quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef Voccar het volgende:
Hierbij nu ook mijn verslag na een geweldige middag met een fantastische sfeer in en rond Enschede:Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de site zag ik na thuiskomst aan dat mijn nettotijd 1:56:24 is en mijn brutotijd 2:04:10. Blijf het toch beetje vreemd vinden dat er voor de ranglijst de brutotijden gebruikt worden.
http://www.endomondo.com/workouts/330222461/5539573
Goed gedaan man. Eerste wedstrijdje meteen hm onder de 2 uur. Supergaaf!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Hahahaha!quote:Op maandag 28 april 2014 08:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dank je wel voor je review Frsh!
Of eigenlijk niet.....nu wil ik er ook een,juist nubik me zo goed aan mijn hardloopbudget hou
Volgens mij is Swets niet helemaal tevreden over de barometrische hoogtemeting in zijn Suunto. Volgens mij is de softwarematige correctie op basis van kaarten zoals op Garmin Connect nog het betrouwbaarst.quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Ja Dankjewel Frsh! Had het idee dat deze ook een barometer had, was dus ook al aan het kijken, maar niet dus. Toch eens even verder kijken dan.
Maar goed dat 'ie bevalt!
Zoiets staat mij ook bij. Ik meen dat zijn start en finish een aantal meter scheelt qua hoogte.quote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij is Swets niet helemaal tevreden over de barometrische hoogtemeting in zijn Suunto. Volgens mij is de softwarematige correctie op basis van kaarten zoals op Garmin Connect nog het betrouwbaarst.
Mja, dat is ook niet heel betrouwbaar heb ik gemerkt. Resolutie van de kaarten schijnt erg laag te zijn. Maar om echt goed hoogtemeters te meten is best lastig volgens mijquote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij is Swets niet helemaal tevreden over de barometrische hoogtemeting in zijn Suunto. Volgens mij is de softwarematige correctie op basis van kaarten zoals op Garmin Connect nog het betrouwbaarst.
Dit.quote:Op maandag 28 april 2014 08:54 schreef YUR het volgende:
Hoogtemeters zijn voor mij net zo belangrijk als de ranglijst van een loopje
We zijn toch maar een stelletje recreanten
Mneuh...recreatief trailen: Als het maar leuk is!quote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit.
Maar als je wilt trailen is t misschien anders
Dat sws maar een beetje een indicatie is dan toch leuk. Extra leukquote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Mneuh...recreatief trailen: Als het maar leuk is!
in principe met alle horloges, kwestie van GPX importeren.quote:Op maandag 28 april 2014 08:46 schreef Murmeli het volgende:
Nog steeds brak
Frsh, wat kostte dit horloge?
Met welke horloges kan je je loopjes nou ook in endo zetten?
Thanks!quote:Op maandag 28 april 2014 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
in principe met alle horloges, kwestie van GPX importeren.
Maar Endo werkt het beste met Garmin, dan kun je ook je hartslag enzo erbij krijgen in de grafiekjes
in je gpx zitten alle grafiekjes he. Ook HR en cadance enzoquote:Op maandag 28 april 2014 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
in principe met alle horloges, kwestie van GPX importeren.
Maar Endo werkt het beste met Garmin, dan kun je ook je hartslag enzo erbij krijgen in de grafiekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |