Redelijk? Het volgende verslag wordt er eentje van minuut tot minuut. Op verzoek, hè.quote:
Goed zoquote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Redelijk? Het volgende verslag wordt er eentje van minuut tot minuut. Op verzoek, hè.
Al denk ik dat ik er maar voor kies om dat toe te passen op de date van aanstaande zondag (niet zaterdag dus...toch maar bijnamen gaan gebruiken), en niet op een eventuele vierde date met de andere dame. Leest anders niet zo prettig.
Ik zal er eens op gaan broeden. Zolang ik het van minuut tot minuut-principe niet toe hoef te passen op de heel letterlijk met-de-billen-bloot-dates, valt er nog wel wat van te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed zo![]()
En dat moet je toepassen op elke date. Dus geef ze even een naampje, al noem je ze vrijdagdate en zaterdagdate voor het vervolg. Zolang ze maar effe een naampje hebben
Wow je bent net als ikquote:Op maandag 28 april 2014 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi was 'ie, he?![]()
Ik zat datetechnisch even met een episch moment van onduidelijkheid op dat moment en wat ik dan doe - mijn zwakte - is dingen in gaan vullen voor mezelf. En laat ik nu niet de grootste positivo op dees' aard zijn.
Uiteindelijk is er niks aan de hand omdat het me wonder boven wonder lukte mijn smoel dicht te houden op een slecht moment. Anders had het best weleens kunnen escaleren. Enfin, vrijdag daten we vrolijk verder.
Misschien kunnen de vrouwen hier hun mening ventileren over je foto's. Ik snap namelijk niet waarom niemand je liket.quote:
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kunnen de vrouwen hier hun mening ventileren over je foto's. Ik snap namelijk niet waarom niemand je liket.
Nou danquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.
Verstandig, juist op het moment dat je geen matches hebt is het verstandig nog kritischer te worden.quote:
Hoezo zou jij 'm niet liken?quote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.
Ik vind 1 op 5 behoorlijk onkritisch op Tinderquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
1/5 ofzo. Let er niet heel erg op. Ben wel kritisch nu.
Niets op z'n foto's dat me aantrekt, paar dingen waarvan ik dacht meeeh laat maar. Maar goed, dat ben ik.quote:
Op alles duiken gaf me 10 matches in een maand tijd ofzo. En achteraf vond ik ze allemaal niksquote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Verstandig, juist op het moment dat je geen matches hebt is het verstandig nog kritischer te worden.
4/5 Is onkritisch. Ik tel ze niet ofzo hoor. Als iets me niet bevalt, exit. Kan ook 1/10 zijn ofzo.quote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind 1 op 5 behoorlijk onkritisch op Tinder
Mja jij bent een lastige he?quote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niets op z'n foto's dat me aantrekt, paar dingen waarvan ik dacht meeeh laat maar. Maar goed, dat ben ik.
Daarom!quote:
3 keer op like gedrukt, 3 matchesquote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb helemaal geen matches op Tinder dus niet zeuren
Dat is het voordeel van vrouw zijnquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
3 keer op like gedrukt, 3 matches
Dat hele Tinder is echt helemaal niets voor mij
voor mij ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ik ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.quote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eerder een soort van vegantofulinksdraaiendtarwegraswinkel...quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.
moet je wel van snoep houden...quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.
Brrr interactie... eng allemaal jaquote:Op maandag 28 april 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet je wel van snoep houden...
Ik vond het iig helemaal niks. Gaan ze tegen je praten, voel je je verplicht wat terug te zeggen, ik wil dat helemaal niet
We hoeven toch niet te praten?quote:Op maandag 28 april 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet je wel van snoep houden...
Ik vond het iig helemaal niks. Gaan ze tegen je praten, voel je je verplicht wat terug te zeggen, ik wil dat helemaal niet
Moet je ook niet zeuren dat je geen matches hebt.quote:
In totaal heb ik er al aardig wat geliked hoorrrrrquote:Op maandag 28 april 2014 20:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren dat je geen matches hebt.
Ik heb helemaal geen Tinder, u mad?quote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik was een solid 7,6 op tinderquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen Tinder, u mad?
Tis de lelijkste.quote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Sommige dames zijn ook niet al te snugger.....
Staan ze op 4 foto's met 3 dames erop. Elke foto staat de dames op een andere plaats.....hoe moeten wij in vredesnaam weten wie ze is....
Voor minder dan een 9/10 komt de gemiddelde Fok!ker zijn bed niet uitquote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was een solid 7,6 op tinder. Gezien mijn 5,5-houding in het leven is dat een perfect cijfer
.
I've met quite a few Fok!kers in my day, en ik kan je vertellen dat dat best meevalt.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor minder dan een 9/10 komt de gemiddelde Fok!ker zijn bed niet uit
Dat soort dames zijn gelijk exitquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Sommige dames zijn ook niet al te snugger.....
Staan ze op 4 foto's met 3 dames erop. Elke foto staat de dames op een andere plaats.....hoe moeten wij in vredesnaam weten wie ze is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |