Mijn eerstvolgendequote:
Goed gedaan hoor! In mijn wereld telt de PR op je Garmin ookquote:
Exact weet ik het niet, want de Garmin was leeg, maar het zal vandaag tussen 15 en 20km zijn geweest.quote:Op zondag 27 april 2014 19:40 schreef Murmeli het volgende:
Mooi stipstreep. Hoeveel heb je nu gelopen vandaag?
Flink stuk! Lekkerquote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Exact weet ik het niet, want de Garmin was leeg, maar het zal vandaag tussen 15 en 20km zijn geweest.
Goed verhaal! Wil die site volgen, dus nu nog rss toevoegenquote:Op zondag 27 april 2014 19:40 schreef Quoi het volgende:
Mijn hardloopavontuurtje van vorige week eindelijk vormgegeven in mijn nieuwe blog. Krijgt morgen nog een mooie échte URL en er moeten nog wat schoonheidsfouten uit en er komt nog veul meer bij, maar maintenant, c'est ça
[..]
Goed gedaan hoor! In mijn wereld telt de PR op je Garmin ook![]()
En nu... heb ik eigenlijk nog zin om te gaan lopen!
quote:Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mooie tijd DW!
Jero, je zat inderdaad in N70 gebied. Een prachtige omgeving om helemaal naar de klote te gaan.
Stipstreep heeft zich uit de auto laten zetten om de laatste kilometers naar huis te rennen. De bedoeling was St.Jansberg. Eenmaal uit de auto het plan aangepast want in verte lokte het Reichswald. Wellicht onverstandig, want geen lunch gehad en eind van de middag en net twee-en-een-half uur in het zwembad gelegen, maar de lokroep was te sterk.
[ afbeelding ]
Met de karakteristieke betonnen grenspalen aan de rand. Pad is .nl, bos is .de.
[ afbeelding ]
Reichswald door en weer terug Nederland in, via een prachtig stuk gras (gespoilerd voor Hats).Brrrr gras. Thanks voor de spoiler (al klikte ik tochSPOILER: gras!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsnog de St.Jansberg over. Daarna werden de benen zwaar, maar gelukkig was er licht aan het eind van de bostunnel.
[ afbeelding ]
De laatste 8km waren gelukkig enigzins vlak met netto zelfs een daling. Al met al een heerlijk begin van mijn voorgenomen post-schouderblessureherstart. Mede dankzij deze trail heb ik afgelopen week meer kilometers gemaakt dan de 5 weken hiervoor bij elkaar. Het voelt goed!)
Maar fijn om te zien dat je weer lekker bezig bent!
Ik heb het idee dat die pacers echt nooit constant lopenquote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
1 van de 2 pacers van de 1.50 heb ik trouwens 3 keer gepasseerd. Tweemaal moest hij zeiken, en bij kilometer 19 ofzo had hij kramp en kon die volgens mij niet echt meer. Heeft me geloof ik ook niet meer ingehaald.
Deze had een bijzondere interval.quote:Op zondag 27 april 2014 19:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die pacers echt nooit constant lopenBest gek.
Dan moet ie geen pacer worden.quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Deze had een bijzondere interval.
Bij zijn eerste plaspauze liep hij weer achter me aan om bij te komen, ik zei nog "pacen, niet piesen", maar aan zijn schaapachtige blik achterom vond hij het niet grappig.
Leukquote:Op zondag 27 april 2014 19:40 schreef Quoi het volgende:
Mijn hardloopavontuurtje van vorige week eindelijk vormgegeven in mijn nieuwe blog. Krijgt morgen nog een mooie échte URL en er moeten nog wat schoonheidsfouten uit en er komt nog veul meer bij, maar maintenant, c'est ça
[..]
Goed gedaan hoor! In mijn wereld telt de PR op je Garmin ook![]()
En nu... heb ik eigenlijk nog zin om te gaan lopen!
stats of niet, ik geloof je hoor!quote:Op zondag 27 april 2014 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ruk mijn logje van vandaag is spontaan verdwenen.
Ding loopt echt te kutten met een niet goed voltooide firmwareupdate.
Net gerest MET behoud van data. Maar klaarblijkelijk had hij toch geen zin om die van vandaag te onthouden.
Terwijl op de horloge bij de wekelijkse totalen netjes 21.3km staat in 1.50.32
Wat stomquote:Op zondag 27 april 2014 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ruk mijn logje van vandaag is spontaan verdwenen.
Ding loopt echt te kutten met een niet goed voltooide firmwareupdate.
Net gerest MET behoud van data. Maar klaarblijkelijk had hij toch geen zin om die van vandaag te onthouden.
Terwijl op de horloge bij de wekelijkse totalen netjes 21.3km staat in 1.50.32
Je hebt ook mensen die liegen dat ze een marathon gelopen hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stats of niet, ik geloof je hoor!![]()
stats zijn leuk maar waarom zou iemand om zijn eindtijd liegen, daar heb je toch alleen je eigen mee?
Nou, je bent Daywalk3er af. Vanaf nu mag je jezelf Dayrunn3r noemen. Gefeliciteerd met deze mooie PR!!quote:Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok mijn tweede HM, een jaar en een week nadat ik mijn eerste wedstrijd ooit liep. De 10k in Enschedee.
Vorig jaar was het een de hele dag volle zon maar nu zag ik op tv al dat het begon te miezeren bij de start van de marathon. Toen ik evenlater zelf weg wou rijden spoelde het hier en tijdens de rit uit de lucht, maar gelukkig was het in Enschede nog steeds aan het miezeren. Auto geparkeerd, kilometertje lopen voor mijn startnummer, kilometertje hardlopen terug om vast wat op te warmen en zo door de startvakken in. Ik had mijn virtual pacer van garmin ingesteld op 5.20/km zodat ik onder de 1.55 zou duiken.
Ik liep langs de ballon van 2.00 en blijkbaar miste ik 1.55 want ik stond ineens achter de pacers van 1.50. Nouja omdat het vorig jaar ook veel inhaalwerk was had ik zoiets van nou, dan halen ze mij maar in, dus lekker gestart op 1.50. Eigenlijk liep ik best lekker op 5.10/km ongeveer dus ik besloot om aan te kijken of dat een tempo zou zijn wat ik vol zou kunnen houden.
Dus ik lekker lopen, mensen inhalen, drinken pakken enz enz. Bij de momenten dat het heuvelop ging merkte ik dat ik best veel energie van mezelf aan het vragen was maar ik liet me er niet van weerhouden om dom door te stomen. Dan maar aan het eind helemaal kapot. Na 13km begon ik te merken dat het zwaarder werd dus heb ik vanaf toen waar ik energiedrank en bananen zag dit allemaal maar gepakt. Ook rond die tijd even de een boom wat extra vocht gegeven. Bij kilometer 17/18 zat ik er he-le-maal doorheen en was het na even een paar meter lopen echt flink werken om een tempo te blijven houden om bij de finish te komen maar dit is uiteindelijk toch nog met een redelijke pace gelukt. Volgens de site gefinisht in 1:50:39, echter gaf mijn garmin al iets eerder de 21.1km aan waar ik 1.49.nogiets op mijn horloge zag.
Statistieken komen nog. Garmin zit half in een update enzo vast dus ik krijg mijn loopje nog niet echt geupload.
les 1 in hardlopen: "als een pacer ziet dat er een p.r. in de lucht hangt is zijn werk gedaan en stapt hij uit"quote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
1 van de 2 pacers van de 1.50 heb ik trouwens 3 keer gepasseerd. Tweemaal moest hij zeiken, en bij kilometer 19 ofzo had hij kramp en kon die volgens mij niet echt meer. Heeft me geloof ik ook niet meer ingehaald.
Wet, wet, wet... Da's een groot woord.quote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef Wolve000 het volgende:
Heette dat niet de wet van pijll?
Maar mooi hoor, dw!
Goedemorgenquote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stats of niet, ik geloof je hoor!![]()
stats zijn leuk maar waarom zou iemand om zijn eindtijd liegen, daar heb je toch alleen je eigen mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |