Het is wel de eerste open RG sinds 2004 denk ik. Da's wel positief. Vind het alleen jammer dat het komt doordat de toppers momenteel niet top zijn. Heb liever dat het is omdat de subtop beter wordt.quote:
Ja, alleen gaat het juist om die belangrijke momenten. Daar is hij altijd op zijn best en nu juist niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:04 schreef Norrage het volgende:
En dat terwijl Rafa, behalve wat onzekerheid aan het einde, gewon zijn beste gravelpot van het jaar speelde.
hij kan nummer 1 weer worden voor RG als hij goed presteert in madrid/rome (hoeft bijna geen punten verdedigen)quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:03 schreef Norrage het volgende:
![]()
Leuk gravelseizoen zo. Hopelijk kan Djoko zijn blessure overwinnen,.
Dat lijkt het algemene gevoelen in dit topic te zijn.quote:
Ja, maar wat zou de aanleiding daarvoor nou zijn, die AO-finale?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:50 schreef 1239758715981 het volgende:
Nadal is wel een beetje van het padje af, hoor.
Dat is waar. Best-of-five maakt de zaak zeker anders, want dan heeft hij veel meer gelegenheid om zichzelf te herstellen als hij achter staat.quote:Maar toch, best of 3 is heel anders dan best of 5 dus ik vind Nadal nog steeds favoriet voor RG (afhankelijk van de pols van Djokovic).
De AO finale zelf verloor hij ook al mentaal, heel apart.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar wat zou de aanleiding daarvoor nou zijn, die AO-finale?
[..]
Dat is waar. Best-of-five maakt de zaak zeker anders, want dan heeft hij veel meer gelegenheid om zichzelf te herstellen als hij achter staat.
Ja, ik snap dat gewoon niet. Sowieso snap ik niet wat nou maakt dat ze keer op keer opnieuw vertrouwen moeten opbouwen. Je zou toch zeggen dat je een bepaald basisvertrouwen hebt als je zo veel hebt gewonnen maar dat werkt kennelijk niet zo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De AO finale zelf verloor hij ook al mentaal, heel apart.
Ik deze:quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:46 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vindecht de leukste smiley ooit
Ja, inderdaad.quote:Zou leuk zijn als Nishikori hier het toernooi pakt trouwens.
als jij iets doms zegt mijn reactie is meestalquote:
vind ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat gewoon niet. Sowieso snap ik niet wat nou maakt dat ze keer op keer opnieuw vertrouwen moeten opbouwen. Je zou toch zeggen dat je een bepaald basisvertrouwen hebt als je zo veel hebt gewonnen maar dat werkt kennelijk niet zo.
Wat ik zie gebeuren bij RG is dat Nadal zijn eerste drie of vier partijen makkelijk wint en dan opeens weer in de kwartfinale of de halve finale verliest. Eigenlijk net als hiier in Barcelona. In zijn partij tegen Dodig leek hij weer zijn vertrouwen terug te hebben, maar één partij is daar toch te weinig voor kennelijk. Hij heeft nu een toernooioverwinning nodig. In Madrid zie ik dat niet gebeuren omdat die ondergrond zo snel is. En daardoor zie ik het ook voor Rome somber in (omdat hij dan nog steeds geen graveltitel heeft (behalve Rio, maar dat was alweer in februari)). En als hij Rome niet wint, moet hij het geluk hebben dat hij zich op RG in het toernooi kan spelen (en we weten natuurlijk allemaal dat Nadal altijd een lastige loting heeft) maar dan heb ik er weinig vertrouwen in als hij tegen een Ferrer, Wawrinka, Verdasco, Almagro of Berdych moet.
Net lees ik op Nadals Facebook dat Tito Vilanova (die Spaanse voetbaltrainer) is overleden. Was Nadal bevriend met hem? Weet niet of het een rol kan hebben gespeeld in zijn nederlaag (niet om er een excuus voor te vinden (want het is wat het is) maar ik vraag me af of het een verklaring zou kunnen zijn voor zijn nederlaag.)
Hier een interview met Nadal.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als jij iets doms zegt mijn reactie is meestal
dan reageer jij![]()
![]()
![]()
[...]
Wat vind je niet?quote:
dat in het midden van die 2e alinea, echt nietquote:
Je ziet het niet somber in voor Rome bedoel je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
dat in het midden van die 2e alinea, echt niet
Nee, met die geschiedenis verwacht ik ook een mooie toekomstquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je ziet het niet somber in voor Rome bedoel je?
Ik hoop het je helpen. Het liefst heb ik dat de toppers allemaal fit zijn, zelfvertrouwen hebben en op hun best spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee, met die geschiedenis verwacht ik ook een mooie toekomst
? We hebben het toch over Rome?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het je helpen. Het liefst heb ik dat de toppers allemaal fit zijn, zelfvertrouwen hebben en op hun best spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |