abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139463623
Updates kan ik helaas niet in de OP zetten omdat ik deze om een of andere rede niet kan editen.

Het raport is vrijgegeven op deze facebook pagina

Voorts is het toestel schijnbaar in drie stukken gebroken op grote hoogte, een deel kwam terecht in de Zuid Chineze Zee, een ander deel in de Golf van Bengalen, de rest (waarschijnlijk de achterzijde met de pingers) belande in de oceaan ten westen van Perth :)

Het toestel is niet bij IGARI gekeerd maar is vloog netjes door naar routepunt BITOD alwaar het vervolgens van de Vietnamese radar verdween.
Daarna is het toestel in het Cambodiaanse luchtruim geweest, keerde vervolgens naar Kota Bharu, vloog naar en over Penang en was gelukkig nog op tijd VAMPI-MEKAR-SANOB voorbij om op 18:29 vervolgens richting het westen van Perth te vliegen.

Best een bijzonder toestel dat Boeing gebouwd heeft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_139473178
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Updates kan ik helaas niet in de OP zetten omdat ik deze om een of andere rede niet kan editen.
Lukt het ook niet als je eerst iets verwijderd?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139473661
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef eight het volgende:

[..]

Er zit ook een limiet aan van 48 uur geloof ik. Helaas, voor dit soort topics heel jammer.

Oud nieuws kan je verwijderen als je de link laat staan. Uiteindelijk vormt de OP een document van hoe de media ons bericht hebben en hoe weinig we te weten zijn gekomen. Een unicum in de historie zou ik zeggen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139474685
quote:
bij geen abo of basic abo heb je 48u om je posts te editten, daarna gaat het omhoog, zie ook de fokshop
pi_139475277
Ok, dat wist ik niet, dan wachten we maar even tot een nieuw topic aangemaakt word ;)

pi_139481679
Best een interessant verhaal, dat van Tim Akers. Staat wel haaks op de Inmarsat theorie.
pi_139481766
Wat een geschiedenis dit pffff
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:36:30 #83
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_139482506
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:01 schreef Nucky het volgende:
Best een interessant verhaal, dat van Tim Akers. Staat wel haaks op de Inmarsat theorie.
Maar is het realistisch?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_139483113
Tot over acht maanden!

The underwater hunt for the missing Malaysia Airlines jet will be expanded to include a massive swath of ocean floor that may take up to eight months to thoroughly search, Australia's Prime Minister said.

The US Navy's Bluefin 21 robotic submarine has spent weeks scouring the initial search area for Flight MH370 in the remote Indian Ocean far off Australia's west coast, but has found no trace of the missing aircraft, Tony Abbott said.

Officials are now looking to bring in new equipment that can search a larger patch of seabed for the plane, he added.

"It is highly unlikely at this stage that we will find any aircraft debris on the ocean surface. By this stage, 52 days into the search, most material would have become waterlogged and sunk," Abbott told media in Canberra.

"Therefore, we are moving from the current phase to a phase which is focused on searching the ocean floor over a much larger area," Abbott said.

http://www.telegraph.co.u(...)n-ocean-surface.html
pi_139483860
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:36 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Maar is het realistisch?
Dat is een goede vraag. Deze man heeft wel de papieren én heeft met zijn methode blijkbaar een verloren schip gevonden.

Dat naast het feit dat een oud-piloot wat gezien denkt te hebben op die Tomnod site (ook in dit topic voorbij gekomen) en deze locatie aansluit op het verhaal van de persoon op het booreiland, zeker de moeite waard om wat tijd in te steken lijkt me.
pi_139491185
Nu denkt men dat de tapes van de cockpit geëdit zijn:
http://www.nbcnews.com/st(...)dited-experts-n94941

Wat.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139542977
Terroristen opgepakt wegens vermist vliegtuig
Een groep terroristen is gearresteerd in verband met de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines.

De elf verdachten maken deel uit van een nieuwe terroristische groep die banden zou hebben met het terreurnetwerk al-Qaeda en bomaanslagen zou willen plegen in moslimlanden.

De groep werd aangehouden in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur en de staat Kedah nadat buitenlandse veiligheidsdiensten, waaronder de FBI en MI6, hen uitvoerig wilden ondervragen over vlucht MH370.

Sommige ondervraagden zouden hebben al toegegeven aanslagen te plannen in Maleisië, maar ontkennen iets te maken te hebben met het vliegtuig dat al bijna twee maanden spoorloos is.

''Dat het vliegtuig is gekaapt door militanten staat nog steeds hoog op de lijst van mogelijkheden'', verklaart een medewerker van de Maleisische veiligheidsdienst. De groep verdachten, in de leeftijd van 22 tot 55 jaar, zou bestaan uit onder meer studenten, een weduwe en zakenlui.

Het toestel van Malaysia Airlines verdween 8 maart van de radar. Sindsdien ontbreekt ieder spoor van het vliegtuig dat 239 passagiers aan boord had.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ehh, echt of false?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 4 mei 2014 @ 07:51:13 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139543256
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu denkt men dat de tapes van de cockpit geëdit zijn:
http://www.nbcnews.com/st(...)dited-experts-n94941

Wat.
klinkt wat amateuristisch.
Maar nu komt dat foutje toch anders over, die ok have a good night wat later niet gezegd bleek te zijn.
  zondag 4 mei 2014 @ 07:55:22 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139543272
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef eight het volgende:

[..]

ik heb de vorige keer aardig wat ruimte gemaakt, is volgens mij niet nodig bij de eerstvolgende :)
  zondag 4 mei 2014 @ 08:50:38 #90
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_139543450
quote:
11s.gif Op zondag 4 mei 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:
Terroristen opgepakt wegens vermist vliegtuig
Een groep terroristen is gearresteerd in verband met de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines.

De elf verdachten maken deel uit van een nieuwe terroristische groep die banden zou hebben met het terreurnetwerk al-Qaeda en bomaanslagen zou willen plegen in moslimlanden.

De groep werd aangehouden in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur en de staat Kedah nadat buitenlandse veiligheidsdiensten, waaronder de FBI en MI6, hen uitvoerig wilden ondervragen over vlucht MH370.

Sommige ondervraagden zouden hebben al toegegeven aanslagen te plannen in Maleisië, maar ontkennen iets te maken te hebben met het vliegtuig dat al bijna twee maanden spoorloos is.

''Dat het vliegtuig is gekaapt door militanten staat nog steeds hoog op de lijst van mogelijkheden'', verklaart een medewerker van de Maleisische veiligheidsdienst. De groep verdachten, in de leeftijd van 22 tot 55 jaar, zou bestaan uit onder meer studenten, een weduwe en zakenlui.

Het toestel van Malaysia Airlines verdween 8 maart van de radar. Sindsdien ontbreekt ieder spoor van het vliegtuig dat 239 passagiers aan boord had.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ehh, echt of false?
FALSE
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_139554045
pi_139567561
quote:
Samenvatting? En wie is deze man? Dacht eerst dat het die acteur uit de Hangover was.

:')
  zondag 4 mei 2014 @ 22:37:11 #93
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_139569351
Nu Nederland 2 Brandpunt, reportage
Wie dit leest is gek
pi_139570254
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 22:11 schreef Nucky het volgende:

[..]

Samenvatting? En wie is deze man? Dacht eerst dat het die acteur uit de Hangover was.
Google 'm maar eens: Zal je verbazen wie hij is.
pi_139570553
quote:
99s.gif Op zondag 4 mei 2014 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu Nederland 2 Brandpunt, reportage
hmmm te laat zeker of is mh370 in die vulkaan gevlogen waar het nu over gaat.
Do what you love, love what you do!
  zondag 4 mei 2014 @ 22:59:03 #96
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_139570618
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef kree het volgende:

[..]

hmmm te laat zeker of is mh370 in die vulkaan gevlogen waar het nu over gaat.
Zeker te laat
Wie dit leest is gek
pi_139571686
quote:
I might have been mistaken about the lack of an SOS call. A recent post on PPRUNE [Post #10426, Page 522] referred to a report about a military base in Thailand having heard an SOS call from MH370. Looking back at various postings on the net made in the first few days after the plane went missing, there was a report in China Times On March 8, 2014 at 2025, the original in Chinese with the translation as follows:

” Furthermore, according to the US Embassy, at 2.43 in the morning, American military personnel stationed at U-Tapao Air Force Base received an emergency SOS transmission from MH370, captain of the aircraft shouted that cabin was disintegrating and the plane needed to make an emergency landing”. Another translation is as follows:

” In addition, the US embassy said 2.43am US forces stationed in Thailand military base Fort UTA had been listening to a Malaysia Airlines flight MH370 the SOS emergency call signals, aircraft pilots call the cabin faced collapse, they are going to crash….”

U-Tapao is located at southern Thailand next to the Gulf of Thailand and was (and apparently still is) a US military base . Thailand is 1 hour behind Malaysia in time so 2.43am would be 1.43am Malaysian time.

If this report is true, this would be further evidence of a positive lightning strike.
http://tmfassociates.com/(...)usion/#comment-26823
pi_139572729
Brandpuntrapportage: ik denk dat ze ons draadje gelezen hebben. Baksteen is eindelijk zover als wij zijn. 8-)
  zondag 4 mei 2014 @ 23:48:42 #99
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_139572770
Waarom komt dit nu ineens pas bovendrijven?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 5 mei 2014 @ 00:00:03 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_139573112
The fuck? 8)7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')