SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stormen en golven in het zoekgebied - animatie
24 maart - 15:00:
De Maleisische president Najib Razak laat in een persconferentie weten dat het vliegtuig hoogstwaarschijnlijk is neergestort in de Zuidelijke Indische Oceaan, op basis van satellietdata van Inmarsat, een Brits bedrijf.
Situatie in het kort:
Sinds zaterdagochtend 8 maart 01:21 (GMT +8) wordt een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand.
De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur International Airport met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland.
Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten.
Het vliegtuig is om 08:11 op satellietbeelden gepingd in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment het vliegtuig nog in de lucht was of op land is geregistreerd.
Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen.
De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Persconferentie Avherald:
• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14)
• Er wordt in de territories van 11 landen gezocht.
• Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt.
• Focus is nu op crew en passagiers.
• De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht.
• Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist.
• Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board.
• Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond.
• Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
• Tien theorieen over vlucht MH370
• Maleisische politie doet huiszoeking bij piloot vermist vliegtuig - NRC
• Vliegbewegingen bijna onmogelijk uit te voeren - 1 kaper/piloot is voldoende - passagiers zouden gedood kunnen zijn door middel van decompressie
• 28 vragen en antwoorden - wat is hier aan de hand? - CNN
• Piloten kunnen handmatig Cockpit Voice Recorder - CVR uitzetten - Flight Data Receiver die de vliegbewegingen registreert niet
======================================================================
Overzichtskaart:
Radarbakens in Azië
Uitgebreide achtergrondinformatie verdwijning MH370:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwsbronnen:
• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates
• Aviation Herald - http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
• NRC - http://zoeken.nrc.nl/?q=Malaysia+Airlines&sort=date
Eerder verdwenen of vreemd gecrashte vliegtuigen:
• Overzicht van zelfmoordvluchten - NOS
• Meer verdwenen vliegtuigen op Quest.nl
YouTube-filmpjes vergelijkbare vliegtuigongelukken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere kapingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijke motieven/scenario's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 maart - 20:34
MH370 A different point of view. Pulau Langkawi 13,000 runway.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord van dank
Iedereen die aan het topic heeft meegewerkt, d.m.v. nieuwslinks, technische kennisoverdracht en nuttige plaatjes en video's wordt hartelijk bedankt.
De OP is het resultaat van ruim 8 dagen hard teamwork en tracht de lezer te informeren van:
• Laatste nieuws - vaak geupdate - bovenaan zodat je niet het hele topic doorhoeft
• Achtergronden - technische informatie is voor de geinteresseerde leek om wijzer te worden
• Eerdere gebeurtenissen waar we wat van kunnen leren
=============================================================
Klik hier om naar de OP te gaan waar je onderin kunt zien waar Fok'ers denken dat de MH370 terecht is gekomen.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Al die boten die zoeken naar dat wrak... Misschien vliegt dat ding nog steeds de wereld rond. Waarom zoekt niemand in de lucht naar dat vliegtuig?![]()
Het vliegtuig dat 7 weken onafgebroken kan blijven rondvliegen moet nog uitgevonden wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:09 schreef happinessfordogs het volgende:
Al die boten die zoeken naar dat wrak... Misschien vliegt dat ding nog steeds de wereld rond. Waarom zoekt niemand in de lucht naar dat vliegtuig?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Zonet vond ik dit bericht over ACARS.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:23 schreef bedachtzaam het volgende:
Enkele weken geleden schreef ik dat een walvis waarschijnlijk de blackbox had opgegeten en daar lekker baantjes aan het zwemmen was.
Maar de walvissen hebben zelf al een acoustische pen om ze te volgen, deze pen zend elke seconde een puls.
De frequentie is tussen 25 en 31 kHz.
Pag 3 en 4
Foto's van het gevonden voorwerp
[..]
[ afbeelding ]
Intersections of Cape Leeuwin's acoustic ring with 8:11 ping ringMalaysia chroniclequote:It is Mas procedure to switch ACARS, VHF, and High Frequency selection off but this is only for flights to China as the service provider for Mas does not cover China. Some if not all pilots switch them all off for a while and then later switch SATCOMM back on to force the system into SATCOMM mode.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
volgens mij gaat dit het langste topic worden op het forum.. want ze blijven nog wel even zoeken..Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire![]()
Ongelooflijk dat ze nog steeds niks hebben kunnen vinden en ja ik weet hoe groot die oceaan is , maar toch
Ik ben inmiddels overleden![]()
En die 4 pings???
Dat waren toch walrussen met een iPodje?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Jap... vraag me af of hij überhaupt óóit nog gevonden gaat worden.quote:Op zondag 27 april 2014 11:41 schreef Enchanter het volgende:
Ongelooflijk dat ze nog steeds niks hebben kunnen vinden en ja ik weet hoe groot die oceaan is , maar toch![]()
Zoekgebied vermiste Boeing weer vergroot
PERTH -
Het zoekgebied naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines wordt weer vergroot. De onderzeeër Bluefin 21 heeft de afgelopen weken geen spoor van het vliegtuig aangetroffen in een afgebakend gebied van 10 kilometer doorsnee in de Indische Oceaan, waardoor uitbreiding van de zoektocht noodzakelijk is.
De onderzeeër concentreerde zich op een gebied waar 8 april zogeheten 'pings' werden gehoord die mogelijk afkomstig waren van de zwarte dozen van vlucht MH370. Die zonden tot maximaal een maand na de verdwijning signalen uit. Het zoekgebied ligt ongeveer 1600 kilometer ten noordwesten van de Australische stad Perth.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eing_vergroot__.html
Geen paniek, dit was van tevoren gezegd. Dit gaat twee maanden duren. Het is nog niet hopeloos.![]()
Toch wel knap hoe die piloot dit voor elkaar gekregen heeft.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
en dat om wat verzekeringsgeld los te peuterenquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Falco het volgende:
Toch wel knap hoe die piloot dit voor elkaar gekregen heeft.Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire![]()
Voor zijn vrouw.quote:Op zondag 27 april 2014 14:46 schreef Parzival het volgende:
[..]
en dat om wat verzekeringsgeld los te peuterenIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ze hadden toch ruzie of waren net gescheiden?quote:Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 27 april 2014 16:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ze hadden toch ruzie of waren net gescheiden?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Of de kaper he, als het vliegtuig toch de noordelijke lijn heeft gevolgd.quote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Falco het volgende:
Toch wel knap hoe die piloot dit voor elkaar gekregen heeft.![]()
http://www.deredactie.be/(...).32410?eid=1.1952237quote:Meer dan zeven weken na de verdwijning van vlucht MH370 van Malaysia Airlines worden de zoekacties met vliegtuigen stopgezet. De zoektocht naar wrakstukken zal enkel nog onder water doorgaan.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
En die kerel op dat olieplatform is wel gek?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:58 schreef Synthercell het volgende:
MH370 begint steeds meer op een JFK of 9/11 situatie te lijken. Dat er nooit een antwoord zal komen van wat er werkelijk gebeurde met die vlucht (want er werd nog nooit zoveel media aandacht geschonken aan deze verdwijning, wat nogal opvallend is)
De eilandbewoners op de Malediven zijn uiteraard niet gek, die weten dat er nooit zo laag en rumoerig een toestel over hun eilanden kwam vliegen, en juist toen dat gebeurde was MH370 van koers en buiten radar.
MH370 zal men waarschijnlijk nooit vinden op de bodem van de Indische Oceaan.
Het is een kwestie van wie je meer vertrouwt, de regering van Maleisie of de eilandbewoners van de Malediven (het gewone eerlijke volk)
Iedereen die UFO's heeft gezien zijn niet achtelijk?
Eye witness sightings zijn gewoon onbetrouwbaar."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Niet per sé, maar die Malediven-hoax kwam 10 dagen later. Oh ja, vergeten, jullie zijn nu al wel 10 dagen aan het zoeken, maar hee, hier kwam een vliegtuig over hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eye witness sightings zijn gewoon onbetrouwbaar.
Werd niet erg serieus genomen, en terecht denk ik...The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Hoewel ik niet echt in sprookjes geloof, begin ik steeds meer te denken dat dat vliegtuig inderdaad ergens is geland. Je kan een 777 echt niet heel houden door in zee te ditchen, dus er móeten brokstukken te vinden zijn. Dat ie in zijn geheel op de zeebodem ligt lijkt me echt onwaarschijnlijk.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
En een noodlanding op het water?quote:Op maandag 28 april 2014 17:24 schreef flipsen het volgende:
Hoewel ik niet echt in sprookjes geloof, begin ik steeds meer te denken dat dat vliegtuig inderdaad ergens is geland. Je kan een 777 echt niet heel houden door in zee te ditchen, dus er móeten brokstukken te vinden zijn. Dat ie in zijn geheel op de zeebodem ligt lijkt me echt onwaarschijnlijk.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dat zeg ik, dat lukt je niet met een 777. Dat het in de Hudson gelukt is met een 737 (toch?) was een mooie actie van de piloot, maar het zal in 99 van de 100 keer géén heel vliegtuig opleveren. In mijn ogen moeten er dus brokstukken te vinden zijn, óf het vliegtuig is nooit in zee gestort.quote:Op maandag 28 april 2014 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En een noodlanding op het water?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat er geen brokstukken zijn gevonden is geen bewijs dat er geen brokstukken zijn..quote:Op maandag 28 april 2014 17:24 schreef flipsen het volgende:
Hoewel ik niet echt in sprookjes geloof, begin ik steeds meer te denken dat dat vliegtuig inderdaad ergens is geland. Je kan een 777 echt niet heel houden door in zee te ditchen, dus er móeten brokstukken te vinden zijn. Dat ie in zijn geheel op de zeebodem ligt lijkt me echt onwaarschijnlijk.
Het is best een grote plas water, die oceaan, en ook de golven en het weer maken zoeken/observeren lastig![]()
Misschien heeft de piloot eerst eindeloos geoefend om te landen op zee met de flightsimulator. Kun je met dat ding ook een botsing op het water nabootsen?![]()
Veels te veel variabelen om zoiets goed te kunnen simuleren als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 april 2014 17:55 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien heeft de piloot eerst eindeloos geoefend om te landen op zee met de flightsimulator. Kun je met dat ding ook een botsing op het water nabootsen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het nooit geprobeerd, maar bij elk ander contact met de grond stopt de simulatie op dat punt (tenzij het een normale landing is, natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2014 17:55 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien heeft de piloot eerst eindeloos geoefend om te landen op zee met de flightsimulator. Kun je met dat ding ook een botsing op het water nabootsen?). Dus ik neem aan dat de simulatie ook stopt bij het eerste contact met water, oftewel, valt weinig aan te oefenen.
![]()
er zijn geen brokstukken, omdat alles gewoon gezonken is.. als dat ding neergaat in een storm of erg onrustig water breekt die wel.. maar elk stukje zinkt uiteindelijk gewoon.. of wordt uitelkaar gerukt.. die zwemvestjes aan boord zijn leuk voor de schijnveiligheid.. maar uiteindelijk is het gewoon gewicht wat richting de bodem gaat zonder lucht erin..Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire![]()
en de lichamen dan, op n gegeven moment komen die echt wel naar boven drijven.. of wat er van over isquote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef Parzival het volgende:
er zijn geen brokstukken, omdat alles gewoon gezonken is.. als dat ding neergaat in een storm of erg onrustig water breekt die wel.. maar elk stukje zinkt uiteindelijk gewoon.. of wordt uitelkaar gerukt.. die zwemvestjes aan boord zijn leuk voor de schijnveiligheid.. maar uiteindelijk is het gewoon gewicht wat richting de bodem gaat zonder lucht erin.."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dus piloten kunnen geen landing op zee oefenen wat in noodgevallen kan voorkomen?quote:Op maandag 28 april 2014 19:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar bij elk ander contact met de grond stopt de simulatie op dat punt (tenzij het een normale landing is, natuurlijk). Dus ik neem aan dat de simulatie ook stopt bij het eerste contact met water, oftewel, valt weinig aan te oefenen.
![]()
Afhankelijk van het programma, maar ik denk niet in de huis- tuin- en keukensimulators. En ik denk eigenlijk ook niet in de echte, miljoenen kostende versies. Je kunt wel simuleren op het water te landen, maar je kunt de krachten die op het vliegtuig worden uitgevoerd niet nabootsen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dus piloten kunnen geen landing op zee oefenen wat in noodgevallen kan voorkomen?
Zie hier, een simulatie van de landing in de Hudson: . Maar dit zijn uiteraard nooit levensechte omstandigheden.![]()
nee hoor.. lichamen komen maar eventjes bovendrijven door de gassen die door het ontbindingsproces vrijkomen.. en dan barsten ze open.. en zinken ze keihard naar beneden..quote:Op maandag 28 april 2014 19:46 schreef TLC het volgende:
[..]
en de lichamen dan, op n gegeven moment komen die echt wel naar boven drijven.. of wat er van over isAny previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire![]()
Vissevoer denk ik zo, blijft niet veel van over behalve bottenquote:Op maandag 28 april 2014 19:46 schreef TLC het volgende:
[..]
en de lichamen dan, op n gegeven moment komen die echt wel naar boven drijven.. of wat er van over is
Lichaam blijft niet langer dan een paar dagen max. drijven meen ik (door gevormde gassen)![]()
Er zit toch een enorme hoeveelheid plastic in zo´n 777 en dat blijft echt wel drijven. Daarnaast bleven staartstukken volgens mij ook drijven? Maar als de staart nog aan een stuk romp vast zou zitten weer niet natuurlijk. Koffers drijven toch ook vaak? Zeker die kunstofdingen van tegenwoordig. Daarom blijf ik nog even in twijfel of hij toch niet stiekem ergens is geland
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Men weet nog steeds niet echt waar men moet zoeken toch? Zeeen zijn groot.quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:51 schreef flipsen het volgende:
Er zit toch een enorme hoeveelheid plastic in zo´n 777 en dat blijft echt wel drijven. Daarnaast bleven staartstukken volgens mij ook drijven? Maar als de staart nog aan een stuk romp vast zou zitten weer niet natuurlijk. Koffers drijven toch ook vaak? Zeker die kunstofdingen van tegenwoordig. Daarom blijf ik nog even in twijfel of hij toch niet stiekem ergens is geland![]()
Ligt eraan in welke stroming het ding terecht is gekomen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Loekie1 het volgende:
Qua stroming had er al een en ander moeten aanspoelen bij de kust van Australië, of niet?Op het waterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Heb je ook een praktijkcase waar brokstukken ruim een maand blijven drijven?quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:51 schreef flipsen het volgende:
Er zit toch een enorme hoeveelheid plastic in zo´n 777 en dat blijft echt wel drijven. Daarnaast bleven staartstukken volgens mij ook drijven? Maar als de staart nog aan een stuk romp vast zou zitten weer niet natuurlijk. Koffers drijven toch ook vaak? Zeker die kunstofdingen van tegenwoordig. Daarom blijf ik nog even in twijfel of hij toch niet stiekem ergens is geland"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
De grootste stroming gaat richting Afrika. Brokstukken kunnen ongeveer 50 km per dag afleggenquote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Loekie1 het volgende:
Qua stroming had er al een en ander moeten aanspoelen bij de kust van Australië, of niet?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Stel het vliegtuig is heel lang geschaard over het water, landingsgestel uit, met de wielen kilometerslang het water rakend tot de snelheid zo laag geworden is dat het langzaam lager zakt en tot de snelheid zo laag is dat het ongeschonden de diepte in kan zinken. Dit allemaal van tevoren ingeprogrammeerd.
[ Bericht 4% gewijzigd door Loekie1 op 29-04-2014 13:03:30 ]![]()
Jij blijft me verbazenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:34 schreef Loekie1 het volgende:
Stel het vliegtuig is heel lang geschaard over het water, landingsgestel uit, met de wielen kilometerslang het water rakend tot de snelheid zo laag geworden is dat het langzaam lager zakt en tot de snelheid zo laag is dat het ongeschonden de diepte in kan zinken. Dit allemaal van tevoren ingeprogrammeerd.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:34 schreef Loekie1 het volgende:
Stel het vliegtuig is heel lang geschaard over het water, landingsgestel uit, met de wielen kilometerslang het water rakend tot de snelheid zo laag geworden is dat het langzaam lager zakt en tot de snelheid zo laag is dat het ongeschonden de diepte in kan zinken. Dit allemaal van tevoren ingeprogrammeerd.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle![]()
Een aantal delen terug heb ik al geschreven dat het me niet zou verbazen wanneer blijkt dat het toestel gewoon op de bodem ligt van de Zuid Chinese Zee.
Mijn mening is dus dat het toestel daar gevonden zal worden. Ooit.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
http://www.metronieuws.nl(...)rZndC!v1ae3w6xPNHA2/
Hmmm.....
[ Bericht 30% gewijzigd door ATan op 29-04-2014 16:25:20 ]![]()
Meer info hierover: http://www.mirror.co.uk/n(...)flight-mh370-3471012quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:18 schreef ATan het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZndC!v1ae3w6xPNHA2/
[ afbeelding ]
Hmmm.....![]()
CNN kwam vandaag ook met een ander verhaal..
een prive bedrijf zou een (het) vliegtuig hebben gevonden in de Bay of Bengal.
dit zou de noordelijke route zijn:
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire![]()
Klinkt als een taak voor Adam en Jamiequote:Op dinsdag 29 april 2014 12:34 schreef Loekie1 het volgende:
Stel het vliegtuig is heel lang geschaard over het water, landingsgestel uit, met de wielen kilometerslang het water rakend tot de snelheid zo laag geworden is dat het langzaam lager zakt en tot de snelheid zo laag is dat het ongeschonden de diepte in kan zinken. Dit allemaal van tevoren ingeprogrammeerd.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
quote:'Australisch bedrijf heeft mogelijk wrak Boeing gevonden'
Een Australisch bedrijf zegt dat het mogelijk het wrak heeft gelokaliseerd van de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines. Het bedrijf GeoResonance denkt het wrak te hebben gevonden in de Golf van Bengalen, ongeveer 5000 kilometer verwijderd van het gebied in de Indische Oceaan waar op dit moment wordt gezocht, ongeveer 2280 kilometer ten noordwesten van de Australische stad Perth.
De Maleisische minister van Verkeer Hishamuddin Hussein meldde vandaag dat de verklaring van de firma voor kennisgeving is aangenomen en dat China en Australië op de hoogte zijn van het bericht. GeoResonance is gespecialiseerd in geofysisch onderzoek naar bijvoorbeeld olie- en gasbronnen.
De Boeing verdween op 8 maart van de radar toen het toestel met 239 mensen aan boord op weg was van Kuala Lumpur naar Peking.
Bron: VolkskrantNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
De Alt-PrintScreen ziet eruit als twee wolken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:36 schreef bedachtzaam het volgende:
De map
http://www.tomnod.com/nod(...)irsar2014/map/165424
[ Bericht 2% gewijzigd door ATan op 29-04-2014 19:03:56 ]![]()
WTFquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:36 schreef bedachtzaam het volgende:
De map
http://www.tomnod.com/nod(...)irsar2014/map/165424ga es 1 naar beneden en dan 2 naar rechts
Olievlek en boot?
edit: oh wacht, die "olievlek" zou zomaar een schaduw van een wolk even verderop kunnen zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door MrTorture op 29-04-2014 20:17:07 ]No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?![]()
ja idd, de afmetingen kloppen ook niet ergquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:55 schreef ATan het volgende:
[..]
De Alt-PrintScreen ziet eruit als twee wolken.
[ afbeelding ]
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Schaduw iddquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef MrTorture het volgende:
[..]
WTFga es 1 naar beneden en dan 2 naar rechts
Olievlek en boot?
edit: oh wacht, die "olievlek" zou zomaar een schaduw van een wolk even verderop kunnen zijn
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Als je ergens iets denkt te kunnen vinden, vind je meteen ook alles verdacht eh
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?![]()
Het is eigenlijk belachelijk om te denken dat we met tomnod een wrak gaan vinden.
Wanneer een vliegtuig neerstort is er vrijwel altijd weinig van over, stukken van een meter misschien of 2 meter, dat zijn pixels op tomnod.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Het geeft je een gevoel dat je helpt. Voor wat et waard is
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?![]()
Dat hangt helemaal af van de snelheid, hoek en tilt waarbij dat gebeurt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:27 schreef bedachtzaam het volgende:
Het is eigenlijk belachelijk om te denken dat we met tomnod een wrak gaan vinden.
Wanneer een vliegtuig neerstort is er vrijwel altijd weinig van over, stukken van een meter misschien of 2 meter, dat zijn pixels op tomnod.
Vliegtuigen breken juist wel in grote stukken uiteen bij impact. Behalve als ze al in de lucht desintegreren.
En ja, brokstukken drijven. Veel dingen zijn licht en komen bovendrijven zelfs na impact op de zeebodem (koffers, felgekleurde zwemvesten, stoelmateriaal, aluminium vleugels en staartstuk, etc.
Dat ze de zoektocht boven water gestopt hebben, vind ik dan ook nergens op slaan.
En waar komt die Golf van Bengalen nou weer vandaan, die satellietpings én die onderwaterpings klopten toch niet? Wat was dán de reden voor die pings??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Die opmerkinging kwamen aan de hand van deze berichtgeving, een bedrijf denkt dat ze daar een vliegtuigwrak hebben gevonden (bay of bengal)quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de snelheid, hoek en tilt waarbij dat gebeurt.
Vliegtuigen breken juist wel in grote stukken uiteen bij impact. Behalve als ze al in de lucht desintegreren.
En ja, brokstukken drijven. Veel dingen zijn licht en komen bovendrijven zelfs na impact op de zeebodem (koffers, felgekleurde zwemvesten, stoelmateriaal, aluminium vleugels en staartstuk, etc.
Dat ze de zoektocht boven water gestopt hebben, vind ik dan ook nergens op slaan.
En waar komt die Golf van Bengalen nou weer vandaan, die satellietpings én die onderwaterpings klopten toch niet? Wat was dán de reden voor die pings??
https://au.news.yahoo.com(...)ay-have-found-mh370/![]()
![]()
De locatie komt toch niet overeen met de pings?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Die opmerkinging kwamen aan de hand van deze berichtgeving, een bedrijf denkt dat ze daar een vliegtuigwrak hebben gevonden (bay of bengal)
https://au.news.yahoo.com(...)ay-have-found-mh370/
[ afbeelding ]
Verder wel een interessante benadering van dat bedrijf.![]()
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De locatie komt toch niet overeen met de pings?
Verder wel een interessante benadering van dat bedrijf.![]()
Nog maar eens mijn "probleemstelling": Áls het vliegtuig al in zijn geheel op het water heeft kunnen landen, dan zinkt het vervolgens toch niet? Zie de Hudson maar weer en dan zouden passagiers toch wel eruit willen. Maar ik ga er nog steeds niet van uit dat het gelukt zou zijn een volle 777 zonder brokstukken te ditchen op een volle zee. Dus: brokstukken, zowel onder als boven water. En dan kloppen die plaatjes weer niet van hele vliegtuigen onder de zeespiegel. Ofwel: ik blijf geld zetten op de optie dat ze stiekem ergens geland zijn. Ook niet aannemelijk, maar aannemelijker dan een intact vliegtuig onder de zeespiegel
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als ze met behoorlijke snelheid neerstorten zijn er volgens mij weinig grote stukken maar we weten natuurlijk niet wat er precies gebeurd is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de snelheid, hoek en tilt waarbij dat gebeurt.
Vliegtuigen breken juist wel in grote stukken uiteen bij impact. Behalve als ze al in de lucht desintegreren.
En ja, brokstukken drijven. Veel dingen zijn licht en komen bovendrijven zelfs na impact op de zeebodem (koffers, felgekleurde zwemvesten, stoelmateriaal, aluminium vleugels en staartstuk, etc.
Dat ze de zoektocht boven water gestopt hebben, vind ik dan ook nergens op slaan.
En waar komt die Golf van Bengalen nou weer vandaan, die satellietpings én die onderwaterpings klopten toch niet? Wat was dán de reden voor die pings??
Ik vraag me af of de satcom terminal een interne batterij had waardoor er tot 7,5 uur nadat het vliegtuig van de radar verdween signalen opgevangen konden worden en zodoende aangenomen werd dat het vliegtuig nog rond vloog.
Dat is toch wel de voornaamste rede voor de wekenlange zoektocht ten westen van Perth.
Naar mijn mening is alles als een puzzel passend gemaakt aan de opvatting dat het toestel langer gevlogen heeft en uiteindelijk ten westen van Australie in de oceaan gecrashed is.
Het is blijkbaar standaard dat bij vluchten naar China ACARS tijdelijk uitgeschakeld word (zie mijn eerdere post op pag 1) dat sluit dus uit dat zowel ACARS en de transponder opzettelijk zijn uitgeschakeld.
Ik vraag me ook werkelijk af of de transponder echt uitgeschakeld is want zo ziet het er niet uit naar mijn mening.
Kijk eens goed naar onderstaande clip, hoewel op 17:21 ineens de hoogte indicatie naar 0 gaat en evens de snelheid niet meer aangegeven lijkt te worden is er nog wel gewoon de identiteit alsook positie die overigens nog veranderd tot het toestel verdwijnt op 17:23.
China gaf aan dat volgens de radar het toestel plots steil daalde waarbij het van richting veranderde, Vietnam gaf aan dat het 20 nautische mijlen van de zuiderlijke provincie Ca Mau neer gestort was en evens dat ze een signaal gedetecteerd hadden van de ELT.
Bij daglicht worden olievlekken gevonden en her en der drijft er schroot wat allemaal uiteindelijk word afgedaan als niet gerelateerd aan MH370.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
zouden ze neergeschoten zijn door een evaporizer wapen.. gewoon Zapppppp weg vliegtuig
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire![]()
Jij denkt dat vliegtuigen ook nog gebouwd zijn om te drijven?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:10 schreef flipsen het volgende:
Nog maar eens mijn "probleemstelling": Áls het vliegtuig al in zijn geheel op het water heeft kunnen landen, dan zinkt het vervolgens toch niet?
Als het vliegtuig met een duikvlucht is neergestort (wat in simulaties ook als mogelijkheid naar voren is gekomen), dan stort het vliegtuig in een rechte lijn naar 20 meter diepte. Dan breken alleen de vleugels en staartstukken af. Aangezien de romp + alle drijvende dingen (koffers) dan al op 20 meter diepte is, zinkt dat direct af.
Of de vleugels en staartstukken zouden moeten drijven betwijfel ik. Die dingen zijn gemaakt om te vliegen en niet om te drijven. Vooralsnog kan ik nergens iets vinden over vleugels die een maand in de meest ruige oceaan blijven drijven, dus de verontwaardiging van het ontbreken van brokstukken snap ik niet helemaal."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ik vind dat het tijd wordt voor de WERELDWIJDE MEDIUM WEDSTRIJD.
Alle mediums (mensen die kunnen connecten met geesten enzo) mogen de locatie gaan aanwijzen waar het vliegtuig zich bevind. Dat is natuurlijk aantrekkelijk omdat je op die manier een beroemd medium kan worden!
En er kan nog een prijs aangehangen worden, denk dat de wereld wel een miljoen dollar bijeen kan schrapen voor het medium die de juiste plek aanwijst.![]()
Dat miljoen voor degene die kan bewijzen dat hij paranormaal is, geldt al een tijdje trouwens (via James Randi)"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Met dat geweldige filmpje van die kinderfluisteraar Ogilvie ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat miljoen voor degene die kan bewijzen dat hij paranormaal is, geldt al een tijdje trouwens (via James Randi)
Deze dus:
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hij was tijd geleden eens bij Ivo Niehe waar hij al die gasten eens langs ging en stuk voor stuk met de grond gelijk maakte.
Vooral die met Char was mooi
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Foto's genomen tijdens de bijeenkomst gisteren.
http://blog.sina.com.cn/s/blog_12ece77a00101ep54.htmlhttp://www.duncansteel.com/archives/743#commentsquote:Here is some more information told to families of the passengers by Malaysian officials on Tuesday:
Two pings (18:29 and 0:11) were initiated by the plane.
It’s beyond my knowledge in what circumstances the plane would initiated a ping.
If an aircraft-initiated ping (at whatever time) provoked by fuel exhaustion in one engine (or both), as you said, what happened the plane at the 18:29?
The reason why I thought a ping at 00:13 would be expected is that Inmarsat once said if the ground station hadn’t heard from the aircraft for one hour, it would automatically initiated a ping to check if the plane was still logged on. Because a satellite call was made at 23:13, the hourly ping timer started at this time.
Hope that makes sense. I’m Chinese and am not a native English speaker.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Ik blijf er toch op gokken dat het vliegtuig in zijn geheel met brokstukken die gezonken zijn, ligt in de Diamantina trench. Dat lijkt me gewoon een eindbestemming die tot de verbeelding spreekt van een piloot die een ongeëvenaarde daad wil verrichten.
Ik begrijp niet waarom ze daar niet gaan zoeken.
Nog gekker dan dat er geen brokstukken gevonden zijn, vind ik het feit dat niemand, geen bootje of wat dan ook, het vliegtuig heeft zien vliegen die richting op.![]()
quote:Malaysia Airlines plane report reveals 4-hour-gap
On the fateful night that Malaysia Airlines Flight 370 disappeared, officials apparently didn't notice for 17 minutes that it had gone off radar -- and didn't activate an official rescue operation for four hours.
Those are two of the details outlined in a preliminary report by Malaysia's Transportation Ministry released to the public Thursday. The report had been sent to the International Civil Aviation Organization, the U.N. body for global aviation.
What's remarkable about the report is what's missing from it.
When did the plane disappear?
At 1:21 a.m. on March 8, the plane -- carrying 239 people to Beijing -- disappeared from radar in Kuala Lumpur, Malaysia. By then, the plane's crew should have contacted air traffic control in Ho Chi Minh, Vietnam, but apparently it didn't. And it wasn't until 17 minutes later that Ho Chi Minh asked Malaysian air traffic control where the plane was.
"We are left to assume (that) for those 17 minutes, Kuala Lumpur either didn't notice or didn't act," CNN aviation correspondent Richard Quest said.
Why was there a four-hour gap in response?
Then came a four-hour gap -- from the time when officials noticed the plane was missing to when the official rescue operation was launched. The report gives no explanation for what happened during those four hours, other than to say that Kuala Lumpur contacted Singapore, Hong Kong and Cambodia. And those four hours may have been critical.
On Tuesday, a Malaysia Airlines official said the plane probably ran out of fuel about 7½ hours into the flight. That means it might have been flying during that four-hour gap, and possibly for another 2½ hours after the search started.
Where was the military?
The Malaysian Prime Minister has said the military tracked the plane as it headed back across Malaysia. According to the report, a playback of a recording from military primary radar revealed that an aircraft that may have been MH370 had made a westerly turn, crossing Peninsular Malaysia. The search area was then extended to the Strait of Malacca.
But it's unclear when that happened. The report makes no mention of the military's role the night of the disappearance.
Where are the details?
Preliminary reports are by their nature brief and to the point. It is up to the country to choose whether to release additional details, such as a cargo manifest, seating plan and air traffic control transcripts.
"This report and any other documents released should be an audit of what happened and factually who did what," Quest said.
Compared to the preliminary reports of other recent major flight investigations, the one released by Malaysia is scant.
The equivalent preliminary report on Air France 447 was 128 pages long. That report by, produced by France's aviation safety agency just one month after the plane went missing in 2009, offered specific details on communication between various air traffic control centers.
Flight 447 was found more than a year later in the Atlantic Ocean; all 228 people on board had died.
And a preliminary report by the Australian Transport Safety Bureau into the Qantas engine explosion in 2010 ran more than 40 pages, including diagrams and charts.
"I can certainly understand that the authorities had more pressing matters in finding the plane than writing a long report, when there will be plenty of other chances to do so," Quest said, "but this report is the barest possible they could get away with."
Debate over transparency
The report released Thursday was the same one Malaysia submitted to the International Civil Aviation Organization but had not been made public. Malaysian officials came under heavy criticism last week for submitting the report to the U.N. body but not making it available to relatives of passengers.
While authorities are not required to make a preliminary report public, Malaysian Prime Minister Najib Razak acquiesced. Reporters could not ask questions raised by the report since the document was released by e-mail and not at a news conference.
One safety recommendation
The report makes one safety recommendation: the need for real-time tracking.
Authorities noted that while commercial planes spend considerable time operating over remote areas, there is no requirement for real-time tracking of such aircraft.
"There have now been two occasions during the last five years when large commercial air transport aircraft have gone missing and their last position was not accurately known," the Malaysian report states. "This uncertainty resulted in significant difficulty in locating the aircraft in a timely manner."
CNN reported on this detail from the report last week.
The officials asked the International Civil Aviation Organization to examine the benefits of introducing a standard for real-time tracking of commercial planes.
It's the same recommendation that was made after the Air France 447 disaster in 2009. But nothing seems to have happened after that report.![]()
CNN: -- Malaysia Airlines says support centers "around the world" for families of MH370 passengers will be closed by May 7.![]()
'Then came a four-hour gap -- from the time when officials noticed the plane was missing to when the official rescue operation was launched. The report gives no explanation for what happened during those four hours, other than to say that Kuala Lumpur contacted Singapore, Hong Kong and Cambodia.'
Misschien geloofden ze het niet. In shock, flabbergasted.![]()
![]()
Updates kan ik helaas niet in de OP zetten omdat ik deze om een of andere rede niet kan editen.
Het raport is vrijgegeven op deze facebook pagina
Voorts is het toestel schijnbaar in drie stukken gebroken op grote hoogte, een deel kwam terecht in de Zuid Chineze Zee, een ander deel in de Golf van Bengalen, de rest (waarschijnlijk de achterzijde met de pingers) belande in de oceaan ten westen van Perth![]()
Het toestel is niet bij IGARI gekeerd maar is vloog netjes door naar routepunt BITOD alwaar het vervolgens van de Vietnamese radar verdween.
Daarna is het toestel in het Cambodiaanse luchtruim geweest, keerde vervolgens naar Kota Bharu, vloog naar en over Penang en was gelukkig nog op tijd VAMPI-MEKAR-SANOB voorbij om op 18:29 vervolgens richting het westen van Perth te vliegen.
Best een bijzonder toestel dat Boeing gebouwd heeft.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Lukt het ook niet als je eerst iets verwijderd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Updates kan ik helaas niet in de OP zetten omdat ik deze om een of andere rede niet kan editen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Updates kan ik helaas niet in de OP zetten omdat ik deze om een of andere rede niet kan editen.Er zit ook een limiet aan van 48 uur geloof ik. Helaas, voor dit soort topics heel jammer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef eight het volgende:
[..]
Lukt het ook niet als je eerst iets verwijderd?
Oud nieuws kan je verwijderen als je de link laat staan. Uiteindelijk vormt de OP een document van hoe de media ons bericht hebben en hoe weinig we te weten zijn gekomen. Een unicum in de historie zou ik zeggen.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
bij geen abo of basic abo heb je 48u om je posts te editten, daarna gaat het omhoog, zie ook de fokshopquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Updates kan ik helaas niet in de OP zetten omdat ik deze om een of andere rede niet kan editen.![]()
Ok, dat wist ik niet, dan wachten we maar even tot een nieuw topic aangemaakt word
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Maar is het realistisch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:01 schreef Nucky het volgende:
Best een interessant verhaal, dat van Tim Akers. Staat wel haaks op de Inmarsat theorie.☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭![]()
Tot over acht maanden!
The underwater hunt for the missing Malaysia Airlines jet will be expanded to include a massive swath of ocean floor that may take up to eight months to thoroughly search, Australia's Prime Minister said.
The US Navy's Bluefin 21 robotic submarine has spent weeks scouring the initial search area for Flight MH370 in the remote Indian Ocean far off Australia's west coast, but has found no trace of the missing aircraft, Tony Abbott said.
Officials are now looking to bring in new equipment that can search a larger patch of seabed for the plane, he added.
"It is highly unlikely at this stage that we will find any aircraft debris on the ocean surface. By this stage, 52 days into the search, most material would have become waterlogged and sunk," Abbott told media in Canberra.
"Therefore, we are moving from the current phase to a phase which is focused on searching the ocean floor over a much larger area," Abbott said.
http://www.telegraph.co.u(...)n-ocean-surface.html![]()
Dat is een goede vraag. Deze man heeft wel de papieren én heeft met zijn methode blijkbaar een verloren schip gevonden.quote:
Dat naast het feit dat een oud-piloot wat gezien denkt te hebben op die Tomnod site (ook in dit topic voorbij gekomen) en deze locatie aansluit op het verhaal van de persoon op het booreiland, zeker de moeite waard om wat tijd in te steken lijkt me.![]()
Nu denkt men dat de tapes van de cockpit geëdit zijn:
http://www.nbcnews.com/st(...)dited-experts-n94941
Wat."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Terroristen opgepakt wegens vermist vliegtuig
Een groep terroristen is gearresteerd in verband met de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines.
De elf verdachten maken deel uit van een nieuwe terroristische groep die banden zou hebben met het terreurnetwerk al-Qaeda en bomaanslagen zou willen plegen in moslimlanden.
De groep werd aangehouden in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur en de staat Kedah nadat buitenlandse veiligheidsdiensten, waaronder de FBI en MI6, hen uitvoerig wilden ondervragen over vlucht MH370.
Sommige ondervraagden zouden hebben al toegegeven aanslagen te plannen in Maleisië, maar ontkennen iets te maken te hebben met het vliegtuig dat al bijna twee maanden spoorloos is.
''Dat het vliegtuig is gekaapt door militanten staat nog steeds hoog op de lijst van mogelijkheden'', verklaart een medewerker van de Maleisische veiligheidsdienst. De groep verdachten, in de leeftijd van 22 tot 55 jaar, zou bestaan uit onder meer studenten, een weduwe en zakenlui.
Het toestel van Malaysia Airlines verdween 8 maart van de radar. Sindsdien ontbreekt ieder spoor van het vliegtuig dat 239 passagiers aan boord had.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ehh, echt of false?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
klinkt wat amateuristisch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu denkt men dat de tapes van de cockpit geëdit zijn:
http://www.nbcnews.com/st(...)dited-experts-n94941
Wat.
Maar nu komt dat foutje toch anders over, die ok have a good night wat later niet gezegd bleek te zijn.![]()
ik heb de vorige keer aardig wat ruimte gemaakt, is volgens mij niet nodig bij de eerstvolgendequote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef eight het volgende:
[..]
Lukt het ook niet als je eerst iets verwijderd?![]()
![]()
FALSEquote:Op zondag 4 mei 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:
Terroristen opgepakt wegens vermist vliegtuig
Een groep terroristen is gearresteerd in verband met de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines.
De elf verdachten maken deel uit van een nieuwe terroristische groep die banden zou hebben met het terreurnetwerk al-Qaeda en bomaanslagen zou willen plegen in moslimlanden.
De groep werd aangehouden in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur en de staat Kedah nadat buitenlandse veiligheidsdiensten, waaronder de FBI en MI6, hen uitvoerig wilden ondervragen over vlucht MH370.
Sommige ondervraagden zouden hebben al toegegeven aanslagen te plannen in Maleisië, maar ontkennen iets te maken te hebben met het vliegtuig dat al bijna twee maanden spoorloos is.
''Dat het vliegtuig is gekaapt door militanten staat nog steeds hoog op de lijst van mogelijkheden'', verklaart een medewerker van de Maleisische veiligheidsdienst. De groep verdachten, in de leeftijd van 22 tot 55 jaar, zou bestaan uit onder meer studenten, een weduwe en zakenlui.
Het toestel van Malaysia Airlines verdween 8 maart van de radar. Sindsdien ontbreekt ieder spoor van het vliegtuig dat 239 passagiers aan boord had.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ehh, echt of false?zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle![]()
Samenvatting? En wie is deze man? Dacht eerst dat het die acteur uit de Hangover was.quote:![]()
![]()
Google 'm maar eens: Zal je verbazen wie hij is.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:11 schreef Nucky het volgende:
[..]
Samenvatting? En wie is deze man? Dacht eerst dat het die acteur uit de Hangover was.![]()
hmmm te laat zeker of is mh370 in die vulkaan gevlogen waar het nu over gaat.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zeker te laatquote:Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm te laat zeker of is mh370 in die vulkaan gevlogen waar het nu over gaat.Wie dit leest is gek![]()
http://tmfassociates.com/(...)usion/#comment-26823quote:I might have been mistaken about the lack of an SOS call. A recent post on PPRUNE [Post #10426, Page 522] referred to a report about a military base in Thailand having heard an SOS call from MH370. Looking back at various postings on the net made in the first few days after the plane went missing, there was a report in China Times On March 8, 2014 at 2025, the original in Chinese with the translation as follows:
” Furthermore, according to the US Embassy, at 2.43 in the morning, American military personnel stationed at U-Tapao Air Force Base received an emergency SOS transmission from MH370, captain of the aircraft shouted that cabin was disintegrating and the plane needed to make an emergency landing”. Another translation is as follows:
” In addition, the US embassy said 2.43am US forces stationed in Thailand military base Fort UTA had been listening to a Malaysia Airlines flight MH370 the SOS emergency call signals, aircraft pilots call the cabin faced collapse, they are going to crash….”
U-Tapao is located at southern Thailand next to the Gulf of Thailand and was (and apparently still is) a US military base . Thailand is 1 hour behind Malaysia in time so 2.43am would be 1.43am Malaysian time.
If this report is true, this would be further evidence of a positive lightning strike.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Brandpuntrapportage: ik denk dat ze ons draadje gelezen hebben. Baksteen is eindelijk zover als wij zijn.![]()
![]()
Waarom komt dit nu ineens pas bovendrijven?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: