Zoenen voor het huwelijk is sowieso grove blasfemie.quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
Jij vindt dat vrij normaal? Wel zoenen met iemand waar je je verder niet toe aangetrokken voelt en geen seks mee zou willen (ooit) ?
Ik denk dat de vrouwen bij wie ik dit doen dat heel goed aan kunnen en het in hun beeld de ervaring alleen maar leuker en spannender maakt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:[..]
Je kan wel roepen dat vrouwen labiel zijn maar dit soort spelletjes vind ik gew ziek.
Mijn DM staat open.quote:Op maandag 28 april 2014 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen hebben ook last van blauwe ballen heur.
Nee, je draait nu heel de discussie om.quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
Jij vindt dat vrij normaal? Wel zoenen met iemand waar je je verder niet toe aangetrokken voelt en geen seks mee zou willen (ooit) ?
Vertel, vertel? Toch voor je sexy gitaarskills gevallen?quote:
Jij zegt meteen tegen een meisje 'hey ik vind precies dit en dat van je' ? Klinkt spannend.quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Bewust bezig zijn met spelletjes spelen
Ging niet zozeer over niet aangetrokken toch ? Kan zijn dat het zoenen wel ok is maar hij uiteindelijk niet leuk genoeg is om seks mee te hebben. Het is niet allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Schijnbaarquote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vertel, vertel? Toch voor je sexy gitaarskills gevallen?
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Jij zegt meteen tegen een meisje 'hey ik vind precies dit en dat van je' ? Klinkt spannend.
Gewoon overal moeilijk over doen en dan zeuren dat het niet lukt met daten!quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietniet zo zwart-wit
Nee ik vind het vreemd dat een vrouw iemand blijkbaar wel leuk genoeg vind om mee te zoenen maar daar verder geen seks mee wil hebben. Niet direct erna niet maar gewoon niet , nooit.quote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, je draait nu heel de discussie om.
Dat een vrouw met je zoent maar niet direct daarna sex wil is vrij normaal.
Thnx!quote:Dat jij dat vreemd vind laat zien dat je geen kaas hebt gegeten van de vrouwelijke psyche.
Gelukkig maarquote:Anyway, ik ben maar een troll in dit topic dus je hoeft er verder niet op in te gaan.
Blijkbaar doe je dus toch aan bewust spelletjes spelen, je maakt het zelf nogal zwart wit door te insinueren dat je daar iets tegen hebt. Als je nou meer iets als weissman zegt begrijp ik het (dit spelletje staat je niet aan of whatever) maar nu doe je alsof het spelletjes spelen an sich niet ok is.quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietniet zo zwart-wit
Niet lullig bedoelt maar ligt denk ik voor 99% aan jou, is helemaal niks vreemds aan. Het is behoorlijk verschillend kwa acties namelijk.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee ik vind het vreemd dat een vrouw iemand blijkbaar wel leuk genoeg vind om mee te zoenen maar daar verder geen seks mee wil hebben. Niet direct erna niet maar gewoon niet , nooit.
Ik zou zo iemand dan ook niet zoenen .
Bewust spelletjes als "x tijd niks laten horen" "psychisch haar in de war brengen" etc vind ik wat andres dan de gewone "spelletjes" (om in jouw termente blijven) die je hebt met normale communicatie...quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je dus toch aan bewust spelletjes spelen, je maakt het zelf nogal zwart wit door te insinueren dat je daar iets tegen hebt. Als je nou meer iets als weissman zegt begrijp ik het (dit spelletje staat je niet aan of whatever) maar nu doe je alsof het spelletjes spelen an sich niet ok is.
Wat, het zoenen = seks of anders exit? daar heb ik al uitleg over gegeven :quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef Weissman het volgende:
Grappig hoe je het meest belangrijke gedeelte van de post en de vraag ontwijkt, Metro
Uit de vele posts van vrouwen blijkt dat je hun wel degelijk psychisch in de war brengt. Je bent je er alleen niet van bewust. Is weinig verschil aan volgens mij.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bewust spelletjes als "x tijd niks laten horen" "psychisch haar in de war brengen" etc vind ik wat andres dan de gewone "spelletjes" (om in jouw termente blijven) die je hebt met normale communicatie...
En ik doelde idd op de post van weissman ja
Behalve dat je er niet bewust mee bezig bent, als je dat wel doet ben je namelijk gewoon een lul.quote:Op maandag 28 april 2014 16:34 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Uit de vele posts van vrouwen blijkt dat je hun wel degelijk psychisch in de war brengt. Je bent je er alleen niet van bewust. Is weinig verschil aan volgens mij.
Kan zomaar aan mij liggen ja, ik zou iemand die ik niet leuk genoeg vindt om ooit seks mee te hebben denk ik ook niet zomaar zoenen. Ik zeg niet dat ik nooit iemand gezoend heb waar ik uiteindelijk geen seks mee heb gehad maar dat lag eerder aan omstandigheden (ze had een vriend bv) dan aan het feit dat ik me niet aangetrokken genoeg voelde.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef LesMiserables het volgende:
Niet lullig bedoelt maar ligt denk ik voor 99% aan jou, is helemaal niks vreemds aan. Het is behoorlijk verschillend kwa acties namelijk.
Ik doe het niet om ze in de war te brengen, ik doe het om de spanning op te schroeven voor zowel haar als mijzelf. Dat het een gevolg daarvan is nemen wij beiden op de koop toe. Je weet inmiddels toch wel dat de meeste vrouwen niet de old skool definitie van nice guys willen en soms wat spanning willen. Dat is precies wat ik ze dan geef en waar ze dankbaar voor zijn. Dat zijn ook de dates waarop ik soms keihard gedist word als ik voor de zoen ga en dat is fucking heerlijk. Ik krijg hem uiteindelijk wel maar die spanning blijft ipv dat ik gewoon 100% zeker weet dat ze zich meteen over geeft.quote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Behalve dat je er niet bewust mee bezig bent, als je dat wel doet ben je namelijk gewoon een lul.
Spanning kun je toch ook op andere manieren creëren dan bewust moeilijk lopen doen? Dat neigt eerder naar inspelen op onzekerheid die je eerst zelf creëert dan dat je de spanning opschroeft. Easy win.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik doe het niet om ze in de war te brengen, ik doe het om de spanning op te schroeven voor zowel haar als mijzelf. Dat het een gevolg daarvan is nemen wij beiden op de koop toe. Je weet inmiddels toch wel dat de meeste vrouwen niet de old skool definitie van nice guys willen en soms wat spanning willen. Dat is precies wat ik ze dan geef en waar ze dankbaar voor zijn. Dat zijn ook de dates waarop ik soms keihard gedist word als ik voor de zoen ga en dat is fucking heerlijk. Ik krijg hem uiteindelijk wel maar die spanning blijft ipv dat ik gewoon 100% zeker weet dat ze zich meteen over geeft.
Theorie en tips kun je toch prima gebruiken als je ze leestquote:Op maandag 28 april 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar waarom denk je er zo over na? Waarom hou je je er zo erg mee bezig?
Dit is iets wat je andere user toch niet aan kan leren via een forum. Veel doen, vallen opstaan en zelfverzekerd zijn/worden. Dit theoretische gelul brengt niemand ergens, behalve dat sommige users er hier onzeker van kunnen worden.
Gaat heel onnatuurlijk overkomen als je het in praktijk brengt. Bovendien ben je niet jezelf op dat moment en speel je dus bewust een spelletje (waar elke andere persoon zo doorheen priktquote:Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Theorie en tips kun je toch prima gebruiken als je ze leest
Ja moet het natuurlijk ook niet letterlijk overnemenquote:Op maandag 28 april 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gaat heel onnatuurlijk overkomen als je het in praktijk brengt. Bovendien ben je niet jezelf op dat moment en speel je dus bewust een spelletje (waar elke andere persoon zo doorheen prikt).
Niks mis met plagen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:46 schreef LesMiserables het volgende:
Ik doe helemaal niet moeilijk. Ik heb mijn meest speelse glimlach als ik dit verhaal uitleg en je ziet gewoon die twinkeling in haar ogen verschijnen. Zij WEET dat ik het op zoek op dat moment, ik kies ze voor dit verhaal wel uit op mentale weerbaarheid. Niet iedereen kan eredivisie spelen.
Als je doorhebt dat het een onzeker meisje is ga je dit niet doen want dan klapt ze dicht en kom je nergens meer. Ik hoef toch niet altijd alles hetzelfde te doen ? soms kan je toch ook wat anders willen of een geintje willen uithalen of elkaar een beetje opgeilen e.d.. Jullie doen alsof er vaste regels zijn waar je je aan moet houden omdat je anders stout bezig bent en met elkaar speelt en dat kan niet hoohoor! BS. We zijn allemaal volwassen. Ik zal erover ophouden want het lijkt een ouderwetse derail te worden.
edit;
Thanks Cue_. Het is echt niet alsof ik in de auto erheen dit bedenk ofzo. Het gesprek is dan vaak al wat over seks gegaan enzo en je weet al hoever je kan gaan. Is niet een of ander script dat ik afrol ofzo.
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, OT:
Wie date er allemaal op dit moment?
Ik, over welgeteld 59 minuten naar haar toe.quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, OT:
Wie date er allemaal op dit moment?
Oehquote:Op maandag 28 april 2014 17:00 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik, over welgeteld 59 minuten naar haar toe.
Hij gaat naar jou toe?quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Buffell het volgende:
[..]
Samen eten en daarna zien we wel. Filmpje ofzo.
Niks mis met een goede natuurfilm.quote:
Wat versta je precies onder daten dan ? Als ik het goed begrijp date je al een tijdje met haar ? Hebben jullie plannen om exclusief te gaan of niet direct ?quote:Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Buffell het volgende:
[..]
Samen eten en daarna zien we wel. Filmpje ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |