SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de site zag ik na thuiskomst aan dat mijn nettotijd 1:56:24 is en mijn brutotijd 2:04:10. Blijf het toch beetje vreemd vinden dat er voor de ranglijst de brutotijden gebruikt worden.
http://www.endomondo.com/workouts/330222461/5539573
[ Bericht 1% gewijzigd door Voccar op 27-04-2014 23:32:24 ]
quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef Voccar het volgende:
Hierbij nu ook mijn verslag na een geweldige middag met een fantastische sfeer in en rond Enschede:Je gebruikt niet de juiste link...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de site zag ik na thuiskomst aan dat mijn nettotijd 1:56:24 is en mijn brutotijd 2:04:10. Blijf het toch beetje vreemd vinden dat er voor de ranglijst de nettotijden gebruikt worden.
http://www.endomondo.com/workouts/
Je moet boven het gps kaartje de share knop gebruiken om de juiste link te kunnen delen.
Goed gelopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Yuki het volgende:
Wat een debuut, Voccar!
Maar hoezo is het raar als de nettotijden gebruikt worden voor de ranglijst? Dat is toch juist fijn?In de echte atletiek is je brutotijd is altijd je echte tijd. Daardoor komt de uitslag precies overeen met de volgorde van binnenkomst; wel zo prettig voor de toeschouwers en de tv-kijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor recreatielopers is er wat voor te zeggen om de netto-tijd te gebruiken; aan de andere kant, de meeste mensen maakt het toch niet uit of ze 1623e of 1624e zijn geworden.
Precies andersom toch? Netto is tussen start en finish. Bruto is gemeten vanaf het startschot. Dus als diegene vooraan gestart is en je zou tegelijk over de finish komen, heb jij een snellere netto tijd, maar heb je dezelfde brutotijd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Yuki het volgende:
In Naaldwijk werden brutotijden gebruikt, waardoor ik eindigde onder een dame die langzamer gelopen had maar blijkbaar vooraan was gestart
Ja, voor prijzen en dergelijken rekenen ze ook altijd bruto tijd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:29 schreef pijll het volgende:
[..]
In de echte atletiek is je brutotijd is altijd je echte tijd. Daardoor komt de uitslag precies overeen met de volgorde van binnenkomst; wel zo prettig voor de toeschouwers en de tv-kijkers.
Voor recreatielopers is er wat voor te zeggen om de netto-tijd te gebruiken; aan de andere kant, de meeste mensen maakt het toch niet uit of ze 1623e of 1624e zijn geworden.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Yuki het volgende:
Wat een debuut, Voccar!
Maar hoezo is het raar als de nettotijden gebruikt worden voor de ranglijst? Dat is toch juist fijn?Ben blijkbaar niet zo scherp meer, bedoelde inderdaad de brutotijden. De ranglijst geeft nu niet de echte tijd weer die iedereen over de HM doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dus wel de volgorde waarin iedereen binnenkomt. En dat is tenslotte waar het in een wedstrijd om draait.quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ben blijkbaar niet zo scherp meer, bedoelde inderdaad de brutotijden. De ranglijst geeft nu niet de echte tijd weer die iedereen over de HM doet.
quote:Op maandag 28 april 2014 00:26 schreef Nanook24 het volgende:
O en pijll als je meeloopt met de Hoorn Marathon kun je met die mevrouw van de foto op de foto.
Ja maar ze is een of andere miss. Die komen alleen maar om medialles om te hangen bij winnaars en op de foto te gaan met mensen die dat willen. Daar is niks engs aan.quote:
Ik weet 't, maar was tot nu toe gewend aan evenementen waarbij de ranglijst wel op nettotijd gesorteerd wordt en dat alleen de eerste 10-20 finishers het moeten doen met hun brutotijd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:29 schreef pijll het volgende:
[..]
In de echte atletiek is je brutotijd is altijd je echte tijd. Daardoor komt de uitslag precies overeen met de volgorde van binnenkomst; wel zo prettig voor de toeschouwers en de tv-kijkers.
Euh... Misschien verwoordde ik 't niet heel duidelijk gisteravond laat maar dit is wat ik bedoelde.quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Wolve000 het volgende:
Mooi resultaat voccar!
En ook sjaapje, zeker niet slecht hoor!
[..]
Precies andersom toch? Netto is tussen start en finish. Bruto is gemeten vanaf het startschot. Dus als diegene vooraan gestart is en je zou tegelijk over de finish komen, heb jij een snellere netto tijd, maar heb je dezelfde brutotijd.
Bij mijn vorige loopje kreeg je niet eens een nettotijd.quote:Op maandag 28 april 2014 06:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar was tot nu toe gewend aan evenementen waarbij de ranglijst wel op nettotijd gesorteerd wordt en dat alleen de eerste 10-20 finishers het moeten doen met hun brutotijd.
Niet dat ik ooit een gooi naar een podium kan doen ofzomaar het staat wat suf als iemand ongeveer 30sec langer doet over de afstand maar op de ranglijst toch boven je staat.
[..]
Euh... Misschien verwoordde ik 't niet heel duidelijk gisteravond laat maar dit is wat ik bedoelde.
Zij startte vooraan, ik kwam na ca 30sec over de start. Zij finishte iets voor mij maar heeft langer over de afstand gedaan. Op de ranglijst, gebaseerd op brutotijd, staat ze dus boven me máár haar nettotijd is groter (ergo langzamer) dan die van mij.
oei die is wel vet!quote:Op zondag 27 april 2014 19:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
http://connect.garmin.com/activity/484133774
Check!quote:Op maandag 28 april 2014 07:28 schreef streamnl het volgende:
![]()
verslagen!!
![]()
![]()
Straks alles lezen.
@YUR zou jij mijn afstand van Leudal (11mei) kunnen veranderen in 16km?
De 29k komt net een paar weken te vroeg.
Ow, dit kwam ik ook net vertellen. Echt. Het interesseert me geen zier of ik nou een plekje hoger of lager eindig. Ik onthou toch alleen mijn eindtijd. Behalve bij de Eindhoven Airport Run. Maar daar onthou ik dat ik 33ste was, omdat dat zo belachelijk hoog was. En misschien was ik netto wel 32ste, geen ideequote:Op maandag 28 april 2014 07:34 schreef YUR het volgende:
En om even aan te haken: De klassering maakt mij echt geen fluit uit
In ieder geval gefeliciteerd met zo een mooie eindtijd op je eerste HM wedstrijd!quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ben blijkbaar niet zo scherp meer, bedoelde inderdaad de brutotijden. De ranglijst geeft nu niet de echte tijd weer die iedereen over de HM doet.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef Voccar het volgende:
Hierbij nu ook mijn verslag na een geweldige middag met een fantastische sfeer in en rond Enschede:Top! Gezien het feit dat je klaarblijkelijk nog redelijk fris over de finish kwam geeft aan dat je inderdaad sneller kan. Ik kwam in Egmond ook semi-fris over de finish in 1.57 en liep nu 1.50. Dus de volgende keer kun je misschien wel sneller starten. Het lijkt in het begin snel, en het wordt ZWAAR maar je kan er wel een toptijd uitpersen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de site zag ik na thuiskomst aan dat mijn nettotijd 1:56:24 is en mijn brutotijd 2:04:10. Blijf het toch beetje vreemd vinden dat er voor de ranglijst de brutotijden gebruikt worden.
http://www.endomondo.com/workouts/330222461/5539573
Ik merkte nu dat ik niet genoeg energie had en moest dus overal banenen pakken enzo.
Ga tijdens mijn LDL's maar eens met gelletjes expirimenteren. Dan is die sub 1.50 ook makkelijker te doen qua energievulling maar ook zodat ik die dingen niet hoef aan te pakken en geen tijd verlies.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |