Van een beetje bewegen ga je er niet zo uitzienquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Van een beetje bewegen ga je er niet zo uitzien
In ander nieuws: Ben aan het duimen voor Tijn, morgen is de dag!
Hier niet echt op datingsites actief. Twee dagen uitgaan leert me dat ik voornamelijk oudere rijke getrouwde mannen aantrek of broekjes van 20Maar het was gezellig
Nee, dat is meer de tv-buikquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Van een beetje bewegen ga je er niet zo uitzien
In ander nieuws: Ben aan het duimen voor Tijn, morgen is de dag!
Hier niet echt op datingsites actief. Twee dagen uitgaan leert me dat ik voornamelijk oudere rijke getrouwde mannen aantrek of broekjes van 20Maar het was gezellig
Ach voor in het uitgaansleven, boeiendquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]Maar die hebben zo'n babyface vaak
Beet ruig uitziende broekjes daarentegen..
na vier wijntjes zie je het inderdaad niet meerquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach voor in het uitgaansleven, boeiend
Of wel en dan is het alleen maar complimenteus, op vertederende wijzequote:Op zaterdag 26 april 2014 19:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
na vier wijntjes zie je het inderdaad niet meer
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of wel en dan is het alleen maar complimenteus, op vertederende wijze
Ik mis Tony Little op mijn tvquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat is meer de tv-buik
Vind het ook tof voor Tijn trouwens, ik gun het hem
Mijn TV is niet littlequote:Op zaterdag 26 april 2014 19:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik mis Tony Little op mijn tv
Me too, goed bezig!
Is een vrouw een keer eerlijk en duidelijk, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom zou je dat op je profiel zetten vraag ik me af
Not sure if trollin'...quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien moet ik dat ook doenHoi ik tijnbrein en ik heb autisme light. Maar daar voel je niets van.
Bedankt voor je diensten als helderziende maar zullen we nou eerst eens kijken of ik een berichtje terug krijg?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:13 schreef Metro2005 het volgende:
Heel veel sterkte de komende tijd. Niet om in dr poes te komen want dat lukt ongetwijfeld maar om dr weer vanaf te komen..
nou sorry maar ik vind meneer links niet aantrekkelijk... alles behalve zelfs... maak je mij niet blij mee hoor..quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeg het dan! Hij was gewoon te dik
Nou sorry hoor, maar echte mannen hebben rondingen
[ afbeelding ]
Wat is er mis met zondag?quote:Op zondag 27 april 2014 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk een heel dramatisch verhaal posten. Maar gezien dat oranje kleurtje zou ik er dan een idee bij krijgen van een volwassen kerel die, getooid met een nogal debiel en ENORM opblaashoofddeksel, huilend op een verlaten tribune zit na een verloren voetbalwedstrijd van Nederland. Dat je dubbel voor lul zit zeg maar.
Ik kom maandag wel terug.
Gaat dit over je Krullenbol?quote:Op zondag 27 april 2014 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk een heel dramatisch verhaal posten. Maar gezien dat oranje kleurtje zou ik er dan een idee bij krijgen van een volwassen kerel die, getooid met een nogal debiel en ENORM opblaashoofddeksel, huilend op een verlaten tribune zit na een verloren voetbalwedstrijd van Nederland. Dat je dubbel voor lul zit zeg maar.
Ik kom maandag wel terug.
Sowieso. Denk niet dat Liverpool het nu nog weg gaat geven. Maar ik vrees dat Chelsea de wedstrijd op slot gaat gooien en net als afgelopen dinsdag tegen Atletico.quote:
Nee geen helderziende... ervaring....quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef Weissman het volgende:
Bedankt voor je diensten als helderziende maar zullen we nou eerst eens kijken of ik een berichtje terug krijg?
Got to agree with this. Als ze nou een erge vorm heeft maar aan toekomstige dates vertellen dat ALS ze elkaar beter leren kennen ze een lichte borderline vorm heeft. LOL. Dat is typische vorm van aandacht trekkerij, vooral omdat er genoeg mannen rond lopen die hierop vallen en haar wel ff gaan 'beter maken'. Is ook heel iets anders dan als je scheef loopt of een loens oog hebt ofzo.quote:
Topic uitprinten en daar ophangenquote:Op zondag 27 april 2014 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Die TT. Je zou er bijna van gaan meeposten.
Ben jij ook zo'n geile moslima danquote:Op zondag 27 april 2014 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 27 april 2014 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |