dat is idd bij hem bekend!quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Meteen al storen aan iets, Wow, snel door naar de volgende. Heb je hem ook al verteld dat het verder niets gaat worden of ga je dat nog doen?
klopt was zeker wel gezellig maar hij is t niet voor mij..quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, het grootste deel is ingevuld. Ook de reply-rate ligt (helaas) erg laag. Juist de 'berichten naar date ratio ligt meer dan redelijk'.
[..]
Jammer, als het verder een leuke avond was is dat altijd nog beter dan saai bankhangen. Op naar de volgende date dan maar lijkt me.
sorry mijn zee ligt een beetje meer in het oosten van Nederland...quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sorry mijn zee ligt een beetje meer in het oosten van Nederland...
Jammer dat je niet veel terug krijgt, zou toch eens gewoon RP proberen ofzo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, het grootste deel is ingevuld. Ook de reply-rate ligt (helaas) erg laag. Juist de 'berichten naar date ratio ligt meer dan redelijk'.
[..]
Jammer, als het verder een leuke avond was is dat altijd nog beter dan saai bankhangen. Op naar de volgende date dan maar lijkt me.
Ik was ook altijd de eerste om dat op te merken maar het afgelopen jaar is het opeens omgeslagen. Toch wel erg fijn als iemand een beetje in de buurt woont, vooral als je je hele sociale netwerk in je omgeving hebt. Al is "in de buurt" in het Noorden geloof wel optisch een ander iets. Max een uur reizen vind ik in de buurt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien (zowel hier op fok als in m'n eigen omgeving) dat afstand binnen een kikkerlandje als NL een issue kan zijn, zowel voor dates, relaties als vriendschappen.
Over welke zee in het oosten heb je het eigenlijk?
Daten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik was ook altijd de eerste om dat op te merken maar het afgelopen jaar is het opeens omgeslagen. Toch wel erg fijn als iemand een beetje in de buurt woont, vooral als je je hele sociale netwerk in je omgeving hebt. Al is "in de buurt" in het Noorden geloof wel optisch een ander iets. Max een uur reizen vind ik in de buurt.
Heel fijn om te horenquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien (zowel hier op fok als in m'n eigen omgeving) dat afstand binnen een kikkerlandje als NL een issue kan zijn, zowel voor dates, relaties als vriendschappen.
Over welke zee in het oosten heb je het eigenlijk?
ik ook...quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heel fijn om te horen.
Vind het zelf erg prettig als mensen communiceren en hier open en eerlijk in zijn.
gezelligquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Privé zee? Kom ik graag in zwemmen![]()
Dé pick-up-line van 2014.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Privé zee? Kom ik graag in zwemmen![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dé pick-up-line van 2014.![]()
Wat een baas
* wc-eend propt zijn bootje terug in de verpakking...quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sorry mijn zee ligt een beetje meer in het oosten van Nederland...
Zeg het dan! Hij was gewoon te dikquote:Op zaterdag 26 april 2014 07:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klopt was zeker wel gezellig maar hij is t niet voor mij..
Een uur is goed te doen ja. Tenzij de klik echt heel erg goed is, dan wil ik er best wel wat meer bij doen. Als zij dat dan ook wil, prima.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik was ook altijd de eerste om dat op te merken maar het afgelopen jaar is het opeens omgeslagen. Toch wel erg fijn als iemand een beetje in de buurt woont, vooral als je je hele sociale netwerk in je omgeving hebt. Al is "in de buurt" in het Noorden geloof wel optisch een ander iets. Max een uur reizen vind ik in de buurt.
Je bent in de war met vrouwen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeg het dan! Hij was gewoon te dik
Nou sorry hoor, maar echte mannen hebben rondingen
[ afbeelding ]
Rond is ook een vorm.quote:
Elke dag dronken is ook een geregeld levenquote:
Yup. Destructief geregeld leven, maar geregeldquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elke dag dronken is ook een geregeld leven
ik had ze net geneukt, dus was idd ook best lullig. Maar tis alweer goed met deze.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik weet niet hoe lang BoL zijn telefoon het niet deed, maar als het een paar dagen is geweest dan is de date best ongeduldig.. Was het een whatsapp bericht of sms (dit ivm controle versturen en aankomen van het bericht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |