abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2014 @ 00:44:29 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139362334
Tinders, werkt voor mij ook nog niet. Heb opzich nog best aardig wat matches bij de mannen die ik like.. wat er helaas niet veel zijn.
Maar daar komt dan geen gesprek uit :')

Daarbij zijn alle mannen op in mijn omgeving lijkt het wel. Zelfs op 50 km afstand is niets te vinden meer lijkt het wel.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:00:21 #227
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139365307
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Geen idee, waar ken ik dat zien?

Overigens werkt er bij de ABN Amro op Coolsingel een Peter die Heel. Erg. Schattig. is en me tijdens m'n bankaanvraag uitvroeg naar m'n vakantieplannen en wat ik dat weekend ging doen en als hij me op welke manier dan ook van dienst kon zijn ik maar moest bellen.

"Ach wat issie aardig tegen al z'n klanten". Stomme kut ben ik Feebs, een stomme kut met een bord voor m'n kop.
Ach zo heb ik eens een best wel leuke dame achter de balie van de mac donalds gehad die wel erg veel interesse toonde in een ketting wat ik om had (o kijk die heb ik ook om en wat leuk en blablabla met zo'n ondeugende blik erbij ) :') en daarna gewoon met mijn botte harses afrekenen en weglopen.

Dat was ook wel een aardig faalmoment van mijn kant :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_139366292
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ach zo heb ik eens een best wel leuke dame achter de balie van de mac donalds gehad die wel erg veel interesse toonde in een ketting wat ik om had (o kijk die heb ik ook om en wat leuk en blablabla met zo'n ondeugende blik erbij ) :') en daarna gewoon met mijn botte harses afrekenen en weglopen.

Dat was ook wel een aardig faalmoment van mijn kant :+
Echt voor schut. Sukkeltje. Haha.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:10:03 #229
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139366491
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Echt voor schut. Sukkeltje. Haha.
:') wtf is jouw probleem man.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_139366521
quote:
18s.gif Op maandag 28 april 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
Stelletje Tinder hoeren :r
Ben ik echt de enige die mij stoort aan dit soort gedrag ? Gefrustreerd mucho ? Als je dit in het dagelijkse leven uitstraalt dan snap ik wel dat niemand erop wilt. Ik zeg soms misschien bijzondere dingen maar laat het andere geslacht even in zijn waarde als je je pikkie niet nat krijgt.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:14:53 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139366596
Ik stoor me niet zo snel ergens aan eigenlijk :)
Ik ben een redelijke positivo :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_139366627
Noem je vrouwen ook zonder blikken of blozen hoeren omdat jij zelf faalt in iets ?
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:16:46 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139366638
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:16 schreef LesMiserables het volgende:
Noem je vrouwen ook zonder blikken of blozen hoeren omdat jij zelf faalt in iets ?
Nee
Om 2 redenen:
1) ik vind vrouwen geen hoeren
b) ik faal zelden (en als het gebeurt dan zie ik de humor er wel van in :))
pi_139366693
Nooit gedacht dat wij ooit zo een positief onderonsje hadden kunnen hebben :).

De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed ... over op de orde van de dag dan maar ...
pi_139366775
Ben het wel met LM eens ja. Ik volg dit topic al lang, ook toen ik al in een soort van relatie zat, en het niveau is soms echt laag. Zo ook die opmerking van Faxie ja.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:23:48 #236
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139366783
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:19 schreef LesMiserables het volgende:

Waarom zou dat niet kunnen? Dat zeggen is overigens vrij denigrerend, maar goed, ik laat het maar over mee heen komen :') genoeg gezeik op de wereld
pi_139366811
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Dat zeggen is overigens vrij denigrerend, maar goed, ik laat het maar over mee heen komen :') genoeg gezeik op de wereld
Haha, was meer gericht op het feit dat we het meestal niet met elkaar eens zijn volgens mij :). Niet persoonlijk bedoelt.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:29:08 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139366896
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:25 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Haha, was meer gericht op het feit dat we het meestal niet met elkaar eens zijn volgens mij :). Niet persoonlijk bedoelt.
Snap ik :) maar volgens mij valt dat best mee overigens. Het is alleen soms de manier van brengen he, maar die is inmiddels volgens mij ook veranderd dus wederzijds begrip, even afgezien van m'n voor jou slechte grappen, komt dan vanzelf :)
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:34:04 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139367008
quote:
De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed
:o wat doen we nu weer fout?
:D
pi_139367179
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o wat doen we nu weer fout?
:D
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:43:12 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139367223
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
Meeste forums waar ik kom moet je het als man niet in je hoofd halen op zo een wijze te spreken/generaliseren. Blijkbaar heeft Faxie de zegen als vaste poster want ik heb niemand erop zien reageren. Wil ook niet verder derailen ofzo maar stond er even van te kijken dat ik nu de eer van vrouwen moest verdedigen terwijl zij dat over het algemeen toch ook prima zelf kunnen.
Hebben fax al vaak genoeg op dergelijke uitspraken / negatieve houding aangesproken, oa in andere topics :)
Daarbij in hoeverre kan je zulke uitspraken echt serieus nemen. Op het moment dat er een leuk meisje op z'n pad komt is alles weer wonderschoon en vrouwen weer geweldig :+
pi_139367237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat het :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2014 10:43:55 ]
pi_139367280
quote:

De vrouwen hier stellen mij een beetje teleur door dit allemaal maar te laten gebeuren maargoed ... over op de orde van de dag dan maar ...
Stellen je teleur ja ? :') Je had gehoopt dat de vrouwen onder leiding van DP met fakkels Fax aan de boom zouden knopen?

Zoiets is overduidelijk persoonlijke frustratie en lijkt me logisch dat je je dat niet persoonlijk aantrekt.

Als een vrouw hier zou posten :
Alle mannen zijn harteloze klootzakken! :r

Lach je daar toch gewoon om?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:47:26 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139367331
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:45 schreef habitue het volgende:
Natuurlijk niet!! In een hoekje keihard huilen. Dat moet je! :(
pi_139367357
Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken *O*

Zo, nu weer verder met de discussie over dik/dun en "wie betaalt?".
pi_139367453
Als je overal een mening over moet gaan hebben... :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139367483
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Stellen je teleur ja ? :') Je had gehoopt dat de vrouwen onder leiding van DP met fakkels Fax aan de boom zouden knopen?

Zoiets is overduidelijk persoonlijke frustratie en lijkt me logisch dat je je dat niet persoonlijk aantrekt.

Als een vrouw hier zou posten :
Alle mannen zijn harteloze klootzakken! :r

Tuurlijk jongen. Als het maar uit frustratie is dan mag alles, trek je vooral niks aan van kritiek, is niet om van te leren maar meer om om te lachen. De reacties zeggen een hoop over het zelfrespect en onderling respect. Ik ben klaar met deze discussie, je zal met jezelf moeten leven uiteindelijk.
pi_139367562
Dikke fittie alles *O*
pi_139367593
Gaat lekker hier :D.

Af en toe even je frustratie eruit gooien mag best, het ligt aan de manier waarop je het doet :Y.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:04:34 #250
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139367741
quote:

weet wie t zegt...
life goes on.. be proud of yourself!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')