Wat is die regel? (Snapte het verhaal nietquote:Op zondag 27 april 2014 20:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Wet, wet, wet... Da's een groot woord.
Maar het is wel de regel die ik voor mijn eigen pr's aanhoud.
Toch een goede tijd gelopen, dw!
0 km dus. Niet gelogd, is niet gelopen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Exact weet ik het niet, want de Garmin was leeg, ...
altijd....bio -ritme FTWquote:
Ik houd als regels voor mijn pr's aan:quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is die regel? (Snapte het verhaal niet)
* ..-._---_-.- is slachtoffer van de tweede wet van pijllquote:Op zondag 27 april 2014 20:21 schreef pijll het volgende:
[..]
0 km dus. Niet gelogd, is niet gelopen.
Ik verzin de hardloopwetten waar je bij staat
ik ben het voor een groot deel met je regels eens.quote:Op zondag 27 april 2014 20:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik houd als regels voor mijn pr's aan:
- alleen tijdens een wedstrijd
- alleen tijden die door de organisatie zijn gemeten
- netto-tijden indien beschikbaar, anders bruto-tijden (dus in dat geval nooit mijn zelfgemeten netto-tijd)
- alleen de afstand van de wedstrijd (dus bv geen 20km-pr tijdens een HM*)
- als de afstand te lang is, niet terugrekenen
- als de afstand (waarschijnlijk) te kort is, telt het pr niet.
Om die voorlaatste ging het hier.
Maar dit zijn mijn regels, hoeft verder niemand zich wat van aan te trekken.
* wat dus betekent dat mijn pr op de 20 bijna een half uur langzamer is dan dat op de 21.
Das wel lekker inderdaad. Anders blijf je zo'n achterloopgevoel hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
altijd....bio -ritme FTW
En even rustig het nieuws en al mijn werk-emails door nemen voordat de drukte begint
Die vind ik dubieus. Als er een mat ligt bij 20k is er geen reden waarom je geen 20k PR kan lopen tijdens een HM.quote:Op zondag 27 april 2014 20:27 schreef pijll het volgende:
[..]
- alleen de afstand van de wedstrijd (dus bv geen 20km-pr tijdens een HM*)
Ja, dan moet je toch wat...quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben het voor een groot deel met je regels eens.
Alleen telt voor mij mijn zelfgemeten netto tijd. Dit doe ik zo omdat je imo toch altijd later je garmin indruk dan dat je over de finish kom.
En bij bijna geen een van de evenementen waar ik aan mee doe is er chip-registratie
Nou ja...quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Levitas het volgende:
Mijn eigen eindtijden en officieuze gemeten eindtijden verschillen altijd hooguit 1 seconde. Die ene seconde boeit me dan geen reet
Als er een mat ligt bij de start klopt het doorgaans wel alleen kan de gemeten afstand verschillen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Levitas het volgende:
Mijn eigen eindtijden en officieuze gemeten eindtijden verschillen altijd hooguit 1 seconde. Die ene seconde boeit me dan geen reet
In dat geval pak ik dan ook m`n eigen gemeten tijdquote:Op zondag 27 april 2014 20:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nou ja...
Stel ik zou een 10K loopje lopen en Garmin zegt 0:44:59 en de officiële tijd zou 0:45:00 zijn...
Dan zou ik toch flink balen van die ene seconde
Lekker bezig!!quote:Op zondag 27 april 2014 20:44 schreef Yuki het volgende:
WOW!
Ik was 31e vrouw (van de 72) op de 5km vandaag. Geregistreerde tijd: 30:28
Ik doe voldoende loopjes dat het mij niet zoveel kan schelen als er eentje te kort is.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel lekker inderdaad. Anders blijf je zo'n achterloopgevoel hebben.
@pijll: ik vind het best normale regels eigk. Alleen die te korte afstand is wel mehhh want dan telt mijn 5K PR niet(ik heb toen gewoon doorgelopen tot het wel 5K was en die tijd onthouden maar moet hem eigenlijk een keer over doen. Denk ook wel dat ik hem nu sneller dan 28.30 (ongeveer) kan lopen
ik tel hem vor mijzelf mee als een PR als de wedstrijd geadverteerd staat als een HMquote:Op zondag 27 april 2014 20:50 schreef pijll het volgende:
(Zoals mijn HM record 53:20 is, maar niet telt omdat het parcours 200 meter te kort was
Dat doe ik ook meestal (niet met HM's dan), maar als een parcours duidelijk flink te kort is, tel ik m niet mee. Zoals bijvoorbeeld bij de Arnhemse Meisjesloop, die is "5km", maar in de praktijk altijd zo'n 350m te kort. Tja, dan houd ik ook mezelf voor de gek. Die loop ik dus vooral voor de gezelligheidquote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik tel hem vor mijzelf mee als een PR als de wedstrijd geadverteerd staat als een HM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |