of a keg looking just absurd. This girl is probably a great come with gal but her sexting game would more closely resemble your dude conversations about how Jeremy Lin sucks dick since he went to Houston. No thanks.
The Divorcee
Usually between 28-35 she is kind of hot and usually matches with you if you aren’t a total beast. She may even message you. But be careful. Baggage is not easily taken off of these 747’s and generally the stretch marks alone are deal breakers for a mid-twenties brew like yourself.
The Dream Girl
You finally found her. All this time on this planet and you meet this girl on fucking tinder. She is a total smoke. Perfect hair, eyes, body, style, you name it. Problem is, even if she does match you she probably has a boyfriend who she “loves” and just wants get a brief bit of titillation during her lunch break at Sporkle or some bullshit PR firm that only hires smokes. Dream on my friend.
Your Potential Second Wife
This girl is so right up the girl next door alley you may actually want to get a ring that doesn’t come out of a cracker jack box. You want to take her off the market immediately. Usually not as hot as the dream girl and certainly young (18-20 range again) but definitely has that sweet demeanor in her five pics that make you want to take her home to momma. She will probably match you because she is too nice and naïve for her own good but that first dick pic is probably going to ruin it so why bother.
The Friend Zone Special
You and this girl have 50 mutual friends and she is, for all intensive purposes, a friend. Which is great and you will have a 95% match success rate but it’s a total waste of time. Just text the fuckin girl so you can go watch Disney movies and talk about how Betches Love This Site is the greatest thing since boyshorts underwear came out (which its not because EVERYONE loves boyshorts).
The Rebel
Dangerous and probably a bartender. Most likely will try to play guess what nation my full sleeve arm tattoo is from. Good news: going to match with you. Bad news: also likely break your dick off. Proceed with caution.
Your Bro’s GF
Nuff said. Not gonna match you and probably going to send you a text about how she is just messing around and not actually interested in tinder. You, not really giving a fuck, say yea cool and say you only do it for fun too when in fact you are trying to up your smoke show ratio. Either way, you aren’t that guy and your bro is probably going to get tinder in two weeks anyway. Best to ignore it like any message from that other tinder girl you accidentally liked by flicking to the right instead of the left.
The Reach Girl
Holy shit, she matched you. But you can’t message her cause then you are a creep. Just give up. Tinder is stupid if you take it seriously. Continue ruthlessly rating girls and not messaging them but dreaming about your life together if only you hadn’t seen their fucking tinder page.
Welke ben jij? Ik weet het nietquote:
Welkom in een wereld voor teleurstellingenquote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke ben jij? Ik weet het niet.
In ander nieuws, ik ben met een match aan het chatten. Kijk mij m'n eerste babystappen in de datingwereld gezet hebben.
Hoeveel cm?quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke ben jij? Ik weet het niet.
In ander nieuws, ik ben met een match aan het chatten. Kijk mij m'n eerste babystappen in de datingwereld gezet hebben.
Niewoar, Peter en ik gaan trouwen en krijgen hordes kinderen en zitten over 40 jaar samen patiencend bij de bejaardensoosquote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom in een wereld voor teleurstellingen
Onthou ook deze wijsheidquote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niewoar, Peter en ik gaan trouwen en krijgen hordes kinderen en zitten over 40 jaar samen patiencend bij de bejaardensoos.
Komt hij iig uit Roffah? Ik krijg echt mensen uit fucking Weert en Anna Pauwlona voorgeschoteldquote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niewoar, Peter en ik gaan trouwen en krijgen hordes kinderen en zitten over 40 jaar samen patiencend bij de bejaardensoos.
Ik ook steeds verder weg. Straks krijg ik er een uit Maastricht of nog erger Groningenquote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Komt hij iig uit Roffah? Ik krijg echt mensen uit fucking Weert en Anna Pauwlona voorgeschoteld
Geen idee, waar ken ik dat zien?quote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Komt hij iig uit Roffah? Ik krijg echt mensen uit fucking Weert en Anna Pauwlona voorgeschoteld
Je zal je hier niet alleen voelen iig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee, waar ken ik dat zien?
Overigens werkt er bij de ABN Amro op Coolsingel een Peter die Heel. Erg. Schattig. is en me tijdens m'n bankaanvraag uitvroeg naar m'n vakantieplannen en wat ik dat weekend ging doen en als hij me op welke manier dan ook van dienst kon zijn ik maar moest bellen.
"Ach wat issie aardig tegen al z'n klanten". Stomme kut ben ik Feebs, een stomme kut met een bord voor m'n kop.
Mja, volgens mij moeten ze datquote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens werkt er bij de ABN Amro op Coolsingel een Peter die Heel. Erg. Schattig. is en me tijdens m'n bankaanvraag uitvroeg naar m'n vakantieplannen en wat ik dat weekend ging doen en als hij me op welke manier dan ook van dienst kon zijn ik maar moest bellen.
"Ach wat issie aardig tegen al z'n klanten". Stomme kut ben ik Feebs, een stomme kut met een bord voor m'n kop.
en dan vragen of ik in natura kan aflossenquote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, volgens mij moeten ze datIk heb ook wel eens een WTF LAAT ME MET RUST ENG WIJF gehad bij de Rabo
![]()
Maar je kunt altijd even terug voor een CC toch CC?
Hahahaquote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Sorry, u heeft te weinig krediet."quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
en dan vragen of ik in natura kan aflossen.
Ach zo heb ik eens een best wel leuke dame achter de balie van de mac donalds gehad die wel erg veel interesse toonde in een ketting wat ik om had (o kijk die heb ik ook om en wat leuk en blablabla met zo'n ondeugende blik erbij )quote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt voor schut. Sukkeltje. Haha.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach zo heb ik eens een best wel leuke dame achter de balie van de mac donalds gehad die wel erg veel interesse toonde in een ketting wat ik om had (o kijk die heb ik ook om en wat leuk en blablabla met zo'n ondeugende blik erbij )en daarna gewoon met mijn botte harses afrekenen en weglopen.
Dat was ook wel een aardig faalmoment van mijn kant
quote:
Ben ik echt de enige die mij stoort aan dit soort gedrag ? Gefrustreerd mucho ? Als je dit in het dagelijkse leven uitstraalt dan snap ik wel dat niemand erop wilt. Ik zeg soms misschien bijzondere dingen maar laat het andere geslacht even in zijn waarde als je je pikkie niet nat krijgt.quote:
Neequote:Op dinsdag 29 april 2014 10:16 schreef LesMiserables het volgende:
Noem je vrouwen ook zonder blikken of blozen hoeren omdat jij zelf faalt in iets ?
Waarom zou dat niet kunnen? Dat zeggen is overigens vrij denigrerend, maar goed, ik laat het maar over mee heen komenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
Nooit gedacht dat wij ooit zo een positief onderonsje hadden kunnen hebben.
Haha, was meer gericht op het feit dat we het meestal niet met elkaar eens zijn volgens mijquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Dat zeggen is overigens vrij denigrerend, maar goed, ik laat het maar over mee heen komengenoeg gezeik op de wereld
Snap ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:25 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, was meer gericht op het feit dat we het meestal niet met elkaar eens zijn volgens mij. Niet persoonlijk bedoelt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.quote:
Hebben fax al vaak genoeg op dergelijke uitspraken / negatieve houding aangesproken, oa in andere topicsquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.
Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat hetquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.
Stellen je teleur ja ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed ... over op de orde van de dag dan maar ...
Tuurlijk jongen. Als het maar uit frustratie is dan mag alles, trek je vooral niks aan van kritiek, is niet om van te leren maar meer om om te lachen. De reacties zeggen een hoop over het zelfrespect en onderling respect. Ik ben klaar met deze discussie, je zal met jezelf moeten leven uiteindelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Stellen je teleur ja ?Je had gehoopt dat de vrouwen onder leiding van DP met fakkels Fax aan de boom zouden knopen?
Zoiets is overduidelijk persoonlijke frustratie en lijkt me logisch dat je je dat niet persoonlijk aantrekt.
Als een vrouw hier zou posten :
Alle mannen zijn harteloze klootzakken!
Lach je daar toch gewoon om?
weet wie t zegt...quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed ... over op de orde van de dag dan maar ...
Allicht. Niks mis met je hart luchten zo nu en dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gaat lekker hier.
Af en toe even je frustratie eruit gooien mag best, het ligt aan de manier waarop je het doet.
De dikke, want die heeft het meest gegeten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken
Zo, nu weer verder met de discussie over dik/dun en "wie betaalt?".
Jij bent een voorstander van betalen naar verhouding?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De dikke, want die heeft het meest gegeten.
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent een voorstander van betalen naar verhouding?
Kritiek?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Als het maar uit frustratie is dan mag alles, trek je vooral niks aan van kritiek, is niet om van te leren maar meer om om te lachen. De reacties zeggen een hoop over het zelfrespect en onderling respect. Ik ben klaar met deze discussie, je zal met jezelf moeten leven uiteindelijk.
Eerder een soort vettaxquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten worden
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat het
Ook_gek!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]denk dat dit het enige juiste antwoord is
Noooooooes!quote:
En lelijke-kleding-taxquote:
Jij bent niet dik. Denk ik.quote:
Open seasonquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En lelijke-kleding-tax
Crocs
Birckenstocks
Die soort van pyjama-broeken waardoor het lijkt alsof je een drol erin hebt hangen
Ik zegt vettax. Zij zegt nooooeeees.quote:
Rare aanname. Als iemand zegt vettax en zij raakt in paniek dan neem ik juist aan dat ze niet binnen het jachtgebied van SC zit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zegt vettax. Zij zegt nooooeeees.
Is niet meer dan een aanname. Dus vandaar dat ik het enkel denk.
Elke vrouw op fok is toch een enorm lekker wijf waar elke kerel wel mee wil afspreken en op wilquote:
Jachtgebiedquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Rare aanname. Als iemand zegt vettax en zij raakt in paniek dan neem ik juist aan dat ze niet binnen het jachtgebied van SC zit.
Jij weegt 60 kilo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten worden
Net of dat voor vrouwen uitmaakt. Iedere vrouw (ongeacht hoe ze eruit ziet) heeft de keuze tot 20 mooie adonissen op een datingsite. Dit in tegenstelling van de mannen, die (ondanks dat ze er goddelijk uitzien) maar nauwelijk boven dat 100 mannen voor 1 vrouw maaiveld uitkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke vrouw op fok is toch een enorm lekker wijf waar elke kerel wel mee wil afspreken en op wil
Ik mag hopen dat dit sarcastisch isquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:08 schreef -Splash- het volgende:
Net of dat voor vrouwen uitmaakt. Iedere vrouw (ongeacht hoe ze eruit ziet) heeft de keuze tot 20 mooie adonissen op een datingsite. Dit in tegenstelling van de mannen, die (ondanks dat ze er goddelijk uitzien) maar nauwelijk boven dat 100 mannen voor 1 vrouw maaiveld uitkomen.
Fok! wetenschap.. feiten.. jeweetz
Ga het nou niet ophemelen.. die domme dozen snappen niet eens dat ze je vol op je mond moeten zoenen omdat jij het nog niet helemaal aandurft.quote:
Nee, een feitenverslag van de afgelopen 448 Fok! datingsite topics. Door goddelijke adonissen (a.k.a. Fok!-ers) vastgelegd voor het nageslacht.quote:
Jaah.. fokkers hebben het maar zwaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:17 schreef -Splash- het volgende:
Nee, een feitenverslag van de afgelopen 448 Fok! datingsite topics. Door goddelijke adonissen (a.k.a. Fok!-ers) vastgelegd voor het nageslacht.
Heel zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Aaaaaaannndddquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
LM Ik vind jouw manier van communiceren aanmatigender en beledigender eik. In general. Naar iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt mij uiteindelijk weinig uit maar zoals eerder gezegd, het zegt iets over het niveau.
@habitue
Ja, dat is inderdaad hoe we daarmee omgaan, vandaar dat er 1000en stakkers aangifte stonden te doen tegen Geert Wildersjij hebt de maatschappij goed door.
Mannen hebben het vele malen makkelijker op dating sites dan vrouwen, wij mogen kiezen wie we willen en vrouwen zitten over het algemeen vooral maar wat af te wachten tot de juiste hen een berichtje stuurt. Wij worden ook niet lastig gevallen door vrouwen online.
Ga eens gauw daten danquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef habitue het volgende:
@lm bedankt dat je mn kijk erop verder ondersteunt. Al die aandacht voor die man heeft de politiek weinig baat bij is het niet?
Maargoed gaat nogal offtopic zo.
Ontopic ik heb niks te melden
Over 2 weken pasquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga eens gauw daten dan
Verhalen willen we! Zoals verdronken goudvissen enzo
en bedankt... laatste 3x kwam initiatief van gesprek date en zoen van mij af... waar zijn de kerels met lef???quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga het nou niet ophemelen.. die domme dozen snappen niet eens dat ze je vol op je mond moeten zoenen omdat jij het nog niet helemaal aandurft.
Als mij zoiets zou gebeuren dat zou ik daar zeker over klagen op het internet. Je hebt niet eeuwig de tijd zeg..
Naast de mannen met een groot ego.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en bedankt... laatste 3x kwam initiatief van gesprek date en zoen van mij af... waar zijn de kerels met lef???
Meer info plz.quote:
Present.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en bedankt... laatste 3x kwam initiatief van gesprek date en zoen van mij af... waar zijn de kerels met lef???
Ach, wat is lef. Soms is het lef hebben om een parachutesprong te maken nog makkelijker dan een meisje mee uit vragenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kutusersquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:11 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige die mij stoort aan dit soort gedrag ? Gefrustreerd mucho ? Als je dit in het dagelijkse leven uitstraalt dan snap ik wel dat niemand erop wilt. Ik zeg soms misschien bijzondere dingen maar laat het andere geslacht even in zijn waarde als je je pikkie niet nat krijgt.
Ikzelf nog het minstequote:Op dinsdag 29 april 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat het
Je zegt ook niks. Je tikt het uitquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:03 schreef Buffell het volgende:
Niets te klagen wederom gister. Wel al een beetje besproken hoe we het verder zien gaan. Ze kan nogal snel een verstikkend gevoel krijgen bij het idee van 'n relatie. Ze heeft dat idee nu bij mij nog totaal niet en ze wil graag kijken hoe het verder loopt. We zaten allebei redelijk op dezelfde golflengte; 'het is erg leuk nu samen en we kijken wel waar het schip strandt'.
Jup. Ze zorgt ervoor dat ik er echt moeite voor moet doen en dat vind ik stiekem wel chill eigenlijk.quote:
Dat zal ze dan uiteindelijk ook wel omdraaienquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Jup. Ze zorgt ervoor dat ik er echt moeite voor moet doen en dat vind ik stiekem wel chill eigenlijk.
idd niet te makkelijk en ook niet te moeilijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Jup. Ze zorgt ervoor dat ik er echt moeite voor moet doen en dat vind ik stiekem wel chill eigenlijk.
Achja geeft je een gevoel van overwinning als het je lukt hequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
idd niet te makkelijk en ook niet te moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |