32%quote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef MissGump het volgende:
Ik houd altijd toch maar gewoon dat ouderwetse optellen van dezelfde letters van de naam van mij en de date aan. Heb je tenminste gelijk een duidelijk interpretabel percentage.
Dat betekent dan jij hem 95% maar hij jou maar 32%quote:Op maandag 28 april 2014 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
32%
Wat Cue zegt: 51%
Dit gaat niet werken, denk dat ik er maar een einde aan maak
Overigens als ik mijn naam eerst zet, is het bij MG 95%, denk dat ik die maar aanhoud dan
Dan ben ik fucked up, dan kan ik alleen maar 'koortrutjes' daten, en daar heb ik nu echt helemaal niets mee.quote:Ik houd altijd toch maar gewoon dat ouderwetse optellen van dezelfde letters van de naam van mij en de date aan. Heb je tenminste gelijk een duidelijk interpretabel percentage.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat betekent dan jij hem 95% maar hij jou maar 32%
Ja, ik weet het, maar dat is voldoende voor mijquote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat betekent dan jij hem 95% maar hij jou maar 32%
Corps, maar ook met een koor heb ik weinig.quote:
Ligt er aan hoe lang je zoent en of er een tong in het spel is. Lastig allemaal.quote:Op maandag 28 april 2014 12:28 schreef yats het volgende:
Maar of je dat nu nog een date mag noemen als er eigenlijk alleen gezoend word?
Ik voorzie een schone taak voor je weiss. Een 'handboek daten volgens weiss' is een gat in de markt.quote:Op maandag 28 april 2014 13:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je zoent en of er een tong in het spel is. Lastig allemaal.
Dan is het geen date.. dan is het gewoon een halfslachtige scharrel. Of gewoon een vriendin met matige benifits..quote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voorzie een schone taak voor je weiss. Een 'handboek daten volgens weiss' is een gat in de markt.
Maar om antwoord te geven op je vraag, dat verschilt per keer. Het komt er meestal op neer dat we gewoon gezellig ouwehoeren of een filmpje kijken waarbij zij tegen me aan ligt, en dan word er tussendoor af en toe gezoend. Al weten we beiden van elkaar dat we verder geen relatie of iets willen met de ander.
Maar willen jullie geen seks dan ofzo ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voorzie een schone taak voor je weiss. Een 'handboek daten volgens weiss' is een gat in de markt.
Maar om antwoord te geven op je vraag, dat verschilt per keer. Het komt er meestal op neer dat we gewoon gezellig ouwehoeren of een filmpje kijken waarbij zij tegen me aan ligt, en dan word er tussendoor af en toe gezoend. Al weten we beiden van elkaar dat we verder geen relatie of iets willen met de ander.
Lekker makkelijk he zo'n snel oordeelquote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het geen date.. dan is het gewoon een halfslachtige scharrel. Of gewoon een vriendin met matige benifits..
Dat idee heb ik er dus ook een beetje bij. Niets mis mee verder natuurlijk, zeker omdat we het beide prima vinden zo. Al zou iets meer 'benefits' natuurlijk prima zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het geen date.. dan is het gewoon een halfslachtige scharrel. Of gewoon een vriendin met matige benifits..
Ik ben een mannelijke fokker, ik wil altijd seks natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maar willen jullie geen seks dan ofzo ?
Nouja daar al tig keer over gehad. Dat heb je grotendeels zelf in de hand (hihi)quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef yats het volgende:
. Al zou iets meer 'benefits' natuurlijk prima zijn.
Ze zijn me al voor geweest; Seductive Reasoning 101quote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef yats het volgende:
Maar dan wil je toch meer dan alleen zoenen ? En als zij een vrouw is wilt ze ook wel eens iets erin toch ? Waarom escaleert het niet dan ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een mannelijke fokker, ik wil altijd seks natuurlijk.
Goede vraag, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zij staat dubbel zo lang droog als mij dus het zou bij haar toch ook moeten kriebelen. Maar nee, eigenlijk nooit iets van gemerkt dat zij een intentie tot meer had.quote:Op maandag 28 april 2014 14:17 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maar dan wil je toch meer dan alleen zoenen ? En als zij een vrouw is wilt ze ook wel eens iets erin toch ? Waarom escaleert het niet dan ?
Heb JIJ al eens geprobeerd meer te doen ? Heeft ze je duidelijk gemaakt dat ze dat niet wilt ? Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar als ik standaard ga wachten tot vrouwen na het zoenen initiatief gaan nemen word het een lange nacht. Je moet er zelf voor gaan toch ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zij staat dubbel zo lang droog als mij dus het zou bij haar toch ook moeten kriebelen. Maar nee, eigenlijk nooit iets van gemerkt dat zij een intentie tot meer had.
Mijn firefly-alarm gaat af.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Heb JIJ al eens geprobeerd meer te doen ? Heeft ze je duidelijk gemaakt dat ze dat niet wilt ? Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar als ik standaard ga wachten tot vrouwen na het zoenen initiatief gaan nemen word het een lange nacht. Je moet er zelf voor gaan toch ?
Ja, op de derde date wel wat dingen geprobeerd maar dat werd uiteindelijk afgewezen. Ze heeft ook wel aangegeven nooit heel snel met seks te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Heb JIJ al eens geprobeerd meer te doen ? Heeft ze je duidelijk gemaakt dat ze dat niet wilt ? Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar als ik standaard ga wachten tot vrouwen na het zoenen initiatief gaan nemen word het een lange nacht. Je moet er zelf voor gaan toch ?
Ik heb serieus moeite om in te schatten wanneer je trollt en wanneer niet. Complimenten =).quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn firefly-alarm gaat af.![]()
PUA-bullshit
Alsof je meer tijd nodig hebtquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mocht in der broekje komen maar max 5 minuten?
Klinkt nogal vaag meneer..
Ik neem aan dat zijn handje gleed naar plekken en ze na bepaalde plekken nee zei of ze hand weg haalde. Anders is het idd een vaag bs verhaalquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, zo ver kwam t net niet. Ik ben wel met de kleren nog aan 'op verkenningstocht' geweest nadat ik haar een massage gegeven had, maar de kleding bleef aan.quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof je meer tijd nodig hebt
www.1opde5.nl
*namedropping*
www.4opde5.nl dus voor jouquote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]Mensen kunnen veel van mij zeggen, maar dat nu net niet SC.
Dat is niet heel moeilijk. Toen ik aanstalten maakte om haar broek los te maken zei ze dat ze dat niet wilde.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef LesMiserables het volgende:
Hoezo wilde ze het niet dan ? Hoe weet je dat ?
Is dat zo vreemd? Die kunnen daarna altijd nog uit toch?quote:
quote:
Een massage aanbieden/geven zorgt er juist voor dat vooraf al haar kleren heeft uitgetrokken.quote:Op maandag 28 april 2014 14:37 schreef yats het volgende:
Is dat zo vreemd? Die kunnen daarna altijd nog uit toch?
Op het 'af en toe zoenen' na klinkt het meer als een gewone vriendin dan als een date.quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu het voor beiden duidelijk is dat er geen relatie in zit, is het sowieso geen date meer natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Op het 'af en toe zoenen' na klinkt het meer als een gewone vriendin dan als een date.
Als het op een date tot zoenen komt dan leidt dat 9 vd 10 keer automatisch tot meer, daar hoef ik echt niet altijd zelf het initiatief voor te nemen. Al ligt dat er natuurlijk aan wat je onder initiatief nemen verstaat, als dat is tijdens het zoenen haar strelen en verder opgeilen: Ja ok, dan doe ik dat wel.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Gevraagd waarom niet? Lijkt me wel een beetje kutmoment als je denkt: kleren gaan nu uitquote:Op maandag 28 april 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet heel moeilijk. Toen ik aanstalten maakte om haar broek los te maken zei ze dat ze dat niet wilde.
Dat is wel een beetje vreemd ja , ik zou ook gewoon zeggen: Of je kleding uit of je kleding onder de massageoliequote:Is dat zo vreemd? Die kunnen daarna altijd nog uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |