Wat is die regel? (Snapte het verhaal nietquote:Op zondag 27 april 2014 20:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Wet, wet, wet... Da's een groot woord.
Maar het is wel de regel die ik voor mijn eigen pr's aanhoud.
Toch een goede tijd gelopen, dw!
0 km dus. Niet gelogd, is niet gelopen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Exact weet ik het niet, want de Garmin was leeg, ...
altijd....bio -ritme FTWquote:
Ik houd als regels voor mijn pr's aan:quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is die regel? (Snapte het verhaal niet)
* ..-._---_-.- is slachtoffer van de tweede wet van pijllquote:Op zondag 27 april 2014 20:21 schreef pijll het volgende:
[..]
0 km dus. Niet gelogd, is niet gelopen.
Ik verzin de hardloopwetten waar je bij staat
ik ben het voor een groot deel met je regels eens.quote:Op zondag 27 april 2014 20:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik houd als regels voor mijn pr's aan:
- alleen tijdens een wedstrijd
- alleen tijden die door de organisatie zijn gemeten
- netto-tijden indien beschikbaar, anders bruto-tijden (dus in dat geval nooit mijn zelfgemeten netto-tijd)
- alleen de afstand van de wedstrijd (dus bv geen 20km-pr tijdens een HM*)
- als de afstand te lang is, niet terugrekenen
- als de afstand (waarschijnlijk) te kort is, telt het pr niet.
Om die voorlaatste ging het hier.
Maar dit zijn mijn regels, hoeft verder niemand zich wat van aan te trekken.
* wat dus betekent dat mijn pr op de 20 bijna een half uur langzamer is dan dat op de 21.
Das wel lekker inderdaad. Anders blijf je zo'n achterloopgevoel hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
altijd....bio -ritme FTW
En even rustig het nieuws en al mijn werk-emails door nemen voordat de drukte begint
Die vind ik dubieus. Als er een mat ligt bij 20k is er geen reden waarom je geen 20k PR kan lopen tijdens een HM.quote:Op zondag 27 april 2014 20:27 schreef pijll het volgende:
[..]
- alleen de afstand van de wedstrijd (dus bv geen 20km-pr tijdens een HM*)
Ja, dan moet je toch wat...quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben het voor een groot deel met je regels eens.
Alleen telt voor mij mijn zelfgemeten netto tijd. Dit doe ik zo omdat je imo toch altijd later je garmin indruk dan dat je over de finish kom.
En bij bijna geen een van de evenementen waar ik aan mee doe is er chip-registratie
Nou ja...quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Levitas het volgende:
Mijn eigen eindtijden en officieuze gemeten eindtijden verschillen altijd hooguit 1 seconde. Die ene seconde boeit me dan geen reet
Als er een mat ligt bij de start klopt het doorgaans wel alleen kan de gemeten afstand verschillen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Levitas het volgende:
Mijn eigen eindtijden en officieuze gemeten eindtijden verschillen altijd hooguit 1 seconde. Die ene seconde boeit me dan geen reet
In dat geval pak ik dan ook m`n eigen gemeten tijdquote:Op zondag 27 april 2014 20:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nou ja...
Stel ik zou een 10K loopje lopen en Garmin zegt 0:44:59 en de officiële tijd zou 0:45:00 zijn...
Dan zou ik toch flink balen van die ene seconde
Lekker bezig!!quote:Op zondag 27 april 2014 20:44 schreef Yuki het volgende:
WOW!
Ik was 31e vrouw (van de 72) op de 5km vandaag. Geregistreerde tijd: 30:28
Ik doe voldoende loopjes dat het mij niet zoveel kan schelen als er eentje te kort is.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel lekker inderdaad. Anders blijf je zo'n achterloopgevoel hebben.
@pijll: ik vind het best normale regels eigk. Alleen die te korte afstand is wel mehhh want dan telt mijn 5K PR niet(ik heb toen gewoon doorgelopen tot het wel 5K was en die tijd onthouden maar moet hem eigenlijk een keer over doen. Denk ook wel dat ik hem nu sneller dan 28.30 (ongeveer) kan lopen
ik tel hem vor mijzelf mee als een PR als de wedstrijd geadverteerd staat als een HMquote:Op zondag 27 april 2014 20:50 schreef pijll het volgende:
(Zoals mijn HM record 53:20 is, maar niet telt omdat het parcours 200 meter te kort was
Dat doe ik ook meestal (niet met HM's dan), maar als een parcours duidelijk flink te kort is, tel ik m niet mee. Zoals bijvoorbeeld bij de Arnhemse Meisjesloop, die is "5km", maar in de praktijk altijd zo'n 350m te kort. Tja, dan houd ik ook mezelf voor de gek. Die loop ik dus vooral voor de gezelligheidquote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik tel hem vor mijzelf mee als een PR als de wedstrijd geadverteerd staat als een HM
Huuh? 53? Uhhhh wel in de war danquote:Op zondag 27 april 2014 20:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik doe voldoende loopjes dat het mij niet zoveel kan schelen als er eentje te kort is.
Maar in zo'n geval zou ik de tijd wel onthouden, maar er altijd bijzeggen dat het te kort was, en dat mijn officiële record .... is.
(Zoals mijn HM record 53:20 is, maar niet telt omdat het parcours 200 meter te kort was
En o ja, omdat de tijdwaarneming in de war was wegens het begin van de wintertijd)
Yuki
linkerrijtje!
Uitslagen.nl zegt:quote:
Je hebt eigenlijk gewoon een wereldrecord op je naam staanquote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Uitslagen.nl zegt:
430 Pijll 1974 's-Gravenhage 56:24 53:45 23,55 km/u 2:32 min/km
Het staat er echt... Ok, ik zat er 25 seconden naast.
Volledige uitslagen op http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2011103008219 ... De Droomtijdloop werd altijd eens in de 5 jaar gelopen, dus in 2016 is ie misschien weer.
Ja maar de 429 lopers voor mij ook.quote:Op zondag 27 april 2014 21:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gewoon een wereldrecord op je naam staan
Ik kan dat natuurlijk alleen maar aanmoedigen...quote:* Murmeli werpt zich aan pijlls voeten
Ja dat is dan weer jammer. Die diskwalificeer ik bij deze.quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja maar de 429 lopers voor mij ook.
[..]
Ik kan dat natuurlijk alleen maar aanmoedigen...
Doe m'n best!quote:Op zondag 27 april 2014 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker bezig!!en nu gewoon heel blijven he!
![]()
hahaha die tijd van de eerste.quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Uitslagen.nl zegt:
430 pijll 1974 's-Gravenhage 56:24 53:45 23,55 km/u 2:32 min/km
Het staat er echt... Ok, ik zat er 25 seconden naast.
Volledige uitslagen op http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2011103008219 ... De Droomtijdloop werd altijd eens in de 5 jaar gelopen, dus in 2016 is ie misschien weer.
Dankje! Moet ik allemaal nog ff uitzoeken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed verhaal! Wil die site volgen, dus nu nog rss toevoegen
Ging uitsteekbaarquote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Quoi het volgende:
Ik ging nog ff lopen net
10x 500m's op 5:30-5:40 min/km. Laatste op 5:00 min/km
[..]
Dankje! Moet ik allemaal nog ff uitzoeken.
@Murmeli @YUR thanks
@YUR hoe was jouw parcourswachtklus mét babs?
Snelle!!quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Quoi het volgende:
Ik ging nog ff lopen net
[..]
Dankje! Moet ik allemaal nog ff uitzoeken.
@Murmeli @YUR thanks
@YUR hoe was jouw parcourswachtklus mét babs?
Oh nee daar gaat het me niet om hoor. Nu ik niks kan uploaden staat mijn tijd van 1.50.39. Maar ik wou graag mijn verloop zien. En ik denk dat ik ook m'n snelste 15 liep, maar dat weet ik nu dus ook niet.quote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stats of niet, ik geloof je hoor!![]()
stats zijn leuk maar waarom zou iemand om zijn eindtijd liegen, daar heb je toch alleen je eigen mee?
Geen tussentijden geregistreerd door de organisatie?quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh nee daar gaat het me niet om hoor. Nu ik niks kan uploaden staat mijn tijd van 1.50.39. Maar ik wou graag mijn verloop zien. En ik denk dat ik ook m'n snelste 15 liep, maar dat weet ik nu dus ook niet.
Oh daar heb ik nog niet naar gekeken. Slimme Yukiquote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen tussentijden geregistreerd door de organisatie?
quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Quoi het volgende:
Ik ging nog ff lopen net
Zondequote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog niet naar gekeken. Slimme Yukiff kiekn
Edit: zo te zien niet
Nu pas gelezen, erg tof!quote:Op zondag 27 april 2014 19:40 schreef Quoi het volgende:
Mijn hardloopavontuurtje van vorige week eindelijk vormgegeven in mijn nieuwe blog. Krijgt morgen nog een mooie échte URL en er moeten nog wat schoonheidsfouten uit en er komt nog veul meer bij, maar maintenant, c'est ça
Geweldigquote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker, dat soort sprintjes! Over 6 weken ofzo weer, of 7. Nou ja, als we terug zijn van vakantie!
Apart is dat hè? Je merkt daar wel je vooruitgang aan. Mijn 400'jes op de baan zijn ook meestal zo rond de 5.00min/km. Het gaat met de tijd steeds makkelijker. Als ik dat ooit toch eens 5km lang vol zou kunnen houden! Die tijd komt misschien nog wel!quote:Op zondag 27 april 2014 22:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
GeweldigIk moet zeggen dat ik de 5:00 vrij snel 'vond' en volhield, comfortabel.
Die ga ik vaker opzoekenBen alleen nu best op/stuk.
Jij eerst maar eens een marathon lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de site zag ik na thuiskomst aan dat mijn nettotijd 1:56:24 is en mijn brutotijd 2:04:10. Blijf het toch beetje vreemd vinden dat er voor de ranglijst de brutotijden gebruikt worden.
http://www.endomondo.com/workouts/330222461/5539573
[ Bericht 1% gewijzigd door Voccar op 27-04-2014 23:32:24 ]
quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef Voccar het volgende:
Hierbij nu ook mijn verslag na een geweldige middag met een fantastische sfeer in en rond Enschede:Je gebruikt niet de juiste link...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de site zag ik na thuiskomst aan dat mijn nettotijd 1:56:24 is en mijn brutotijd 2:04:10. Blijf het toch beetje vreemd vinden dat er voor de ranglijst de nettotijden gebruikt worden.
http://www.endomondo.com/workouts/
Je moet boven het gps kaartje de share knop gebruiken om de juiste link te kunnen delen.
Goed gelopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Yuki het volgende:
Wat een debuut, Voccar!
Maar hoezo is het raar als de nettotijden gebruikt worden voor de ranglijst? Dat is toch juist fijn?In de echte atletiek is je brutotijd is altijd je echte tijd. Daardoor komt de uitslag precies overeen met de volgorde van binnenkomst; wel zo prettig voor de toeschouwers en de tv-kijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor recreatielopers is er wat voor te zeggen om de netto-tijd te gebruiken; aan de andere kant, de meeste mensen maakt het toch niet uit of ze 1623e of 1624e zijn geworden.
Precies andersom toch? Netto is tussen start en finish. Bruto is gemeten vanaf het startschot. Dus als diegene vooraan gestart is en je zou tegelijk over de finish komen, heb jij een snellere netto tijd, maar heb je dezelfde brutotijd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Yuki het volgende:
In Naaldwijk werden brutotijden gebruikt, waardoor ik eindigde onder een dame die langzamer gelopen had maar blijkbaar vooraan was gestart
Ja, voor prijzen en dergelijken rekenen ze ook altijd bruto tijd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:29 schreef pijll het volgende:
[..]
In de echte atletiek is je brutotijd is altijd je echte tijd. Daardoor komt de uitslag precies overeen met de volgorde van binnenkomst; wel zo prettig voor de toeschouwers en de tv-kijkers.
Voor recreatielopers is er wat voor te zeggen om de netto-tijd te gebruiken; aan de andere kant, de meeste mensen maakt het toch niet uit of ze 1623e of 1624e zijn geworden.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Yuki het volgende:
Wat een debuut, Voccar!
Maar hoezo is het raar als de nettotijden gebruikt worden voor de ranglijst? Dat is toch juist fijn?Ben blijkbaar niet zo scherp meer, bedoelde inderdaad de brutotijden. De ranglijst geeft nu niet de echte tijd weer die iedereen over de HM doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dus wel de volgorde waarin iedereen binnenkomt. En dat is tenslotte waar het in een wedstrijd om draait.quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ben blijkbaar niet zo scherp meer, bedoelde inderdaad de brutotijden. De ranglijst geeft nu niet de echte tijd weer die iedereen over de HM doet.
quote:Op maandag 28 april 2014 00:26 schreef Nanook24 het volgende:
O en pijll als je meeloopt met de Hoorn Marathon kun je met die mevrouw van de foto op de foto.
Ja maar ze is een of andere miss. Die komen alleen maar om medialles om te hangen bij winnaars en op de foto te gaan met mensen die dat willen. Daar is niks engs aan.quote:
Ik weet 't, maar was tot nu toe gewend aan evenementen waarbij de ranglijst wel op nettotijd gesorteerd wordt en dat alleen de eerste 10-20 finishers het moeten doen met hun brutotijd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:29 schreef pijll het volgende:
[..]
In de echte atletiek is je brutotijd is altijd je echte tijd. Daardoor komt de uitslag precies overeen met de volgorde van binnenkomst; wel zo prettig voor de toeschouwers en de tv-kijkers.
Euh... Misschien verwoordde ik 't niet heel duidelijk gisteravond laat maar dit is wat ik bedoelde.quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Wolve000 het volgende:
Mooi resultaat voccar!
En ook sjaapje, zeker niet slecht hoor!
[..]
Precies andersom toch? Netto is tussen start en finish. Bruto is gemeten vanaf het startschot. Dus als diegene vooraan gestart is en je zou tegelijk over de finish komen, heb jij een snellere netto tijd, maar heb je dezelfde brutotijd.
Bij mijn vorige loopje kreeg je niet eens een nettotijd.quote:Op maandag 28 april 2014 06:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar was tot nu toe gewend aan evenementen waarbij de ranglijst wel op nettotijd gesorteerd wordt en dat alleen de eerste 10-20 finishers het moeten doen met hun brutotijd.
Niet dat ik ooit een gooi naar een podium kan doen ofzomaar het staat wat suf als iemand ongeveer 30sec langer doet over de afstand maar op de ranglijst toch boven je staat.
[..]
Euh... Misschien verwoordde ik 't niet heel duidelijk gisteravond laat maar dit is wat ik bedoelde.
Zij startte vooraan, ik kwam na ca 30sec over de start. Zij finishte iets voor mij maar heeft langer over de afstand gedaan. Op de ranglijst, gebaseerd op brutotijd, staat ze dus boven me máár haar nettotijd is groter (ergo langzamer) dan die van mij.
oei die is wel vet!quote:Op zondag 27 april 2014 19:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
http://connect.garmin.com/activity/484133774
Check!quote:Op maandag 28 april 2014 07:28 schreef streamnl het volgende:
![]()
verslagen!!
![]()
![]()
Straks alles lezen.
@YUR zou jij mijn afstand van Leudal (11mei) kunnen veranderen in 16km?
De 29k komt net een paar weken te vroeg.
Ow, dit kwam ik ook net vertellen. Echt. Het interesseert me geen zier of ik nou een plekje hoger of lager eindig. Ik onthou toch alleen mijn eindtijd. Behalve bij de Eindhoven Airport Run. Maar daar onthou ik dat ik 33ste was, omdat dat zo belachelijk hoog was. En misschien was ik netto wel 32ste, geen ideequote:Op maandag 28 april 2014 07:34 schreef YUR het volgende:
En om even aan te haken: De klassering maakt mij echt geen fluit uit
In ieder geval gefeliciteerd met zo een mooie eindtijd op je eerste HM wedstrijd!quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ben blijkbaar niet zo scherp meer, bedoelde inderdaad de brutotijden. De ranglijst geeft nu niet de echte tijd weer die iedereen over de HM doet.
Hierbij nu ook mijn verslag na een geweldige middag met een fantastische sfeer in en rond Enschede:Top! Gezien het feit dat je klaarblijkelijk nog redelijk fris over de finish kwam geeft aan dat je inderdaad sneller kan. Ik kwam in Egmond ook semi-fris over de finish in 1.57 en liep nu 1.50. Dus de volgende keer kun je misschien wel sneller starten. Het lijkt in het begin snel, en het wordt ZWAAR maar je kan er wel een toptijd uitpersen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de site zag ik na thuiskomst aan dat mijn nettotijd 1:56:24 is en mijn brutotijd 2:04:10. Blijf het toch beetje vreemd vinden dat er voor de ranglijst de brutotijden gebruikt worden.
Ik merkte nu dat ik niet genoeg energie had en moest dus overal banenen pakken enzo.
Ga tijdens mijn LDL's maar eens met gelletjes expirimenteren. Dan is die sub 1.50 ook makkelijker te doen qua energievulling maar ook zodat ik die dingen niet hoef aan te pakken en geen tijd verlies.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Hierbij nu ook mijn verslag na een geweldige middag met een fantastische sfeer in en rond Enschede:Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de site zag ik na thuiskomst aan dat mijn nettotijd 1:56:24 is en mijn brutotijd 2:04:10. Blijf het toch beetje vreemd vinden dat er voor de ranglijst de brutotijden gebruikt worden.
Goed gedaan man. Eerste wedstrijdje meteen hm onder de 2 uur. Supergaaf!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Hahahaha!quote:Op maandag 28 april 2014 08:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dank je wel voor je review Frsh!
Of eigenlijk niet.....nu wil ik er ook een,juist nubik me zo goed aan mijn hardloopbudget hou
Volgens mij is Swets niet helemaal tevreden over de barometrische hoogtemeting in zijn Suunto. Volgens mij is de softwarematige correctie op basis van kaarten zoals op Garmin Connect nog het betrouwbaarst.quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Ja Dankjewel Frsh! Had het idee dat deze ook een barometer had, was dus ook al aan het kijken, maar niet dus. Toch eens even verder kijken dan.
Maar goed dat 'ie bevalt!
Zoiets staat mij ook bij. Ik meen dat zijn start en finish een aantal meter scheelt qua hoogte.quote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij is Swets niet helemaal tevreden over de barometrische hoogtemeting in zijn Suunto. Volgens mij is de softwarematige correctie op basis van kaarten zoals op Garmin Connect nog het betrouwbaarst.
Mja, dat is ook niet heel betrouwbaar heb ik gemerkt. Resolutie van de kaarten schijnt erg laag te zijn. Maar om echt goed hoogtemeters te meten is best lastig volgens mijquote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij is Swets niet helemaal tevreden over de barometrische hoogtemeting in zijn Suunto. Volgens mij is de softwarematige correctie op basis van kaarten zoals op Garmin Connect nog het betrouwbaarst.
Dit.quote:Op maandag 28 april 2014 08:54 schreef YUR het volgende:
Hoogtemeters zijn voor mij net zo belangrijk als de ranglijst van een loopje
We zijn toch maar een stelletje recreanten
Mneuh...recreatief trailen: Als het maar leuk is!quote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit.
Maar als je wilt trailen is t misschien anders
Dat sws maar een beetje een indicatie is dan toch leuk. Extra leukquote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Mneuh...recreatief trailen: Als het maar leuk is!
in principe met alle horloges, kwestie van GPX importeren.quote:Op maandag 28 april 2014 08:46 schreef Murmeli het volgende:
Nog steeds brak
Frsh, wat kostte dit horloge?
Met welke horloges kan je je loopjes nou ook in endo zetten?
Thanks!quote:Op maandag 28 april 2014 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
in principe met alle horloges, kwestie van GPX importeren.
Maar Endo werkt het beste met Garmin, dan kun je ook je hartslag enzo erbij krijgen in de grafiekjes
in je gpx zitten alle grafiekjes he. Ook HR en cadance enzoquote:Op maandag 28 april 2014 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
in principe met alle horloges, kwestie van GPX importeren.
Maar Endo werkt het beste met Garmin, dan kun je ook je hartslag enzo erbij krijgen in de grafiekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |