Brulboei.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die op standje brulboei een telefoongesprek in mijn oor houden.
Mijn autistisch hart kan daar niet tegen hoor.
Bijna 5 jaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
Chai hoelang heb jij al met je lover.
Ga je nog iets leuks doen met je 5 jaar jubileum?quote:
Op vakantie, maar nog geen idee waarheen.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen met je 5 jaar jubileum?
Dat is inderdaad wel leukquote:Op woensdag 23 april 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Op vakantie, maar nog geen idee waarheen.
Jij vindt niet dat ik mijn leven verpest door al zo jong een lange relatie te zijn aangegaan? Dat is een beetje de algemene tendens op FOK!.quote:
Brulboeiquote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die op standje brulboei een telefoongesprek in mijn oor houden.
Mijn autistisch hart kan daar niet tegen hoor.
Renessequote:Op woensdag 23 april 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Op vakantie, maar nog geen idee waarheen.
fok is hier ook echt een goede graadmeter voorquote:Op woensdag 23 april 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat ik mijn leven verpest door al zo jong een lange relatie te zijn aangegaan? Dat is een beetje de algemene tendens op FOK!.
In mijn geval wel, want ik heb iets met een FOK!ker.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fok is hier ook echt een goede graadmeter voor
Je moet doen wat je hart je ingeeft, Chai.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat ik mijn leven verpest door al zo jong een lange relatie te zijn aangegaan? Dat is een beetje de algemene tendens op FOK!.
ach ja, misschien over tien jaar nog, misschien heb je over een jaar de volgende, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn geval wel, want ik heb iets met een FOK!ker.
Mensen die dit zeggen weten niet beter. Als jij iemand hebt gevonden die jou extra gelukkig kan maken en een aanvulling op jouw leven is, dan mag je daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
ben t met je eens. En wat leukquote:Op woensdag 23 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen weten niet beter. Als jij iemand hebt gevonden die jou extra gelukkig kan maken en een aanvulling op jouw leven is, dan mag je daar blij mee zijn.
Maar deze chick is zwaarverliefd. Vraag t aan de mensen die dat niet zijn.
watquote:Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben t met je eens. En wat leukis het ook insgelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja raar genoeg welquote:Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben t met je eens. En wat leukis het ook insgelijks?
Nee. Vaag he.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Ergens nog een verdwaalde neef opgerakeld?
wat zeg je?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Enig idee wat/wie die track was?
Een niet verliefde ook hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vaag he.
Kap maar met dit onderwerp, want een verliefde ik is enorm hinderlijk.
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www73.zippyshare.com/v/27913567/file.html
" ... she talking dirty in my ear and shit, biting on my neck and moving down on to my chest"
Iemand enig idee wie/wat dit is? Choco?
kan niet hinderlijker zijn dan een zwakzinnige saggo jijquote:Op woensdag 23 april 2014 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vaag he.
Kap maar met dit onderwerp, want een verliefde ik is enorm hinderlijk.
jij weet ook echt overal een klacht van te maken hequote:Op woensdag 23 april 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Luidruchtige muis![]()
Kgrrrr
*scrolscrol
Kgrrrr
Ik ben een rasoptimistquote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij weet ook echt overal een klacht van te maken he
ik ben vandaag best vrolijk. en dat alleen omdat ik anderen heb kunnen irriterenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een rasoptimist![]()
Daarom ben ik ook een verstokte klb-er
Heb je daar je best voor moeten doen ?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben vandaag best vrolijk. en dat alleen omdat ik anderen heb kunnen irriteren
niet eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar je best voor moeten doen ?
Nooit toch ?quote:
Ik heb 4 koffie op na een caffeine -vrije periode, laat mequote:
en dan een beetje mijn geluk zitten verpestenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 4 koffie op na een caffeine -vrije periode, laat me
Zo ben ikquote:Op woensdag 23 april 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan een beetje mijn geluk zitten verpesten
Er zitten hier op fok alleen maar nare mensen.quote:
ik twijfel nog tussen pasta met kip en broccoli of avg met prei en varkenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten hier op fok alleen maar nare mensen.
Macaroni met ei en augurk![]()
Jij ?
Altijd pasta.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen pasta met kip en broccoli of avg met prei en varken
avg?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen pasta met kip en broccoli of avg met prei en varken
jaloersquote:Op woensdag 23 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen weten niet beter. Als jij iemand hebt gevonden die jou extra gelukkig kan maken en een aanvulling op jouw leven is, dan mag je daar blij mee zijn.
Maar deze chick is zwaarverliefd. Vraag t aan de mensen die dat niet zijn.
Neen, wel goed lezen hoor.quote:
net als rijst pasta of broodproducten.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou ik niet haten op aardappels eigenlijk?
Vieze dikmakers.
Het is de saus die voornamelijk veel calorieën bevat en brood is helemaal slecht.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als rijst pasta of broodproducten.
als je er patat van maakt klaag je zeker niet meer he?
verschillende dieet en glutengekkies zijn het niet met je eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de saus die voornamelijk veel calorieën bevat en brood is helemaal slecht.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo dol patat.
ben jij voedingscentrum ofsow? xDquote:Op woensdag 23 april 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de saus die voornamelijk veel calorieën bevat en brood is helemaal slecht.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo dol patat.
Al sla je me deaudquote:
Moest lachen om jouw lijst. :squote:
Aanhangers van RAW food zijn het ook niet met me eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschillende dieet en glutengekkies zijn het niet met je eens.
mij maakt het niet veel uit eigenlijk
Ik zie 4ebe posten en het gaat over eten, waarom verbaast mij dit nietquote:Op woensdag 23 april 2014 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aanhangers van RAW food zijn het ook niet met me eens.
Vraag nog eens hoeveel ik erom geef.
dikke trollen blijven rollenquote:Op woensdag 23 april 2014 18:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zie 4ebe posten en het gaat over eten, waarom verbaast mij dit niet
Haal dat #teambraddie eens weg.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zie 4ebe posten en het gaat over eten, waarom verbaast mij dit niet
Nee, yoloquote:Op woensdag 23 april 2014 18:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haal dat #teambraddie eens weg.
fail@life.comquote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
Kankerzooi weer crash. Als ik het weer kwijt van :s 500 woorden ofzo
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
Kankerzooi weer crash. Als ik het weer kwijt van :s 500 woorden ofzo
Godver meen je ditquote:
Pff fucked up manquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar niet in zo'n kutomgeving/netwerk/PC/whatever gaan werken.
Ik werk hier al jaren. Laatste keer voorlopig denk ik. Of ik moet laptop gaan meeslepen. Thuis werken kan ik echt nietquote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar niet in zo'n kutomgeving/netwerk/PC/whatever gaan werken.
vest om middelquote:
Die hoed(en)quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vest om middeltot de macht oneindig
Ehm, dat ziet er eerlijk gezegd nog best leuk uit.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!zomer meet 2014 locatie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef Chemicus het volgende:
Beste allen,
Ik ben een man van midden twintig en ik heb een relatie van ongeveer 1,5 jaar met een fantastische vrouw.
Dat staat nu echter op losse schroeven. Wij hebben enorme ruzie en zij heeft het gevoel mij niet te kunnen vertrouwen. Ik voel me vreselijk!. Ik weet dat ik fouten gemaakt heb, maar zij is voor mij de enige echte, ze is fantastisch PUNT. Ik hou zielsveel van haar en zij houd ook van mij en ik zou alles willen doen/laten om haar te behouden.
Ik heb echter in het begin van de relatie fouten gemaakt. Waaronder mijn vriendin het gevoel geven dat ik geintereseerd was in andere vrouwen en zonder nadenken een filmpje bekeken op Dumpert met naakte vrouwen (dit weet zij). Soms zei ik van een vrouw (die we op straat zagen lopen bijvoorbeeld) "oh dat is een mooie vrouw" oid.
Ik vind en vond haar de meest perfecte persoon voor mij en heb dus nooit iemand anders gewild, nog steeds niet. Nu is het echter vandaag geescaleerd. Vorige week ben ik naar een werkweek geweest, vandaag vroeg zij mij of daar ook mooie vrouwen waren, ik antwoorde daar eerlijk op met "ja". Hierna ontstond de enorme ruzie, met de algemene boodschap dat zij mij niet vertrouwd. Voor de duidelijkheid, ik heb niets gedaan met andere vrouwen, ook niet tijdens die werkweek. Zij denkt door de fouten die ik in het begin gemaakt heb echter dat ik alleen maar naar andere vrouwen kijken etc etc. Dat is niet zo!
Ik weet dat ik fouten gemaakt heb, maar zo stom ben ik niet meer en ik wil haar absoluut niet kwijt. Wat kan ik doen om dit nog te redden? Ik voel me vreselijk.
Groet,
Chemicus
That's what she saidquote:Op woensdag 23 april 2014 19:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ehm, dat ziet er eerlijk gezegd nog best leuk uit.
Op USBstick werken en autosave geen optie?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik werk hier al jaren. Laatste keer voorlopig denk ik. Of ik moet laptop gaan meeslepen. Thuis werken kan ik echt niet
99 problems but a basic bitch aint one.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga niet eens lezen, zeker zo'n R&P verhaal.
Les: R&P lezen = zelf een kutleven hebben.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
99 problems but a basic bitch aint one.
Wil dat nog een keer tegen vriendin van een maat zeggenquote:
Ik heb geen vriendinquote:Op woensdag 23 april 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom niet tegen eigen vriendin griddie?
Omdat niet nodig?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin- xoxox chloro :$
Oh best grappig dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schaal 1 op 10? denk toch wel een ferme 8 misschien zelfs 9.
"je zou naar zon plek moeten waar ze je helpen, hoe Heet het ook alweer. CONCENTRATIEKAMP, VUILE TYFUSHOER"quote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
Volgende ochtend vragen of ik vroeg wel wil gaan want ze moet nog leren, terwijl ze een heel huis hebben. " OH MAAR LIGT NIET AAN JOU IK KAN ME NIET CONCENTREREN. "
Dat dacht ik dus ook, maar krijgt m'n boy problemen mee, officieel mogen we elkaar ook niet meer zien, omdat ik een slechte invloed benquote:
Die ga ik gebruiken hahahaha.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
"je zou naar zon plek moeten waar ze je helpen, hoe Heet het ook alweer. CONCENTRATIEKAMP, VUILE TYFUSHOER"
Kan niet :S zou sowieso m'n main bitch zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem je chlomi toch als buitenvrouwtje
Kijk niet haar fobo. Meteen slap gewordenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Modus het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96.
Wie is baby momma?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan niet :S zou sowieso m'n main bitch zijn.
Wie? Good.vs.Evil ?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk niet haar fobo. Meteen slap geworden
Arme boyquote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar krijgt m'n boy problemen mee, officieel mogen we elkaar ook niet meer zien, omdat ik een slechte invloed ben![]()
![]()
Zou me niks verbazen tbhquote:Op woensdag 23 april 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Arme boy
Duurt vast niet meer lang voordat ze de pil vergeet.
Teh fuck is dit? En welke omvang heeft het?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All because of:
[ afbeelding ]
Ben je dan bij hem blijven slapen :squote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
Volgende ochtend vragen of ik vroeg wel wil gaan want ze moet nog leren, terwijl ze een heel huis hebben. " OH MAAR LIGT NIET AAN JOU IK KAN ME NIET CONCENTREREN. "
Erectiestoornis much?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veroorzaak rage voordat de baby er is. Dan maak je het op kraamvisite weer goed.quote:
Wou bij hem in bed, werd gecockblocked door z'n gf, moest op de bank als een geslagen hond. :S;s:Squote:
Ik woon niet in het gooi, wtf zijn dit voor scenario'squote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Veroorzaak rage voordat de baby er is. Dan maak je het op kraamvisite weer goed.
Zo'n drukshippie die ruzie komt maken is niet meer welkom als er een baby is, dus dat moet je voor die tijd doen en daarna doen alsof je je leven gebeterd hebt.
mijn stem hebben zequote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
D66 gaat gratis xtc-pillen uitdelen
kk genius
Vrouwen die voetbal kijken omgggggquote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, zullen we samen CR7 bewonderen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, zullen we samen CR7 bewonderen?![]()
Ms dat ie hem dan weer omhoog krijgt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vrouwen die voetbal kijken omggggg [ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha jellyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk toch niet voor het voetbal, gekke zeefkakker.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wátquote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar krijgt m'n boy problemen mee, officieel mogen we elkaar ook niet meer zien, omdat ik een slechte invloed ben![]()
![]()
Sowieso hoax, kan niet anders manquote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
D66 gaat gratis xtc-pillen uitdelen
kk genius
quote:
Korfbal is nog minder spannend dan curling man, natuurlijk kijk je dat niet voor het korfbal.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kijk korfbal ook niet voor het korfbal.
Niggaritis kickin' in.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb te veel spaghetti gegeten wel, wil dutje doen nu.
Ken zo'n gast die dat deed, zijn mening " SPeEL KoRfBaL FoR ChIcKiEs "quote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Korfbal is nog minder spannend dan curling man, natuurlijk kijk je dat niet voor het korfbal.
Haha shiit inderdaad.quote:
Collega van me doet dat.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ken zo'n gast die dat deed, zijn mening " SPeEL KoRfBaL FoR ChIcKiEs "
Is dat Ariana Grande?quote:
Die krijgt soberso veel actie.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Collega van me doet dat. Verder is het wel leuk kind.
Wrom noem je me whitey :squote:
Ze is wel dun hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okayquote:
Wil jij m'n Aladdin zijn? :$:$quote:Op woensdag 23 april 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje hoor Jasmijn, parel van het Midden Oosten :$
Vind haar leuk.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk het, thanks voor de naam.
[ afbeelding ]
Hier is ze wel chimeid. Ariana Grande-Butera (Boca Raton, Florida, 26 juni 1993)
.
Hier kan ik toch niks mee. :squote:
Hoe oud is deze foto?quote:
Oké laat maar hoor.quote:
Beter save je een keer, domme kaas.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
Nog twee alinea's en ik ben weer waar ik ooit was
ik zie al waar het heen gaatquote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar dit gesprek over gaat.
Wat doe je 'quote:
Nee is te laat nu.quote:
Godkkquote:
Mooi, doei.quote:
Jammer dat je het zo snel weggooit, ik dacht dat wij iets speciaals hadden, hoopte op meer.quote:
Hou toch op, je probeerde me vannacht in de fik te steken. :squote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo snel weggooit, ik dacht dat wij iets speciaals hadden, hoopte op meer.
Als dit jouw manier is van doen, dan is dit beter, ik had naar m'n moeder moeten luisteren.
Jij mag de kids doordeweeks hebben, in het weekend komen ze bij pappa. Niet boos worden als ik een ander trouw.
Dat is een Brabants ritueel :SS sorry dat jij niet open staat voor andere koeltoer :Squote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op, je probeerde me vannacht in de fik te steken. :s
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En te lang haar vind ik echt niet knap, integendeel.
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind het naar om te zien, zulk overdreven lang haar. Het heeft haast iets creepy's.
The fuck she thinks she is, Rapunzel?
kip en witlof. Zoooveeel ik lijk zwanger. Helemaal soezerigquote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb te veel spaghetti gegeten wel, wil dutje doen nu.
Ik heb nog Magnum liggen, wil opeten.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
kip en witlof. Zoooveeel ik lijk zwanger. Helemaal soezerig
Oke modusquote:
Klaar en veilig op dropboxquote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter save je een keer, domme kaas.
Waarom hebben sommige mensen een FB pagina voor hun huisdier?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mensen een FB pagina voor hun huisdier?
waarom heb jij dat niet?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb er één voor onze toekomstige kidsquote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.
Foto's van de zoveel maanden-echoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.
Ga je die zelf baren of wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb er één voor onze toekomstige kids
Omdat ik dat belachelijk vindquote:
Omdat caviafotosquote:
En mensen die dan zeggen dat hij al zooooo op Jantje lijkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto's van de zoveel maanden-echo
Echt he.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon ik maar zo'n wondertje in mijn buik laten groeien. Moeder worden is het mooiste wat er is
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon ik maar zo'n wondertje in mijn buik laten groeien. Moeder worden is het mooiste wat er is
Genoeg kinderen die geen ouders hebben. Zou best een kindje willen adopteren.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng, het gift van leven hebben en niet gebruiken.
Krijg je zo'n 2dehands Soemalier, sit tog niemand op tuh wachtequote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Genoeg kinderen die geen ouders hebben. Zou best een kindje willen adopteren.
Of een leuk Chineesje.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg je zo'n 2dehands Soemalier, sit tog niemand op tuh wachte
Hoe zullen we 'm noemen?quote:
Wat is er aan de hand? Je klinkt van slag.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:51 schreef Yiha het volgende:
Gewoon navelstreng rond de nek bij het uitpersen.
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Je klinkt van slag.Niks boeit jou, psychopaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw gebrabbel boeit me niet, is wat anders, als ik dit soort basic whine wil lezen ga ik wel naar viva forum.quote:
ok, neem chloro meequote:Op woensdag 23 april 2014 21:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jouw gebrabbel boeit me niet, is wat anders, als ik dit soort basic whine wil lezen ga ik wel naar viva forum.
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En mensen die dan zeggen dat hij al zooooo op Jantje lijkt.
Inddquote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
Van die geadopteerde kinderen uit Afrika met typisch Hollandse namen'Ja Robert-Jan, vanavond eten we patat'
Mortie gaat mijn kinderen baren, Grid en ik adopteren een Jamaicaan en Yiha gaat zelfmoord plegen.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mortie gaat mijn kinderen baren, Grid en ik adopteren een Jamaicaan en Yiha gaat zelfmoord plegen.
ook niet eerlijk tegenover die werkgevers die een Maarten de Vries in willen huren en opeens een neger op gesprek krijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
Van die geadopteerde kinderen uit Afrika met typisch Hollandse namen'Ja Robert-Jan, vanavond eten we patat'
Sla die toon niet met mij aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef Yiha het volgende:
[..]
toon jouw face dan eens, teringmongool
Yoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
okeeeeeeeeeeeeeee
gaat wel lekker hier
Dat zou ik dus nooit willen. Kinderen moeten wel mijn bloed hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Genoeg kinderen die geen ouders hebben. Zou best een kindje willen adopteren.
#lekkergekdoenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
okeeeeeeeeeeeeeee
gaat wel lekker hier
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sla die toon niet met mij aan.smhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yo yo yo getrained vandaag?quote:
Heel veel Indo's hebben een Nederlandse voor en achternaamquote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook niet eerlijk tegenover die werkgevers die een Maarten de Vries in willen huren en opeens een neger op gesprek krijgen
#doenormaaldoejealgekgenoegquote:
Vertelquote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom er nu pas achter wat de betekenis is van xoxodus.
Gewoon beetje bloed in die armen spuiten.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit willen. Kinderen moeten wel mijn bloed hebben.
Hugs and kisses ...quote:
Denk ook wel dat je vrouw smerig wordt aangekeken als je als 2 blanken rondloopt met een mokka baby.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wie Mortaxx' bloed door de aderen stroomt
is niet van mijquote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Let op dat je niet perrongeluk struikelt over je viool.
indo's zijn okquote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel Indo's hebben een Nederlandse voor en achternaam
Dus dat zal ook wel een verrassing zijn
Je slaat je kont en buikspieren maar over ?quote:
nicenicequote:
Die pak je mee als je benen traint. Maar buik doe ik morgen weer, samen met rug.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je slaat je kont en buikspieren maar over ?
Negers niet dan ?quote:
Heh.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nicenice
schouders en triceps hier
morgen mee doen met een lesje grid
ben benieuwd
Nice! Grid is? Soort insanity?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nicenice
schouders en triceps hier
morgen mee doen met een lesje grid
ben benieuwd
Hehe misleidendquote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook niet eerlijk tegenover die werkgevers die een Maarten de Vries in willen huren en opeens een neger op gesprek krijgen
Ik doe de 30 dagen squarchallenge.. Ik ben nu bij dag 2quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die pak je mee als je benen traint. Maar buik doe ik morgen weer, samen met rug.
Weh.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nice! Grid is? Soort insanity?
quote:
Is dit met of zonder brabo-accent ?quote:
zal 'm op je hoofd kapottimmerenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leer erop spelen, je bent er zo goed in.
Ja zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen toch!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe de 30 dagen squarchallenge.. Ik ben nu bij dag 2
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
Nooit meer.
Ik herhaal:
Nooit meer doe ik zoiets stoms godverdomme
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha gaat dat wel lukken? Misschien effe een hefkraantje huren om hem op te tillen.
Ja meestal bij dag 1quote:
Wat jou het beste uitkomt.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Is dit met of zonder brabo-accent ?
Okequote:
Wel even before and after pics posten als je klaar bentquote:
Smoothquote:Op woensdag 23 april 2014 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wel even before and after pics posten als je klaar bent
Je mag ze ook dm'en
Je komt hier vaak zat, accent heb je nu toggg wel onder controle?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
Doe maar met
Dat visualiseert beter
Oh hier ben jij. Vroeg me al af waarom ik je zo weinig zag posten.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Last van je stoelgang, meis?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet nooit meer macaroni voor het sporten
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
Nooit meer.
Ik herhaal:
Tis hierrr heeel gesellug XD!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh hier ben jij. Vroeg me al af waarom ik je zo weinig zag posten.
Oh das wel een goeie .. Kijken of ik het verschil ziequote:Op woensdag 23 april 2014 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wel even before and after pics posten als je klaar bent
Je mag ze ook dm'en
Het was dan ook een vraagquote:
Oh dan moet je eerst je kuitspieren meer oprekken.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das wel een goeie .. Kijken of ik het verschil zie
Maar ik zal het wel verkeerd doen, want m'n knieën doen zeer
Ja, maar alleen als ze niet op mitrailleur snelheid binnensmonds mompelenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je komt hier vaak zat, accent heb je nu toggg wel onder controle?
Oké.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
Nooit meer.
Ik herhaal:
Ik vind dat ik ze ook mag zien omdat je het van mij hebtquote:Op woensdag 23 april 2014 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das wel een goeie .. Kijken of ik het verschil zie
Maar ik zal het wel verkeerd doen, want m'n knieën doen zeer
jwzquote:
Als in: warming up .. Hm das een goeiequote:Op woensdag 23 april 2014 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan moet je eerst je kuitspieren meer oprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |