Ik doe het niet om ze in de war te brengen, ik doe het om de spanning op te schroeven voor zowel haar als mijzelf. Dat het een gevolg daarvan is nemen wij beiden op de koop toe. Je weet inmiddels toch wel dat de meeste vrouwen niet de old skool definitie van nice guys willen en soms wat spanning willen. Dat is precies wat ik ze dan geef en waar ze dankbaar voor zijn. Dat zijn ook de dates waarop ik soms keihard gedist word als ik voor de zoen ga en dat is fucking heerlijk. Ik krijg hem uiteindelijk wel maar die spanning blijft ipv dat ik gewoon 100% zeker weet dat ze zich meteen over geeft.quote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Behalve dat je er niet bewust mee bezig bent, als je dat wel doet ben je namelijk gewoon een lul.
Spanning kun je toch ook op andere manieren creëren dan bewust moeilijk lopen doen? Dat neigt eerder naar inspelen op onzekerheid die je eerst zelf creëert dan dat je de spanning opschroeft. Easy win.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik doe het niet om ze in de war te brengen, ik doe het om de spanning op te schroeven voor zowel haar als mijzelf. Dat het een gevolg daarvan is nemen wij beiden op de koop toe. Je weet inmiddels toch wel dat de meeste vrouwen niet de old skool definitie van nice guys willen en soms wat spanning willen. Dat is precies wat ik ze dan geef en waar ze dankbaar voor zijn. Dat zijn ook de dates waarop ik soms keihard gedist word als ik voor de zoen ga en dat is fucking heerlijk. Ik krijg hem uiteindelijk wel maar die spanning blijft ipv dat ik gewoon 100% zeker weet dat ze zich meteen over geeft.
Theorie en tips kun je toch prima gebruiken als je ze leestquote:Op maandag 28 april 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar waarom denk je er zo over na? Waarom hou je je er zo erg mee bezig?
Dit is iets wat je andere user toch niet aan kan leren via een forum. Veel doen, vallen opstaan en zelfverzekerd zijn/worden. Dit theoretische gelul brengt niemand ergens, behalve dat sommige users er hier onzeker van kunnen worden.
Gaat heel onnatuurlijk overkomen als je het in praktijk brengt. Bovendien ben je niet jezelf op dat moment en speel je dus bewust een spelletje (waar elke andere persoon zo doorheen priktquote:Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Theorie en tips kun je toch prima gebruiken als je ze leest
Ja moet het natuurlijk ook niet letterlijk overnemenquote:Op maandag 28 april 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gaat heel onnatuurlijk overkomen als je het in praktijk brengt. Bovendien ben je niet jezelf op dat moment en speel je dus bewust een spelletje (waar elke andere persoon zo doorheen prikt).
Niks mis met plagen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:46 schreef LesMiserables het volgende:
Ik doe helemaal niet moeilijk. Ik heb mijn meest speelse glimlach als ik dit verhaal uitleg en je ziet gewoon die twinkeling in haar ogen verschijnen. Zij WEET dat ik het op zoek op dat moment, ik kies ze voor dit verhaal wel uit op mentale weerbaarheid. Niet iedereen kan eredivisie spelen.
Als je doorhebt dat het een onzeker meisje is ga je dit niet doen want dan klapt ze dicht en kom je nergens meer. Ik hoef toch niet altijd alles hetzelfde te doen ? soms kan je toch ook wat anders willen of een geintje willen uithalen of elkaar een beetje opgeilen e.d.. Jullie doen alsof er vaste regels zijn waar je je aan moet houden omdat je anders stout bezig bent en met elkaar speelt en dat kan niet hoohoor! BS. We zijn allemaal volwassen. Ik zal erover ophouden want het lijkt een ouderwetse derail te worden.
edit;
Thanks Cue_. Het is echt niet alsof ik in de auto erheen dit bedenk ofzo. Het gesprek is dan vaak al wat over seks gegaan enzo en je weet al hoever je kan gaan. Is niet een of ander script dat ik afrol ofzo.
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, OT:
Wie date er allemaal op dit moment?
Ik, over welgeteld 59 minuten naar haar toe.quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, OT:
Wie date er allemaal op dit moment?
Oehquote:Op maandag 28 april 2014 17:00 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik, over welgeteld 59 minuten naar haar toe.
Hij gaat naar jou toe?quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Buffell het volgende:
[..]
Samen eten en daarna zien we wel. Filmpje ofzo.
Niks mis met een goede natuurfilm.quote:
Wat versta je precies onder daten dan ? Als ik het goed begrijp date je al een tijdje met haar ? Hebben jullie plannen om exclusief te gaan of niet direct ?quote:Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Buffell het volgende:
[..]
Samen eten en daarna zien we wel. Filmpje ofzo.
Daten als in 'kijken of er een toekomst inzit'.quote:Op maandag 28 april 2014 17:08 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder daten dan ? Als ik het goed begrijp date je al een tijdje met haar ? Hebben jullie plannen om exclusief te gaan of niet direct ?
Als je na iets van zes of zeven dates nog steeds geen seks gehad hebt moet er bij mij wel echt een verliefd gevoel zijn voor de vrouw in kwestie wil ik het dan niet afkappen. Dan is het duidelijk meer 'vriendschappelijk' dan dat er een fysieke klik is. Een geestelijke klik staat daar mijns inziens dan weer los van, die kun je ook hebben met mensen waar je verder niet tot aangetrokken bent. Al zijn ook daar nog uitzonderingen op mogelijk. Wat metro al zegt, als zij heel onervaren is of een traumatische ervaring heeft is er niets mis met rustig aan doen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke dus als iemand geen seks met je wilt kap je het af na een paar dates? Hoe moet ik dat zien dan
Dat valt op te lossen lijkt me?quote:Op maandag 28 april 2014 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen hebben ook last van blauwe ballen heur.
Ik heb vorige week juist mijn profiel verwijderd. Leuk en aardig die reclames, maar lexa heeft me eigenlijk niets opgeleverd buiten dat je inderdaad steeds dezelfde personen treft.quote:Op maandag 28 april 2014 17:10 schreef Sannne het volgende:
Ik heb me weer aangemeld op Lexa. Tijd om die oude knurft uit mn kop te krijgen..
Precies dezelfde mannen nog daar, als een half jaar geleden.
Kreeg zelfs een bericht van een ex-date.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vertel, vertel? Toch voor je sexy gitaarskills gevallen?
Ik vroeg het hier al eens eerder, maar zijn jullie aan het daten?quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnbaar
Ze komt naar mijn bazenstad, drankje doen, 2 minuten stil zijn om 20:00 en dan zien we wel
maandag wel weer werken, dat soort dingen zijn dan wel kutmaar sommige mensen zijn het waard
Nopequote:Op maandag 28 april 2014 18:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg het hier al eens eerder, maar zijn jullie aan het daten?
Je date een bekende van 'r?quote:
Zeg eh. We zijn allemaal weer zwart he.quote:Op maandag 28 april 2014 18:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg het hier al eens eerder, maar zijn jullie aan het daten?
Je ziet er anders behoorlijk blond uit voor een negerin, DeePee.quote:Op maandag 28 april 2014 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeg eh. We zijn allemaal weer zwart he.
Blondschmond, I got my junk in my trunkquote:Op maandag 28 april 2014 18:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je ziet er anders behoorlijk blond uit voor een negerin, DeePee.
Ook nietquote:
Jullie hebben het ''privé'' vaak over jouw date(s)?quote:
Omdat je Perzephone vaak uitsluitend nog maar op jouw dateverhalen ziet reageren in deze reeks en vaak volgen er dan tal van die wij-weten-iets-wat-de-rest-niet-weet knipoogsmileys op. Nogal moeilijk te missen, vandaar. Tenzij het de bedoeling is dat er een suggestie gewekt wordt.quote:
uhm.. volgens mij zou je zo 'ja' zeggen/roepen/schreeuwen als een fokster/fokker je hier op date zou vragenquote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Daten met Fok!kers ik moet er niet aan denken
Nee, de meeste foksters zijn niet echt verlegen te noemen op date, mild gezegd. Niks voor jou inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Alsof er een Fok!ker, Fok!ster bestaat die dat ooit zou doenquote:Op maandag 28 april 2014 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij zou je zo 'ja' zeggen/roepen/schreeuwen als een fokster/fokker je hier op date zou vragen
Dat is dan natuurlijk weer een tweede.quote:Op maandag 28 april 2014 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof er een Fok!ker, Fok!ster bestaat die dat ooit zou doen
Meestal gaat daar eerst zoenen aan vooraf, dus ik heb mijn twijfels...quote:Op maandag 28 april 2014 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk weer een tweede.
Was jij trouwens niet ooit ontmaagd door een fokster?
Nee, dat was geen fok!sterquote:Op maandag 28 april 2014 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk weer een tweede.
Was jij trouwens niet ooit ontmaagd door een fokster?
quote:Op maandag 28 april 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Meestal gaat daar eerst zoenen aan vooraf, dus ik heb mijn twijfels...
Waar sloeg deze quasi-poëtische post eigenlijk op?quote:Op zondag 27 april 2014 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk een heel dramatisch verhaal posten. Maar gezien dat oranje kleurtje zou ik er dan een idee bij krijgen van een volwassen kerel die, getooid met een nogal debiel en ENORM opblaashoofddeksel, huilend op een verlaten tribune zit na een verloren voetbalwedstrijd van Nederland. Dat je dubbel voor lul zit zeg maar.
Ik kom maandag wel terug.
Wat is daar mis mee ? Het zijn net mensen verder hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
In that case, daten?quote:Op maandag 28 april 2014 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ? Het zijn net mensen verder hoor.
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Echt he.. blijf eens binnen 1 topic bij dezelfde meningquote:
Wellicht was een van bovenstaande posts niet serieus.quote:Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Echt he.. blijf eens binnen 1 topic bij dezelfde mening
even wat meer updates zeg..quote:Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef Capstan het volgende:
Geen idee of ik de beide dames hier ooit, geheel in de lijn van vele dateverslagen, een bijnaam heb gegeven, maar dan maar even een vrij anonieme update: zaterdag met één van de twee een derde date gehad, en aanstaande zondag staat de tweede date met de ander in de agenda.
Misschien wel handig zeker als je met meerdere datequote:Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef Capstan het volgende:
Geen idee of ik de beide dames hier ooit, geheel in de lijn van vele dateverslagen, een bijnaam heb gegeven, maar dan maar even een vrij anonieme update: zaterdag met één van de twee een derde date gehad, en aanstaande zondag staat de tweede date met de ander in de agenda.
Naast dat ik de eventuele bijnamen vergat, dacht ik er ook even niet aan dat 'het topic' soms nog best nieuwsgierig isquote:Op maandag 28 april 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
even wat meer updates zeg..
blijkbaar vind je ze beiden wel leuk.. waarom dan beiden nog een keer. En heeft er eentje al voorkeur
Al met enkele of beiden gezoend
Wat ga je doen.. hoe bevielen de dates..
kom op. .effe wat meer verslag dan enkel dat je nog eens met beiden gaat daten.
Mooi was 'ie, he?quote:Op maandag 28 april 2014 18:46 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Waar sloeg deze quasi-poëtische post eigenlijk op?
Anders heeft het gewoon geen zin om te posten. Als iedereen enkel roept dat ie een date heeft is het topic snel doodquote:Op maandag 28 april 2014 19:27 schreef Capstan het volgende:
dat 'het topic' soms nog best nieuwsgierig is
Welnee joh, dan gaan we gewoon praten over wie er wel wie er geen dikkerdjes aan wil duwen en wie de rekening van de eerste date moet betalenquote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders heeft het gewoon geen zin om te posten. Als iedereen enkel roept dat ie een date heeft is het topic snel dooden verder ook totaal niet interessant
Dat zouden we dan niet, wnat dat zou dan niet eens meer ter sprake komenquote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Welnee joh, dan gaan we gewoon praten over wie er wel wie er geen dikkerdjes aan wil duwen en wie de rekening van de eerste date moet betalen
Alsof niet de helft van de mensen het hier enkel over hypothetische situaties heeft?quote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zouden we dan niet, wnat dat zou dan niet eens meer ter sprake komen
Op verzoek aangevuld, hè, dus je kunt tevreden zijn!quote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders heeft het gewoon geen zin om te posten. Als iedereen enkel roept dat ie een date heeft is het topic snel dooden verder ook totaal niet interessant
Ik zag het. Ben redelijk tevredenquote:Op maandag 28 april 2014 19:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op verzoek aangevuld, hè, dus je kunt tevreden zijn!
Toch?
Redelijk? Het volgende verslag wordt er eentje van minuut tot minuut. Op verzoek, hè.quote:
Goed zoquote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Redelijk? Het volgende verslag wordt er eentje van minuut tot minuut. Op verzoek, hè.
Al denk ik dat ik er maar voor kies om dat toe te passen op de date van aanstaande zondag (niet zaterdag dus...toch maar bijnamen gaan gebruiken), en niet op een eventuele vierde date met de andere dame. Leest anders niet zo prettig.
Ik zal er eens op gaan broeden. Zolang ik het van minuut tot minuut-principe niet toe hoef te passen op de heel letterlijk met-de-billen-bloot-dates, valt er nog wel wat van te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed zo![]()
En dat moet je toepassen op elke date. Dus geef ze even een naampje, al noem je ze vrijdagdate en zaterdagdate voor het vervolg. Zolang ze maar effe een naampje hebben
Wow je bent net als ikquote:Op maandag 28 april 2014 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi was 'ie, he?![]()
Ik zat datetechnisch even met een episch moment van onduidelijkheid op dat moment en wat ik dan doe - mijn zwakte - is dingen in gaan vullen voor mezelf. En laat ik nu niet de grootste positivo op dees' aard zijn.
Uiteindelijk is er niks aan de hand omdat het me wonder boven wonder lukte mijn smoel dicht te houden op een slecht moment. Anders had het best weleens kunnen escaleren. Enfin, vrijdag daten we vrolijk verder.
Misschien kunnen de vrouwen hier hun mening ventileren over je foto's. Ik snap namelijk niet waarom niemand je liket.quote:
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kunnen de vrouwen hier hun mening ventileren over je foto's. Ik snap namelijk niet waarom niemand je liket.
Nou danquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.
Verstandig, juist op het moment dat je geen matches hebt is het verstandig nog kritischer te worden.quote:
Hoezo zou jij 'm niet liken?quote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.
Ik vind 1 op 5 behoorlijk onkritisch op Tinderquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
1/5 ofzo. Let er niet heel erg op. Ben wel kritisch nu.
Niets op z'n foto's dat me aantrekt, paar dingen waarvan ik dacht meeeh laat maar. Maar goed, dat ben ik.quote:
Op alles duiken gaf me 10 matches in een maand tijd ofzo. En achteraf vond ik ze allemaal niksquote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Verstandig, juist op het moment dat je geen matches hebt is het verstandig nog kritischer te worden.
4/5 Is onkritisch. Ik tel ze niet ofzo hoor. Als iets me niet bevalt, exit. Kan ook 1/10 zijn ofzo.quote:Op maandag 28 april 2014 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind 1 op 5 behoorlijk onkritisch op Tinder
Mja jij bent een lastige he?quote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niets op z'n foto's dat me aantrekt, paar dingen waarvan ik dacht meeeh laat maar. Maar goed, dat ben ik.
Daarom!quote:
3 keer op like gedrukt, 3 matchesquote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb helemaal geen matches op Tinder dus niet zeuren
Dat is het voordeel van vrouw zijnquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
3 keer op like gedrukt, 3 matches
Dat hele Tinder is echt helemaal niets voor mij
voor mij ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ik ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.quote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eerder een soort van vegantofulinksdraaiendtarwegraswinkel...quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.
moet je wel van snoep houden...quote:Op maandag 28 april 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw. Da's een snoepwinkel voor je.
Brrr interactie... eng allemaal jaquote:Op maandag 28 april 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet je wel van snoep houden...
Ik vond het iig helemaal niks. Gaan ze tegen je praten, voel je je verplicht wat terug te zeggen, ik wil dat helemaal niet
We hoeven toch niet te praten?quote:Op maandag 28 april 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet je wel van snoep houden...
Ik vond het iig helemaal niks. Gaan ze tegen je praten, voel je je verplicht wat terug te zeggen, ik wil dat helemaal niet
Moet je ook niet zeuren dat je geen matches hebt.quote:
In totaal heb ik er al aardig wat geliked hoorrrrrquote:Op maandag 28 april 2014 20:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren dat je geen matches hebt.
Ik heb helemaal geen Tinder, u mad?quote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik was een solid 7,6 op tinderquote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen Tinder, u mad?
Tis de lelijkste.quote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Sommige dames zijn ook niet al te snugger.....
Staan ze op 4 foto's met 3 dames erop. Elke foto staat de dames op een andere plaats.....hoe moeten wij in vredesnaam weten wie ze is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |