Klaar en veilig op dropboxquote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter save je een keer, domme kaas.
Waarom hebben sommige mensen een FB pagina voor hun huisdier?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mensen een FB pagina voor hun huisdier?
waarom heb jij dat niet?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb er één voor onze toekomstige kidsquote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.
Foto's van de zoveel maanden-echoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of voor hun 2 maanden oude baby.
Ga je die zelf baren of wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb er één voor onze toekomstige kids
Omdat ik dat belachelijk vindquote:
Omdat caviafotosquote:
En mensen die dan zeggen dat hij al zooooo op Jantje lijkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto's van de zoveel maanden-echo
Echt he.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon ik maar zo'n wondertje in mijn buik laten groeien. Moeder worden is het mooiste wat er is
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon ik maar zo'n wondertje in mijn buik laten groeien. Moeder worden is het mooiste wat er is
Genoeg kinderen die geen ouders hebben. Zou best een kindje willen adopteren.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng, het gift van leven hebben en niet gebruiken.
Krijg je zo'n 2dehands Soemalier, sit tog niemand op tuh wachtequote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Genoeg kinderen die geen ouders hebben. Zou best een kindje willen adopteren.
Of een leuk Chineesje.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg je zo'n 2dehands Soemalier, sit tog niemand op tuh wachte
Hoe zullen we 'm noemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |