Lukt het ook niet als je eerst iets verwijderd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Updates kan ik helaas niet in de OP zetten omdat ik deze om een of andere rede niet kan editen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Updates kan ik helaas niet in de OP zetten omdat ik deze om een of andere rede niet kan editen.
Er zit ook een limiet aan van 48 uur geloof ik. Helaas, voor dit soort topics heel jammer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef eight het volgende:
[..]
Lukt het ook niet als je eerst iets verwijderd?
bij geen abo of basic abo heb je 48u om je posts te editten, daarna gaat het omhoog, zie ook de fokshopquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar is het realistisch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:01 schreef Nucky het volgende:
Best een interessant verhaal, dat van Tim Akers. Staat wel haaks op de Inmarsat theorie.
Dat is een goede vraag. Deze man heeft wel de papieren én heeft met zijn methode blijkbaar een verloren schip gevonden.quote:
klinkt wat amateuristisch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu denkt men dat de tapes van de cockpit geëdit zijn:
http://www.nbcnews.com/st(...)dited-experts-n94941
Wat.
ik heb de vorige keer aardig wat ruimte gemaakt, is volgens mij niet nodig bij de eerstvolgendequote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef eight het volgende:
[..]
Lukt het ook niet als je eerst iets verwijderd?
FALSEquote:Op zondag 4 mei 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:
Terroristen opgepakt wegens vermist vliegtuig
Een groep terroristen is gearresteerd in verband met de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines.
De elf verdachten maken deel uit van een nieuwe terroristische groep die banden zou hebben met het terreurnetwerk al-Qaeda en bomaanslagen zou willen plegen in moslimlanden.
De groep werd aangehouden in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur en de staat Kedah nadat buitenlandse veiligheidsdiensten, waaronder de FBI en MI6, hen uitvoerig wilden ondervragen over vlucht MH370.
Sommige ondervraagden zouden hebben al toegegeven aanslagen te plannen in Maleisië, maar ontkennen iets te maken te hebben met het vliegtuig dat al bijna twee maanden spoorloos is.
''Dat het vliegtuig is gekaapt door militanten staat nog steeds hoog op de lijst van mogelijkheden'', verklaart een medewerker van de Maleisische veiligheidsdienst. De groep verdachten, in de leeftijd van 22 tot 55 jaar, zou bestaan uit onder meer studenten, een weduwe en zakenlui.
Het toestel van Malaysia Airlines verdween 8 maart van de radar. Sindsdien ontbreekt ieder spoor van het vliegtuig dat 239 passagiers aan boord had.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ehh, echt of false?
Samenvatting? En wie is deze man? Dacht eerst dat het die acteur uit de Hangover was.quote:
Google 'm maar eens: Zal je verbazen wie hij is.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:11 schreef Nucky het volgende:
[..]
Samenvatting? En wie is deze man? Dacht eerst dat het die acteur uit de Hangover was.
hmmm te laat zeker of is mh370 in die vulkaan gevlogen waar het nu over gaat.quote:
Zeker te laatquote:Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm te laat zeker of is mh370 in die vulkaan gevlogen waar het nu over gaat.
http://tmfassociates.com/(...)usion/#comment-26823quote:I might have been mistaken about the lack of an SOS call. A recent post on PPRUNE [Post #10426, Page 522] referred to a report about a military base in Thailand having heard an SOS call from MH370. Looking back at various postings on the net made in the first few days after the plane went missing, there was a report in China Times On March 8, 2014 at 2025, the original in Chinese with the translation as follows:
” Furthermore, according to the US Embassy, at 2.43 in the morning, American military personnel stationed at U-Tapao Air Force Base received an emergency SOS transmission from MH370, captain of the aircraft shouted that cabin was disintegrating and the plane needed to make an emergency landing”. Another translation is as follows:
” In addition, the US embassy said 2.43am US forces stationed in Thailand military base Fort UTA had been listening to a Malaysia Airlines flight MH370 the SOS emergency call signals, aircraft pilots call the cabin faced collapse, they are going to crash….”
U-Tapao is located at southern Thailand next to the Gulf of Thailand and was (and apparently still is) a US military base . Thailand is 1 hour behind Malaysia in time so 2.43am would be 1.43am Malaysian time.
If this report is true, this would be further evidence of a positive lightning strike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |