abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139173979
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 10:50 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan hoe er geklommen wordt. Wordt er met een vaste vliegsnelheid (je gaat met je auto met 80km/u de berg op) geklommen of met een vaste klimsnelheid? (Je wil na tien minuten 100 meter hoger zijn).
In het eerste geval blijf je een constante snelheid vliegen en je verticale snelheid zal steeds meer afnemen. Op een gegeven moment is die verticale snelheid nul en blijf je dus horizontaal vliegen. In het tweede geval zal je vlieg snelheid gaan afnemen als je bij de maximale hoogte in de buurt komt terwijl je klim snelheid constant blijft. Uiteindelijk komt de snelheid onder een minimum waarde en dan hangt het af van het vliegtuig wat er vervolgens gebeurt.
Bij een Airbus zal het vliegtuig deze minimale snelheid aanhouden, ongeacht wat de vlieger wil en doet (mits er geen technische problemen zijn) en kom je weer in situatie nummer één, waarbij je horizontaal blijft vliegen.
Andere vliegtuigen kunnen onder die minimale snelheid komen en die vallen dan richting aarde, tenzij de piloot ingrijpt. Maar in alle gevallen is er een maximale hoogte tot waar een vliegtuig kan klimmen alvorens één van deze scenario's gaat voorkomen. Deze hoogte hangt onder meer af van gewicht, temperatuur, druk, etc.
Of tot de lucht te ijl wordt (lees atmosfeer houdt op). Het ding kan niet in de ruimte vliegen, daar is de straalaandrijving niet genoeg voor..Dan heb je raketaandrijving nodig, zoals bij de X10
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139176751
Mogelijke wrakstukken aangespoeld: http://www.brisbanetimes.(...)-20140423-374fr.html

Ongetwijfeld loos alarm.
pi_139177852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:16 schreef anarchitect het volgende:
Mogelijke wrakstukken aangespoeld: http://www.brisbanetimes.(...)-20140423-374fr.html

Ongetwijfeld loos alarm.
Ah, er is weer eens 'mogelijk' wat gevonden :')
  Eindredactie Games woensdag 23 april 2014 @ 13:06:00 #279
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_139177944

[ Bericht 100% gewijzigd door Oscar. op 23-04-2014 13:40:05 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 23 april 2014 @ 13:11:20 #280
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139178059
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:59 schreef Frutsel het volgende:
http://m.telegraaf.nl/buitenland/article/22539389/

Jaja toestel is mogelijk geland. .. 😉
:')
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 23 april 2014 @ 15:50:10 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139183067
'Nieuwe strategie zoektocht vliegtuig Malaysia Airlines'
De zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines gaat door, maar er is misschien wel een nieuwe strategie nodig.

Dat heeft de Australische premier Tony Abbott woensdag gezegd.

Na zeven weken zoeken is nog geen spoor gevonden van het toestel dat op 8 maart verdween met 239 mensen aan boord.

De afgelopen week is met een onderwaterrobot tevergeefs gezocht op de plek waar mogelijke signalen van de zwarte doos van het vliegtuig zijn opgevangen.

''We moeten de zoektocht misschien wel opnieuw overdenken, maar we zullen niet rusten tot we er alles aan gedaan hebben om dit mysterie op te lossen'', aldus de Australische premier.

nu.nl
pi_139183820
Het begon met die Chinezen die een ping opgevangen hadden. Maar wie zegt dat dat waar is? Ze hebben het geluid niet opgenomen toch?

Als het niet op deze locatie ligt, kunnen ze naar mijn idee het beste in de Diamantina trench gaan zoeken. Als ik me verplaats in die piloot, heeft ie het vliegtuig daar in zee laten 'landen'. Een mooiere en diepere plek bestaat er niet.

[ Bericht 48% gewijzigd door Loekie1 op 23-04-2014 16:53:37 ]
pi_139204020
Verrassend: wrakstukken waren loos alarm

http://m.brisbanetimes.co(...)-20140424-3754x.html
pi_139205696
Ik begrijp echt niet dat zoekacties naar brokstukken na zoveel vlieg- en vaaruren helemaal niets opgeleverd hebben. Het is net alsof dit gebied toch niet het juiste is.

Daarnaast vind ik het wel interessant om te zien hoe wij met al onze techniek toch niet in staat blijken te zijn dit mysterie snel op te lossen. Leuk dat er nog van dit soort mysteries bestaan.
  donderdag 24 april 2014 @ 09:17:53 #285
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_139205860
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:10 schreef Nucky het volgende:
Daarnaast vind ik het wel interessant om te zien hoe wij met al onze techniek toch niet in staat blijken te zijn dit mysterie snel op te lossen. Leuk dat er nog van dit soort mysteries bestaan.
Dat is inderdaad nog het meest interessantst van dit hele verhaal. We leven in een wereld waar privacy een illusie is en toch raken we nog dingen kwijt.

Fascinerend.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_139206081
Zo zijn de zwarte dozen dus bevestigd in het staartgedeelte van een vliegtuig. Ik vraag me af of deze toegankelijk zijn vanuit het vliegtuig. Moet wel eigenlijk voor onderhoudsdoeleinden, heb nog nooit een deur op een staart zien zitten.

Als je echt kwaad wilt, zijn er waarschijnlijk opties open om hier sabotage mee te plegen op wat voor manier dan ook.

pi_139213453
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 24 april 2014 @ 14:09:52 #288
8781 crew  Frutsel
pi_139216312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef Loekie1 het volgende:
Het begon met die Chinezen die een ping opgevangen hadden. Maar wie zegt dat dat waar is? Ze hebben het geluid niet opgenomen toch?

Alsof hun er belang bij hebben om hierover te liegen ;(
Bovendien zijn de pings een dag later ook opgevangen door een Australisch team.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139216820
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:22 schreef eight het volgende:

[..]

Alsof hun er belang bij hebben om hierover te liegen ;(
Bovendien zijn de pings een dag later ook opgevangen door een Australisch team.
Het kan allemaal inbeelding zijn geweest. :{
pi_139240079
"Het is niet onmogelijk dat het toestel ergens is geland - of gecrasht - want er is geen enkel brokstuk in de oceaan gevonden dat wordt gelinkt aan de MH370," aldus een bron.
http://www.telegraaf.nl/b(...)elijk_geland___.html

Iemand een idee hoe dat kan als de laatste ping boven zee is geweest?
pi_139240271
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 01:34 schreef Loekie1 het volgende:
"Het is niet onmogelijk dat het toestel ergens is geland - of gecrasht - want er is geen enkel brokstuk in de oceaan gevonden dat wordt gelinkt aan de MH370," aldus een bron.
http://www.telegraaf.nl/b(...)elijk_geland___.html

Iemand een idee hoe dat kan als de laatste ping boven zee is geweest?
Herinner je je nog dat er eerst sprake was van een zuidelijk en noordelijke zoekgebied? Er was een moment dat het over werd gegaan op "alleen de zuidelijke route is mogelijk". Dat besluit was genomen op gegevens en berekeningen van inmarsat geloof ik. Het zou dus kunnen dat ze nu rekening houden met de mogelijkheid dat de beslissing om de noordelijke corridor uit te sluiten gebaseerd was op foute aannames/berekeningen/etc. En dat er dus wel routes naar het noorden mogelijk zijn die overeenkomen met de pingcirkels ..
  vrijdag 25 april 2014 @ 06:10:25 #293
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139241367
En dat dan blijkt dat ie ergens in afghanistan staat _O-
pi_139241486
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 06:10 schreef Marrije het volgende:
En dat dan blijkt dat ie ergens in afghanistan staat _O-
Gobi. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139242387
Maar dan is ie boven verschillende landen gevlogen die het toestel hadden kunnen waarnemen.
pi_139242630
Diego Garcia een 'mysterieus atol' :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139247217
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 01:48 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Herinner je je nog dat er eerst sprake was van een zuidelijk en noordelijke zoekgebied? Er was een moment dat het over werd gegaan op "alleen de zuidelijke route is mogelijk". Dat besluit was genomen op gegevens en berekeningen van inmarsat geloof ik. Het zou dus kunnen dat ze nu rekening houden met de mogelijkheid dat de beslissing om de noordelijke corridor uit te sluiten gebaseerd was op foute aannames/berekeningen/etc. En dat er dus wel routes naar het noorden mogelijk zijn die overeenkomen met de pingcirkels ..
Ik geloof nog steeds in de zuidelijke route aangezien Inmarsat een algoritme heeft ontwikkeld die ze eerst getest hebben op enkele andere vluchten. Dit bleek 100% kloppend te zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139249013
Enkele weken geleden schreef ik dat een walvis waarschijnlijk de blackbox had opgegeten en daar lekker baantjes aan het zwemmen was.
Maar de walvissen hebben zelf al een acoustische pen om ze te volgen, deze pen zend elke seconde een puls.
De frequentie is tussen 25 en 31 kHz.

Pag 3 en 4

Foto's van het gevonden voorwerp

quote:
One bit of info that I've not seen publicised is that acoustic measurements from the Comprehensive Nuclear Test Ban Treaty (http://en.wikipedia.org/w(...)lear-Test-Ban_Treaty) acoustic station at Cape Leeuwin (SW tip of Western Australia), and acoustic logger from near Rottnest Island (from CMST - http://cmst.curtin.edu.au/) was used to determine bearing to an acoustic event, possibly a sea surface impact.

If you took the bearing of this event and intersected it with the '7.5th' ping arc you end up with the search region that the Chinese ship and Ocean Shield were searching in.

My source is a colleague at CMST.

Intersections of Cape Leeuwin's acoustic ring with 8:11 ping ring
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_139249770
En waarom mogen we niet weten wat de ex-vrouw van de gezagvoerder allemaal heeft gezegd.
pi_139250049
MH370 begint steeds meer op een JFK of 9/11 situatie te lijken. Dat er nooit een antwoord zal komen van wat er werkelijk gebeurde met die vlucht (want er werd nog nooit zoveel media aandacht geschonken aan deze verdwijning, wat nogal opvallend is)
De eilandbewoners op de Malediven zijn uiteraard niet gek, die weten dat er nooit zo laag en rumoerig een toestel over hun eilanden kwam vliegen, en juist toen dat gebeurde was MH370 van koers en buiten radar.
MH370 zal men waarschijnlijk nooit vinden op de bodem van de Indische Oceaan.
Het is een kwestie van wie je meer vertrouwt, de regering van Maleisie of de eilandbewoners van de Malediven (het gewone eerlijke volk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')