Allicht. Niks mis met je hart luchten zo nu en dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gaat lekker hier.
Af en toe even je frustratie eruit gooien mag best, het ligt aan de manier waarop je het doet.
De dikke, want die heeft het meest gegeten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken
Zo, nu weer verder met de discussie over dik/dun en "wie betaalt?".
Jij bent een voorstander van betalen naar verhouding?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De dikke, want die heeft het meest gegeten.
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent een voorstander van betalen naar verhouding?
Kritiek?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Als het maar uit frustratie is dan mag alles, trek je vooral niks aan van kritiek, is niet om van te leren maar meer om om te lachen. De reacties zeggen een hoop over het zelfrespect en onderling respect. Ik ben klaar met deze discussie, je zal met jezelf moeten leven uiteindelijk.
Eerder een soort vettaxquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten worden
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om wat Faxie zegt, mss is dat het
Ook_gek!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]denk dat dit het enige juiste antwoord is
Noooooooes!quote:
En lelijke-kleding-taxquote:
Jij bent niet dik. Denk ik.quote:
Open seasonquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En lelijke-kleding-tax
Crocs
Birckenstocks
Die soort van pyjama-broeken waardoor het lijkt alsof je een drol erin hebt hangen
Ik zegt vettax. Zij zegt nooooeeees.quote:
Rare aanname. Als iemand zegt vettax en zij raakt in paniek dan neem ik juist aan dat ze niet binnen het jachtgebied van SC zit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zegt vettax. Zij zegt nooooeeees.
Is niet meer dan een aanname. Dus vandaar dat ik het enkel denk.
Elke vrouw op fok is toch een enorm lekker wijf waar elke kerel wel mee wil afspreken en op wilquote:
Jachtgebiedquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Rare aanname. Als iemand zegt vettax en zij raakt in paniek dan neem ik juist aan dat ze niet binnen het jachtgebied van SC zit.
Jij weegt 60 kilo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er een soort wegenbelasting ingevoerd moeten worden
Net of dat voor vrouwen uitmaakt. Iedere vrouw (ongeacht hoe ze eruit ziet) heeft de keuze tot 20 mooie adonissen op een datingsite. Dit in tegenstelling van de mannen, die (ondanks dat ze er goddelijk uitzien) maar nauwelijk boven dat 100 mannen voor 1 vrouw maaiveld uitkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke vrouw op fok is toch een enorm lekker wijf waar elke kerel wel mee wil afspreken en op wil
Ik mag hopen dat dit sarcastisch isquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:08 schreef -Splash- het volgende:
Net of dat voor vrouwen uitmaakt. Iedere vrouw (ongeacht hoe ze eruit ziet) heeft de keuze tot 20 mooie adonissen op een datingsite. Dit in tegenstelling van de mannen, die (ondanks dat ze er goddelijk uitzien) maar nauwelijk boven dat 100 mannen voor 1 vrouw maaiveld uitkomen.
Fok! wetenschap.. feiten.. jeweetz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |