Ach zo heb ik eens een best wel leuke dame achter de balie van de mac donalds gehad die wel erg veel interesse toonde in een ketting wat ik om had (o kijk die heb ik ook om en wat leuk en blablabla met zo'n ondeugende blik erbij )quote:Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee, waar ken ik dat zien?
Overigens werkt er bij de ABN Amro op Coolsingel een Peter die Heel. Erg. Schattig. is en me tijdens m'n bankaanvraag uitvroeg naar m'n vakantieplannen en wat ik dat weekend ging doen en als hij me op welke manier dan ook van dienst kon zijn ik maar moest bellen.
"Ach wat issie aardig tegen al z'n klanten". Stomme kut ben ik Feebs, een stomme kut met een bord voor m'n kop.
Echt voor schut. Sukkeltje. Haha.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach zo heb ik eens een best wel leuke dame achter de balie van de mac donalds gehad die wel erg veel interesse toonde in een ketting wat ik om had (o kijk die heb ik ook om en wat leuk en blablabla met zo'n ondeugende blik erbij )en daarna gewoon met mijn botte harses afrekenen en weglopen.
Dat was ook wel een aardig faalmoment van mijn kant
quote:
Ben ik echt de enige die mij stoort aan dit soort gedrag ? Gefrustreerd mucho ? Als je dit in het dagelijkse leven uitstraalt dan snap ik wel dat niemand erop wilt. Ik zeg soms misschien bijzondere dingen maar laat het andere geslacht even in zijn waarde als je je pikkie niet nat krijgt.quote:
Neequote:Op dinsdag 29 april 2014 10:16 schreef LesMiserables het volgende:
Noem je vrouwen ook zonder blikken of blozen hoeren omdat jij zelf faalt in iets ?
Waarom zou dat niet kunnen? Dat zeggen is overigens vrij denigrerend, maar goed, ik laat het maar over mee heen komenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
Nooit gedacht dat wij ooit zo een positief onderonsje hadden kunnen hebben.
Haha, was meer gericht op het feit dat we het meestal niet met elkaar eens zijn volgens mijquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Dat zeggen is overigens vrij denigrerend, maar goed, ik laat het maar over mee heen komengenoeg gezeik op de wereld
Snap ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:25 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, was meer gericht op het feit dat we het meestal niet met elkaar eens zijn volgens mij. Niet persoonlijk bedoelt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.quote:
Hebben fax al vaak genoeg op dergelijke uitspraken / negatieve houding aangesproken, oa in andere topicsquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.
Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat hetquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.
Stellen je teleur ja ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed ... over op de orde van de dag dan maar ...
Tuurlijk jongen. Als het maar uit frustratie is dan mag alles, trek je vooral niks aan van kritiek, is niet om van te leren maar meer om om te lachen. De reacties zeggen een hoop over het zelfrespect en onderling respect. Ik ben klaar met deze discussie, je zal met jezelf moeten leven uiteindelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Stellen je teleur ja ?Je had gehoopt dat de vrouwen onder leiding van DP met fakkels Fax aan de boom zouden knopen?
Zoiets is overduidelijk persoonlijke frustratie en lijkt me logisch dat je je dat niet persoonlijk aantrekt.
Als een vrouw hier zou posten :
Alle mannen zijn harteloze klootzakken!
Lach je daar toch gewoon om?
weet wie t zegt...quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed ... over op de orde van de dag dan maar ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |