Kan niet :S zou sowieso m'n main bitch zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem je chlomi toch als buitenvrouwtje
Kijk niet haar fobo. Meteen slap gewordenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Modus het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96.
Wie is baby momma?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan niet :S zou sowieso m'n main bitch zijn.
Wie? Good.vs.Evil ?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk niet haar fobo. Meteen slap geworden
Arme boyquote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar krijgt m'n boy problemen mee, officieel mogen we elkaar ook niet meer zien, omdat ik een slechte invloed ben![]()
![]()
Zou me niks verbazen tbhquote:Op woensdag 23 april 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Arme boy
Duurt vast niet meer lang voordat ze de pil vergeet.
Teh fuck is dit? En welke omvang heeft het?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All because of:
[ afbeelding ]
Ben je dan bij hem blijven slapen :squote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
Volgende ochtend vragen of ik vroeg wel wil gaan want ze moet nog leren, terwijl ze een heel huis hebben. " OH MAAR LIGT NIET AAN JOU IK KAN ME NIET CONCENTREREN. "
Erectiestoornis much?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veroorzaak rage voordat de baby er is. Dan maak je het op kraamvisite weer goed.quote:
Wou bij hem in bed, werd gecockblocked door z'n gf, moest op de bank als een geslagen hond. :S;s:Squote:
Ik woon niet in het gooi, wtf zijn dit voor scenario'squote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Veroorzaak rage voordat de baby er is. Dan maak je het op kraamvisite weer goed.
Zo'n drukshippie die ruzie komt maken is niet meer welkom als er een baby is, dus dat moet je voor die tijd doen en daarna doen alsof je je leven gebeterd hebt.
mijn stem hebben zequote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
D66 gaat gratis xtc-pillen uitdelen
kk genius
Vrouwen die voetbal kijken omgggggquote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, zullen we samen CR7 bewonderen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, zullen we samen CR7 bewonderen?![]()
Ms dat ie hem dan weer omhoog krijgt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vrouwen die voetbal kijken omggggg [ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha jellyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk toch niet voor het voetbal, gekke zeefkakker.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wátquote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar krijgt m'n boy problemen mee, officieel mogen we elkaar ook niet meer zien, omdat ik een slechte invloed ben![]()
![]()
Sowieso hoax, kan niet anders manquote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
D66 gaat gratis xtc-pillen uitdelen
kk genius
quote:
Korfbal is nog minder spannend dan curling man, natuurlijk kijk je dat niet voor het korfbal.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kijk korfbal ook niet voor het korfbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |