Klaar en veilig op dropboxquote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter save je een keer, domme kaas.
Waarom hebben sommige mensen een FB pagina voor hun huisdier?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mensen een FB pagina voor hun huisdier?
waarom heb jij dat niet?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb er één voor onze toekomstige kidsquote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.
Foto's van de zoveel maanden-echoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.
Ga je die zelf baren of wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb er één voor onze toekomstige kids
Omdat ik dat belachelijk vindquote:
Omdat caviafotosquote:
En mensen die dan zeggen dat hij al zooooo op Jantje lijkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto's van de zoveel maanden-echo
Echt he.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon ik maar zo'n wondertje in mijn buik laten groeien. Moeder worden is het mooiste wat er is
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon ik maar zo'n wondertje in mijn buik laten groeien. Moeder worden is het mooiste wat er is
Genoeg kinderen die geen ouders hebben. Zou best een kindje willen adopteren.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng, het gift van leven hebben en niet gebruiken.
Krijg je zo'n 2dehands Soemalier, sit tog niemand op tuh wachtequote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Genoeg kinderen die geen ouders hebben. Zou best een kindje willen adopteren.
Of een leuk Chineesje.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg je zo'n 2dehands Soemalier, sit tog niemand op tuh wachte
Hoe zullen we 'm noemen?quote:
Wat is er aan de hand? Je klinkt van slag.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:51 schreef Yiha het volgende:
Gewoon navelstreng rond de nek bij het uitpersen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Je klinkt van slag.Niks boeit jou, psychopaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw gebrabbel boeit me niet, is wat anders, als ik dit soort basic whine wil lezen ga ik wel naar viva forum.quote:
ok, neem chloro meequote:Op woensdag 23 april 2014 21:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jouw gebrabbel boeit me niet, is wat anders, als ik dit soort basic whine wil lezen ga ik wel naar viva forum.
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En mensen die dan zeggen dat hij al zooooo op Jantje lijkt.
Inddquote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
Van die geadopteerde kinderen uit Afrika met typisch Hollandse namen'Ja Robert-Jan, vanavond eten we patat'
Mortie gaat mijn kinderen baren, Grid en ik adopteren een Jamaicaan en Yiha gaat zelfmoord plegen.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mortie gaat mijn kinderen baren, Grid en ik adopteren een Jamaicaan en Yiha gaat zelfmoord plegen.
ook niet eerlijk tegenover die werkgevers die een Maarten de Vries in willen huren en opeens een neger op gesprek krijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
Van die geadopteerde kinderen uit Afrika met typisch Hollandse namen'Ja Robert-Jan, vanavond eten we patat'
Sla die toon niet met mij aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef Yiha het volgende:
[..]
toon jouw face dan eens, teringmongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
okeeeeeeeeeeeeeee
gaat wel lekker hier
Dat zou ik dus nooit willen. Kinderen moeten wel mijn bloed hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Genoeg kinderen die geen ouders hebben. Zou best een kindje willen adopteren.
#lekkergekdoenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
okeeeeeeeeeeeeeee
gaat wel lekker hier
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sla die toon niet met mij aan.smhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |