abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2014 @ 19:00:50 #151
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139348860
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In that case, daten?
:o ik date geen mannen, sorry.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 28 april 2014 @ 19:01:49 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139348893
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Daten met Fok!kers ik moet er niet aan denken _O-
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
In that case, daten?
Echt he.. blijf eens binnen 1 topic bij dezelfde mening :')
pi_139349016
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Echt he.. blijf eens binnen 1 topic bij dezelfde mening :')
Wellicht was een van bovenstaande posts niet serieus. _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139349411
Geen idee of ik de beide dames hier ooit, geheel in de lijn van vele dateverslagen, een bijnaam heb gegeven, maar dan maar even een vrij anonieme update: zaterdag met één van de twee een derde date gehad, en aanstaande zondag staat de tweede date met de ander in de agenda.
  maandag 28 april 2014 @ 19:17:34 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139349457
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef Capstan het volgende:
Geen idee of ik de beide dames hier ooit, geheel in de lijn van vele dateverslagen, een bijnaam heb gegeven, maar dan maar even een vrij anonieme update: zaterdag met één van de twee een derde date gehad, en aanstaande zondag staat de tweede date met de ander in de agenda.
even wat meer updates zeg..
blijkbaar vind je ze beiden wel leuk.. waarom dan beiden nog een keer. En heeft er eentje al voorkeur
Al met enkele of beiden gezoend
Wat ga je doen.. hoe bevielen de dates..

kom op. .effe wat meer verslag dan enkel dat je nog eens met beiden gaat daten.
pi_139349482
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:15 schreef Capstan het volgende:
Misschien wel handig zeker als je met meerdere date :P anders is het voor ons niet meer te volgen.

Wat heb je gedaan zaterdag?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139349752
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

even wat meer updates zeg..
blijkbaar vind je ze beiden wel leuk.. waarom dan beiden nog een keer. En heeft er eentje al voorkeur
Al met enkele of beiden gezoend
Wat ga je doen.. hoe bevielen de dates..

kom op. .effe wat meer verslag dan enkel dat je nog eens met beiden gaat daten.
Naast dat ik de eventuele bijnamen vergat, dacht ik er ook even niet aan dat 'het topic' soms nog best nieuwsgierig is :D

Iets uitgebreider dan, voor zover als mijn beperkte talent voor date-verslagen het toelaat:

Met de derde-date-dame is het gewoon gezellig. De date van afgelopen zaterdag was een thuisdate, en laat ik het er verder op houden dat die het zoenen wel voorbij ging. Nog geen idee waar het verder naartoe gaat, of zelfs maar óf het ooit ergens naartoe zal gaan, maar voor nu is het prima.

Tweede-date-dame van aanstaande zaterdag heeft eigenlijk mijn voorkeur, maar wie weet wat de hernieuwde kennismaking op dat gebied brengt. We gaan lunchen en een wandeling maken. Met haar verder nog niet gezoend.

Lijkt me toch vrij duidelijk, zo :P
pi_139349821
quote:
5s.gif Op maandag 28 april 2014 18:46 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Waar sloeg deze quasi-poëtische post eigenlijk op?
Mooi was 'ie, he? O+

Ik zat datetechnisch even met een episch moment van onduidelijkheid op dat moment en wat ik dan doe - mijn zwakte - is dingen in gaan vullen voor mezelf. En laat ik nu niet de grootste positivo op dees' aard zijn.

Uiteindelijk is er niks aan de hand omdat het me wonder boven wonder lukte mijn smoel dicht te houden op een slecht moment. Anders had het best weleens kunnen escaleren. Enfin, vrijdag daten we vrolijk verder.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 28 april 2014 @ 19:30:36 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139349857
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:27 schreef Capstan het volgende:
dat 'het topic' soms nog best nieuwsgierig is
Anders heeft het gewoon geen zin om te posten. Als iedereen enkel roept dat ie een date heeft is het topic snel dood :') en verder ook totaal niet interessant
pi_139349887
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Anders heeft het gewoon geen zin om te posten. Als iedereen enkel roept dat ie een date heeft is het topic snel dood :') en verder ook totaal niet interessant
Welnee joh, dan gaan we gewoon praten over wie er wel wie er geen dikkerdjes aan wil duwen en wie de rekening van de eerste date moet betalen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 28 april 2014 @ 19:31:53 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139349901
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Welnee joh, dan gaan we gewoon praten over wie er wel wie er geen dikkerdjes aan wil duwen en wie de rekening van de eerste date moet betalen *O*
Dat zouden we dan niet, wnat dat zou dan niet eens meer ter sprake komen ;(
pi_139349926
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zouden we dan niet, wnat dat zou dan niet eens meer ter sprake komen ;(
Alsof niet de helft van de mensen het hier enkel over hypothetische situaties heeft?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_139350016
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op verzoek aangevuld, hè, dus je kunt tevreden zijn!

Toch? ;(
  maandag 28 april 2014 @ 19:35:24 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139350035
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 19:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

Op verzoek aangevuld, hè, dus je kunt tevreden zijn!

Toch? ;(
Ik zag het. Ben redelijk tevreden :P
pi_139350325
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 19:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zag het. Ben redelijk tevreden :P
Redelijk? Het volgende verslag wordt er eentje van minuut tot minuut. Op verzoek, hè.

Al denk ik dat ik er maar voor kies om dat toe te passen op de date van aanstaande zondag (niet zaterdag dus...toch maar bijnamen gaan gebruiken :') ), en niet op een eventuele vierde date met de andere dame. Leest anders niet zo prettig.
  maandag 28 april 2014 @ 19:45:29 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139350415
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Capstan het volgende:

[..]

Redelijk? Het volgende verslag wordt er eentje van minuut tot minuut. Op verzoek, hè.

Al denk ik dat ik er maar voor kies om dat toe te passen op de date van aanstaande zondag (niet zaterdag dus...toch maar bijnamen gaan gebruiken :') ), en niet op een eventuele vierde date met de andere dame. Leest anders niet zo prettig.
Goed zo ^O^

En dat moet je toepassen op elke date. Dus geef ze even een naampje, al noem je ze vrijdagdate en zaterdagdate voor het vervolg. Zolang ze maar effe een naampje hebben :)
pi_139350703
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goed zo ^O^

En dat moet je toepassen op elke date. Dus geef ze even een naampje, al noem je ze vrijdagdate en zaterdagdate voor het vervolg. Zolang ze maar effe een naampje hebben :)
Ik zal er eens op gaan broeden. Zolang ik het van minuut tot minuut-principe niet toe hoef te passen op de heel letterlijk met-de-billen-bloot-dates, valt er nog wel wat van te maken.
pi_139350828
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mooi was 'ie, he? O+

Ik zat datetechnisch even met een episch moment van onduidelijkheid op dat moment en wat ik dan doe - mijn zwakte - is dingen in gaan vullen voor mezelf. En laat ik nu niet de grootste positivo op dees' aard zijn.

Uiteindelijk is er niks aan de hand omdat het me wonder boven wonder lukte mijn smoel dicht te houden op een slecht moment. Anders had het best weleens kunnen escaleren. Enfin, vrijdag daten we vrolijk verder.
Wow je bent net als ik O+ :'(
Maar cool dat er niks ad hand is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139351348
Stelletje Tinder hoeren :r
pi_139351723
quote:
18s.gif Op maandag 28 april 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
Stelletje Tinder hoeren :r
Misschien kunnen de vrouwen hier hun mening ventileren over je foto's. Ik snap namelijk niet waarom niemand je liket. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139351781
Hoeveel % van de foto's like je Fax?
pi_139351822
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Misschien kunnen de vrouwen hier hun mening ventileren over je foto's. Ik snap namelijk niet waarom niemand je liket. :')
Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.
pi_139351843
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 20:22 schreef habitue het volgende:
Hoeveel % van de foto's like je Fax?
1/5 ofzo. Let er niet heel erg op. Ben wel kritisch nu.
pi_139351870
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik gisteren nav jouw eerdere opmerking even in zn FB gekeken en ik snap het ook niet zo. Ik zou hem niet liken, maar hij ziet er niet in zijn geheel unlikeable uit.
Nou dan }:|
pi_139351877
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
Ben wel kritisch nu.
Verstandig, juist op het moment dat je geen matches hebt is het verstandig nog kritischer te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')