Beter save je een keer, domme kaas.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
Nog twee alinea's en ik ben weer waar ik ooit was
ik zie al waar het heen gaatquote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar dit gesprek over gaat.
Wat doe je 'quote:
Nee is te laat nu.quote:
Godkkquote:
Mooi, doei.quote:
Jammer dat je het zo snel weggooit, ik dacht dat wij iets speciaals hadden, hoopte op meer.quote:
Hou toch op, je probeerde me vannacht in de fik te steken. :squote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo snel weggooit, ik dacht dat wij iets speciaals hadden, hoopte op meer.
Als dit jouw manier is van doen, dan is dit beter, ik had naar m'n moeder moeten luisteren.
Jij mag de kids doordeweeks hebben, in het weekend komen ze bij pappa. Niet boos worden als ik een ander trouw.
Dat is een Brabants ritueel :SS sorry dat jij niet open staat voor andere koeltoer :Squote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op, je probeerde me vannacht in de fik te steken. :s
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En te lang haar vind ik echt niet knap, integendeel.
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind het naar om te zien, zulk overdreven lang haar. Het heeft haast iets creepy's.
The fuck she thinks she is, Rapunzel?
kip en witlof. Zoooveeel ik lijk zwanger. Helemaal soezerigquote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb te veel spaghetti gegeten wel, wil dutje doen nu.
Ik heb nog Magnum liggen, wil opeten.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
kip en witlof. Zoooveeel ik lijk zwanger. Helemaal soezerig
Oke modusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |