Het is wel de eerste open RG sinds 2004 denk ik. Da's wel positief. Vind het alleen jammer dat het komt doordat de toppers momenteel niet top zijn. Heb liever dat het is omdat de subtop beter wordt.quote:
Ja, alleen gaat het juist om die belangrijke momenten. Daar is hij altijd op zijn best en nu juist niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:04 schreef Norrage het volgende:
En dat terwijl Rafa, behalve wat onzekerheid aan het einde, gewon zijn beste gravelpot van het jaar speelde.
hij kan nummer 1 weer worden voor RG als hij goed presteert in madrid/rome (hoeft bijna geen punten verdedigen)quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:03 schreef Norrage het volgende:
![]()
Leuk gravelseizoen zo. Hopelijk kan Djoko zijn blessure overwinnen,.
Dat lijkt het algemene gevoelen in dit topic te zijn.quote:
Ja, maar wat zou de aanleiding daarvoor nou zijn, die AO-finale?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:50 schreef 1239758715981 het volgende:
Nadal is wel een beetje van het padje af, hoor.
Dat is waar. Best-of-five maakt de zaak zeker anders, want dan heeft hij veel meer gelegenheid om zichzelf te herstellen als hij achter staat.quote:Maar toch, best of 3 is heel anders dan best of 5 dus ik vind Nadal nog steeds favoriet voor RG (afhankelijk van de pols van Djokovic).
De AO finale zelf verloor hij ook al mentaal, heel apart.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar wat zou de aanleiding daarvoor nou zijn, die AO-finale?
[..]
Dat is waar. Best-of-five maakt de zaak zeker anders, want dan heeft hij veel meer gelegenheid om zichzelf te herstellen als hij achter staat.
Ja, ik snap dat gewoon niet. Sowieso snap ik niet wat nou maakt dat ze keer op keer opnieuw vertrouwen moeten opbouwen. Je zou toch zeggen dat je een bepaald basisvertrouwen hebt als je zo veel hebt gewonnen maar dat werkt kennelijk niet zo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De AO finale zelf verloor hij ook al mentaal, heel apart.
Ik deze:quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:46 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vindecht de leukste smiley ooit
Ja, inderdaad.quote:Zou leuk zijn als Nishikori hier het toernooi pakt trouwens.
als jij iets doms zegt mijn reactie is meestalquote:
vind ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat gewoon niet. Sowieso snap ik niet wat nou maakt dat ze keer op keer opnieuw vertrouwen moeten opbouwen. Je zou toch zeggen dat je een bepaald basisvertrouwen hebt als je zo veel hebt gewonnen maar dat werkt kennelijk niet zo.
Wat ik zie gebeuren bij RG is dat Nadal zijn eerste drie of vier partijen makkelijk wint en dan opeens weer in de kwartfinale of de halve finale verliest. Eigenlijk net als hiier in Barcelona. In zijn partij tegen Dodig leek hij weer zijn vertrouwen terug te hebben, maar één partij is daar toch te weinig voor kennelijk. Hij heeft nu een toernooioverwinning nodig. In Madrid zie ik dat niet gebeuren omdat die ondergrond zo snel is. En daardoor zie ik het ook voor Rome somber in (omdat hij dan nog steeds geen graveltitel heeft (behalve Rio, maar dat was alweer in februari)). En als hij Rome niet wint, moet hij het geluk hebben dat hij zich op RG in het toernooi kan spelen (en we weten natuurlijk allemaal dat Nadal altijd een lastige loting heeft) maar dan heb ik er weinig vertrouwen in als hij tegen een Ferrer, Wawrinka, Verdasco, Almagro of Berdych moet.
Net lees ik op Nadals Facebook dat Tito Vilanova (die Spaanse voetbaltrainer) is overleden. Was Nadal bevriend met hem? Weet niet of het een rol kan hebben gespeeld in zijn nederlaag (niet om er een excuus voor te vinden (want het is wat het is) maar ik vraag me af of het een verklaring zou kunnen zijn voor zijn nederlaag.)
Hier een interview met Nadal.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als jij iets doms zegt mijn reactie is meestal
dan reageer jij![]()
![]()
![]()
[...]
Wat vind je niet?quote:
dat in het midden van die 2e alinea, echt nietquote:
Je ziet het niet somber in voor Rome bedoel je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
dat in het midden van die 2e alinea, echt niet
Nee, met die geschiedenis verwacht ik ook een mooie toekomstquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je ziet het niet somber in voor Rome bedoel je?
Ik hoop het je helpen. Het liefst heb ik dat de toppers allemaal fit zijn, zelfvertrouwen hebben en op hun best spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee, met die geschiedenis verwacht ik ook een mooie toekomst
? We hebben het toch over Rome?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het je helpen. Het liefst heb ik dat de toppers allemaal fit zijn, zelfvertrouwen hebben en op hun best spelen.
Ik vind het waardevol hoe Fed-fan tegen Rome aan kijkt mbt de ranglijst in de toekomst waarvan de meesten zullen zeggen "nou het zal mijn tijd wel duren" terwijl Murray herstellende is en Djoko polsproblemen heeft waarvan we altijd nog niet weten wat de status is en aan de andere kant is Nadal een krachtig karakter maar overduidelijk krijgen mentale issues nu een duidelijke plek in de tenniswereld, het lijkt wel alsof het technische niveau volstrekt irrelevant is geworden -want vrijwel gelijk over het hele big 5 spelersveld- en daardoor is het cruciaal hoe Federer nu reageert op de discrementele situatie mbt Rome.quote:
Ja, maar ik hoop dat voor elk toernooi, dus ook voor Rome.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:06 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
? We hebben het toch over Rome?
Zou je dit niet breder kunnen trekken? Ik denk dat er veel meer spelers zijn die technisch niet veel onderdoen voor de top 5; ik denk dat het er misschien wel vijftig zijn die in potentie gelijkwaardig zijn. Het is juist bijna altijd de mentale blokkade die de subtop opbreekt tegen de top. Als ze er zelf in gaan geloven, dan kan het allemaal erg interessant worden.quote:Op zondag 27 april 2014 10:08 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ik vind het waardevol hoe Fed-fan tegen Rome aan kijkt mbt de ranglijst in de toekomst waarvan de meesten zullen zeggen "nou het zal mijn tijd wel duren" terwijl Murray herstellende is en Djoko polsproblemen heeft waarvan we altijd nog niet weten wat de status is en aan de andere kant is Nadal een krachtig karakter maar overduidelijk krijgen mentale issues nu een duidelijke plek in de tenniswereld, het lijkt wel alsof het technische niveau volstrekt irrelevant is geworden -want vrijwel gelijk over het hele big 5 spelersveld- en daardoor is het cruciaal hoe Federer nu reageert op de discrementele situatie mbt Rome.
Ik snap echt geen flikker van waar ze het over hebbenquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 10:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap echt geen flikker van waar ze het over hebben
Ik denk dat het genuanceerder ligt. Laten we zeggen dat op basis van technische capaciteiten kansverdeling tussen topper en subtopper 70:30 is, maar door mentale verschillen 90:10.quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou je dit niet breder kunnen trekken? Ik denk dat er veel meer spelers zijn die technisch niet veel onderdoen voor de top 5; ik denk dat het er misschien wel vijftig zijn die in potentie gelijkwaardig zijn. Het is juist bijna altijd de mentale blokkade die de subtop opbreekt tegen de top. Als ze er zelf in gaan geloven, dan kan het allemaal erg interessant worden.
quote:Op zondag 27 april 2014 10:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap echt geen flikker van waar ze het over hebben
Zeker, de vijftig mag je onder omstandigheden van Edberg, Lendl en andere grootheden uit onze jeugd in het huidige spelersveld oprekken naar veertig. Feit blijft wel dat Rome nog steeds parten speelt in deze discussie.quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou je dit niet breder kunnen trekken? Ik denk dat er veel meer spelers zijn die technisch niet veel onderdoen voor de top 5; ik denk dat het er misschien wel vijftig zijn die in potentie gelijkwaardig zijn. Het is juist bijna altijd de mentale blokkade die de subtop opbreekt tegen de top. Als ze er zelf in gaan geloven, dan kan het allemaal erg interessant worden.
volgens mij snap jij het ook niet?quote:
Een sprookjesverhaal! Als Lucky loser waren ze binnengekomen omdat de Bryan's zich hadden afgemeld.quote:
Nee, niet echt.quote:Op zondag 27 april 2014 12:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgens mij snap jij het ook niet?
quote:
Voor zover ik weet niet, wel lagere toernooien, maar het is enorm zeldzaam.quote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef Anonymousz het volgende:
Had een lucky loser ooit een gs of een master gewonnen in het verleden?
7 mensen in de geschiedenis van de ATP: http://en.wikipedia.org/w(...)inners_and_finalistsquote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef Anonymousz het volgende:
Had een lucky loser ooit een gs of een master gewonnen in het verleden?
Ik vind hem juist KEIleuk.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Dit gaat opeens keihard zeg: 6-2 5-1* voor Nishikori nu.
En hij ook in Barcelona twee keer won door/na opgave.quote:Op zondag 27 april 2014 18:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nishikori heeft een goed seizoen tot nu toe.
Jammer dat hij van glas is en voor het record MTO / retirements gaat.
Je haalt hem nu door de war met Giraldoquote:Op maandag 28 april 2014 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En hij ook in Barcelona twee keer won door/na opgave.
Wat maakt dat nou uit. Het gaat toch om principe.quote:Op maandag 28 april 2014 14:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je haalt hem nu door de war met Giraldo
quote:Op maandag 28 april 2014 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Het gaat toch om principe.
Mooi is nou niet het eerste woord waar ik aan denk als ik de naam Kvitova hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:33 schreef Anonymousz het volgende:
Mr sexy & miss beauty kvitova zijn uit elkaar
Goede analyse. Heeft jammer genoeg in twee jaar geen MD wedstrijd op ATP niveau gewonnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:33 schreef Mercurial het volgende:
Tsja als op gravel je spel niet wil lopen. Machado is wel een talentje hoor, lekker aggresief en krachtig.
Haten op swagnini en dreddyquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Rosario het volgende:
Als iemand zin heeft om een keer G-tennis te zien, Brown en Fognini staan in Munchen tegenover elkaar.
Caroline Wozniackiquote:
speciaal voor jouquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoor, dat circustennis.
Maar een gewone forehand slaan is Brown al te lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:07 schreef Anonymousz het volgende:
speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fognini is natuurlijk wel een heel verdienstelijk tennisser. Hij blijft echter niet goed bij z'n hoofd. Zie bijvoorbeeld de laatste set tegen Tsonga in Monte Carlo dit jaar.![]()
Hij gaat ver komen dit jaar op roland garrosquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Fognini is natuurlijk wel een heel verdienstelijk tennisser. Hij blijft echter niet goed bij z'n hoofd. Zie bijvoorbeeld de laatste set tegen Tsonga in Monte Carlo dit jaar.
Zou goed kunnen. Hij is momenteel één van de beste gravelspelers op de tour, zoveel is wel duidelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij gaat ver komen dit jaar op roland garros![]()
hij hoort sowieso in de top 5quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Hij is momenteel één van de beste gravelspelers op de tour, zoveel is wel duidelijk.
Fogniniquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Hij is momenteel één van de beste gravelspelers op de tour, zoveel is wel duidelijk.
Beter dat ze staan te klootzakken dan dat ze staan te plompzakkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:36 schreef Lagrinta het volgende:
Wat is dat toch dat die ballenkinderen zo baggertraag zijn vaak. Het valt me op dat spelers vaak willen serveren en dat ze dan hun service onderbreken omdat zo'n ballenkind nog loopt te klootzakken?
Tegen de mindere spelers wel, tegen de toppers valt die bijna altijd tegenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Die bal rond 6:30quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoor, dat circustennis.
Maar een gewone forehand slaan is Brown al te lastig.
Is wel een beetje een showtje hoor, op de baan is er niks mis met 'm.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Fognini lijkt het ineens moeilijk te krijgen tegen een half geblesseerde Klizan.
Toch totaal onnodig om van zo'n gozert te verliezen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Is wel een beetje een showtje hoor, op de baan is er niks mis met 'm.
6:30 in een filmpje van een halve minuut?quote:
Wie is Marca?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:57 schreef Anonymousz het volgende:
het is niet 100% zeker dat Djokovic in gaat Madrid spelen (had amper getraint) morgen gaat hij naar dokter om wat testjes te doen om te kijken hoe erg zijn blessure is en daarna neemt hij een beslissing, volgens Marca
Spaanse nieuwsblad/site het is officieel djokovic heeft te veel te last van zijn polsquote:Op zondag 4 mei 2014 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
6:30 in een filmpje van een halve minuut?
[..]
Wie is Marca?
o haha doorgeklikt naar een ander filmpje.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
6:30 in een filmpje van een halve minuut?
[..]
Wie is Marca?
8 zelfs. Gebeurt niet vaak dat er 2 bagels voor verschillende spelers zijn, laat staan in een ATP-finale. Al gebeurt dat nu ook niet, omdat Berlocq ook wat choket.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Van 6-0 5-4* naar 6-0 5-7 *0-4.
Hoe verlies je top 10 speler zijnde 6 games op rij tegen Berlocq?
Muchos gracias senorita.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Spaanse nieuwsblad/site het is officieel djokovic heeft te veel te last van zijn pols
Moet kunnen. Ja, geweldig inderdaad. Wat een timing...quote:Op zondag 4 mei 2014 17:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]
o haha doorgeklikt naar een ander filmpje. [...]
Hier 6:30 dan, prachtige bal.
Ziet er niet goed uit. Ik las ergens "The injury flared up again". Zou me verbazen als hij wel deelneemt aan Rome en ook - ook omdat hij dan nauwelijks voorbereiding heeft gehad op gravel - als hij RG speelt.quote:
Wat een stuntel zeg.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
Berdych voor de vierde gebroken in één set, GSM Berlocq.
Ik ben met je eens dat hij die rondes inderdaad weldoorkomt zonder (veel) voorbereiding. Maar ze spelen die Masterstoernooien toch juist om in vorm te komen en zelfvertrouwen op te bouwen?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen voorbereiding op gravel hebben gehad is geen reden om niet aan RG deel te nemen. Daar zijn de eerste drie rondes voor.Als de pols een beetje ok speelt hij die gewoon.
Dat hoop ik ook.quote:Gezien de late terugtrekking lijkt het me niet superernstig, dat hoop ik tenminste.
hij had MC moeten skippen (Na miami had hij last en in de halve finale tegen federer werd zijn blessure erger) beter skipt hij ook rome en 100% klaar voor is voor RG dat is belangrijkerquote:Op zondag 4 mei 2014 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ziet er niet goed uit. Ik las ergens "The injury flared up again". Zou me verbazen als hij wel deelneemt aan Rome en ook - ook omdat hij dan nauwelijks voorbereiding heeft gehad op gravel - als hij RG speelt.
Idealiter wel ja. Maar dat betekent niet dat je zonder die voorbereidingstoernooien geen deel neemt.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat hij die rondes inderdaad weldoorkomt zonder (veel) voorbereiding. Maar ze spelen die Masterstoernooien toch juist om in vorm te komen en zelfvertrouwen op te bouwen?
[..]
Dat hoop ik ook.
Da's waar.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Idealiter wel ja. Maar dat betekent niet dat je zonder die voorbereidingstoernooien geen deel neemt.
Waar dan, ik zie geen citaat in dat artikel staan waaruit ik zelfvertrouwen vind blijken.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:47 schreef TennispeRFect het volgende:
Nadal klinkt weer vol zelfvertrouwen: http://www.volkskrant.nl/(...)eb-gepresteerd.dhtml
[...]
Hij relativeert zijn recente verliezen. Dat klinkt een stuk zelfverzekerder dan dat gemiep van hem eerder over zijn mentale knauw naar de AO finalequote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar dan, ik zie geen citaat in dat artikel staan waaruit ik zelfvertrouwen vind blijken.
Da's waar. Vind het alleen weleens jammer dat tennissers niet wat meer praten als bjvoorbeeld boksers, in de zin van 'Ik ga winnen'. Met dat eeuwige 'Ik moet op mijn best spelen om een kans te maken' heb ik het wel een beetje gehad.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:36 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Hij relativeert zijn recente verliezen. Dat klinkt een stuk zelfverzekerder dan dat gemiep van hem eerder over zijn mentale knauw naar de AO finale
Ja, volgens mij is dat sport breed tegenwoordig met uitzondering van boksen en mma enzoquote:Op maandag 5 mei 2014 09:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar. Vind het alleen weleens jammer dat tennissers niet wat meer praten als bjvoorbeeld boksers, in de zin van 'Ik ga winnen'. Met dat eeuwige 'Ik moet op mijn best spelen om een kans te maken' heb ik het wel een beetje gehad.
Zeg dat wel. Parijs met dat net wat tussen de camera en de baan hangt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Norrage het volgende:
Madrid moet wel het allerkutste mastertoernooi ooit zijn (samen met Parijs), dus niks mis mee
Dat blauwe greffol toen zag er wel mooi uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Norrage het volgende:
Madrid moet wel het allerkutste mastertoernooi ooit zijn (samen met Parijs), dus niks mis mee
Rome is kutter, en ik vind Shanghai ook niet heel denderend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Norrage het volgende:
Djokovic schold het publiek uit vorig jaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef Norrage het volgende:
Madrid heeft vooral het allerkutste publiek. Mijn hemel zeg. Elk jaar weer.
Het Spaanse publiek is erg, maar niks is erger dan het Roland Garros publiekquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef Norrage het volgende:
Madrid heeft vooral het allerkutste publiek. Mijn hemel zeg. Elk jaar weer.
Sowieso vrij merkwaardige techniek, van Thiem. Doet me denken aan de techniek die Dimi had. Die was ook volstrekt vaag (vond ik, bal heel laat raken en wat rare voorbereiding) maar is schitterend ontwikkeld naar wat het nu isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Indrukwekkend. Merkwaardige backhand wel. Zijn DTL lijkt vaak alsof hij eigenlijk te laat is, maar is wel ijzersterk en beter dan cross.
Met blauw gravel was het al een stuk interessanter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Norrage het volgende:
Blijkbaar is er een kans van 1 op 700.000 dat je twee eeneiige tweelingen krijgt met verschillende geslachten.quote:
twitter:NieminenJarkko twitterde op woensdag 07-05-2014 om 15:29:07Third round in Madrid! I just played one of the best matches of my entire career. Everything felt easy, flow-mode. reageer retweet
Gelukkig breakt ie zelf en dat is meteen goed voor de winstquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:17 schreef Mercurial het volgende:
Isner gaat zo natuurlijk weer opgeven als ie gebroken wordt
Dit was meer een bend-over abominabel slechte performance van Monacoquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Gruisman het volgende:
Rafa, bij Fed zou men het een masterclass noemen
Almagro is geblesseerdquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef Norrage het volgende:
wtf doet Mugro allemaal, wat slecht zeg
Maar MUrray op zich wel opvallend degelijk.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:12 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme Murray....
6-1 *1-0 voor, raakt alles lekker, Mugro geen reet. En geeft het weg door dropshots onder in het net te slaan, ballen 5 meter uit en een Mugro die alles of niets speelt en ineens dingen raakt. Dit had 6-1 6-0 moeten zijn, maar nu gaat ie de pot gewoon verliezen
De top 10 bestaat wel echt uit veel zaadjes nu trouwensquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Norrage het volgende:
1-5
ik weet niet of ik ooit nog Murray fan terug word
twitter:tennisabstract twitterde op woensdag 07-05-2014 om 21:30:33Friendly reminder. Career tour-level wins on clay:Nicolas Almagro: 241Andy Murray: 55 reageer retweet
nou zeg je weet toch dat hij niet op greffol kan spelenquote:
quote:07-05-2014 - HET KAN OOK GEBEUREN!
7 MEI 2014
Igor Sijsling is mede door een domme pech uitgeschakeld in de tweede ronde van het ATP-toernooi van Madrid. Zijn rackets waren totaal verkeerd bespannen. Bespanner heeft ook achteraf excuus aangeboden maar de kwaad was al geschied.
http://www.igorsijsling.n(...)-kan-ook-gebeuren%21
Paar euro om de bespanner om te kopen en dan volle bank op Nieminen inzetten = profitquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:37 schreef Norrage het volgende:
Slice zijn racket was verkeerd bespannen
[..]
Rafaquote:Rafael Nadal against the 25 seconds rule: 'They don´t want what the public likes!'
Monaco was mad at the umpire: "I don’t know what happened, he was mad at the end. Sure, the warning he received after that point seemed exaggerated to me. After all, it seems that who umpires doesn’t want to see what the public wants to see. People like to see fights over the points, with long rallies; they don’t clap their hands for an ace, or a serve. They clap for long rallies, where you suffer, where you see the players’ abilities. It seems that who decides the rules is against these things! They aim at a table tennis style of play, one fast shot after the other, where you don’t have to think. This isn’t sport to me. I understand Juan, he got a warning after a very long rally, running from side to side, he obviously needed to rest. When this rule on seconds became effective, I already said that it was very pressing and I would have had to adapt myself and my game. But my opinion is different from what I am forced to do".
Wat vind je er precies zo storend aan? Ik vind zijn argument dat spelers een langere rusttijd nodig hebben na zo een intensieve rally best sterk. Dat hele people don't clap for a serve is natuurlijk kul, maar met zijn belangrijkste argument is weinig mis mee naar mijn meningquote:
Hij is gewoon een zeikerd en bijna de enige die erover klaagt, keer op keer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat vind je er precies zo storend aan? Ik vind zijn argument dat spelers een langere rusttijd nodig hebben na zo een intensieve rally best sterk. Dat hele people don't clap for a serve is natuurlijk kul, maar met zijn belangrijkste argument is weinig mis mee naar mijn mening
Dit is gewoon een antwoord op een vraag van een journalist. Of denk je dat hij zelf over Monaco begint?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is gewoon een zeikerd en bijna de enige die erover klaagt, keer op keer.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit is gewoon een antwoord op een vraag van een journalist. Of denk je dat hij zelf over Monaco begint?
Hij heeft dit daarnaast al talloze keren gezegd, op vrijwel precies dezelfde manier. De grootste zeikerds zijn dus de media en de azijnpissers die dit geouwehoer weer oprakelen.
Ja okee, dat is natuurlijk waar. Stelletje azijnpissers. Maar het is gewoon een feit dat Rafa een altijd zeikende drama-queen. De situatie waarin hij dit soort dingen zegt maakt me dan niet zoveel uit. Rafa behoort niet een voorrecht te hebben over alle andere spelers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit is gewoon een antwoord op een vraag van een journalist. Of denk je dat hij zelf over Monaco begint?
Hij heeft dit daarnaast al talloze keren gezegd, op vrijwel precies dezelfde manier. De grootste zeikerds zijn dus de media en de azijnpissers die dit geouwehoer weer oprakelen.
was toch bij RG dat hij ook klaagde over het speelschema dat hij iets minder rust had dan zijn opponent (in de tweede ronde geloof ik?). Gaat natuurlijk nergens overquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja okee, dat is natuurlijk waar. Stelletje azijnpissers. Maar het is gewoon een feit dat Rafa een altijd zeikende drama-queen. De situatie waarin hij dit soort dingen zegt maakt me dan niet zoveel uit. Rafa behoort niet een voorrecht te hebben over alle andere spelers.
Hij is zeker een dramaqueen. Zal wel in zijn Spaanse temperament liggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja okee, dat is natuurlijk waar. Stelletje azijnpissers. Maar het is gewoon een feit dat Rafa een altijd zeikende drama-queen. De situatie waarin hij dit soort dingen zegt maakt me dan niet zoveel uit. Rafa behoort niet een voorrecht te hebben over alle andere spelers.
Ik vind wel dat een scheidsrechter moet aanvoelen wanneer er een uitzondering op de regel gemaakt moet worden (na lange rally's). Maar lijkt me dat dat meestal ook wel gebeurt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat vind je er precies zo storend aan? Ik vind zijn argument dat spelers een langere rusttijd nodig hebben na zo een intensieve rally best sterk. Dat hele people don't clap for a serve is natuurlijk kul, maar met zijn belangrijkste argument is weinig mis mee naar mijn mening
Ik vind het eigenlijk wel aardig van Berdych. Hij had ook een heel aardige tweet naar Federer gestuurd voor de geboorte van z'n zoons.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:56 schreef TheGeneral het volgende:
En nu Nadal tegen fanboy Berdych!
[ afbeelding ]
kheb hem al.quote:
het wordt nid Berdych speelt alleen goed tegen federerquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:01 schreef Norrage het volgende:
Rafa lijkt weer sterk. Ben benieuwd tegen Berdych. Hij heeft nu 2x op rij verloren tegen zijn pigeons, nu mag ie tegen BerdychLaatste 15x gewonnen ofzo?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat ie er 6-2 6-2 af gaat ofzo. Giraldo is in de vorm van zijn leven, en Murray is Murray
Die lijkt me best leuk eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De kwartfinale waar we allemaal om smachten: Giraldo - Bautista-Agut!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Agassi vindt Nadal meer de GOAT dan Federer.Hij heeft gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Agassi vindt Nadal meer de GOAT dan Federer.cry me a riverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maar een mening
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Lijkt me niet. Ze hebben daar gewoon een dak.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heeft dat niet met het weer te maken?
ruim 2 uur duurde de wedstrijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het was gepland voor 21:30, duurde Halep-Lisicki zo lang?
Klopt, rare shitquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
Je kreeg gewoon 1.21 bij Betfair op MP op eigen service, dat gebeurt echt nooit.
dijbeen blessurequote:
Als Nadal verliest van Berdych, dan weten we in ieder geval zéker dat Nadal in decline is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:01 schreef Norrage het volgende:
Rafa lijkt weer sterk. Ben benieuwd tegen Berdych. Hij heeft nu 2x op rij verloren tegen zijn pigeons, nu mag ie tegen BerdychLaatste 15x gewonnen ofzo?
Verwacht dat Tomas wint.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als Nadal verliest van Berdych, dan weten we in ieder geval zéker dat Nadal in decline is.
Gaat niet gebeuren hoor.
Als Tomas verdient te winnen dan moet hij dat nu op de baan laten zien. Als hij verliest dan heeft Rafa het verdiend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:43 schreef Norrage het volgende:
Laten we het hopen. Niet uit Rafa haat, maar uit dat Berdych verdient eens te winnen.
Dat lijkt me de enige verklaring voor de uitspraken van Agassi want het 'kwaliteit-van-de- tegenstanders' argument van Agassi is je reinste flauwekul gezien Federer 160 weken beter was dan Nadal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Lagrinta het volgende:
Agassi heeft een voorkeur voor Nadal. Ze lijken niet op elkaar maar hun positie ten opzichte van het schoolboektennis van Federer en Sampras is wel enigszins gelijk. Grillig, agressief en meer een idool voor jongeren.
Nu speelt hij goed. Maar wat is dat commentaar slecht en irritant zeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:14 schreef TennispeRFect het volgende:
Nadal begint weer lafjes. Niet meer die superfocus vanaf het eerste punt zoals vroeger.
Lopez kei bedoel jequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ferrer-Kei staat vanavond zelfs pas om 21.45 gepland.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef Norrage het volgende:
Maar zeker hoor, wat is Berdych toch een zaadje.
kalm aan roosjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:59 schreef Rosario het volgende:
Ja verdomme, mijn hele XL-game draait om Rafa's verlies hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |