Brulboei.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die op standje brulboei een telefoongesprek in mijn oor houden.
Mijn autistisch hart kan daar niet tegen hoor.
Bijna 5 jaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
Chai hoelang heb jij al met je lover.
Ga je nog iets leuks doen met je 5 jaar jubileum?quote:
Op vakantie, maar nog geen idee waarheen.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen met je 5 jaar jubileum?
Dat is inderdaad wel leukquote:Op woensdag 23 april 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Op vakantie, maar nog geen idee waarheen.
Jij vindt niet dat ik mijn leven verpest door al zo jong een lange relatie te zijn aangegaan? Dat is een beetje de algemene tendens op FOK!.quote:
Brulboeiquote:Op woensdag 23 april 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die op standje brulboei een telefoongesprek in mijn oor houden.
Mijn autistisch hart kan daar niet tegen hoor.
Renessequote:Op woensdag 23 april 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Op vakantie, maar nog geen idee waarheen.
fok is hier ook echt een goede graadmeter voorquote:Op woensdag 23 april 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat ik mijn leven verpest door al zo jong een lange relatie te zijn aangegaan? Dat is een beetje de algemene tendens op FOK!.
In mijn geval wel, want ik heb iets met een FOK!ker.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fok is hier ook echt een goede graadmeter voor
Je moet doen wat je hart je ingeeft, Chai.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat ik mijn leven verpest door al zo jong een lange relatie te zijn aangegaan? Dat is een beetje de algemene tendens op FOK!.
ach ja, misschien over tien jaar nog, misschien heb je over een jaar de volgende, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn geval wel, want ik heb iets met een FOK!ker.
Mensen die dit zeggen weten niet beter. Als jij iemand hebt gevonden die jou extra gelukkig kan maken en een aanvulling op jouw leven is, dan mag je daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
ben t met je eens. En wat leukquote:Op woensdag 23 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen weten niet beter. Als jij iemand hebt gevonden die jou extra gelukkig kan maken en een aanvulling op jouw leven is, dan mag je daar blij mee zijn.
Maar deze chick is zwaarverliefd. Vraag t aan de mensen die dat niet zijn.
watquote:Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben t met je eens. En wat leukis het ook insgelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja raar genoeg welquote:Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben t met je eens. En wat leukis het ook insgelijks?
Nee. Vaag he.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Ergens nog een verdwaalde neef opgerakeld?
wat zeg je?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Enig idee wat/wie die track was?
Een niet verliefde ook hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vaag he.
Kap maar met dit onderwerp, want een verliefde ik is enorm hinderlijk.
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www73.zippyshare.com/v/27913567/file.html
" ... she talking dirty in my ear and shit, biting on my neck and moving down on to my chest"
Iemand enig idee wie/wat dit is? Choco?
kan niet hinderlijker zijn dan een zwakzinnige saggo jijquote:Op woensdag 23 april 2014 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vaag he.
Kap maar met dit onderwerp, want een verliefde ik is enorm hinderlijk.
jij weet ook echt overal een klacht van te maken hequote:Op woensdag 23 april 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Luidruchtige muis![]()
Kgrrrr
*scrolscrol
Kgrrrr
Ik ben een rasoptimistquote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij weet ook echt overal een klacht van te maken he
ik ben vandaag best vrolijk. en dat alleen omdat ik anderen heb kunnen irriterenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een rasoptimist![]()
Daarom ben ik ook een verstokte klb-er
Heb je daar je best voor moeten doen ?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben vandaag best vrolijk. en dat alleen omdat ik anderen heb kunnen irriteren
niet eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar je best voor moeten doen ?
Nooit toch ?quote:
Ik heb 4 koffie op na een caffeine -vrije periode, laat mequote:
en dan een beetje mijn geluk zitten verpestenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 4 koffie op na een caffeine -vrije periode, laat me
Zo ben ikquote:Op woensdag 23 april 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan een beetje mijn geluk zitten verpesten
Er zitten hier op fok alleen maar nare mensen.quote:
ik twijfel nog tussen pasta met kip en broccoli of avg met prei en varkenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten hier op fok alleen maar nare mensen.
Macaroni met ei en augurk![]()
Jij ?
Altijd pasta.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen pasta met kip en broccoli of avg met prei en varken
avg?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen pasta met kip en broccoli of avg met prei en varken
jaloersquote:Op woensdag 23 april 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen weten niet beter. Als jij iemand hebt gevonden die jou extra gelukkig kan maken en een aanvulling op jouw leven is, dan mag je daar blij mee zijn.
Maar deze chick is zwaarverliefd. Vraag t aan de mensen die dat niet zijn.
Neen, wel goed lezen hoor.quote:
net als rijst pasta of broodproducten.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou ik niet haten op aardappels eigenlijk?
Vieze dikmakers.
Het is de saus die voornamelijk veel calorieën bevat en brood is helemaal slecht.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als rijst pasta of broodproducten.
als je er patat van maakt klaag je zeker niet meer he?
verschillende dieet en glutengekkies zijn het niet met je eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de saus die voornamelijk veel calorieën bevat en brood is helemaal slecht.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo dol patat.
ben jij voedingscentrum ofsow? xDquote:Op woensdag 23 april 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de saus die voornamelijk veel calorieën bevat en brood is helemaal slecht.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo dol patat.
Al sla je me deaudquote:
Moest lachen om jouw lijst. :squote:
Aanhangers van RAW food zijn het ook niet met me eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschillende dieet en glutengekkies zijn het niet met je eens.
mij maakt het niet veel uit eigenlijk
Ik zie 4ebe posten en het gaat over eten, waarom verbaast mij dit nietquote:Op woensdag 23 april 2014 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aanhangers van RAW food zijn het ook niet met me eens.
Vraag nog eens hoeveel ik erom geef.
dikke trollen blijven rollenquote:Op woensdag 23 april 2014 18:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zie 4ebe posten en het gaat over eten, waarom verbaast mij dit niet
Haal dat #teambraddie eens weg.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zie 4ebe posten en het gaat over eten, waarom verbaast mij dit niet
Nee, yoloquote:Op woensdag 23 april 2014 18:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haal dat #teambraddie eens weg.
fail@life.comquote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
Kankerzooi weer crash. Als ik het weer kwijt van :s 500 woorden ofzo
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
Kankerzooi weer crash. Als ik het weer kwijt van :s 500 woorden ofzo
Godver meen je ditquote:
Pff fucked up manquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar niet in zo'n kutomgeving/netwerk/PC/whatever gaan werken.
Ik werk hier al jaren. Laatste keer voorlopig denk ik. Of ik moet laptop gaan meeslepen. Thuis werken kan ik echt nietquote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar niet in zo'n kutomgeving/netwerk/PC/whatever gaan werken.
vest om middelquote:
Die hoed(en)quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vest om middeltot de macht oneindig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |