abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139344553
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Metro2005 het volgende:

Jij vindt dat vrij normaal? Wel zoenen met iemand waar je je verder niet toe aangetrokken voelt en geen seks mee zou willen (ooit) ?

Zoenen voor het huwelijk is sowieso grove blasfemie.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_139344557
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:[..]

Je kan wel roepen dat vrouwen labiel zijn maar dit soort spelletjes vind ik gew ziek. :{w
Ik denk dat de vrouwen bij wie ik dit doen dat heel goed aan kunnen en het in hun beeld de ervaring alleen maar leuker en spannender maakt.
  maandag 28 april 2014 @ 16:24:37 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139344580
Bewust bezig zijn met spelletjes spelen :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 28 april 2014 @ 16:25:24 #86
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139344612
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen hebben ook last van blauwe ballen heur.
Mijn DM staat open.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_139344637
quote:
Jij vindt dat vrij normaal? Wel zoenen met iemand waar je je verder niet toe aangetrokken voelt en geen seks mee zou willen (ooit) ?
Nee, je draait nu heel de discussie om.

Dat een vrouw met je zoent maar niet direct daarna sex wil is vrij normaal. Dat jij dat raar vind laat zien dat je geen kaas hebt gegeten van de vrouwelijke psyche.

Sowieso vind ik het vreemd hoe je die link legt :D Zoenen=sex, anders is het exit? 8)7

Anyway, ik ben maar een troll in dit topic dus je hoeft er verder niet op in te gaan. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 16:30:29 ]
pi_139344641
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
2e date in the pocket :7
Vertel, vertel? Toch voor je sexy gitaarskills gevallen? :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_139344650
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Bewust bezig zijn met spelletjes spelen :')
Jij zegt meteen tegen een meisje 'hey ik vind precies dit en dat van je' ? Klinkt spannend.

quote:
[..]

Ging niet zozeer over niet aangetrokken toch ? Kan zijn dat het zoenen wel ok is maar hij uiteindelijk niet leuk genoeg is om seks mee te hebben. Het is niet allemaal hetzelfde.
edit; Wat weissman zegt dus.
  maandag 28 april 2014 @ 16:27:22 #90
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139344686
quote:
12s.gif Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Vertel, vertel? Toch voor je sexy gitaarskills gevallen? :7
Schijnbaar :7
Ze komt naar mijn bazenstad, drankje doen, 2 minuten stil zijn om 20:00 en dan zien we wel :)
maandag wel weer werken, dat soort dingen zijn dan wel kut :') maar sommige mensen zijn het waard ;)
  maandag 28 april 2014 @ 16:27:45 #91
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139344701
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Jij zegt meteen tegen een meisje 'hey ik vind precies dit en dat van je' ? Klinkt spannend.

Dat zeg ik toch niet :') niet zo zwart-wit
pi_139344757
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Gewoon overal moeilijk over doen en dan zeuren dat het niet lukt met daten! :Y
  maandag 28 april 2014 @ 16:30:12 #93
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139344774
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee, je draait nu heel de discussie om.

Dat een vrouw met je zoent maar niet direct daarna sex wil is vrij normaal.
Nee ik vind het vreemd dat een vrouw iemand blijkbaar wel leuk genoeg vind om mee te zoenen maar daar verder geen seks mee wil hebben. Niet direct erna niet maar gewoon niet , nooit.
Ik zou zo iemand dan ook niet zoenen .

quote:
Dat jij dat vreemd vind laat zien dat je geen kaas hebt gegeten van de vrouwelijke psyche.
Thnx!

quote:
Anyway, ik ben maar een troll in dit topic dus je hoeft er verder niet op in te gaan. :*
Gelukkig maar
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_139344780
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Blijkbaar doe je dus toch aan bewust spelletjes spelen, je maakt het zelf nogal zwart wit door te insinueren dat je daar iets tegen hebt. Als je nou meer iets als weissman zegt begrijp ik het (dit spelletje staat je niet aan of whatever) maar nu doe je alsof het spelletjes spelen an sich niet ok is.

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nee ik vind het vreemd dat een vrouw iemand blijkbaar wel leuk genoeg vind om mee te zoenen maar daar verder geen seks mee wil hebben. Niet direct erna niet maar gewoon niet , nooit.
Ik zou zo iemand dan ook niet zoenen .
Niet lullig bedoelt maar ligt denk ik voor 99% aan jou, is helemaal niks vreemds aan. Het is behoorlijk verschillend kwa acties namelijk.
  maandag 28 april 2014 @ 16:31:40 #95
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139344815
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Blijkbaar doe je dus toch aan bewust spelletjes spelen, je maakt het zelf nogal zwart wit door te insinueren dat je daar iets tegen hebt. Als je nou meer iets als weissman zegt begrijp ik het (dit spelletje staat je niet aan of whatever) maar nu doe je alsof het spelletjes spelen an sich niet ok is.
Bewust spelletjes als "x tijd niks laten horen" "psychisch haar in de war brengen" etc vind ik wat andres dan de gewone "spelletjes" (om in jouw termente blijven) die je hebt met normale communicatie...

En ik doelde idd op de post van weissman ja
pi_139344823
Grappig hoe je het meest belangrijke gedeelte van de post en de vraag ontwijkt, Metro :')
  maandag 28 april 2014 @ 16:33:10 #97
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139344855
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef Weissman het volgende:
Grappig hoe je het meest belangrijke gedeelte van de post en de vraag ontwijkt, Metro :')
Wat, het zoenen = seks of anders exit? daar heb ik al uitleg over gegeven :

R&P / Dating(site)-ervaringen #448
pi_139344884
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Bewust spelletjes als "x tijd niks laten horen" "psychisch haar in de war brengen" etc vind ik wat andres dan de gewone "spelletjes" (om in jouw termente blijven) die je hebt met normale communicatie...

En ik doelde idd op de post van weissman ja
Uit de vele posts van vrouwen blijkt dat je hun wel degelijk psychisch in de war brengt. Je bent je er alleen niet van bewust. Is weinig verschil aan volgens mij.
  maandag 28 april 2014 @ 16:35:14 #99
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139344909
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:34 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Uit de vele posts van vrouwen blijkt dat je hun wel degelijk psychisch in de war brengt. Je bent je er alleen niet van bewust. Is weinig verschil aan volgens mij.
Behalve dat je er niet bewust mee bezig bent, als je dat wel doet ben je namelijk gewoon een lul.
  maandag 28 april 2014 @ 16:36:55 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139344949
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef LesMiserables het volgende:
Niet lullig bedoelt maar ligt denk ik voor 99% aan jou, is helemaal niks vreemds aan. Het is behoorlijk verschillend kwa acties namelijk.
Kan zomaar aan mij liggen ja, ik zou iemand die ik niet leuk genoeg vindt om ooit seks mee te hebben denk ik ook niet zomaar zoenen. Ik zeg niet dat ik nooit iemand gezoend heb waar ik uiteindelijk geen seks mee heb gehad maar dat lag eerder aan omstandigheden (ze had een vriend bv) dan aan het feit dat ik me niet aangetrokken genoeg voelde.

Andersom is het me eigenlijk ook nog nooit gebeurd met daten dat ik wel gezoend heb en dat er daarna niks meer is gebeurd. Dus ik zal wel afwijken maar dat is gewoon ervaring en hoe ik er zelf in sta denk ik.
pi_139344971
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Behalve dat je er niet bewust mee bezig bent, als je dat wel doet ben je namelijk gewoon een lul.
Ik doe het niet om ze in de war te brengen, ik doe het om de spanning op te schroeven voor zowel haar als mijzelf. Dat het een gevolg daarvan is nemen wij beiden op de koop toe. Je weet inmiddels toch wel dat de meeste vrouwen niet de old skool definitie van nice guys willen en soms wat spanning willen. Dat is precies wat ik ze dan geef en waar ze dankbaar voor zijn. Dat zijn ook de dates waarop ik soms keihard gedist word als ik voor de zoen ga en dat is fucking heerlijk. Ik krijg hem uiteindelijk wel maar die spanning blijft ipv dat ik gewoon 100% zeker weet dat ze zich meteen over geeft.
  maandag 28 april 2014 @ 16:40:45 #102
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139345054
Ja maar waarom denk je er zo over na? Waarom hou je je er zo erg mee bezig?
Dit is iets wat je andere user toch niet aan kan leren via een forum. Veel doen, vallen opstaan en zelfverzekerd zijn/worden. Dit theoretische gelul brengt niemand ergens, behalve dat sommige users er hier onzeker van kunnen worden.
pi_139345070
Waar ze dankbaar voor zijn :`)

Manmanman :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139345076
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik doe het niet om ze in de war te brengen, ik doe het om de spanning op te schroeven voor zowel haar als mijzelf. Dat het een gevolg daarvan is nemen wij beiden op de koop toe. Je weet inmiddels toch wel dat de meeste vrouwen niet de old skool definitie van nice guys willen en soms wat spanning willen. Dat is precies wat ik ze dan geef en waar ze dankbaar voor zijn. Dat zijn ook de dates waarop ik soms keihard gedist word als ik voor de zoen ga en dat is fucking heerlijk. Ik krijg hem uiteindelijk wel maar die spanning blijft ipv dat ik gewoon 100% zeker weet dat ze zich meteen over geeft.
Spanning kun je toch ook op andere manieren creëren dan bewust moeilijk lopen doen? Dat neigt eerder naar inspelen op onzekerheid die je eerst zelf creëert dan dat je de spanning opschroeft. Easy win.

Welke meeste vrouwen trouwens? Zie er hier aardig wat die zich er naar bij voelen dat iemand niets laat horen of vaag is.
  maandag 28 april 2014 @ 16:41:54 #105
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139345096
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar waarom denk je er zo over na? Waarom hou je je er zo erg mee bezig?
Dit is iets wat je andere user toch niet aan kan leren via een forum. Veel doen, vallen opstaan en zelfverzekerd zijn/worden. Dit theoretische gelul brengt niemand ergens, behalve dat sommige users er hier onzeker van kunnen worden.
Theorie en tips kun je toch prima gebruiken als je ze leest :?
Staat overigens los van die 'spelletjes'
  maandag 28 april 2014 @ 16:42:32 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139345112
Ik gok dat het allemaal wat gemaakter overkomt nu het wat uitgetypt wordt.. dan wanneer het daadwerkelijk plaatsvindt. :+
  maandag 28 april 2014 @ 16:42:47 #107
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139345125
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Theorie en tips kun je toch prima gebruiken als je ze leest :?
Gaat heel onnatuurlijk overkomen als je het in praktijk brengt. Bovendien ben je niet jezelf op dat moment en speel je dus bewust een spelletje (waar elke andere persoon zo doorheen prikt ;)).
pi_139345155
Daarom, gew terughoudend blijven en afwachten wat de vrouw doet, anders word ze onzeker. ^O^
  maandag 28 april 2014 @ 16:44:31 #109
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139345173
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Gaat heel onnatuurlijk overkomen als je het in praktijk brengt. Bovendien ben je niet jezelf op dat moment en speel je dus bewust een spelletje (waar elke andere persoon zo doorheen prikt ;)).
Ja moet het natuurlijk ook niet letterlijk overnemen :+ Maar wat tips die hier in dit topic af en toe voorbij komen kunnen toch wel helpen maar dat is dan bv een bepaalde houding en verbeter punten aan jezelf waar je aan zou kunnen werken.
pi_139345213
Ik doe helemaal niet moeilijk. Ik heb mijn meest speelse glimlach als ik dit verhaal uitleg en je ziet gewoon die twinkeling in haar ogen verschijnen. Zij WEET dat ik het op zoek op dat moment, ik kies ze voor dit verhaal wel uit op mentale weerbaarheid. Niet iedereen kan eredivisie spelen _O-.

Als je doorhebt dat het een onzeker meisje is ga je dit niet doen want dan klapt ze dicht en kom je nergens meer. Ik hoef toch niet altijd alles hetzelfde te doen ? soms kan je toch ook wat anders willen of een geintje willen uithalen of elkaar een beetje opgeilen e.d.. Jullie doen alsof er vaste regels zijn waar je je aan moet houden omdat je anders stout bezig bent en met elkaar speelt en dat kan niet hoohoor! BS. We zijn allemaal volwassen. Ik zal erover ophouden want het lijkt een ouderwetse derail te worden.

edit;
Thanks Cue_. Het is echt niet alsof ik in de auto erheen dit bedenk ofzo. Het gesprek is dan vaak al wat over seks gegaan enzo en je weet al hoever je kan gaan. Is niet een of ander script dat ik afrol ofzo.

@SC Lol, als mensen overal zo doorheen prikte (...pun somewhere) dan hadden we niet zoveel gebroken harten.
  maandag 28 april 2014 @ 16:48:02 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139345260
Maar goed, OT:
Wie date er allemaal op dit moment?
  maandag 28 april 2014 @ 16:48:05 #112
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139345263
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:46 schreef LesMiserables het volgende:
Ik doe helemaal niet moeilijk. Ik heb mijn meest speelse glimlach als ik dit verhaal uitleg en je ziet gewoon die twinkeling in haar ogen verschijnen. Zij WEET dat ik het op zoek op dat moment, ik kies ze voor dit verhaal wel uit op mentale weerbaarheid. Niet iedereen kan eredivisie spelen _O-.

Als je doorhebt dat het een onzeker meisje is ga je dit niet doen want dan klapt ze dicht en kom je nergens meer. Ik hoef toch niet altijd alles hetzelfde te doen ? soms kan je toch ook wat anders willen of een geintje willen uithalen of elkaar een beetje opgeilen e.d.. Jullie doen alsof er vaste regels zijn waar je je aan moet houden omdat je anders stout bezig bent en met elkaar speelt en dat kan niet hoohoor! BS. We zijn allemaal volwassen. Ik zal erover ophouden want het lijkt een ouderwetse derail te worden.

edit;
Thanks Cue_. Het is echt niet alsof ik in de auto erheen dit bedenk ofzo. Het gesprek is dan vaak al wat over seks gegaan enzo en je weet al hoever je kan gaan. Is niet een of ander script dat ik afrol ofzo.
Niks mis met plagen.
  maandag 28 april 2014 @ 16:51:58 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139345391
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niks mis met plagen.
Behalve dan dat ik kots van dat woord :')
  maandag 28 april 2014 @ 16:55:11 #114
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139345484
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Behalve dan dat ik kots van dat woord :')
:') echt zo'n woord wat je IRL echt nooit gebruikt inderdaad.
pi_139345511
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, OT:
:')
pi_139345648
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, OT:
Ik, over welgeteld 59 minuten naar haar toe. :)
pi_139345656
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 17:00 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ik, over welgeteld 59 minuten naar haar toe. :)
Oeh :D
pi_139345771
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 17:01 schreef Sannne het volgende:

[..]

Samen eten en daarna zien we wel. Filmpje ofzo.
  Moderator / Redactie FP maandag 28 april 2014 @ 17:05:45 #119
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139345775
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 17:01 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hij gaat naar jou toe? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 28 april 2014 @ 17:06:31 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139345796
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Buffell het volgende:
Filmpje
"filmpje" .. *wink wink*
pi_139345808
quote:

[..]

Goed bezig! ~O> ;)

Filmpje ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 28 april 2014 @ 17:07:24 #122
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139345821
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 17:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"filmpje" .. *wink wink*
Niks mis met een goede natuurfilm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139345841
quote:

[..]

Wat versta je precies onder daten dan ? Als ik het goed begrijp date je al een tijdje met haar ? Hebben jullie plannen om exclusief te gaan of niet direct ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')